-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... us-diesel/
Οι Γάλλοι της Citroen απέδειξαν ότι ακόμη και στις ημέρες μας το «απλό» μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς.
Σε μια εποχή όπου οι σχεδιαστές δέχονται έντονη κριτική ότι στέρεψαν από ιδέες, το C4 Cactus είναι τόσο ξεχωριστό που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Πρόκειται για ένα ακόμη crossover, μέλος της πιο δημοφιλούς κατηγορίας αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. Κι όμως, το μοντέλο της Citroen… ασφυκτιά με αυτόν τον χαρακτηρισμό, καθώς διαφέρει από κάθε άλλη πρόταση στην κατηγορία. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.6 diesel, απόδοσης 100 ίππων, και το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων.
Αν το C4 Cactus ήταν ζώο, σίγουρα θα ήταν χαμαιλέοντας. Οι χρωματικοί του συνδυασμοί είναι τόσο έντονοι που νομίζεις ότι θα αλλάξουν από λεπτό σε λεπτό. Ωστόσο το μικρό crossover της Citroen δεν προσαρμόζεται στο περιβάλλον, αντιθέτως δίνει χρώμα στο μουντό αστικό τοπίο. Οι θύλακες αέρα Airbumps στο πλάι και στους προφυλακτήρες, πέρα από τη σκοπιμότητα της παρουσίας τους (να προστατεύσουν δηλαδή από γρατζουνιές και μικροεπαφές), προσθέτουν μία ακόμη ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια στο συνολικό παρουσιαστικό.
Η Citroen πάντρεψε ιδανικά το σύγχρονο με το ρετρό στοιχείο στην καμπίνα των επιβατών. Τα καθίσματα ικανοποιούν με την υφή των επενδύσεών τους (εμπρός υπάρχει διθέσιος καναπές, καθώς το αεροπορικού τύπου χειρόφρενο βρίσκεται χαμηλά και δεν υπάρχει επιλογέας, αλλά κουμπιά για το αυτόματο κιβώτιο) και την άνεση που παρέχουν. Δύο ψηφιακές οθόνες (μία αφής 7 ιντσών, τύπου tablet, στην κεντρική κονσόλα και μία αντί του συμβατικού πίνακα οργάνων) παρέχουν άμεσα στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στα θετικά και οι χώροι, που παραπέμπουν σε αυτοκίνητο με μήκος μεγαλύτερο από τα 4,15 m του C4 Cactus, όπως και ο όγκος του πορτμπαγκάζ (348 lt).
Βασισμένο σε τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας 1 της Citroen, το C4 Cactus έχει κερδίσει από τη μείωση του βάρους του. Είναι κατά περίπου 200 kg ελαφρύτερο από ένα κλασικό μικρομεσαίο, με αποτέλεσμα να κερδίζει σε νεύρο, οδική συμπεριφορά και κατανάλωση. Η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί για να σβήνει τις κακοτεχνίες των δρόμων, χωρίς όμως το C4 Cactus να πλέει, ακόμη και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Ο σύγχρονος 1.6 diesel είναι της οικογένειας BlueHDi, ικανοποιώντας με την ισχύ και την ελαστικότητά του.
Στην έκδοση της δοκιμής μας συνοδεύεται όμως από ένα ράθυμο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο αργεί να αντιδράσει στις εντολές του οδηγού και ως εκ τούτου αδικεί τις προσπάθειες του μοτέρ να κινήσει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Για να μην υπάρχουν λοιπόν… απώλειες, συνιστούμε ανεπιφύλακτα το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, αφού ακόμη και με τέσσερις επιβάτες και γεμάτο πορτμπαγκάζ δεν ξεπέρασε τα 5 lt/100 km.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 100 PS/3.750 rpm
Ροπή: 25,9 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,2 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 89 gr/km
Βάρος: 1.070 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.157/1.729/1.530 mm
Χώρος αποσκευών: 348 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 18.030 € (με προσφορά και όφελος απόσυρσης) -
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχω αναφερθεί κι εγώ σχετικά. Είναι μοναδικό με δική του ταυτότητα και για άλλους πολύ όμορφο αλλά και συμφέρουσα λύση (ανήκω στην ομάδα αυτή) ενώ για άλλους κακάσχημο και με χίλια κουσούρια. Στην πραγματικότητα όμως δείχνει τη φιλοσοφία μιας εταιρείας που δεν δίσταζε ποτέ να στείλει στην παραγωγή αυτοκίνητα όπως ο βάτραχος, που σε άλλες εταιρείες θα έμεναν σε κάποιο συρτάρι...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχω αναφερθεί κι εγώ σχετικά. Είναι μοναδικό με δική του ταυτότητα και για άλλους πολύ όμορφο αλλά και συμφέρουσα λύση (ανήκω στην ομάδα αυτή) ενώ για άλλους κακάσχημο και με χίλια κουσούρια. Στην πραγματικότητα όμως δείχνει τη φιλοσοφία μιας εταιρείας που δεν δίσταζε ποτέ να στείλει στην παραγωγή αυτοκίνητα όπως ο βάτραχος, που σε άλλες εταιρείες θα έμεναν σε κάποιο συρτάρι...Συμφωνω. Η CITROEN δεν φοβαται να ρισκαρει και το συγκεκριμενο αυτοκινητο εμενα μου αρεσει, απλα δεν ξερω αν ανηκει στην κατηγορια των crossover με 130 mm αποσταση απο το εδαφος.. ο κατα τα αλλα συμπαθεστατος κακτος..
-
Να συμφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου mak. Με 13 εκατοστά γεννημενος offroader δεν είναι σίγουρα.
-
Είναι ένα εκκεντρικό αμάξι για όσους θέλουν να είναι ιδιαίτεροι, να ξεχωρίζουν!
off road σε καμία περίπτωση, το έχω δει παρκαρισμένο πλάι μου και είναι χαμηλό...
Ανεξάρτητα από το αν αρέσει ή όχι εγώ θέλω να πω μπράβο στην εταιρία που το τόλμησε!
Ακόμη και ανάμεσα στο άσχημο που τολμά και το βαρετά ίδιο προσωπικά ψηφίζω το πρώτο -
Λέει η Citroen:
Νέο Crossover C4 cactus.
Μόνο που δεν έχει καμμία απολύτως σχέση ούτε με C4 ούτε με Crossover....... -
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... itsubishi/
Μπορεί στην Ελλάδα να συναντάμε ένα plug-in υβριδικό με τη συχνότητα που βλέπουμε ένα supercar, όμως σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας των δρόμων.
Η Mitsubishi Motors ανακοίνωσε ότι το Outlander PHEV ξεπέρασε σε παγκόσμιες πωλήσεις τις 100.000 μονάδες. Το plug-in hybrid SUV λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 2012, μετρώντας στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου 33.730 ταξινομήσεις. Το Outlander PHEV είναι εξαιρετικά δημοφιλές στη Μ. Βρετανία (έχουν διατεθεί 21.052 αυτοκίνητα), όπου κυκλοφορεί από το 2014. Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι πωλήσεις ανέρχονται σε 44.477 μονάδες.
Το Mitsubishi Outlander PHEV είναι τετρακίνητο, με συνολική αυτονομία 870 km και δυνατότητα κίνησης έως 50 km αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Φέρει 2λιτρο βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 42 g/km, κάτι που σημαίνει ότι στις περισσότερες χώρες έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη πρόσβαση στο κέντρο των μεγάλων πόλεων.
-
Έτυχε να δω την δοκιμή του στο Carbuyer εχθές. Ανάμεικτες οι εντυπώσεις... Οι πωλήσεις του πάντως πράγματι πολύ καλές στο Η.Β.
-
Δεν είναι αμάξι για οδηγικές απολαύσεις και επιδόσεις...αλλά για άνετες και οικονομικές μετακινήσεις. Τεχνολογικά είναι σίγουρα μπροστά...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν είναι αμάξι για οδηγικές απολαύσεις και επιδόσεις...αλλά για άνετες και οικονομικές μετακινήσεις. Τεχνολογικά είναι σίγουρα μπροστά...Συμφωνώ, αλλά και πάλι νομίζω πως θα περίμενα να κυκλοφορήσει η Χ1 hybrid με τον 1.5 βενζίνης. Κόστος πάνω από 40Κ, αλλά αν σε καλύπτει η μπαταρία στις καθημερινές μετακινήσεις, νομίζω πως σε βάθος 10ετίας κάνει απόσβεση και με το παραπάνω.
-
Νέο μελος στον ομώνυμο ανταγωνισμό του νήματος.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... gyong-xlv/ -
Σπύρο εμένα με ξυπνάνε οι μικρές στις 6.30!! Εσύ πασά μου τι κάνεις ξύπνιος τέτοια ώρα;;; Καλημέρα!!
Αυξάνονται τα αμάξια της εταιρίας στους δρόμους...
-
παντως το tivoli που το ειδα παρκαρισμενο διπλα μου πριν απο λιγες μερες δεν μου πολυαρεσε απο κοντα.
-
Ούτε εμένα...αν και κάποιο που είδα σε διχρωμία μου φάνηκε κάπως πιο...ανεκτό
Ένα καλό ερώτημα είναι το ποια είναι τα κριτήρια κάποιου για να επιλέξει αυτήν την εταιρία και αυτό το μοντέλο, όταν οι κριτικές είναι κάτω του μετρίου, η ποιότητα το ίδιο και οι τιμές όχι αρκούντως χαμηλές σε σύγκριση με μοντέλα επώνυμων εταιριών...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Σπύρο εμένα με ξυπνάνε οι μικρές στις 6.30!! Εσύ πασά μου τι κάνεις ξύπνιος τέτοια ώρα;;; Καλημέρα!!Αυξάνονται τα αμάξια της εταιρίας στους δρόμους...
Καλημέρα φίλε Βασίλη! Από το Πανεπιστήμιο το έχω συνήθεια όπως με δίδαξε ένας καλός φίλος καθηγητής.' Να κοιμάσαι αργά και να ξυπνάς νωρίς'. Ετσι εδώ στο βουνό από το πρωϊ έως και το βράδυ πάντα βρίσκω αρκετά να κάνω!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Νέο μελος στον ομώνυμο ανταγωνισμό του νήματος.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... gyong-xlv/Ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά αυτό το πίσω μέρος ποιος το σχεδίασε; Και άντε κάποιος το σχεδίασε, ποιος το ενέκρινε; Απορώ! Για μένα μπορεί και να ήταν deal breaker αν μ' ενδιέφερε το συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν ξέρω μήπως είναι καλύτερο από κοντά, αν κι απ' τα σχόλια που διαβάζω παραπάνω...
-
Συμφωνώ. Ομορφο δεν το λες αλλά το πίσω μέρος ειδικά, είναι απαράδεκτο με την δική μου αισθητική!
-
Βασικά το πίσω μέρος δε κολλάει με το υπόλοιπο...φαίνεται σαν επιπρόσθετο
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Αποκάλυψη αύριο του νέου 3008 . Νέο στην κατηγορία των crossovers , αφού σταματάει τον πολυμορφικό του χαρακτήρα .
-
SUV/Crossovers Forum