Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Pulsar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Pulsar
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 69
    • 70
    • 23 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1397
    22459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Αν δεν κάνω λάθος (μιας και δεν συνηθίζω να αλλάζω εγώ τα φίλτρα ), στο Qashqai πρέπει να είναι αυτό στο αριστερό φτερό, μέσα στο μαύρο μεταλλικό πλαίσιο.

      Ομολογουμένως τα πράγματα είναι αρκετά στριμωγμένα στον χώρο του κινητήρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ο 1,2 ή ο 1,6 είναι αυτός; γιατί ο 1,5 δεν ειναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreas-qashqai last edited by

          Μήπως είναι διαφορετικός ο 1,5 Euro 6??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            axel12p last edited by

            Ο 1.5 γράφει ότι είναι, για αυτό την πόσταρα κιόλας.

            Ο παρακάτω πάντως είναι σίγουρα ο 1.5 (εκτός και αν μας έδωσαν κανέναν άλλο )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas-qashqai last edited by

              Είναι ελαφρώς διαφορετικός στα δύο αυτοκίνητα??
              axel Euro 5 ή 6 έχεις??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Euro 5b

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Δεν υπάρχει οπτική διαφορά. Η πρώτη φωτό δεν πρέπει να είναι από 1,5 γιατί ο 1,5 έχει καπάκι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dgrgtc last edited by

                    Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                    Αν δεν κάνω λάθος (μιας και δεν συνηθίζω να αλλάζω εγώ τα φίλτρα ), στο Qashqai πρέπει να είναι αυτό στο αριστερό φτερό, μέσα στο μαύρο μεταλλικό πλαίσιο.

                    Ομολογουμένως τα πράγματα είναι αρκετά στριμωγμένα στον χώρο του κινητήρα.

                    Αυτός είναι ο 1.6 dci που έχω και εγώ στο Renault Scenic μου....πληροφοριακά για να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου πρέπει να βγει ο εμπρος δεξιός τρόχος και το κάλυμμα το θολού του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas-qashqai last edited by

                      Τι γίνεται σε κάθε αμάξωμα ο κινητήρας έχει άλλη διάταξη??
                      Εμένα στον 1,6dci το φίλτρο πετρελαίου βγαίνει πανεύκολα πάνω - πάνω είναι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dgrgtc last edited by

                        Είναι πρόβλημα χώρου εάν το Pulsar της φώτο είναι στριμωγμένο στο χώρο του κινητήρα έμενα δεν πέφτει καρφίτσα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
                          Δεν είναι χαμηλά είναι κάτω από τη σκάρα αποστράγγισης που όμως δεν έχεις πρόσβαση αν δεν λύσεις όλα οσα ανέφερα.Απαρέδεκτοι!!!Κάθε φορά να πρέπει να λύσεις όλα αυτά για να αλλάξεις αναλώσιμο.Όσο για το qq δεν έχει τέτοιο θέμα.Το αλλάζεις σε δύο λεπτά.

                          υγ.Να πούμε ότι είναι συνηθισμένο σε πολλά αυτοκίνητα να πρέπει να λύσεις για να αλλάξεις κάτι αλλά αυτό με ξεπερνά!!!

                          Πάντα υπάρχει περίπτωση να δεις και πιο κουλά... Για παράδειγμα ήταν να ξύνεις το κεφάλι σου αν ήθελες να αλλάξεις λάμπα στα πρώτα focus. Επρεπε να ξηλωθεί έως και το προστατευτικό που βρίσκονταν κάτω από το μπροστινό φτερό του οδηγού αν δεν κάνω λάθος...

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            Για παράδειγμα ήταν να ξύνεις το κεφάλι σου αν ήθελες να αλλάξεις λάμπα στα πρώτα focus. Επρεπε να ξηλωθεί έως και το προστατευτικό που βρίσκονταν κάτω από το μπροστινό φτερό του οδηγού αν δεν κάνω λάθος...

                            Για την αριστερή λάμπα υπάρχουν δύο τρόποι:

                            1. Βγάζεις την μπαταρία
                            2. Βγάζεις το φανάρι.
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Με την βοήθεια λοιπόν και του φίλου Δία ας μου επιτραπεί λοιπόν να επιβεβαιώσω πως προκειμένου να χωρέσουν διάφορα ματζαφλάρια κατά καιρούς διάφοροι κατασκευαστές μπορεί να προχωρήσουν σε απίστευτες πατάτες. Άλλωστε ένα φίλτρο συνήθως αλλάζεται στο συνεργείο ενώ μια λάμπα μπορεί κάλιστα να αλλαχθει και από τον ιδιοκτήτη όπως άλλωστε το είχα κανει στην αλφα δίχως ιδιαίτερη δυσκολία αλλά και στο sei. Σε αυτό μάλιστα άλλαξα και ένα λαμπάκι στο ταμπλό όταν χρειαστηκε με απίστευτη ευκολία! Και κάτι ακόμα... Τόσο το δικό μου duster όσο και το προηγούμενο έχουν τον ίδιο κινητήρα. Χωροταξικά τα διάφορα συμπράγκαλα όμως δεν είναι κατατμημένα το ίδιο αν θυμάμαι καλά!

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                strof last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Για παράδειγμα ήταν να ξύνεις το κεφάλι σου αν ήθελες να αλλάξεις λάμπα στα πρώτα focus. Επρεπε να ξηλωθεί έως και το προστατευτικό που βρίσκονταν κάτω από το μπροστινό φτερό του οδηγού αν δεν κάνω λάθος...

                                Για την αριστερή λάμπα υπάρχουν δύο τρόποι:

                                1. Βγάζεις την μπαταρία
                                2. Βγάζεις το φανάρι.

                                Στο focus εξυνες το κεφάλι σου μόνο και μόνο για να ανοίξεις το καπό, αν δεν ήξερες (ενοικιαζόμενο, εταιρικό κλπ)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Και εκεί είναι για εμένα τελικά το ζήτημα. Θέλω ότι προβλέπεται να γίνεται σε κάθε αυτοκίνητο από τον μέσο οδηγό, να πραγματοποιείται απρόσκοπτα. Δραστηριοτητες που γίνονται στο συνεργείο συγνώμη αλλα δεν με απασχολούν. Θέλω να είμαι σε θέση να αλλάξω όμως με σχετική ευκολία μια ασφάλεια, μια λάμπα στην πλαφονιέρα, να ελέγχω την στάθμη του παραφλού και των λαδιών δίχως να ταλαιπωρούμαι και όταν θέλω να αλλάξω ένα λάστιχο να το κάνω ταχύτατα. Μαρκούτσια, κολάρα, φίλτρα, αισθητήρες κλπ με την κατάλληλη εκπαίδευση νομίζω πως μια χαρά θα τα καταφέρνουν τα παιδιά του συνεργείου.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexadrinos last edited by

                                    Εγώ πάντως λέω ότι ο σωστός κατασκευαστής φροντίζει ώστε τα φίλτρα που αλλάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα και χλμ να είναι σε προσβάσιμα σημεία.Σε διαφορετική περίπτωση όπως του pulsar κάθεσαι και κοιτάς σαν μ@λ@κας να σου ξηλώνουν το καινούριο σου αυτοκίνητο για να αλλάξουν το φίλτρο πετρελαίου.Και βέβαια πληρώνεις και 50 ευρώ για το ξήλωμα, εργασία.Εδώ ταιριάζει αυτό που λένε και κερατάς και δαρμένος.

                                    Φιλικά Άγγελος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Δίκιο εχει ο Άγγελος ... Ειδικά οταν πρέπει να πληρώσεις κιόλας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                        Και εκεί είναι για εμένα τελικά το ζήτημα. Θέλω ότι προβλέπεται να γίνεται σε κάθε αυτοκίνητο από τον μέσο οδηγό, να πραγματοποιείται απρόσκοπτα. Δραστηριοτητες που γίνονται στο συνεργείο συγνώμη αλλα δεν με απασχολούν. Θέλω να είμαι σε θέση να αλλάξω όμως με σχετική ευκολία μια ασφάλεια, μια λάμπα στην πλαφονιέρα, να ελέγχω την στάθμη του παραφλού και των λαδιών δίχως να ταλαιπωρούμαι και όταν θέλω να αλλάξω ένα λάστιχο να το κάνω ταχύτατα. Μαρκούτσια, κολάρα, φίλτρα, αισθητήρες κλπ με την κατάλληλη εκπαίδευση νομίζω πως μια χαρά θα τα καταφέρνουν τα παιδιά του συνεργείου.

                                        Σπύρο η σύγχρονη λογική επιβάλλει να μην ασχολείσαι καθόλου. Πηγαίνοντας στα προβλεπόμενα σερβις οτι χρειάζεται γινεται απο το συνεργείο. Ειλικρινά απορώ τι τα γράφουν στα μανουαλς κιόλας αυτά. Δεν νομίζω να τα διαβάζει ποτε κανένας (άσε που οι περισσότεροι ούτε που ανοίγουν το εγχειρίδιο)
                                        Προσωπικά θα ανοίξω καπω για να καθαρίσω κανα φύλλο και να συμπληρώσω νερό στα πιτσιλητηρια.
                                        Αέρα κοιτάω ειτε απο το σύστημα tpms στο Qq ειτε μια φορα το μήνα ή δίμηνο στα αλλα. Ειδικά τωρα που ολα έχουν αισθητήρα χαμηλής πίεσης κανεις δεν θα ασχολείται .
                                        Οι περισσότερες εταιρίες άλλωστε δεν σε διευκολύνουν κιόλας να βάλεις δικό σου χέρι. Σρο 108 χρειάστηκε να ανοίξω το manual και να ψάξω αρκετά με το χέρι στα τυφλά για να βρω το μοχλό που ανοίγει το καπω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          +1000

                                          Και εγώ δεν ασχολούμαι καθόλου με το service του αυτοκινήτου.

                                          Σχετικά με το TPMS και την ένδειξη πίεσης των ελαστικών, πρόσεξα το τελευταίο διάστημα ότι το TPMS μου δείχνει σταθερά 0.2bar λιγότερο από το κομπρεσοράκι που έχω για να τα φουσκώνω. Ενώ δηλαδή το κομπρεσέρ θα μου δείξει 2.7bar για τα μπροστά, όταν οδηγώ το αυτοκίνητο το TPMS θα μου δείχνει 2.5. Το ίδιο και για τα πίσω, σταθερά μια διαφορά γύρω στα 0.2 bar. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω ποιο από τα δύο να εμπιστευτώ, το TPMS ή το κομπρεσοράκι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andreas-qashqai last edited by

                                            Εμένα πάλι μου αρέσει να ασχολούμαι με το αυτοκίνητο....
                                            Τουλάχιστον κάθε 15 μέρες χαζεύω τα λάδια, τα υγρά του και διάφορα απλά πραγματάκια!!

                                            Μακάρι να είχα το χρόνο (κυρίως) και τον εξοπλισμό να κάνω παραπάνω εργασίες το θεωρώ πολύ ενδιαφέρον!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 23 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr