-
Το άρθρο με εκφράζει απόλυτα. Μοναδικές διαφορές που βλέπω είναι πως δίνει μέσα την περιγραφή αλουμίνιο για αεραγωγούς και ταμπλώ ενώ το μέταλλο είναι το χρώμιο και επίσης διαφέρει η πινακίδα από την δική μου!
-
Δυο συμπεράσματα για το Style
- Το MediaNav έχει και Ελληνικά. Τα φυλλάδια μιλούν για Evo πάντως, κάτι που δεν φαίνεται εδώ.
- Η ταπετσαρία είναι αυτή η όμορφη ανθρακί και όχι η δίχρωμη που δεν μου αρέσει καθόλου.
Σωστά; Επειδή οι εκδόσεις Laureate του εξωτερικού με έχουν μπερδέψει.
-
Πάρτε και από μένα δύο φωτό:
http://postimg.org/image/j1l8j62jv/
http://postimg.org/image/petf0dug9/ (αυτή είναι για full size γιατί είναι πανόραμα 360 μοίρες )
Τζουμέρκα από Καλαρρύτες πρός Χαλίκι.
Στην αρχή καθαρός δρόμος, μετά χιόνι που έλιωνε όταν πατιόταν, μετά χίονι (απάτητο), 10cm, 20cm, 30cm, 40cm και μετά εγκατέλειψα .
4χ4 στο lock και 1η και πήγαινα χωρίς κανένα πρόβλημα (δεν γλύστρισε ποτέ ούτε και σπινιάρισε)
μέχρι που άρχισα να σπρώχνω το χιόνι με την μούρη,
οπότε το έτερον ήμισυ άρχισε να αγχώνεται και αποφάσισα να εγκαταλείψω για λόγους ψυχολογίας.Είχα και αλυσίδες και για τις 4 ρόδες αλλά απόφάσισα να μην τις χρησιμοποιήσω και να περπατήσω με τα λάστιχα-μαμά που είναι M+S αλλά και γιατί έχω διαβάσει ότι σε τόσο παχύ απάτητο χιόνι οι αλυσίδες θα σκάβανε και θα με κολούσαν.
Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό στο σημείο που εγκατέλειψα και ξεκίνησα για πίσω γιατί θα ρίσκαρα την ψυχική μου ηρεμία ( )
Θα ξαναπάω όμως από εκεί γιατί είναι φοβερά αν τα καταφέρεις να φτάσεις στο οροπέδιο:
αλλά μάλλον σε κανένα δίμηνο όπως μου προτείνανε οι ντόπιοι. -
πάρα πολύ ωραίες!!
το αμάξι το έχεις στο ίδιο σημείο έτσι? απλά τις τράβηξες από την αντίθετη πλευρά. -
ναι στο ίδιο σημείο, τις έβγαλα φεύγοντας
-
Εκπληκτικές φωτογραφίες!
-
Μαγικά τοπία! Τα προτιμώ σε σχέση με τα στερεοτυπικά 'λίγο κρασί, λίγη θάλασσα και τ' αγόρι μου' που έχουν όλοι στο μυαλό τους όταν ακούνε Ελλάδα.
-
Εξαιρετικά τοπία και φωτογραφίες.
Το οροπέδιο που ακριβώς βρίσκεται; Είχα κάνει την διαδρομή Μέτσοβο - Χαλίκι - Δολιανά και ήταν πραγματικά πολύ όμορφη!
-
Γ@μώ τις φωτογραφίες.
Δία συμφωνώ. Εδώ ταιριάζει το ' Και σεις Τζουμέρκα και Άγραφα παλικαριών λημέρια'. -
Πολυ ωραιες φωτογραφιες!!
-
Παιδια καλημερα.. SOS...μου αναψε το λαμπακι της αντιρυπαντικης και το πηγα στην ΠΛΑΜΑΡ.. μου ειπαν οτι 2 μπεκ ψεκαζαν σε λαθος χρονο και θα προσπαθουσαν με επαναπρογραμματισμο να το 'σωσουν', γιατι τα μπεκ λεει εχουν 700 e το ενα! εκαναν ηλεκτρονικο ελεγχο και επαναπρογραμματισμο εσκασα 130 e και μου ειπαν πως 'ελπιζουν' πως το καταφεραν.. το αυτοκινητο ειναι πετρελαιο 4 ετων και εχει 100,000 χλμ.. τις πρωτες 4-5 ημερες πραγματι δουλευε πιο στρωτα το μοτερ και ειδα διαφορα στην αποκριση του γκαζιου.. αλλα πριν περασει εβδομαδα ξανα-αναψε και ακουγεται καπως πιο 'θορυβωδες'... τα φωτα σας σας παρακαλω.. αν θελω 3 χιλιαρικα για μπεκ θα το αφησω στο παρκινγκ..
-
axel12p αυτή είναι η διαδρομή που δεν μπόρεσα να περάσω (το κόκκινο) και εκεί στο κόκκινο λίγο πιό κάτω είναι το οροπέδιο:
Τελικά πήγα από εδώ όπου είχα τρελό χωματόδρομο μέχρι εγνατία και στο τελευταίο κομμάτι παγωμένο χιόνι επειδή είχε βραδυάσει:
Αγαπώ duster. Εϊναι όπως ακριβώς το φαντάστηκα -οικονομικό, άνετο και δεν μασάει μία για αυτά που θέλω.
-
Να είσαι καλά, ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να βολέψει να πάω κάποια στιγμή.
Εντωμεταξύ στο Car & Driver που κυκλοφορούσε εχθές με το Έθνος είχε δοκιμή τα Duster 1.5 110hp προσθιοκίνητο και τετρακίνητο.
-
AXEL το είδα κι εγώ το τεύχος. Ομολογώ πως δεν περίμενα 6 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου duster αλλά και 2 χρόνια μετά του δικού μου οτι θα συνέχιζαν τα περιοδικα να ασχολούνται ακόμη μαζί του. Το δικό μου 4χ2 είναι πάνω κάτω όπως το περιγράφει. Το έχω ίσως αναφέρει ξανά. Για το qq πήγαινα και μου προέκυψε duster όταν αντιλήφθηκα πως στα ουσιώδη είναι ένα κρυφό qq. Παραμένω βέβαια της άποψης ότι το qq είναι κατά πολύ ομορφότερο ενώ η premium αίσθηση του το κατατάσσει κατ' εμέ στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτό που έχει αποδειχθεί πολλάκις χρήσιμο είναι το media-nav σύστημα το οποίο επί της ουσίας είναι της LG. Για τον φίλο παραπάνω που έχει πρόβλημα με τα μπεκ το είδος της δυσλειτουργίας δεν μοιάζει μηχανολογικό αλλά μάλλον θέλει εκ νέου προγραμματισμό.
-
Έχουμε πει αξιομαχο το αμάξι αλλά μήπως η τυχόν προώθηση του έχει να κάνει και με το ξεστοκαρισμα ενόψει του νέου που θα βγει του χρόνου; δεδομένων των συνθηκών της ελληνικής αγοράς ότι πωληθει θα πωληθει μέχρι το Μάιο... Μετά νεκρα και ότι κίνηση γίνεται θα είναι με μτχ...
-
Πόσο ακριβά είναι τα ανταλλακτικά του βρε παιδιά; 4 μπεκ κοστίζουν 2800€; Σχεδόν το 15% της αξίας του αυτοκινήτου; Υπέθεσα πως θα είναι σχετικά οικονομικό στη συντήρηση αλλά αυτό που λέει ο φίλος μας δεν είναι εθαρρυντικό. Όταν πέρασα από το Clio στο Hyundai τα φθηνότερα ανταλλακτικά ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Τελικά η Renault εξακολουθεί την ίδια πολιτική;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
AXEL το είδα κι εγώ το τεύχος. Ομολογώ πως δεν περίμενα 6 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου duster αλλά και 2 χρόνια μετά του δικού μου οτι θα συνέχιζαν τα περιοδικα να ασχολούνται ακόμη μαζί του. Το δικό μου 4χ2 είναι πάνω κάτω όπως το περιγράφει. Το έχω ίσως αναφέρει ξανά. Για το qq πήγαινα και μου προέκυψε duster όταν αντιλήφθηκα πως στα ουσιώδη είναι ένα κρυφό qq. Παραμένω βέβαια της άποψης ότι το qq είναι κατά πολύ ομορφότερο ενώ η premium αίσθηση του το κατατάσσει κατ' εμέ στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτό που έχει αποδειχθεί πολλάκις χρήσιμο είναι το media-nav σύστημα το οποίο επί της ουσίας είναι της LG.Και εγώ μπερδεύτηκα όταν είδα την δοκιμή των Duster. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μήπως τόσο καιρό ερχόταν με τον 1.5 με τα 90 άλογα και τώρα μπήκε αυτός με τα 110. Μετά θυμήθηκα πως αυτό ισχύει για το Captur
Γενικά λίγο άκυρη η δοκιμή. Τα συμπεράσματα γνωστά, το 4χ2 πιο 'άνετο' πάτημα, μεγαλύτερος χώρος αποσκευών κατά 70 λίτρα, μικρότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο. Από την άλλη, το 4χ4 κοστίζεις μόλις 1000€ επιπλέον. Μου έκανε εντύπωση πως στα μειονεκτήματα ανέφεραν και στα δύο την τιμή. Με 19.500 περίπου το 4χ2 και ένα χιλιάρικο πάνω το 4χ4, πόσο χαμηλότερη τιμή περίμεναν; Προφανώς η προσοχή στην λεπτομέρεια και η ποιότητα κατασκευής δεν ανήκουν στα προτερήματα του, αλλά το αυτοκίνητο έχει πολύ καλό κινητήρα, χώρους, εξοπλισμό και εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου (ακόμη και το 4χ2). Με τι τιμές θα ήταν άραγε ικανοποιημένοι στο C&D.
ΥΓ. Σχετικά με το navi, μου έκανε εντύπωση που ανέφεραν ότι το εργοστασιακό του 4χ2 ήταν πολύ καλύτερο από το after market του 4χ4.
-
http://www.autoevolution.com/news/2010- ... 17460.html
the price for the Duster starts at 11,900 Euros for the two-wheel drive version and at 13,900 Euros for the 4x4 version. However, it seems like Romania's a bit luckier as the car will be sold for 10,500 Euros and 12,300 Euros, respectively (VAT included).
καινούριο μοντέλο το Duster και κόστιζε τότε μέχρι και τα μισά σχεδόν από ό,τι σήμερα,
άρα μάλλον έχουν περιθώριο
ειδικά αν γυρίσουν να κοιτάξουν αυτά που προσφέρονται στον ανταγωνισμό -
Βέβαια, άλλο ΦΠΑ και άλλο τέλος ταξινόμησης ισχύει σε κάθε χώρα. Πρέπει κι αυτά να τα λαμβάνουμε υπόψιν.
-
Το οτι οι σημερινές ελληνικές τιμές συμπεριλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης
πού ανάμεσα σε όλα να βρίσκεται άραγε;Και ας μη λάβουμε υπόψη ότι εν έτει 2016 μιλάμε για μοντέλο παλιό
που επίκειται αντικατάσταση.
Μονάχα να έχουμε κατά νου πως όταν επωλείτο στα 10-12 χιλιάρικα στο εξωτερικό ήδη από το 2010,
δεν επωλείτο με ζημία για τον κατασκευαστή και τους μεσάζοντες.
Dacia Duster