Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζητηση φανοποιου - γνωμη για τη ζημια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναζητηση φανοποιου - γνωμη για τη ζημια
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    34
    2580
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Πιθανον να φταιει και ο κοσμος που ζητα συνεχως πιο φθηνη την δουλεια.....
      Εγω ο γκαντέμης πληρωσα με το παραπανω.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
        Παντου συμβαινει αλλα στους φανοποιους ΔΕΝ υπαρχει αυτος που δν εχει δουλεια ή κακη φημη και κατάσυνεπεια να κλεινει το κατάστημα του.....Δν μπορω να εξηγησω γτ συμβαινει αυτό...

        Παιδικός μου φίλος έχει νοικιάσει με ένα παλικάρι ένα φανοποιείο. Έχω πάει μία φορά να τον δω και να τα πούμε.
        Κάναμε και μία 'επέμβαση' στο παντάκι και εκεί είδα από κοντά την φιλοσοφία στις τιμές των φανοποιών.

        Τέλος πάντων. Από δουλειά λίγα πράγματα. Βαράνε μύγες.

        Ωστόσο το μαγαζί κρατιέται. Πως;
        Από συνεργεία της περιοχής. Όσο ήμουν εκεί ερχόντουσαν από διάφορα συνεργεία αυτοκίνητα.
        Έχουν συνεργασία με κάποια συνεργεία της περιοχής που δεν έχουν δικά τους φανοποιεία και έτσι έχουν πρόσβαση σε πελάτες χωρίς να τους βλέπουν ποτέ...

        Οι περισσότεροι έτσι δουλεύουν. Οι ιδιώτες πλέον **βαριούνται **να ψάχνουν για φανοποιεία και πάνε και 'παρατάνε' το 'χτυπημένο' αυτοκίνητο στο συνεργείο που κάνουν service.

        Και έτσι βγάζει 'φράγκα' και το συνεργείο και το φανοποιείο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:

          Παντου συμβαινει αλλα στους φανοποιους ΔΕΝ υπαρχει αυτος που δν εχει δουλεια ή κακη φημη και κατάσυνεπεια να κλεινει το κατάστημα του.....Δν μπορω να εξηγησω γτ συμβαινει αυτό...

          Παιδικός μου φίλος έχει νοικιάσει με ένα παλικάρι ένα φανοποιείο. Έχω πάει μία φορά να τον δω και να τα πούμε.
          Κάναμε και μία 'επέμβαση' στο παντάκι και εκεί είδα από κοντά την φιλοσοφία στις τιμές των φανοποιών.

          Τέλος πάντων. Από δουλειά λίγα πράγματα. Βαράνε μύγες.

          Ωστόσο το μαγαζί κρατιέται. Πως;
          Από συνεργεία της περιοχής. Όσο ήμουν εκεί ερχόντουσαν από διάφορα συνεργεία αυτοκίνητα.
          Έχουν συνεργασία με κάποια συνεργεία της περιοχής που δεν έχουν δικά τους φανοποιεία και έτσι έχουν πρόσβαση σε πελάτες χωρίς να τους βλέπουν ποτέ...

          Οι περισσότεροι έτσι δουλεύουν. Οι ιδιώτες πλέον **βαριούνται **να ψάχνουν για φανοποιεία και πάνε και 'παρατάνε' το 'χτυπημένο' αυτοκίνητο στο συνεργείο που κάνουν service.

          Και έτσι βγάζει 'φράγκα' και το συνεργείο και το φανοποιείο.

          Αυτό γινεται σε χοντρες στουκες που το αμαξι είναι αδυνατον να κινηθεί...το αφηνεις με την οδικη εκει που κανεις σερβις....και μετα σου προτεινει ο μηχανικος δικο του φανοποιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Μπα μη το λες.

            Στο εξουσιοδοτημένο FIAT που πάω δες : https://fiatkypseli.wordpress.com/

            Γράφει ότι έχουν φανοποιείο και το έχουν και στις ταμπέλες στο μαγαζί και στις επαγγελματικές κάρτες.
            Δεν έχουν όμως. Συνεργάζονται με κάποιο φανοποιείο εκεί στην περιοχή.

            Υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια συνεργεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              celicamenos last edited by

              Τελικα η ζημια φιαχτηκε με 140 ευρω. Πληροφοριακα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Ευχαριστημενος? Δύσκολο χρωμα το ασήμι, μπορείς να μας δείξεις μια μακρινή φωτο να δουμε αν έχει διχρωμία? Με μονο 140 ευρώ σύμφωνα με τα λεγόμενα εδώ μέσα πρεπει να είναι χάλια μαύρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  celicamenos last edited by

                  Αψογο βγηκε, σιγουρα το χρωμα ειναι πιο φρεσκο, μετα απο 2-3 πλυσηματα θα στρωσει καλυτερα. Θα δειξω και φωτο αυριο αν ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    celicamenos last edited by

                    Οριστε οι φωτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pantelikas last edited by

                      Θέλεις να μου προτείνεις το φανοβαφείο που το έκανε; Έστω και και προσωπικό μήνυμα γιατί θέλω να πάρω μια προσφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        Apomo last edited by Apomo

                        Γειά σας και από εμένα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.
                        Σε αυτό το αυτοκίνητο έχει προφανώς χτυπηθεί ο προφυλακτήρας και έχει φύγει από την θέση του και δεν έρχεται πια πρόσωπο με το φτερό κλπ.

                        Αυτή η ζημιά φτιάχνεται ή θέλει καινούργιο προφυλακτήρα? ή έχουν στραβώσει και οι βάσεις και δεν φτιάχνεται σωστά ακόμα και με καινούργιο πχ προφυλακτήρα?
                        Αν φτιάχνεται πόσο περίπου κοστίζει?

                        alt text

                        b619d7c4-76ce-4051-9d49-830c08126bac-image.png

                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a @Apomo last edited by

                          @apomo said in Αναζητηση φανοποιου - γνωμη για τη ζημια:

                          Γειά σας και από εμένα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.
                          Σε αυτό το αυτοκίνητο έχει προφανώς χτυπηθεί ο προφυλακτήρας και έχει φύγει από την θέση του και δεν έρχεται πια πρόσωπο με το φτερό κλπ.

                          Αυτή η ζημιά φτιάχνεται ή θέλει καινούργιο προφυλακτήρα? ή έχουν στραβώσει και οι βάσεις και δεν φτιάχνεται σωστά ακόμα και με καινούργιο πχ προφυλακτήρα?
                          Αν φτιάχνεται πόσο περίπου κοστίζει?

                          alt text

                          b619d7c4-76ce-4051-9d49-830c08126bac-image.png

                          και το φαναρι ειναι μεσα, ισως εχουν σπασει οι βασεις του, αν δεν βγει ο προφυλακτηρας μονο υποθεσεις ειδικα απο μια κακη φωτογραφια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Αν σου ζητησουν πολλά , αστο οπως ειναι . Παλιο αμαξι ειναι, δεν σε επηρεάζει καπου αυτη η μικροζημια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lazarefa last edited by

                              Πρόσφατα είχα μικροτρακάρισμα στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου (προφυλακτήρας). Σε μποτιλιάρισμα με συνεχή σταμάτα - ξεκίνα, δεν πρόλαβα να φρανάρω έγκαιρα με συνέπεια να κοπανήσω στον προφυλακτήρα μικρού φορτηγού διανομών που ήταν μπροστά μου. Ο οδηγός του εν λόγω οχήματος δεν ασχολήθηκε καν για να σταματήσει για στοιχεία ή ότι άλλο (πρακτικά βέβαια δεν έπαθε και καμία ζημία). Το θέμα είναι ότι ο προφυλακτήρας του δικού μου αυτοκινήτου πρακτικά χτύπησε σε ένα απλό μεταλλικό δοκάρι (τέτοια χρησιμοποιούν αυτά τα οχήματα ως προφυλακτήρες) κι όχι σε πλαστικό συνήθη προφυλακτήρα ΙΧ, με προφανή συνέπεια ότι δεν απορροφήθηκε το αναμενόμενο ποσοστό της ενέργειας σύγκρουσης από τους 2 προφυλακτήρες.
                              Πρακτικά αυτό μεταφράστηκε σε ξεκουμπωμένο από τα πλαινά κουμπώματα προφυλακτήρα στο δικό μου αμάξι (αναμενόμενο), αλλά και μπροστινή μεταλλική τραβέρσα (αυτή που βρίσκεται πίσω από τον προφυλακτήρα) που υποχώρησε στο κέντρο της (όπως φαίνεται από ένα σημείο μέσα από το καπό από το οποίος έχω κάποια οπτική επαφή με την τραβέρσα).
                              Εκείνο ωστόσο που με προβλημάτισε περισσότερο είναι ότι το καπό του αυτοκινήτου, παρότι φαίνεται να ανοίγει και να κλείνει κανονικά, όταν ξεκλειδώνει τραβώντας το λεβιέ από την καμπίνα, στέκεται (πριν το ανοίξω σηκώνοντάς το) σε σχέση με τα μπροστά φτερά κάπως ανοιμοιόμορφα (η αριστερή πλευρά φαίνεται ελάχιστα ανασηκωμένη ενώ η δεξιά μερικά χιλιοστά περισσότερο). Επίσης όταν είναι βρίσκεται στη θέση κλεισίματος στο αμάξωμα, πάλι φαίνεται οπτικά ότι η αριστερή πλευρά είναι 4-5 χιλιοστά πιο χαμηλά από το ύψος του αντίστοιχου φτερού, ενώ η δεξιά πλευρά είναι ακριβώς στο ύψος του δεξιού φτερού.
                              Ψάχνοντας λίγο το θέμα, είδα ότι στο μπροστινό τμήμα που κουμπώνει το καπό στη μετώπη υπάρχουν 2 ρυθμιστικά λάστιχα σαν στηρίγματα όπου κάθεται το καπό όταν κλείνει, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα μεταξύ τους.
                              http://www.bismotors.com.mk/6017-thickbox/90054143-bumper-hood-restfr.jpg
                              Δοκιμάζοντας να ξεβιδώσω μερικώς το αριστερό (στην πλευρά δηλαδή απ' την οποία φαίνεται να πατάει πιο χαμηλά το καπό) ώστε να ανασηκωθεί, κατάφερα και το ευθυγράμμισα με τα φτερά ως προς το ύψος, χωρίς πρακτικά να επηρεαστεί η λειτουργία ανοίγματος - κλεισίματός του.
                              Παρόλα αυτά αντιλαμβάνομαι ότι ενδεχομένως έχει επηρεαστεί κατά τι κάποιο μέγεθος της γεωμετρίας του μπροστινού άνω τμήματος του πλαισίου που σχετίζεται με τη συναρμογή του καπό στο αμάξωμα (χωρίς ωστόσο να έχει γίνει αντιληπτή κάποια μεταβολή στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου).
                              Διάβασα κάπου ότι σε ανάλογες περιπτώσεις μπορεί να στραβώσουν οι μεντεσέδες που βρίσκονται στο πίσω μέρος του καπό και το συγκρατούν στο αμάξωμα. Στο βαθμό που φαίνονται οι αντίστοιχοι μεντεσέδες στο δικό μου αυτοκίνητο, δεν κατάφερα να εντοπίσω κάποια εμφανή στρέβλωση στους μεντεσέδες, ωστόσο το κάτω μέρος τους, αυτό που πιάνει στο αμάξωμα, είναι καλυμμένο από την πλαστική "μπανιέρα" της αποχέτευσης κάτω από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, οπότε δεν φαίνονται αν η τελευταία δεν ξηλωθεί.
                              Έχει κανείς αντιμετωπίσει ανάλογο θέμα την ευθυγράμμιση του καπό που να σχετίζεται με τρακάρισμα, κι αν ναι, πως το αντιμετώπισε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Απο αυτό που λες καταλαβαίνω οτι το κτύπημα έσπρωξε το καπό προς τα πίσω μετακινώντας μεντεσέδες και κλειδαριά.
                                Έτσι πάει ντόμινο , ρώτα εναν φανοποιό μάλλον φτιάχνεται εύκολα και γρήγορα αφου κλείνει κανονικά.

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georouv last edited by

                                  Άμα έχει κανέναν καλό φανοποιό από Αθήνα πείτε και εδώ! 🕵 🚗 🚗

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr