-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
8.92 lt/100 km υψηλη καταναλωση εχεις. Σε παρομοια διαδρομή εκανα κατω από 7 μεση και πηγα και 160 αρκετες φορες. Βεβαια απεφυγα τις απότομες επιταχύνσεις και στις κατηφορες το αφηνα να παει χωρις γκαζι.wantone, πόσα χλμ βγάζεις περίπου με ένα γέμισμα;
-
εγω και αποτομα φρεναρισματα εκανα, και αλλαγες λωρίδας στην εθνική (ελπιζω να μην με εγραψε το ρανταρ στο μπλοκο της τροχαίας στη Νεστάνη...). Επισης υπολογισε οτι ειμαστε 4 ατομα με αποσκευες. οποτε λογικη μου φαινεται η καταναλωση στα 9. Αν πηγαινα προσεκτικά θα κανα 7.5 πιστευω. θα δοκιμασω την επομενη φορά στο 3ημερο 25ης Μαρτιου να ξαναδω την καταλωση με πιο προσεκτική οδηγηση αφου θα ρυθμισω το cruise control στα 140χλμ.
Επισης φουλαρα την τριτη στην επιστροφη στην Αθηνα με 75 ευρω. πάλι shell 97αρα με τιμή 1,30 ευρώ
-
http://www.driving.co.uk/car-reviews/the-clarkson-review-2016-bmw-x1-xdrive25d/
THE CLARKSON REVIEW: 2016 BMW X1 XDRIVE25D
If it were a Kia, you’d say it was quite nice. But because it says BMW on the back, and because you know just how good BMW can be, you expect something better.
-
Ο χρήστης Giwrgos7 έγραψε:
8.92 lt/100 km υψηλη καταναλωση εχεις. Σε παρομοια διαδρομή εκανα κατω από 7 μεση και πηγα και 160 αρκετες φορες. Βεβαια απεφυγα τις απότομες επιταχύνσεις και στις κατηφορες το αφηνα να παει χωρις γκαζι.
wantone, πόσα χλμ βγάζεις περίπου με ένα γέμισμα;
Σε χρηση Αθηνα, Β. προάστεια, διαδρομες σκοτωμα για καταναλωση εχω ανεβει πολύ σε καταναλωση και εκανα μονο 407 και 384 χμ για 40 λιτρα στα δυο τελευταια γεμισματα (βαζω παντα 40 λτ όταν πεσω στα 10 λιτρα στην δεξαμενή).
Είναι εντυπωσιακο όμως ποσο πεφτει η καταναλωση αν το αμαξι αναπτυξει ταχυτητα όπως στην Συγγρου πχ.
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
to 3ημερο εβαλα 70 ευρω βενζινη v-power 97 με 1.307 τιμή και έκανα 600 χλμ με οδηγηση οτι να ναι, ταχυτητα 160 περιπου -4.000 στροφες το ανωτερο δεν το πατησα παραπανω., Διαδρομη Αθηνα -Καλαματα -Αθηνα. καντε τα μαθηματικα για την καταναλωση του 3κυλινδρου. Θα χε ενδιαφερον να παω στα Γιαννενα απο Αθηνα και οταν κανει το ίδιο και ο emperor να το συγκρινω για να δω ποσο μεγάλη διαφορά υπάρχει (ατιμη εφορία δεν μας αφηνεις να παρουμε diesel SAV)Όντως θα είχε ενδιαφέρον αν και το έχω δοκιμάσει μέχρι το Αίγιο! Με σκίσιμο κανονικό (προσπερνούσα ό,τι έβρισκα...) έκανα Γιάννενα - Αίγιο 2 ώρες και 45 λεπτά φουλ φορτωμένος και με 2 παιδιά και τη γυναίκα μέσα! Μέση κατανάλωση 6,7 lt/100 χλμ
Να σημειώσω πάντως ότι ένα τμήμα της διαδρομής (περίπου 60 χλμ) από τα Γιάννενα μέχρι την περιφερειακή της Άρτας δεν πηγαίνω από τον κανονικό δρόμο, αλλά από τον 'παλιό'. Στον δρόμο αυτό, που έχει αρκετές στροφές, δεν υπάρχει ΚΑΘΟΛΟΥ κίνηση, για 40 λεπτά μπορεί να συναντήσεις μόνο 2-3 αυτοκίνητα συνολικά και λόγω των στροφών πήγα πολύ χαλαρά, για να μην ζαλιστούν τα παιδιά. Σε αυτό το κομμάτι η κατανάλωση έδειξε νούμερα της τάξης του 5-5,5...Τώρα φούλαρα πάλι και το πάω αποκλειστικά με eco mode. Μηδένισα και την κατανάλωση και μετά από τα πρώτα 100 χλμ που έκανα μου δείχνει ότι θα βγάλει πάνω από 950 χιλιόμετρα και η κατανάλωση κινείται πάλι στα επίπεδα του 6,4-6,5...
-
Έκανα σήμερα τεστ ντραιβ το Χ1 με τον 2λιτρο ντιζελ και το 8αρι αυτόματο. Από όσα κροσοβερ οδήγησα S4 Qasqai Q3 έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Φορούσε 18αρες ζάντες ρανφλάτ ελαστικά, αποροφούσε ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και δεν παρουσίασε φαινόμενα πλεύσης στις ανωμαλίες του δρόμου. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο όνειρο. Το μοναδικό κροσόβερ που μου άρεσε. Αν ήταν και σε μη απαγορευτικά (για την Ελληνική πραγματικότητα) κυβικά σίγουρα θα ήταν η καλύτερη επιλογή. emperor είσαι πολύ τυχερός που το έχεις να είσαι καλά να το χαρείς.
-
Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:
Έκανα σήμερα τεστ ντραιβ το Χ1 με τον 2λιτρο ντιζελ και το 8αρι αυτόματο. Από όσα κροσοβερ οδήγησα S4 Qasqai Q3 έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Φορούσε 18αρες ζάντες ρανφλάτ ελαστικά, αποροφούσε ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και δεν παρουσίασε φαινόμενα πλεύσης στις ανωμαλίες του δρόμου. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο όνειρο. Το μοναδικό κροσόβερ που μου άρεσε. Αν ήταν και σε μη απαγορευτικά (για την Ελληνική πραγματικότητα) κυβικά σίγουρα θα ήταν η καλύτερη επιλογή. emperor είσαι πολύ τυχερός που το έχεις να είσαι καλά να το χαρείς.Έκανες το 20d έτσι; όχι το 18d...
Οι 18αρες δεν σου φάνηκαν να χτυπάνε;
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Η αλήθεια είναι ότι πλέον απολαμβάνω να οδηγώ! Δεν χορταίνω να κάθομαι στο τιμόνι...
Από την άλλη συμφωνώ απόλυτα με το σχολιο για το φορολογικο κόστος κ θα προσθέσω κ το κόστος κτήσης που είναι απαράδεκτο... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έκανες το 20d έτσι; όχι το 18d...
Οι 18αρες δεν σου φάνηκαν να χτυπάνε;
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Η αλήθεια είναι ότι πλέον απολαμβάνω να οδηγώ! Δεν χορταίνω να κάθομαι στο τιμόνι...
Από την άλλη συμφωνώ απόλυτα με το σχολιο για το φορολογικο κόστος κ θα προσθέσω κ το κόστος κτήσης που είναι απαράδεκτο...Ναι το 20d. Είπα -αποροφούσε ικανοποιητικά τις ανωμαλίες- δεν ήταν μαγικό χαλί αλλά ήταν αποδεκτό για τα δικά μου γούστα . Στην πρώτη αντικατάσταση θα έβαζα θερινά μη ρανφλάτ ελαστικά.
-
μάλλον το ίδιο θα κάνω και εγώ και ας έχω 17άρες, χωρίς να με ενοχλεί κάτι αυτή τη στιγμή...
Αρκετοί μου λένε ότι θα είναι ακόμη καλύτερα με μη run flat... -
http://s11.postimg.org/etr3fugj7/129191 ... 6884_n.jpg
Μετά από ταξίδι 250 χιλιομέτρων Γιάννενα - Σιάτιστα και επιστροφή με ταχύτητες που κινήθηκαν κυρίως στα 120 χιλιόμετρα αλλά και σε σημεία 150, 160 ακόμη και λίγο πάνω από τα 180 χλμ. Στο αμάξι 4 ενήλικες και οι 2 μου κόρες. Χωρίς τις παραπάνω ταρζανιές που δοκίμασα κυρίως σε ανηφόρες στην Εγνατία, για να δω πόσο τραβάει το αμάξι, πιστεύω ότι άνετα η κατανάλωση θα μπορούσε να είναι κάτω από 6lt/100χλμ
-
Ακριβώς έτσι είναι. Με το πετρέλαιο καις όσο θέλεις. Δίχως νευρική οδήγηση πέφτω με το δικό μου στα 4,8 με 5,2 για πλάκα. Αν αρχίσω να το οδηγώ όπως κάποτε την ΑΛΦΑ... Τα 6,5 έρχονται πολύ φυσιολογικά. Ενα αυτοκίνητο στην κατηγορία των 200 αλόγατων και με το βάρος αυτό που έχει, κατ΄εμέ παρουσιάζει υποδειγματική κατανάλωση. Επίσης μεγάλη σημασία έχει η φυσική κατάσταση των ελαστικών και η πίεση τους που πρέπει να είναι εντός προδιαγραφών ορθής χρήσης.
-
Τα ίδια βλέπω και εγώ Σπύρο. Όταν το πλακώνω ακόμη και σε ανοιχτό δρόμο μπορεί να δείξει και πάνω από 6,5 και να φτάσει και 7. Μέσα στην πόλη το 8άρι έρχεται για πλάκα.
Πλησιάζω τα 7000 χλμ σε 4 μήνες χρήσης και περιμένω να δω αν θα ισχύει αυτό που μου είπε ο πάντα εξυπηρετικότατος υπάλληλος της εδώ αντιπροσωπίας, ότι δηλαδή η κατανάλωση θα πέσει και άλλο όσο περισσότερο στρώνει το αμάξι...
Επίσης, στα 10.000 χλμ (σε 2 μήνες το πολύ...) θα πάω να αλλάξω λάδια και φίλτρο (δεν θα περιμένω τα 30.000 χλμ που λέει ο κατασκευαστής...ούτε μετά από άλλες 21.000 - άρα στα 28.000 χλμ που γράφει για κάποιον λόγο το αμάξι...) και θέλω να δω αν θα υπάρξει διαφορά και στην κατανάλωση και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου... -
Να προσθέσω ότι μαθαίνω πως ο αριθμός των Χ1 στην ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου - και πέριξ - σύντομα θα φτάσει διψήφια νούμερα...με τα 1500άρια να έχουν την τιμητική τους! Και αναμένεται και ένα τουλάχιστον 25d το οποίο όπως καταλαβαίνετε...ήδη ζηλεύω! χαχα!
-
Δηλαδη θα γεμισει ο κοσμος με Χ1.και στην Αθηνα κάτι γινεται, απ'οτι βλεπω στο δρόμο.
1500αρα Χ1 rules!To προηγουμενο τριημερο Αθηνα -Καρπενησι Αθηνα με 120-140 (οχι παραπανω), δεν ανεβηκα δηλαδη πανω απο 3.000 στροφες η καταναλωση εγραψε 7.7 λιτρ./χλμ
Κι εγω στα 10.000χλμ. θα αλλαξω λαδια κι ας λενε οτι θελουν. Η γνωμη φιλουυ που ξερει οτι το καλυτερο λαδι να παρεις αντεχει το πολυ 15.000 χλμ. Καλιο γαιδουροδενε παρά...Σενάριο για αυξηση 40% της τιμης του πετρελαίου κινησης διαβαζω...τώρα που πηρε ο κόσμος όλος πετρέλαιο...no comment
Η επιτυχια της Χ1 φαινεται στην Χ2
-
Καταπληκτικο αυτοκινητο, πιστευω πως αν ηθελα ενα μικρο suv αυτο θα επαιρνα τελικα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πότε μου δεν κατάλαβα γιατί να κάνεις κάτι που είναι εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή... Για τα λάδια εννοω
-
Η αλλαγή λαδιών πριν από την συμπληρωση των χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής, δεν είναι εκτός προδιαγραφών.
-
Για τα σενάρια για αυξήσεις στις τιμές κρατώ μικρό καλάθι. Αυτά τα χρόνια έχουμε διαβάσει τα πιο απίθανα σενάρια και πάντα οι αλλαγές είναι οι μικρότερες...Έτσι μας είχαν πρήξει κ με τα τέλη...και τι έγινε;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πότε μου δεν κατάλαβα γιατί να κάνεις κάτι που είναι εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή... Για τα λάδια εννοωΠολύ μεγάλη συζήτηση ανοίγεις!
Η σύντομη απάντηση είναι: για μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα και καλύτερη προστασία του.
-
Nikigt τι αυτονομία έχεις με ένα γεμισμα; Σήμερα παρήγγειλε φιλαράκι μου το 1500 βενζίνης. Θα φεύγουμε μαζί για θάλασσα μόλις το πάρει !
BMW X1 2016