-
χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
μενει πατεντα .
στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
ακουω προτασεις και ιδεες. -
χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
μενει πατεντα .
στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
ακουω προτασεις και ιδεες. -
χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
μενει πατεντα .
στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
ακουω προτασεις και ιδεες. -
-
Φαντάζομαι θέλει και ένα περιθώριο κίνησης.
Δηλαδή αν από τη μια δένει στον κινητήρα και από την άλλη σε σταθερό σημείο στο σασί
να έχεις υπόψη πως ο κινητήρας έχει ένα βαθμό ελευθερίας πάνω στις βάσεις του.Μεταχειρισμένο αντίστοιχο σωλήνα από άλλες μάρκες, άλλα μοντέλα.
Και μετά πατέντα για να εφαρμοστεί.
Φτηνή σχετικά, αποδοτική και ασφαλής λύση.
-
Ειτε inox σπιραλ ειτε ένα πολύ χοντρο πρασινο λαστιχο(δυσκολο να το περιγραψω είναι μεγαλης διαμετρου και τύλιγμα με αλουμινοταινια)
Από aliexpress υπαρχει με 15 δολαρια εύκαμπτος σωλήνας εισαγωγης(σπιραλ πλαστικο)αλλα δεν είναι 80 εκατοστα. -
Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.
Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)
Σε Daewood lanos (ή όπως γραφεται) κόβονται το σημειο επαφης με το φιλτροκουτι....βεβαια με παμπριζοκολλα το ξαναφερνεις.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)
γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασε , η δε συμβουλη αυτου και ενος αλλου ηταν δεν τρεχει τιποτα . αλλα οταν ανοιξα καπω τυχαια μετα απο βροχη ειδα πανω απο μπαταρια νερο (γι αυτο δημιουργησα και θεμα νερο απο την εισαγωγη στον κινητηρα . προφανως εκει που ενωνεται ο συλλεκτης των νερων κατω απο το παρμπριζ στο σασι εχει προβλημα στεγανοτητας . τα ξηλωσα ολα και προσπαθησα να το στεγανοποιησω βιαστικά , αλλα χωρις αποτελεσμα απ οτι ειδα στις τελευταιες βροχες . οποτε μεχρι να το στεγανοποιησω σωστα το καλυτερο θα ειναι να μπει σωληνα και να μην ειναι εκτεθειμενο .παραλληλα βεβαια εψαχνα στα μεταχειρα και εδω και εξω αλλα δεν βρηκα τιποτα , οποτε ηρθε η ωρα της πατεντας.
σιλικονης βεβαια δεν βαζω γιατι ερχεται φθηνοτερα το ταξιδι στη γαλλια .
μου κανει εντυπωση παντως που δεν βρισκω στο ebay
α θοδωρη 60 βαθμους αντεχει , δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω . -
Σπιράλ αλουμινίου
Απλό και φτηνό.
Αν έχεις θέμα σταθερότητας το στερεώνεις-δυναμώνεις με σύρμα. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.
Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)
γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασε , η δε συμβουλη αυτου και ενος αλλου ηταν δεν τρεχει τιποτα . αλλα οταν ανοιξα καπω τυχαια μετα απο βροχη ειδα πανω απο μπαταρια νερο (γι αυτο δημιουργησα και θεμα νερο απο την εισαγωγη στον κινητηρα . προφανως εκει που ενωνεται ο συλλεκτης των νερων κατω απο το παρμπριζ στο σασι εχει προβλημα στεγανοτητας . τα ξηλωσα ολα και προσπαθησα να το στεγανοποιησω βιαστικά , αλλα χωρις αποτελεσμα απ οτι ειδα στις τελευταιες βροχες . οποτε μεχρι να το στεγανοποιησω σωστα το καλυτερο θα ειναι να μπει σωληνα και να μην ειναι εκτεθειμενο .παραλληλα βεβαια εψαχνα στα μεταχειρα και εδω και εξω αλλα δεν βρηκα τιποτα , οποτε ηρθε η ωρα της πατεντας.
σιλικονης βεβαια δεν βαζω γιατι ερχεται φθηνοτερα το ταξιδι στη γαλλια .
μου κανει εντυπωση παντως που δεν βρισκω στο ebay
α θοδωρη 60 βαθμους αντεχει , δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω .Αν έχεις τα κομμάτια από το σπασμένο σωλήνα
μια λύση είναι να τα συγκολλήσεις.
Η πιο απλή λύση αν είναι εφικτό να βρεθούν ή να μπαλωθούν τα κομμάτια.Η παρμπριζόκολλα είναι μια καλή ιδέα.
-
οντως η πιο φτηνη και απλη λυση ειναι αυτη , απλα διαλυεται ευκολα και γιαυτο πιο πανω λεω για το αντιστοιχο inox , το οποιο βεβαια ειναι ακριβο αλλα δεν ξερω αν κοβουν 1 μετρο θα ειναι ενταξει.
αυτο παει στον κωστα πιο πανω
οχι τα κομματια δεν τα κρατησε.
-
-
ειναι πριν το φιλτροκουτι, βαλε σπιραλ αλουμινιου.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασεΠερισσοτερη δυναμη, λιγοτερο μυαλο. Η λυση σε ολα τα προβληματα.
δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω .
εγω θα ελεγα πως μπορει να εχει παραπανω, αν εχεις ορεξη/χρονο το βαζεις PVC και βλεπεις.
Απο οσο θυμαμαι στην κεντρικη θερμανση, η σωληνα αλουμινιου η ευκαμπτη κανει περιεργο θορυβο και συντονισμους οταν περναει αερας απο μεσα. Τεσπα, θα το δεις
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Περισσοτερη δυναμη, λιγοτερο μυαλο. Η λυση σε ολα τα προβληματα.
Ποσο ισχυει αυτο που λες.
-
ευχαριστω ολους
σωληνας στον χωρο της μηχανης