-
Εςυ πρόλαβες και έδωσες το ενα πονηρούλη.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εςυ πρόλαβες και έδωσες το ενα πονηρούλη.Αγαπούλα πούλα........
-
10 λεπτά ακομη στο ντίζελ.....σιγά τα ωα...λογικό σε όλο τον κόσμο ειναι γνωστό οτι θερμιδικά το ντίζελ ισούται 1 λίτρο με 1.3 βενζίνης , αυτο όμως δεν αναιρεί οτι εγώ καίω 5.5 λίτρα ενώ το πιο οικονομικό βενζίνης καίει 8 (αντίστοιχα)
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ναι βρε εννοείται οτι παλι οικονομικότερο θα ειναι το diesel αυτοκίνητο, απλά θα μικρύνει λιγο η ψαλίδα....
-
Συμφωνώ απόλυτα , για εμενα το ζήτημα ειναι ηθικό . Να το πω αλλιώς πως μαμανε κάθε φορα το κόσμο που πριν και καλα με κάποιο τροπο έχουν σώσει....μιλάμε για αρχιλαμογια
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Φημες ακομα...
-
Αν επαληθευθούν οι φήμες μιλάμε για κράτος απατεώνας ακόμα μια φορά. Το ίδιο κράτος που απαιτεί συνείδηση από τους πολίτες του.
-
Πάντα τα ίδια κάνουν ..... Και εμείς βλέπουμε το τυράκι και ποτε τη φάκα....
Βέβαια στο θέμα του diesel δεν θα ειναι έκπληξη τυχόν αύξηση ακομα και να παει στην ίδια τιμή με την αμόλυβδη όπως σε όλη την Ευρώπη. Περισσότερο αν ήμουν πολιτικός θα με ανησυχούσε το κύμα ακρίβειας λόγω δήθεν αύξησης μεταφορικών παρά το οτι έπιασα κορόιδα τόσους Έλληνες που πλάκωσαν τα diesel. -
-
Τα ΜΜΕ 'λένε' ΣΗΜΕΡΑ,
-αύξηση 10λεπτά στον ΕΦΚ / λίτρο στην Βενζίνη.
-εξίσωση του ΕΦΚ της βενζίνης με το diesel κίνησης.
-αύξηση ΕΦΚ στο φυσικό αέριο.Τέτοιου τύπου αποφάσεις, δείχνουν, ότι δεν τους ενδιαφέρει να μαζέψουν περισσότερα έσοδα, αλλά στόχος τους είναι, να μειώσουν το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών.
-
Κάτι το οποίο ειναι άνευ νοήματος, καθότι η καταναλωση καυσίμων δεν ειναι κρατικό έξοδο και δεν εχει καμία επίπτωση στον προϋπολογισμό.
-
με αυτή την κίνηση, φεύγουν λιγότερα € στο εξωτερικό για εισαγωγές (μειωμένη ζήτηση/κατανάλωση, εξαθλίωση+), αλλά παράλληλα μαζεύουν τα ίδια περίπου € από φόρους για να πληρώνουν τους 'εταίρους'.
http://www.euretirio.com/isozygio-trexouson-synallagon/
http://iobe.gr/docs/research/RES_05_C_2 ... REP_GR.pdf
https://el.wikipedia.org/wiki/Ι� ... F%8E%CE%BD
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
με αυτή την κίνηση, φεύγουν λιγότερα € στο εξωτερικό για εισαγωγές (μειωμένη ζήτηση/κατανάλωση, εξαθλίωση+), αλλά παράλληλα μαζεύουν τα ίδια περίπου € από φόρους για να πληρώνουν τους 'εταίρους'.http://www.euretirio.com/isozygio-trexouson-synallagon/
http://iobe.gr/docs/research/RES_05_C_2 ... REP_GR.pdf
https://el.wikipedia.org/wiki/Ι� ... F%8E%CE%BD
Τα λεφτά δε τα μαζεύουν για τους εταίρους αλλα για τα κοπρόσκυλα του ΔΤ και για την πάρτυ τους.
Τα μόνο λέφτα που πάνε έξω για τη μείωση του χρέους ειναι απο αποκρατικοποιήσεις.... -
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
Όχι αλλά γιατί το λες; διαφωνείς;
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
Όχι αλλά γιατί το λες; διαφωνείς;
Όχι....που σημαινει οτι είσαι χρήστης υγραερίου στο αυτοκίνητο σου;
Εγώ, σαν χρήστης (σε 2 αυτοκίνητα μάλιστα), ναι διαφωνω στο 20% που λες.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο υγραέριο πόσο είναι αυτή την στιγμή ο φόρος;αν πάμε όλοι στα 630 ευρω τον τόνο πως θα διαμορφωθούν οι τιμές;
Δεν υπάρχει ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα που λέει το LPG ως πιο οικολογικό καύσιμο έχει ευνοϊκότερη φορολόγιση από το diesel και τη βενζίνη; Μα ήδη στα 330e/MT νομίζω είμαστε ήδη στον πιο ακριβό φόρο στο LPG στην Ευρώπη αν δε κάνω λάθος. Δε θυμάστε το χαμό πριν 2-3 χρόνια όταν το αυξήσανε από 200 σε 330 που έδωσε μια αύξηση κατά 9 λεπτά; Κατά αναλογία, αν το πάνε στα 630 θα αυξηθεί κατά 20 λεπτά από τις τωρινές τιμες. Για το diesel το καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο στο μέσο όρο στη φορολογία του; Απαράδεκτο κράτος, έπρεπε ήδη να το έχει φτάσει στο θεό όπως στο LPG και τη βενζίνη. Πρέπει κάθε φορά να ανεβαίνουμε στο βάθρο των πιο ακριβών χωρών στη φορολόγηση, ας είμαστε και σε κάτι πρώτοι.
Πάντως εγώ δεν είπα ότι υπάρχει Ευρωπαϊκή οδηγία... Οπότε εν τέλει πόσο θα είναι η ψαλίδα του υγραερίου με την βενζίνη; αν προσθέσουμε στην 20% κατανάλωση..Δεν θα συμφέρει...Ούτε καν γι'αυτούς που έχουν κάνει ήδη την μετατροπή
Το 20%...δικο σου νουμερο αυθαίρετο;
Όχι αλλά γιατί το λες; διαφωνείς;
Όχι....που σημαινει οτι είσαι χρήστης υγραερίου στο αυτοκίνητο σου;
Εγώ, σαν χρήστης (σε 2 αυτοκίνητα μάλιστα), ναι διαφωνω στο 20% που λες.
Ναι είμαι χρήστης υγραερίου. Η θερμιδική διαφορά στην απόδοση μεταξύ βενζίνης και υγραερίου είναι ακόμα περισσότερο κοντά στο 27% αν δεν κάνω λάθος. Οπότε το 20% που λέω είναι μια πολύ καλή τιμή για να μην είναι φτωχό το μείγμα.
Αύτο θα στο επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε σοβαρός ασχολείται με το θέμα....
φορος στα ντιζελ?