Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Egea - Tipo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Egea - Tipo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 20
    • 21
    • 5 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    412
    3741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sbr last edited by

      Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
      Να και εκδοχες του 5θυρου με την πρωτη να ειναι πολυ όμορφη

      http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... ma-to-2016

      τουρμπάτο θα ήταν πυραυλος

      Μια χαρα ειναι. Θελει λιγο ντοπαρισμα γιατι 1.4 και 95 αλογα θα εχει θεμα με τον ανταγωνισμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aikibill last edited by

        Wtf δεν θα εχει τούρμπο;
        Πανε για αυτογκόλ οι μακαρονάδες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Από 12.500€ στην Ιταλία..
          Πηγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sbr last edited by

            Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
            Από 12.500€ στην Ιταλία..
            Πηγή

            Ωραιες φωτογραφιες. Ειναι ομορφο. Περιμενω photos σε ανθρακι (τρέλα θα ειναι). Καιρος ρε να ξεκολησουν απο το 500αρακι (που και αυτο ειναι γματο) και το 5πορτο Tipo θα ειναι και αυτο ομορφο. Τωρα η τιμη για 1.4 ατμοσφαιρα μας τα χαλαει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jimdenin last edited by

              http://www.autoblog.gr/2015/11/30/fiat- ... in-ellada/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                1.4 βενζίνη ατμοσφαιρικός για οικογενειακό αυτοκίνητο θυμίζει προηγούμενες δεκαετίες, τελείως ψοφιος.
                1.6 βενζίνη οριακός αλλα ταμπουρα πισω; wtf. Επισης ειναι αναγκαστικό να σου φορτώνουν και αυτόματο κιβώτιο;
                1.4 τούρμπο που εισαι;
                1.3 MTJ τα ταμπουρα πισω άντε να τα χωνέψει κάποιος αλλα οι 5 ταχύτητες σε αυτοκίνητο που προορίζεται για οικογένεια και ταξίδια;
                1.6 MTJ ok αλλα πλέον μάλλον ανεβαίνει αρκετά η τιμη για το target group του αυτοκινητου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  axel12p last edited by

                  Στην φωτογραφία προφίλ, το μπροστά μέρος μου θυμίζει έντονα BMW σειράς 3.
                  Όμορφο αμαξάκι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Και το ενωμα των φώτων με την μάσκα θυμίζει 3αρα.

                    Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                      1.4 βενζίνη ατμοσφαιρικός για οικογενειακό αυτοκίνητο θυμίζει προηγούμενες δεκαετίες, τελείως ψοφιος.
                      1.6 βενζίνη οριακός αλλα ταμπουρα πισω; wtf. Επισης ειναι αναγκαστικό να σου φορτώνουν και αυτόματο κιβώτιο;
                      1.4 τούρμπο που εισαι;
                      1.3 MTJ τα ταμπουρα πισω άντε να τα χωνέψει κάποιος αλλα οι 5 ταχύτητες σε αυτοκίνητο που προορίζεται για οικογένεια και ταξίδια;
                      1.6 MTJ ok αλλα πλέον μάλλον ανεβαίνει αρκετά η τιμη για το target group του αυτοκινητου.

                      Ακριβώς. Τίποτα το ιδιαίτερο αλλά όχι και κακό.
                      Σαν επιλογή καλή για έναν οικογενειάρχη που αρέσκεται σε κλασικά τετράθυρα οχήματα και χωρίς ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες. Ιδίως το 1,3 που είναι και οικονομικό σε κατανάλωση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Οδηγούμε το νέο Fiat Tipo

                        Ταξιδεύουμε στο Τορίνο προκειμένου να ανακαλύψουμε τι αντιπροσωπεύει το σεντάν που ύστερα από σχεδόν 3 δεκαετίες επαναφέρει το ιστορικό όνομα 'Tipo'.
                        Με το σλόγκαν 'Tο νέο Fiat Tipo γεννήθηκε για να είναι ένα σεντάν' η ιταλική εταιρεία προσθέτει (παραδόξως) ένα νέο μοντέλο σε μια κατηγορία που η δημοτικότητά της έχει εξανεμιστεί εδώ και δεκαετίες. Από εκεί και πέρα, το Tipo, όπως και το αρχικό (hatchback) μοντέλο του 1988 έχουν κοινό παρονομαστή την εξασφάλιση πλούσιων χώρων για επιβάτες και αποσκευές, προσανατολισμένα αμφότερα στην ικανοποίηση των μεταφορικών αναγκών μιας οικογένειας.

                        Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα κοινό με κάποιο από τα υφιστάμενα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, εντούτοις θεωρητικά κουβαλάει κάποια στοιχεία από επόμενα που θα προσδώσουν στην, εκτός 500, γκάμα μια εταιρική ομοιογένεια. Από εκεί και πέρα προφίλ του αυτοκινήτου θυμίζει BMW και σε κάθε περίπτωση χαρακτηρίζεται από μια ισορροπία που έλειπε από προκατόχους του, όπου σχεδιαστικά ο όγκος της ουράς αποτελούσε μια εκ των υστέρων προσθήκη σε ένα υφιστάμενο μοντέλο, όπως για παράδειγμα στο Linea. Εν προκειμένω, οι άνθρωποι της Fiat δεν έχαναν ευκαιρία να μας τονίζουν ότι το Tipo σχεδιάστηκε εξ αρχής σαν 4θυρο με τα οφέλη να μην εντοπίζονται μόνο στο αρμονικότερο τελικό αποτέλεσμα, αλλά και στην καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Έτσι, το μήκους 4,54 μ. αμάξωμα μπορεί να φιλοξενήσει με ικανοποιητική άνεση 5 επιβάτες με ανάστημα 1,88 εμπρός και 1,80 πίσω. Εξίσου ευρύχωρο είναι και το χωρητικότητας 520 λίτρων πορτ μπαγκάζ.

                        Στην Ελληνική αγορά το Tipo θα προσφέρεται με μια γκάμα η οποία θα περιλαμβάνει τέσσερα κινητήρια σύνολα, εκ των οποίων τα δύο βενζίνης (1.4 16v Fire 95 PS και 1.6 1.6v E-Torq 110 PS) και τα άλλα δύο πετρελαίου (1.3 Multijet II 95 PS και 1.6 MultiJet II 120 PS), που κατά περίπτωση θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, με εξαίρεση τον 1600άρη βενζινοκινητήρα που θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

                        Στο Τορίνο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο με το 1600άρη πετρελαιοκινητήρα. Η πρώτη εντύπωση, μπαίνοντας στο Tipo είναι ότι έχει γίνει προσπάθεια να ικανοποιηθούν οι βασικές απαιτήσεις ενός οδηγού, παρότι εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με ένα προσιτό σε τιμή αυτοκίνητο. Έτσι ο εξοπλισμός, ακόμα και στη βασική έκδοση διαθέτει κάποια στοιχεία, όπως η οθόνη multimedia των 5'', που συναντώνται σε ακριβότερα μοντέλα, ενώ η ποιότητα των υλικών, όπως τα μαλακά πλαστικά του ταμπλό, χωρίς να υπόσχονται premium αίσθηση, δεν δείχνουν φτηνά. Πάντως. ο οδηγός, θα εκτιμήσει περισσότερο τη σωστή θέση οδήγησης με τις πολλαπλές ρυθμίσεις καθίσματος και τιμονιού, αλλά και τον απλό και συνάμα εργονομικό σχεδιασμό των χειριστηρίων.

                        Θετικές είναι και οι εντυπώσεις από το δρόμο, με την ανάρτηση να περνά με άνεση τα λιθόστρωτα και τις πανταχού παρούσες γραμμές του τραμ στη μεγαλούπολη της Βόρειας Ιταίας, και το πλαίσιο, το οποίο έχει κερδίσει ήδη τις εντυπώσεις στα 500X, Renegade και 500L, να δείχνει στιβαρό απέναντι σε κάθε είδους ανωμαλία. Το τιμόνι είναι ακριβές και με τη σωστή δόση υποβοήθησης, ενώ πολύ καλή αίσθηση διαθέτει ο επιλογέας στο 6άρι κιβώτιο, όπως και εκείνη του μεσαίου πεντάλ.

                        Στον τομέα των επιδόσεων, ο 1.6 Multijet II, εξασφαλίζει για το Tipo, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τελική ταχύτητα 199 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9.7”. Αντίστοιχα η εργοστασιακή κατανάλωση διαμορφώνεται στα 4,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CΟ2 στα 110 γρ./χλμ.

                        Αλλαγή ρότας

                        Η αναπάντεχη διάθεση του Tipo στην Ευρωπαϊκή αγορά ακυρώνει ως ένα βαθμό την ανακοινωθείσα στρατηγική που ήθελε τη Fiat να μεταλλάσσεται σε μια premium φίρμα με τη γκάμα της να διαμορφώνεται γύρω από παραλλαγές του 500. Η Fiat επιστρέφει στις ρίζες της, λοιπόν, που σημαίνει ότι θα εστιάσει ένα μέρος της ενέργειάς της σε αυτό που πάντα γνώριζε να κάνει καλά, να κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα για το μέσο χρήστη. Το 4θυρο Tipo, το οποίο έρχεται στη χώρα μας το Φεβρουάριο του 2016, σίγουρα θα βρει το κοινό του στη χώρα μας, δεδομένου ότι η τιμή του θα είναι δεόντως δελεαστική, ξεκινώντας από τα 13.990 ευρώ (13.119 με απόσυρση) για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 1,4 λίτρων, ενώ στην προσεχή έκθεση της Γενεύης αναμένεται η hatchback και station παραλλαγή του που θα ιντριγκάρουν το πολυπληθές κοινό της φίρμας.

                        http://www.4troxoi.gr/odigoyme/paroysiaseis/odigoyme-neo-fiat-tipo

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sbr last edited by

                          Η Fiat επιστρέφει στις ρίζες της, λοιπόν, που σημαίνει ότι θα εστιάσει ένα μέρος της ενέργειάς της σε αυτό που πάντα γνώριζε να κάνει καλά, να κατασκευάζει καλά αυτοκίνητα για το μέσο χρήστη.
                          Καιρος ηταν! Περιμενω την hatchback εκδοση. Αυτη πιστευω θα πουλησει. Φαινεται να κανανε καλη δουλεια και στην ανεση και στην κυλιση και φυσικα στην εμφανιση. Με τους κινητηρες στην βενζινη να βαλουν κανεναν τουρμπισιο σε μικρα κυβικα και το καρε συμπληρωθηκε με μια καλη τιμολογιακη πολιτικη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stormold last edited by

                            Καιρός ήταν να ξαναδούμε μοντέλα (με διαφορετικές ονομασίες) που απευθύνονται σε όλους.
                            Το κόλλημα με τα 500άρια κούρασε και συρρίκνωσε την γκάμα της.

                            Στο συνεργείο γνώρισα ένα κύριο που έχει ένα TIPO 1800cc με 350000χλμ!
                            Δεν θέλει να το αποχωριστεί με τίποτα.
                            Πιθανά τώρα να σκεφτεί να πάρει το καινούριο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sbr last edited by

                              Ο χρήστης Storm έγραψε:
                              Καιρός ήταν να ξαναδούμε μοντέλα (με διαφορετικές ονομασίες) που απευθύνονται σε όλους.
                              Το κόλλημα με τα 500άρια κούρασε και συρρίκνωσε την γκάμα της.

                              Στο συνεργείο γνώρισα ένα κύριο που έχει ένα TIPO 1800cc με 350000χλμ!
                              Δεν θέλει να το αποχωριστεί με τίποτα.
                              Πιθανά τώρα να σκεφτεί να πάρει το καινούριο...

                              Θα ηθελα ενα τετοιο Tipo να το παρω να το κανω ανακατασκευη και να το βαλω με το πουντακι που ειχα. Ηταν μπροστα για την εποχη του στο εσωτερικο με ηλεκτρονικο κοντερ, δεικτη βενζινης. Με ζαντολαστιχα θυμαμαι ειχε ενα γνωστος, ειναι λουκουμι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lleonidas moderator last edited by

                                Ξεπουλάμε, λέμε!
                                http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... olis-meres

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Αναμενόμενο ήταν.
                                  Το ίδιο θα γίνει σε όλες τις χώρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                                    Ξεπουλάμε, λέμε!
                                    http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... olis-meres

                                    Δεν το περιμενα για το σενταν. Ειναι ομορφο αλλα τα χατσμπακ ειναι περισσοτερο πρακτικα (ποιο μικρα ομως). Το χατσμπακ πιστευω πως θα παει ακομη καλυτερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Το 5θυρο και το SW.
                                      Οι πρώτες διαρροές στο νετ:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Μμμμμμ, συνήθως το χατσμπακ ειναι ομορφοτερο του σεντάν. Εδώ δεν ισχύει αυτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lleonidas moderator last edited by

                                          Και επί ελληνικού εδάφους !
                                          Tιμή από 11.990€.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drenie last edited by

                                            ωραιο ειναι! ισως μπορει να κοντραρει την skoda.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 5 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr