-
Για να μιλήσουμε on topic η Χ1 που οδηγώ με 17αρες + R/F pirelli p7 +EDC δεν αντιμετωπιζει πρόβλημα και δεν πιστευω οτι αξιζει η αλλαγη σε κανονικα ελαστικά (αν και στην αρχη ελεγα οτι θα τα αλλαζα με αυτα που διαβαζα). Σε σχεση με το Q3 η ποιοτητα κυλισης ηταν ιδια. (στα σημεια ισως κερδιζε το audi). Σημειωνω βεβαια οτι στο συγκτιτικο των 4τροχων η ΒMW X1 20d sportline με 18αρες θαφτηκε με το γαντι για την ποιοτητα κυλισης της σε σχεση με το Q3.Τελος οταν εκανα τεστ την X1 με 18αρες δεν ειχε καμια σχεση με τη δικια μου με 17αρες +EDC, που ήταν πολύ καλύτερη.
gocar test drive. 'Όμως με τα σκληρά λάστιχα run flat 225/50 R18 και με τη σφιχτή ανάρτηση δεν είναι ιδιαίτερα άνετη για οδηγό και επιβάτες.' (4-12-2015)
Η Χ1 της δοκιμής μας είχε το MPack με το παχύ απολαυστικό τιμόνι και πανέμορφες ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά Pirelli 225/50/18 – σε δρόμο με ανομοιομορφίες πιθανόν οι 17άρες να προσφέρουν ηπιότερη συμπεριφορά. Στο ταξίδι το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και περίσσεια ισχύος για αστραπιαία προσπεράσματα (autonews-πουρναρακης)http://www.newsauto.gr/dokimazoume-ti-nea-tetrakiniti-bmw-x1/
-
nikigt την 1500άρα βενζίνης δεν έχεις;
Από δύναμη πώς πάει; Προσπεράσεις και ρεπριζ εννοώ!
Ρωτάω για φίλο που το σκέφτεται πολύ σοβαρά να προχωρήσει σε αγορά!
Ευχαριστώ πολύ! -
Να την παρει αφοβα.μια χαρα προσπερναει με 4 ατομα σε εθνικη. ψοφια δεν ειναι και ας λενε οι ασχετοι,,,
Επισης στην αντιπροσωπια μου ειπαν οτι ανεβαινουν τα αλογακια και οι επιδοσεις με μετατροπη εντος εγγυησης.Το προβλημα ειναι στην καταναλωση αν το πατησεις που παει πανω απο 11. Εγω σε οσους με ρωτανε αν τραβαει απανταω οτι του χρονου η bmw θα βαλει τον 1500αρη κινητηρα στη νεα 5αρα..δεν θα το κανε αν ητανε ψοφιος πιστευω..Εγω φυσικα για να ειμαι ειλικρινής πηρα την X1 sdrive 18i για ηθελα οικογενειακο αμαξι και για τους χωρους-ασφαλεια-φορολογια+οριο 30.000 ευρω. αν ειχα μεγαλυτερο οριο χρηματων θα πηγαινα αλλλού...μετα απο 1000χλμ. θα την ξαναπαιρνα... - Ιωάννινα: roadshow bmw (20 – 21 Απριλίου) πεσ του να παει μα δει απο κοντα... -
Ευχαριστώ! Έχει ήδη κάνει τεστ τη δική μου 20d και την 18d του αντιπροσώπου, αλλά δεν υπάρχει 1500άρα και ειναι διστακτικός. Τώρα είναι σε αναμονή κ με την απόσυρση...παρά το ότι του αρέσει πολύ το αμάξι...
-
Για την απόσυρση το βλέπω τρομερα δύσκολο να το δεκτει το κουαρτετο. Θυμαμαι χαρακτηριστικα από την αντιπροσωπια που με πιεζαν να βιαστω για να προλαβω το bonus μεσα στο 2015 επειδή ηταν σιγουροι για την κατάργηση του. Επίσης ειναι άδικο για την αγορά αυτοκινητου που εχει παγώσει να μην υπάρχει μια υπευθυνη απάντηση αλλα ολοι να λένε φήμες. Αν θελει να παρει μια ιδεα ας δοκιμασει την 3αρα με τον ιδιο κινητηρα και ίδια κιλά ή και το αδερφακι mini clubman ιδιο πατωμα ιδιος κινητηρας.
http://www.torque.com.sg/3979/group-test-bmw-318i-1-5-versus-bmw-316i-1-6/
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=5781&comp=bmw
κι ενα test drive from telegraph.co.uk
http://www.dailymotion.com/video/x3rp4la_bmw-x1-car-review_news
-
Δεν είναι θέμα κουαρτετου μην λέμε πάλι τα ίδια
-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7490712 δοκιμή x1 20i
Και εδώ λένε για τα runflat -
Απο τις φωτο φαίνεται οτι στη δοκιμή ειναι η έκδοση x line με 19αρες ζάντες οποτε δεν μου κάνει εντύπωση που συμβουλεύει αγορά συμβατικών ελαστικών για την Χ1. Εγώ θυμάμαι πάντως οτι και οι πωλητές με συμβούλεψαν να μείνω στις 17αρες και να βάλω το EDC όπως και δηποτε..στην Αμερική γίνεται ντόρος αν η παραγγελία θα γίνει με συμβατικά λάστιχα αφού υπάρχει δυνατότητα γι αυτό,όπως διαβάζω σε ξένα φόρουμ.τελος αν διαβάσει κριτικές για τα Pirelli p7 r/f θα δει οτι άλλοι βρίζουν κι άλλοι υμνούν.καντε τεστ και εμπιστευθείτε την προσωπική σας γνώμη το συμπέρασμα..για την απόσυρση δεν ξέρω ποιος φταίει..ξέρω μόνο οτι στην Bmw ειναι απαισιόδοξοι..
-
18αρες έχει η xline όπως και στη δοκιμη
-
Επιτελους !διάβασα την πρώτη δοκιμη για την Χ1 μου. Μόλις διάβασα το τελευταίο caranddriver και εχει δοκιμή της Χ1 sdrive 18i με αυτοματο κιβώτιο. αντιγράφω από τη δοκιμη = 0-100 σε 9.9δ. κσταναλωση μεση 8λ. και με γκαζι στα 11-12. Ρεπριζ από 50-80χλμ στα 4,1δ. από 70-100χλμ. 5,4δ, και από 80-120χλμ. 8,4 δ.
επισης αναφερει ότι σε σχεση με τις δίλιτρες η ποιότητα κυλισης είναι καλύτερη και τα Pirelli πιο ήσυχα. Καταλήγει ότι αν εχει και 4Χ4 θα ήταν τέλεια. Επιτέλους να χω να δειχθώ και κατι στους 'απιστους Θωμάθες' που τον κατηγορούν για ψοφάλογο...έτσι είναι αν έτσι νομίζετε -
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Επιτελους !διάβασα την πρώτη δοκιμη για την Χ1 μου. Μόλις διάβασα το τελευταίο caranddriver και εχει δοκιμή της Χ1 sdrive 18i με αυτοματο κιβώτιο. αντιγράφω από τη δοκιμη = 0-100 σε 9.9δ. κσταναλωση μεση 8λ. και με γκαζι στα 11-12. Ρεπριζ από 50-80χλμ στα 4,1δ. από 70-100χλμ. 5,4δ, και από 80-120χλμ. 8,4 δ.
επισης αναφερει ότι σε σχεση με τις δίλιτρες η ποιότητα κυλισης είναι καλύτερη και τα Pirelli πιο ήσυχα. Καταλήγει ότι αν εχει και 4Χ4 θα ήταν τέλεια. Επιτέλους να χω να δειχθώ και κατι στους 'απιστους Θωμάθες' που τον κατηγορούν για ψοφάλογο...έτσι είναι αν έτσι νομίζετεΝα το χαρείς και πάλι!
Το προωθώ στο κολλητάρι μου που είναι έτοιμο να κάνει κίνηση! -
Mε αυτές τις επιδοσεις επαρκης είναι. Βεβαια ψοφιο δεν είναι σε καμμια περιπτωση αλλα ουτε και γρηγορο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Mε αυτές τις επιδοσεις επαρκης είναι. Βεβαια ψοφιο δεν είναι σε καμμια περιπτωση αλλα ουτε και γρηγορο.Ομολογώ ότι έχω την ίδια οπτική με τον wantone...
Το τι είναι γρήγορο ή όχι μερικές φορές διαφέρει για τον καθένα, ανάλογα με τις απαιτήσεις του!
Πάντως ψόφιο ούτε εγώ θα το έλεγα σε καμιά περίπτωση.
Αρκεί να μελετήσει κάποιος πόσα crossover/suv σε προσιτές τιμές έχουν καλύτερες επιδόσεις
Δεν νομίζω ότι θα βρει ΠΟΛΛΑ...Μάλλον θα φτάνουν τα δάχτυλα του ενός χεριού... -
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Επιτελους !διάβασα την πρώτη δοκιμη για την Χ1 μου. Μόλις διάβασα το τελευταίο caranddriver και εχει δοκιμή της Χ1 sdrive 18i με αυτοματο κιβώτιο. αντιγράφω από τη δοκιμη = 0-100 σε 9.9δ. κσταναλωση μεση 8λ. και με γκαζι στα 11-12. Ρεπριζ από 50-80χλμ στα 4,1δ. από 70-100χλμ. 5,4δ, και από 80-120χλμ. 8,4 δ.
επισης αναφερει ότι σε σχεση με τις δίλιτρες η ποιότητα κυλισης είναι καλύτερη και τα Pirelli πιο ήσυχα. Καταλήγει ότι αν εχει και 4Χ4 θα ήταν τέλεια. Επιτέλους να χω να δειχθώ και κατι στους 'απιστους Θωμάθες' που τον κατηγορούν για ψοφάλογο...έτσι είναι αν έτσι νομίζετεΓια το υφος της κατασκευης μια χαρα ειναι αυτες οι επιδοσεις, ειδικα για τα Ελληνικα δεδομενα-συνθηκες, οτιδηποτε 'σπαει' το 10αρι στο 0-100km/h και το 30αρι (sec) στο χιλιομετρο, εφοσον ο εκαστοτε χειριστης εκμεταλευεται στο επακρο αυτες τις δυνατοτητες, ΕΙΝΑΙ γρηγορο...
Η δικη σου ειναι manual ή με το 6αρι αυτοματο?
Σε οτι αφορα το ηχοσυστημα που ανεφερες οτι δεν εισαι ικανοποιημενος, εχεις το -στανταρ νομιζω, με εξτρα το cd player-professional, το εξτρα 'hi-fi' (327ευρω) ή το Harman&Kardon (890Ευρω) ? -
Φυσικά δεν είναι γρήγορη. αλλά από το ψόφια 0 μέχρι το γρήγορή (10) υπάρχει και το επαρκής (5+). Εγώ χαμηλά (σε στροφές) πάντως έχω γκάζι και όπως μου είπαν από αντιπροσωπία με 2.500ευρώ αποκτάς και γκάζι με 170 αλογάκια (δεν το έχω ψάξει γιατί δεν με ενδιαφέρει ακόμα…). αλλά και πάλι ήξερα τι έπαιρνα. οδηγήστε την Χ1 πετρέλαιο με 116 άλογα και θα καταλάβετε τη διαφορά με τη βενζίνη στα ίδια κυβικά. Επίσης με αυτόματο κιβώτιο η Χ1 είναι 1430 κιλά. με το χειροκίνητο είναι ακόμα ελαφρύτερη. δεν ψάχνω επιβεβαίωση ότι καλά έκανα άλλωστε τώρα δεν αλλάζει και δεν θέλω κανένα να μου χρυσώσει το χάπι αφού ξέρω τι συμβιβασμούς έχω κάνει. Ο μόνος λόγος που υπερασπίζομαι την τρικυλινδρη Χ1 είναι για υποψήφιους αγοραστές που οι καλοθελητές θα τους πούνε μην την κοιτάς είναι ψόφια, όπως έγινε και με μένα.
Για το ηχοσυστημα απλά ειναι μέτριο. δεν εβαλα ουτε το hi-fi, (που μαλλον δεν αξιζει) ούτε το harman (που αξίζει και με το παραπάνω από οτι μου είπαν). Το καλο είναι οτι αναγνωριζει και παιζει σκληρο δισκο ή usb με αποτελεσμα να εχεισ μια μουσικη βιβλιοθηκη οποτε θες στη διαθεση σου.
Αντιγραφω από το άρθρο του περιοδικου C&D
ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΘΟΡΥΒΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ...ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ.
Σε σχέση με τις δίλιτρες αυτή η X1 (στη θέση Comfort) είναι ελαφρώς πιο άνετη στον δρόμο. ενώ κα τα Pirelli Cinturato P7 στις 18άρε ζάντες έμοιαζαν Λίγο πιο ήσυχα. Γεγονός που συμβάλλει θετικά στην ποιότητα κύλισης Οι όποιες τάσεις υποστροφής (τυπικές για κίνηση εμπρός) είναι πολύ μικρές και πανεύκολα ελεγχόμενες. και παρότι το σύστημα διεύθυνσης μοιάζει πιο… ηλεκτρικό και «μουδιασμένο» σε σχέση με μια Χ3 (με την πλατφόρμα της 3αρας με κίνηση πίσω) το τιμόνι είναι εξαιρετικά ακριβές κα το χειριστήριο γενικά εμπνέουν τον πιο ανήσυχο οδηγό να ψάξει τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης (παρά την απουσία τετρακίνησης) Η λίγο πιο ενδοτική ανάρτηση βοηθάει και στην εκτός δρόμου οδήγηση οπού τα όρια εδώ καθορίζονται πρωτίστως κα κυρίως από τα 18,3 cm απόστασης του αμαξώματος αηο το έδαφος και από τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης (18°. 21° κι 17°) Από σχεδιαστικής απόψεως -κι ιδίως με το πακέτο «Μ pack στο αυτοκίνητο δοκιμής- η νέα X1 είναι εντυπωσιακή κα δυναμική, έχοντας αποποιηθεί την αλλά station περιβολή τηs πρώτης γενιά παραμένοντας πλέον πολύ κοντά στα πρότυπό των μεγαλύτερων SAV της εταιρείας. Παρότι μάλιστα σε μήκος είναι κατά 36 mm μικρότερη σε σχέση με το παρελθόν (21mm πιο φαρδιά, 53 mm ψηλότερη και 90 mm μεγαλύτερο μεταξόνιό), βασίζεται στο πάτωμά της 2 Active Tourer. γεγονός που συνεπάγεται τα θετικά ενός MPV. Οι χώροι είναι κορυφαίοι και με τα συρόμενα πίσω έδρανα και Tτις πλατες που αναδιπλώνονται με μια κίνηση, τους χώρους για μικροαντικείμενα άφθονούς κα αρκετά καλά σχεδιασμένους η X1 είναι αρκετά Λειτουργική σε καθημερινή χρήση Παρότι ορισμένα πλαστικά θα μπορούσαν να είναι και πιο ποιοτικά, σε γενικές γραμμές τα πάντα μέσα στην X1 δείχνουν Premium και συνδυαζονται με hi-Tech gadgets. Σε όλα τα προαναφερθέντα θετικά προσθέστε ότι στη συγκεκριμένη X1 είστε και πολύ μακριά από το στόχαστρό τηs Εφορίας και έχετε ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα Αν είχε και τετρακίνηση…ΥΠΕΡ=ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΧΟΡΟΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜ0Σ, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ. ΠΟΙΟΤΗΤΑ. IMAGE
ΑΡΝΗΤΙΚΑ=ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ*** -
Έχοντας πια πιάσει τα 6000 χλμ με την x1 20d ολοκλήρωσα το τεστάρισμα που έκανα στο confort mode (είναι το κανονικό) για ένα ολόκληρο φουλάρισμα (61 λίτρα).
Όπως έχω ποστάρει και παλιότερα, με το eco mode έχω μέση κατανάλωση 6,5 lt/100 χλμ και μάλιστα με τάσεις ελαφρά πτωτικές. Με γεμάτο ντεπόζιτο τις τελευταίες φορές ξεπερνούσα τα 900 χλμ αυτονομίας και έφτασα και τα 930 ή και λίγο παραπάνω.
Μετά από περισσότερα από 5000 χλμ, λοιπόν, δοκίμασα να κάνω με ένα ολόκληρο ντεπόζιτο με confort mode, για να δω αν υπάρχει ουσιαστική διαφορά με το eco mode. Στην αρχή κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλης πίστεψα ότι η διαφορά θα ήταν ανεπαίσθητη. Ωστόσο όσο τα χιλιόμετρα αυξάνονταν και προστέθηκαν και τα εντός πόλης είδα την μέση κατανάλωση να σταθεροποιείται πάνω από 7,5 lt/100 χλμ και τώρα που άδειασε το ντεπόζιτο η 'νεκροψία' έδειξε ότι με το confort mode το αμάξι έβγαλε οριακά κάτω από 800 χλμ με ένα γέμισμα. Αυτό σημαίνει περισσότερα από 100 χλμ λιγότερα σε ένα γέμισμα, διαφορά η οποία μόνο αμελητέα δεν χαρακτηρίζεται. Συνεπώς, το eco mode όχι μόνο έχει λόγο ύπαρξης, αλλά αποτελεί και απαραίτητο 'αξεσουάρ' για οικονομικότερες μετακινήσεις, αφού εξασφαλίζει μέση κατανάλωση τουλάχιστον 1 λίτρο λιγότερο σε σχέση με το confort mode. Ενδιαφέρον θα είχε ίσως να δει κάποιος τη διαφορά με το sport mode, αν και μου φαίνεται παράλογο και αχρείαστο να κάνω σερί 700-800 χλμ με sport mode...Συνεπώς στο Χ1 υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ confort mode και eco mode στην κατανάλωση!
-
Έκανα το ίδιο test με 218i coupe (steptronic) στα 3.5κ χιλιόμετρα. Με το eco mode είχα μέση κατανάλωση στα 9.5 και με το comfort 10.3 περίπου. Όλα αυτά με συντηρητική οδήγηση και κυρίως μέσα στην πόλη.
-
to 3ημερο εβαλα 70 ευρω βενζινη v-power 97 με 1.307 τιμή και έκανα 600 χλμ με οδηγηση οτι να ναι, ταχυτητα 160 περιπου -4.000 στροφες το ανωτερο δεν το πατησα παραπανω., Διαδρομη Αθηνα -Καλαματα -Αθηνα. καντε τα μαθηματικα για την καταναλωση του 3κυλινδρου. Θα χε ενδιαφερον να παω στα Γιαννενα απο Αθηνα και οταν κανει το ίδιο και ο emperor να το συγκρινω για να δω ποσο μεγάλη διαφορά υπάρχει (ατιμη εφορία δεν μας αφηνεις να παρουμε diesel SAV)
-
8.92 lt/100 km υψηλη καταναλωση εχεις. Σε παρομοια διαδρομή εκανα κατω από 7 μεση και πηγα και 160 αρκετες φορες. Βεβαια απεφυγα τις απότομες επιταχύνσεις και στις κατηφορες το αφηνα να παει χωρις γκαζι.
-
Τι ωραία που κυλούν τα threads στα οποία μένουμε on topic
Υπάρχει μέλος που έχει αγοράσει την καινούρια μικρή πετρελαιοκίνητη Χ1;
BMW X1 2016