-
-
δειχνει φανταστικο.
-
Δειχνει ενδιαφερον.. Αλλα για μενα, μονο φιλολογικο..
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Δειχνει ενδιαφερον.. Αλλα για μενα, μονο φιλολογικο..+1 αλλά είναι υπέροχο!
-
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1_V37NQsH0
-
Από 18853 ευρώ με απόσυρση http://www.gocar.gr/news/feed/10105,Ford_Fiesta_ST_sthn_Ellada.html
-
Πολυ καλη τιμη (οπως το περιμενα)... Αααααχχχχχ
-
Πρώτο συγκριτικό από τους 4Τ και το ST επικράτησε απέναντι στο Abarth SS και στο DS3 Racing.
-
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 3&catid=43
Τρελα ειναι..Αλλα πλεον δεν ειναι για εμας*
*Οικογενειαρχες
-
ε βέβαια, οι πατεράδες μας που τη βγάζανε με ένα έσκορτ πριν 30 χρόνια, ξέρω γω που είχε μήκος 4 Μέτρα κάποτε βόλευε και πήγαινε σε ότι κατσικόδρομο θέλεις.
Τώρα θες το μικρό για την πόλη, το οικογενειακό για να χωράει η οικογένεια για 3 ταξίδια το χρόνο και το σουβ για να πηγαίνεις στην αμμουδιά.
Σε 5πορτο βγαίνει το st?
-
Μονο 3θυρο.
Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=225263&catid=43Τρελα ειναι..Αλλα πλεον δεν ειναι για εμας*
*Οικογενειαρχες
Το άρθρο είναι αναδημοσίευση από τον Ιούνιο. Κάπου αλλού το είχα διαβάσει.
-
Ξέρουμε αν ήρθαν test drives?
Στάλθηκε από το Sony Fola κινητό μου
-
-
-
Επίσημο: Ford Fiesta ST200
Ότι έκανε η Renault με την ειδική έκδοση Clio RS 220 Trophy EDC, που παρουσίασε στην περσινή έκθεση της Γενεύης, ακριβώς το ίδιο κάνει και η Ford με τη παρουσίαση του Fiesta ST200.
Το αυτοκίνητο φοράει τον ίδιο 1.600άρη EcoBoost κινητήρα, αλλά χάρη στο νέο πρόγραμμα στην ECU, αποδίδει 10% μεγαλύτερη ισχύ και 20% μεγαλύτερη ροπή. Αυτό μεταφράζεται σε 200 άλογα και 290 Nm ροπής, ενώ για 20 δευτ., και σε διαδικασία overboost, η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 15 άλογα και 30 Nm ροπή. Το δυνατότερο Fiesta που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή, χάρη στη κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.
Η ειδική έκδοση του Fiesta δεν διαφοροποιείται αισθητικά, παρά μόνο διατίθεται με ένα νέο αποκλειστικό χρώμα, το Storm Grey, με τις ίδιου σχεδιασμού ζάντες να είναι βαμμένες μαύρες. Επίσης, υπάρχουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ στο εσωτερικό τα ημιδερμάτινα bucket καθίσματα της Recaro έχουν γκρι και κόκκινες ραφές.
http://www.autoblog.gr/2016/02/29/ford-fiesta-st200/
Μια εκδοση μαλλον για die hard fans,κανουν οτι περναει απο το χερι τους για να κερδισουν χρονο μεχρι το 2017,αλλα μην αλλαζοντας απολυτως τιποτε στο εσωτερικο του αυτοκινητου..
-
Το οποίο εσωτερικό δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία για μύστες.
Η σφιχτότερη (και χαμηλότερη) ανάρτηση όμως, με διαφοροποιημένη γεωμετρία εμπρός, η ακόμα κοντύτερη κρεμαγιέρα, το αναβαθμισμένο tvc και τα μεγαλύτερα πίσω φρένα έχουν.
Κι έπειτα μην το συγκρίνουμε με το τραγελαφικό τωρινό Κλειώ. Οι Γάλλοι ήταν κορυφή και πήγαν (ηθελημένα) πάτο. Τάχα μου να διευρύνουν το target group... Δε μας είπαν όμως... Το διεύρυναν πολύ;
Οι πεζουδαίοι βέβαια, με το 208 με τα ΣΩΣΤΑ καλούδια πάνω, ναι, είναι άλλη περίπτωση. Όντως καλό αυτοκίνητο. Αν και η τιμή τους (29.400€ στη Γαλλία) είναι από άλλη λίγκα.
-
Fiesta ST 2017 - http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -fiesta-st
Οι πληροφορίες που ήθελαν τη Ford να εμπιστεύεται για το νέο Fiesta ST έναν πρωτοεμφανιζόμενο 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, επιβεβαιώθηκαν σήμερα με τον πλέον πειστικό τρόπο. Η τρίτη, λοιπόν, γενιά του δημοφιλούς καυτού μικρού της Ford μπορεί, χάρη στους 200 ίππους και τα 290 Nm ροπής του νέου EcoBoost, να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,7 δλ., επίδοση βελτιωμένη κατά 0,2 δλ. σε σχέση με το απερχόμε νο μοντέλο.
Το νέο Fiesta ST διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας οδήγησης (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, του συστήματος ESP αλλά και τον ήχο της εξάτμισης, η οποία έχει ενεργή βαλβίδα εξαγωγής,** με την Ford να ενισχύει τον ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και ηλεκτρονικά, μέσω ενός ψεύτικου συστήματος ενίσχυσης ήχου.**
Δεν καταλαβαινω τι κερδιζει ο κινητηρας με μειον ενα κιλυνδρο στην περιπτωση του ST,ουτε οτι καποιος μπορει να απολαυσει τον fake ηχο η να ξεγελαστει απο αυτον.Οι ζαντες παραπεμπουν στο focus style.
-
Αυτό με την ενίσχυση του ήχου το κάνει εδώ και χρόνια η BMW στα //Μ μοντέλα της και παρόλη το αρχικό κράξιμο, μια χαρά λειτουργεί το σύστημα (εννοώ ότι όταν οδηγείς ξεχνάς εάν ο ήχος είναι αληθινός ή όχι...απλά 'πορώνεσαι'!!).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αυτό με την ενίσχυση του ήχου το κάνει εδώ και χρόνια η BMW στα //Μ μοντέλα της και παρόλη το αρχικό κράξιμο, μια χαρά λειτουργεί το σύστημα (εννοώ ότι όταν οδηγείς ξεχνάς εάν ο ήχος είναι αληθινός ή όχι...απλά 'πορώνεσαι'!!).Εγώ αυτό το σύστημα το είχα απο το 1990 σε ένα Vw scirocco, φοιτητής τότε. Όταν πάταγες γκάζι ακουγόντουσαν παράσιτα απο τα ηχεία ανάλογα πόσο ανέβαζε στροφές. Τότε νόμιζα πως ήταν πρόβλημα και έψαχνα τις γειώσεις. Ελπίζω να μην το χρεώνουν extra ή εαν το κάνουν ας έχει επιλογές π.χ εξακύλινδρος V, V10, Boxer.
Ford Fiesta ST