-
Καλησπερα παιδια.
Συχνα ακουω την γνωστη πατατα 'τα σημερινα αυτοκινητα εχουν ημερομηνια ληξης'. Κατα μεσω ορο στην Ευρωπη τα περισσοτερα αμαξια μεταπολουντε η αποσυρωντε καθε 8 χρονια και στην Ελλαδα καθε 11-12 ενω πολλες μαρκες αποδεχοντε οτι πλεον οι κινητηρες εχουν οριο μεταξυ 200.000 - 300.000 χλμ.
Δηλαδη για να καταλαβω δεν υπαρχει καποιος κατοχος ο οποιος εχει κρατησει αμαξι (μετα τη δεκαετια του 00') με περισσοτερα χλμ. Και μεσα σε λογικα πλαισια συντηρησης να πει οτι αυτο το αμαξι μπορει να αντεξει κι αλλο?
Πολοι φυσικα θα πουν η παλια σχολη ειχε σχεδιαστει για να αντεχει πολυ περισσοτερο αλλα πραγματικα τι εχουν τα παλια οχηματα που δεν εχουν τα σημερινα?
Αντιθετα τα υλικα κατασκευης των σημερινων οχηματων ειναι 10 φορες πιο ανωτερα και πιο ανθεκτικα κανοντας με να πιστευω οτι πλεον ο κοσμος δε μπαινει στο κοπο να συντηρει το αυτοκινητο του οπως τοτε.
Πρωσοπικα ειμαι κατοχος scirocco με 93.000 χλμ. Και δηλωνω πολυ ικανοποιημενος με τις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα τα χλμ.
Εχω ονειρο να δω το αυτοκινητο αυτο με πανω απο 500.000 χλμ. Και τον κινητηρα να κελαηδαει σαν καινουργιος. Υπαρχει καποιος αλλος που θα θελε να δει ετσι το αυτοκινητο του αντιστοιχα? -
Καλησπερα παιδια.
Συχνα ακουω την γνωστη πατατα 'τα σημερινα αυτοκινητα εχουν ημερομηνια ληξης'. Κατα μεσω ορο στην Ευρωπη τα περισσοτερα αμαξια μεταπολουντε η αποσυρωντε καθε 8 χρονια και στην Ελλαδα καθε 11-12 ενω πολλες μαρκες αποδεχοντε οτι πλεον οι κινητηρες εχουν οριο μεταξυ 200.000 - 300.000 χλμ.
Δηλαδη για να καταλαβω δεν υπαρχει καποιος κατοχος ο οποιος εχει κρατησει αμαξι (μετα τη δεκαετια του 00') με περισσοτερα χλμ. Και μεσα σε λογικα πλαισια συντηρησης να πει οτι αυτο το αμαξι μπορει να αντεξει κι αλλο?
Πολοι φυσικα θα πουν η παλια σχολη ειχε σχεδιαστει για να αντεχει πολυ περισσοτερο αλλα πραγματικα τι εχουν τα παλια οχηματα που δεν εχουν τα σημερινα?
Αντιθετα τα υλικα κατασκευης των σημερινων οχηματων ειναι 10 φορες πιο ανωτερα και πιο ανθεκτικα κανοντας με να πιστευω οτι πλεον ο κοσμος δε μπαινει στο κοπο να συντηρει το αυτοκινητο του οπως τοτε.
Πρωσοπικα ειμαι κατοχος scirocco με 93.000 χλμ. Και δηλωνω πολυ ικανοποιημενος με τις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα τα χλμ.
Εχω ονειρο να δω το αυτοκινητο αυτο με πανω απο 500.000 χλμ. Και τον κινητηρα να κελαηδαει σαν καινουργιος. Υπαρχει καποιος αλλος που θα θελε να δει ετσι το αυτοκινητο του αντιστοιχα? -
Καλησπερα παιδια.
Συχνα ακουω την γνωστη πατατα 'τα σημερινα αυτοκινητα εχουν ημερομηνια ληξης'. Κατα μεσω ορο στην Ευρωπη τα περισσοτερα αμαξια μεταπολουντε η αποσυρωντε καθε 8 χρονια και στην Ελλαδα καθε 11-12 ενω πολλες μαρκες αποδεχοντε οτι πλεον οι κινητηρες εχουν οριο μεταξυ 200.000 - 300.000 χλμ.
Δηλαδη για να καταλαβω δεν υπαρχει καποιος κατοχος ο οποιος εχει κρατησει αμαξι (μετα τη δεκαετια του 00') με περισσοτερα χλμ. Και μεσα σε λογικα πλαισια συντηρησης να πει οτι αυτο το αμαξι μπορει να αντεξει κι αλλο?
Πολοι φυσικα θα πουν η παλια σχολη ειχε σχεδιαστει για να αντεχει πολυ περισσοτερο αλλα πραγματικα τι εχουν τα παλια οχηματα που δεν εχουν τα σημερινα?
Αντιθετα τα υλικα κατασκευης των σημερινων οχηματων ειναι 10 φορες πιο ανωτερα και πιο ανθεκτικα κανοντας με να πιστευω οτι πλεον ο κοσμος δε μπαινει στο κοπο να συντηρει το αυτοκινητο του οπως τοτε.
Πρωσοπικα ειμαι κατοχος scirocco με 93.000 χλμ. Και δηλωνω πολυ ικανοποιημενος με τις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα τα χλμ.
Εχω ονειρο να δω το αυτοκινητο αυτο με πανω απο 500.000 χλμ. Και τον κινητηρα να κελαηδαει σαν καινουργιος. Υπαρχει καποιος αλλος που θα θελε να δει ετσι το αυτοκινητο του αντιστοιχα? -
Εξαρταται το χμ κανεις. Αν κανεις καθε μερα πανω κατω την Αττικη οδο μπορεις να φτασεις στα 200000 ευκολα και χωρις τεραστιες φθορες (βασεις αναρτησης θα αλλαξεις σιγουρα). Επισης παιζει ρολο το κλιμα. Στην β Ευρωπη τα αμαξια θα σκουριασουν σε μερικα χρονια αρα δεν θα μπορουν να κινηθουν χωρις επισκευες στο αμαξωμα.
-
Η ουσιαστική διαφορά στα σημερινά αυτοκίνητα σε σχέση με τα παλαιότερα είναι τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που δεν υπήρχαν τις περασμένες δεκαετίες. Έτσι ένα σημερινό αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο να εμφανίσει κάποια χαζο-βλάβη σχετικά νωρίς, η οποία όμως μπορεί ακόμα και να ακινητοποιήσει το όχημα. Σαν κινητήρες όμως οι σημερινοί είναι σαφώς πιο αξιόπιστοι και μπορούν να βγάλουν περισσότερα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε σχέση με κινητήρες πχ της δεκαετίας του 70 και του 80. Η ποιότητα των υλικών και της βαφής των αμαξωμάτων είναι σίγουρα σκάλες ανώτερη από τις προηγούμενες δεκαετίες. Σε γενικές γραμμές ένα σωστά συντηρημένο όχημα, μπορεί άνετα να φτάσει και να ξεπεράσει τα 200.000 χμ. Και με τα οικονομικά μας σε τέτοια κατάσταση σήμερα όχι απλώς το θέλουμε αλλά το ευχόμαστε δυστυχώς...
-
To αμάξι τελικά και βασικά το βαριεσαι και το αλλάζεις, λαμβάνοντας υπόψην φυσικά και την οικονομική σου κατάσταση. Τα τελευταία χρόνια βγαίνουν καλά αμάξια. Είναι και μερικές μάρκες που δεν χαλάνε με τίποτα. Π.Χ τα NISSAN όσο κυκλοφορούν ακόμα τα ΑΛΜΕΡΑ του 1996 τόσο παίρνω κι εγώ παράταση για το ΚΑΣΚΑΙ μου . 20 χρονών αμάξια και κυκλοφορούν ανετότατα χωρίς προβήματα. Αλλά όλα σχεδόν τα αμάξια είναι καλά. Πιστεύω λόγω οικονομικης συγκυρίας θα δούμε πάρα πολλά χιλιόμετρα στα αμάξια μας......
-
Οσον αφορα το θεμα οτι λογο οικονομοικων πολλοι Ελληνες κρατανε τα αυτοκινητα τους, ψιλοδιαφωνω τα περισσοτερα αμαξια που κοικλοφορουν σημερα ειναι μετα του 2010 η λιγο παρακατω. Λεφτα υποτιθεται δεν εχουμε αλλα καινουργια αμαξακια ξερουμε να τα αγοραζουμε.
Το βασικο θα ηταν να πουμε πως αν με μια λογικη συντηρηση ενα αμαξι μπορει να τερματισει το κοντερ του χωρις να χρειαστει ανακατασκευη το μοτερ. Πρωσοπικα ειμαι ανθρωπος που κυνηγαει την αξιοπιστια και οχι τοσο την δυναμη σε ενα αυτοκινητο γιαυτο αλλωστε εχω και θα εχω το αμαξι μου 100% μαμα. -
Όσο υπάρχουν ακόμη κατασκευαστές που βγάζουν ευαίσθητα αυτοκίνητα που με το παραμικρό βγάζουν προβλήματα* τότε η 'μακροζωία' είναι διφορούμενη έννοια.
Γιατί π.χ. υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάνει το σπίτι τους συνεργείο και γουστάρουν μαστοράντζα και όλη τη μέρα να το ξύνουν πάνω από το αυτοκίνητο και υπάρχουν και άλλοι που αγόρασαν το αυτοκίνητο γιατί πρέπει π.χ. να πηγαίνουν στην εργασία τους για να βγάζουν κανά φράγκο για να ζήσουν.
Άρα η 'μακροζωϊα' επηρεάζεται και από άλλες παραμέτρους.
- και όταν λέμε πρόβλημα εννοούμε το οποιοδήποτε πρόβλημα, μηδενός εξαιρούμενου. Γιατί έχουμε φθάσει στο σημείο πολλοί να γουστάρουν να ζούνε με ζημιές στα αυτοκίνητά τους που επηρεάζουν τη λειτουργία του αυτοκινήτου.
-
Ας αναφέρουμε και την ευρύτερη χρήση πλαστικών
η οποία μέσα στα καλά και τα κακά της
συνεπάγεται πως διάφορα τσιμουχάκια, σωληνάκια, παρεμβύσματα, καλύμματα, στηρίγματα κλπ θα αποτελούν εστία προβλημάτων στο οποιοδήποτε παλιό αυτοκινητο και μόνο λόγω του πολυκαιρισμού.Σε καμία περίπτωση όμως δε δέχομαι την 'άποψη' πως τα 8 χρόνια είναι το απαγορευτικό όριο.
Καθένας ξέρει το αυτοκίνητό του και τα οικονομικά του. -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Καλησπερα παιδια.Συχνα ακουω την γνωστη πατατα 'τα σημερινα αυτοκινητα εχουν ημερομηνια ληξης'. Κατα μεσω ορο στην Ευρωπη τα περισσοτερα αμαξια μεταπολουντε η αποσυρωντε καθε 8 χρονια και στην Ελλαδα καθε 11-12 ενω πολλες μαρκες αποδεχοντε οτι πλεον οι κινητηρες εχουν οριο μεταξυ 200.000 - 300.000 χλμ.
Δηλαδη για να καταλαβω δεν υπαρχει καποιος κατοχος ο οποιος εχει κρατησει αμαξι (μετα τη δεκαετια του 00') με περισσοτερα χλμ. Και μεσα σε λογικα πλαισια συντηρησης να πει οτι αυτο το αμαξι μπορει να αντεξει κι αλλο?
Πολοι φυσικα θα πουν η παλια σχολη ειχε σχεδιαστει για να αντεχει πολυ περισσοτερο αλλα πραγματικα τι εχουν τα παλια οχηματα που δεν εχουν τα σημερινα?
Αντιθετα τα υλικα κατασκευης των σημερινων οχηματων ειναι 10 φορες πιο ανωτερα και πιο ανθεκτικα κανοντας με να πιστευω οτι πλεον ο κοσμος δε μπαινει στο κοπο να συντηρει το αυτοκινητο του οπως τοτε.
Πρωσοπικα ειμαι κατοχος scirocco με 93.000 χλμ. Και δηλωνω πολυ ικανοποιημενος με τις επιδοσεις του αυτοκινητου παρα τα χλμ.
Εχω ονειρο να δω το αυτοκινητο αυτο με πανω απο 500.000 χλμ. Και τον κινητηρα να κελαηδαει σαν καινουργιος. Υπαρχει καποιος αλλος που θα θελε να δει ετσι το αυτοκινητο του αντιστοιχα?Παλιότερα το ρεκτιφιέ κινητήρα στα 100.000 χλμ ήταν συνηθισμένο φαινόμενο. Τα τελευταία 20+ χρόνια η αξιοπιστία ανέβηκε κατακόρυφα. Έχω αυτοκίνητο του 1993 με 308.000 χλμ. Έχει αλλάξει μπουζοκαλώδια, αντλία βενζίνης, ψυγείο και κάτι άλλα σωληνάκια που τρύπησαν μετά από τόσα χρόνια. Ακόμα τον μαμά συμπλέκτη έχει να φανταστείς. Βέβαια ήταν ακριβό μοντέλο (1 εκ. Δρχ ακριβότερο από την αντίστοιχη BMW τότε) και Made in Japan. Το Focus μου του 2003 με 223.000 χλμ έκανε ρεκτιφιέ την προηγούμενη βδομάδα. Το θέμα είναι όμως ότι αυτοκίνητα της δεκαετίας του '70 και '80 δεν υπήρχε περίπτωση να βγάλουν τόσα χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή κινητήρα. Βέβαια το μαύρο πρόβατο του όρχου μου θέλει αλλαγή μοτέρ στα 156.000 χλμ... Αλλά τι περιμένεις από εγγλέζικο;
-
Τα σύγχρονα μοτέρ γενικά αντέχουν πολύ, 400.000χλμ. ή περισσότερο τα βενζίνης σε γενικές γραμμές, τα ντίζελ ακόμη περισσότερο. Όμως το μοτέρ είναι από τα λίγα 100% τεσταρισμένα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Ο κατασκευαστής ξέρει ακριβώς πόσο αντέχει και υπό ποιες συνθήκες σπάει.
Από την άλλη το πλαστικό παλάτζο που έβαλε για οικονομία/βάρος ή το πλαστικό γρανάζι για το κλαπέτο του κλιματιστικού ΔΕΝ το έχει τεστάρει 100% και συχνά την πατάει οπότε βγαίνει ανάκληση ή απλά όλα τα αυτοκίνητα του ίδιου τύπου θα το βγάλουν κάποια στιγμή στη ζωή τους.
-
Τα 400.000 είναι μάλλον αισιόδοξο νούμερο. Αν μιλάμε για Ιάπωνα ναι, για Ευρωπαίο δύσκολα. Από εκεί και πέρα, τα παλιά απλά δεν είχαν air con ή ηλεκτρικά παράθυρα για να χαλάσουν, όχι όμως ότι ήταν πιο ποιοτικά.
-
300-400 kkm αντεχαν χωρις ανοιγμα πολλα ευρωπαικα μοτερ '90s ,σημερα θεωρω ακομα πιο ανετα.
-
Δυστυχώς έχω αντίθετη εμπειρία Νονούλη.
Focus 1.6: 200.000 km (κεφαλάρι)
Disco 2.0: 155.000 km (κινητήρας)
206 1.6: 230.000 km (φλάντζα κεφαλής)Δεν μιλάω καν για τις αγαπημένες μου Alfa που κάρφωναν βαλβίδες λόγω σπασμένων ιμάντων στα 50.000 χλμ...
-
Ολα τα συγχρονα μοντελα αυτοκινητων εχουν αδυνατα σημεια. Ειτε στον κινητηρα ειτε στο αμαξωμα και στην συναρμολογηση ειτε σε ολα αυτα. Καλως η κακως υπαρχουν. Οποιος γουσταρει να πληρωνει περισσοτερη συντηρηση επειδη γουσταρει και χαιρεται το καρο του ειναι προσωπικο θεμα. Απο κει και περα τα πραγματα ειναι απλα. Αν εισαι σχολαστικος στη συντηρηση θα κανεις πολλα χλμ. Αν το δουλευεις σωστα και το φυλας απο 'κακοτοπιες' του δρομου ακομα περισσοτερα.
Παντα ειχα ιταλικα αυτοκινητα που παρα πολλοι κατηγορουσαν ως προβληματικα. Κι ομως. Μπορει το αλφα gtv να το εβαζα καθε τοσο στο συνεργειο για ρυθμιση στα καρμπυρατερ η τις βαλβιδες αλλα δεν με αφησε ποτε και εκανε και 120000χλμ πριν το δωσω. Ουτε τα φιατ με αφησαν ποτε. Στο 124 απλα εκανα δοκιμες . Εβαλα κινητηρα 1500ρη με εκκεντροφορο επικεφαλης με vebber διπλο στην αρχη. Εναν 1.3ρη. Μετα 1600ρη απο 131 και τελος 2λιτρο απο dedra. Πατεντα φυσικα με τρυπες εξτρα στο καπακι για να πεφτει το λαδι καρτερ τρομπα λαδιου κτλ. Πολυ μπροστα για την εποχη. Δεν πηγα ποτε σε ρεκτιφιε. Θα μου πεις αφου αλλαξες τεσσερις κινητηρες. Ναι αλλα αν σκεφτεις το σκισιμο που εφαγαν και οι τρεις και τα 500.000χλμ περιπου που συμπληρωσαν ολοι μαζι μια χαρα ηταν για τοτε.
Υποψην πως οι κινητηρες αγοραστηκαν μτχ και αφου τους βαζαμε μπροστα πριν τους παρουμε. Τι να το κανεις εκεινη την εποχη το ρεκτιφιε..... χαμενα λεφτα....
Σημερα ...... μονοδρομος .....η..... αλλαγη οχηματος..... -
Τα παλιότερα είχαν απείρως περισσότερα αδύνατα σημεία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δυστυχώς έχω αντίθετη εμπειρία Νονούλη.Focus 1.6: 200.000 km (κεφαλάρι)
Disco 2.0: 155.000 km (κινητήρας)
206 1.6: 230.000 km (φλάντζα κεφαλής)Δεν μιλάω καν για τις αγαπημένες μου Alfa που κάρφωναν βαλβίδες λόγω σπασμένων ιμάντων στα 50.000 χλμ...
Εγω απο την αλλη εχω γνωση και οχι προσωπικη εμπειρια για πολλα αυτοκινητα που εχουν φτασει μεχρι τα χιλιομετρα που αναφερεις χωρις ν ανοιξουν για το παραμικρο.. τα περισσοτερα δε, με ελαχιστη-καθολου καταναλωση λαδιου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα παλιότερα είχαν απείρως περισσότερα αδύνατα σημεία.Ειχες ομως ποιο φθηνες επιλογες σε επισκευες. Μια γενικη ςπισκευη σε ενα σεατ 127 κοστιζε οσο ενας κινητηρας ιδιος μτχ η ακομα και μεγαλυτερος σε κυβικα. Ο πελατης ειχε να αποφασισει αν θα εφτιαχνε τον κινητηρα και θα εκανε αλλα 30 40χιλ χλμ η θα αγοραζε μτχ σε καλη κατασταση για ισως αλλα τοσα η και περισσοτερα. Αυτο σημερα δεν ισχυει. Στα καινουργιας τεχνολογιας φυσικα. Οσο ποιο πισω παμε τοσο ποιο πολυ εξισωνεται το κοστος συντηρησης με την αλλαγη κινητηρα. Και αν ριξουμε μια ματια στις πωλησεις αυτ/των ιδιωτων θα καταλαβουμε πως οι περισσοτεροι αποφασιζουν να πουλησουν το αυτ/το τους αφου περασουν τα 110 με 120χιλ χλμ. Εκει που ενα παλιας τεχνολογιας οχημα ισως εκανε επισκευη. Αυτα τα τελευταια ειναι δικες μου διαπιστωσεις και ισως να μην ειναι ακριβως ετσι.
Προσωπικα συμφωνω οτι οι παλιοι κινητηρες ειχαν ατελειες πολυ περισσοτερες απο τους καινουργιους. Ομως ο οδηγος σημερα το σκεφτεται δεκα φορες περισσοτερο το προβλημα που θα του βγαλει οταν συμπληρωσει πολλα χλμ και αρρωστενει. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δυστυχώς έχω αντίθετη εμπειρία Νονούλη.Focus 1.6: 200.000 km (κεφαλάρι)
Disco 2.0: 155.000 km (κινητήρας)
206 1.6: 230.000 km (φλάντζα κεφαλής)Δεν μιλάω καν για τις αγαπημένες μου Alfa που κάρφωναν βαλβίδες λόγω σπασμένων ιμάντων στα 50.000 χλμ...
το να ανοιξεις το μοτερ και να αλλαξεις φλατζα κεφαλης σε αυτα τα χλμ. δεν ειναι δα και το τελος του αυτοκινητου οκ μιλαμε για μια περιπτωση που κοστιζει 600-800 ευρω και αυτος ειναι λογος να πουμε οτι το μοτερ τελειωσε?
-
συνοπτικα απο αυτα που βλεπω
η συντηρηση
η αλλαγη αυτοκινητουη η μια η η αλλη ειναι
Αλλα ενα πραγμα υσχιει, σχεδον κανεις πλεον δεν εμπιστευεται την αξιοπιστια του κατασκευαστη του, ακομη και οι Ιαπωνεζοφιλοι εξαφανηστηκαν παροτι ακομα μιλανε για ''Ιαπωνεζικη αξιοπιστια'' και ουτε λογος να επιβαιβεωσουν τα λεγομενα τους, αφου στα 100.000 χλμ. πανε για αλλα.
Oi περισσοτεροι πλεον κοιτανε να αλλαζουν αυτοκινητα γιατι τα βαριουντε.
Ειτε συντηρεις το υπαρχον ειτε παρεις καινουργιο τα ιδια λεφτα θα χαλαγες. στο καινουργιο τα δινεις ειτε σταδιακα σε δοσεις ειτε ολα μαζι, και στο παλιο τα δινεις λιγα λιγα για συντηρηση οποτε τι αλλαζει?
Για μενα ο μονος λογος να αλλαξω αμαξι ειναι να θελω να ανεβω κατηγορια (π.χ. 1400κ. > 1600κ.> 2000κ. > κ.ο.κ)
Μακροζωια αυτοκινητου