-
αν βάλω 215/55/17 θα εχω θέματα λέτε?
κοπανάει πάρα πολύ ρε γαμώτο...είναι το μόνο ενοχλητικό ελάττωμα που εχω βρει μέχρι τώρα... -
Φιλε αυτη την διασταση φοραει το vitara που εχει το ιδιο σασι με το δικο μας.Αρα δεν νομιζω να εχεις θεμα απλα τα ελαστικα θα εχουν διαφορα τιμης προς τα επανω...
-
Η διάμετρος του τροχού πρέπει να είναι εντός 3% σε σχέση με τις εργοστασιακές διαστάσεις. Εδώ υπάρχει εργαλείο που σου βρίσκει τις αντιστοιχίες: https://tiresize.com/tyre-size-calculator/
-
δεν υπάρχει στη λίστα το 215/55/17...σε αντιστοιχία με το 205/50/17 που φοράει τώρα
σκέφτηκα το ίδιο και εγω με τον lemouz75.. -
Πρέπει να αλλάξεις τις διαστάσεις του παραδείγματος εκεί που λέει Tire Conversion Calculator. Το 215/50/17 είναι οριακά εκτός προδιαγραφών (3.1% μεγαλύτερη διάμετρος). Δεν είναι τραγικό, αλλά το σωστότερο θα ήταν το 205/55/17 που έχει μόλις 1.6% απόκλιση.
-
και το vitara κοπανάει αλλά όχι τόσο όσο το scross.Το scross έχει φοβερά σκληρή ανάρτηση.
Με τέτοιους δρόμους που έχουμε, ότι και να πεις είναι λίγο.
Ελλάδα θέλει αγροτικό mitsubishi L200 ή τρακτέρ για κοντινές διαδρομές ή citroen με υδροπνευματική( τελευταία λύση).
Όλα (μα όλα συμπεριλαμβανομένου και τα SUV) τα υπόλοιπα κάποια στιγμή θα χτυπήσουν από αμορτισέρ-γόνατο-ακραξόνια-μπιλιοφόροι κλπ μέχρι ΚΑΙ σασί. -
Υπερβολές. Δεν είχα ποτέ βλάβη από λακούβα.
-
και γω με το scooby....αλλά αν με προσέξεις κάνω σλάλομ για να τις αποφύγω (αρκετά κουραστικό).
Γεια σου Ιταλόφιλε Δία....ωραίο κινητήρα δάνεισες στη suzuki. Ελπίζω βέβαια να αντέξει πολλέέες χιλιάδες χλμ.Ηρακλής
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερβολές. Δεν είχα ποτέ βλάβη από λακούβα.Λίγο off topic αλλά εγώ χτες Δία έχασα 2 λάστιχα στην προσπάθεια να αποφύγω μηχανάκι.
-
Αγαπητέ kostask1 τα 215/55/17 φοράει το νέο vitara, εάν βάλεις το συγκεκριμένο λάστιχο, το αυτοκίνητο θα ψηλώσει αρκετά θα φτάσει στο ύψος από το έδαφος του vitara, πιστεύω θα κερδίσεις πολύ σε άνεση θα χάσεις λίγο σε αίσθηση και θα μακρύνει αρκετά η μετάδοση, το vitara φοράει τα συγκεκριμένα ελαστικά αλλά έχει πιο κοντή σχέση διαφορικού. Έχω υπολογίσει (και εγώ έχω σκεφτεί αυτή την διάσταση), ότι με αυτή την διάσταση το ταχύμετρο θα δείξει ακριβώς την πραγματική ταχύτητα του αυτοκίνητου. Σαν βάση υπολογισμού καλό είναι να παίρνουμε την διάσταση 205/60/16 και όχι την 205/50/17 που έχει η πιο ακριβή έκδοση. Άλλες 2 επιλογές είναι 205/55/17 και 215/50/17 που έχω φορέσει εγώ. Ακόμα και 205/50/17 να βάλεις επέλεξε ένα ελαστικό με μεγαλύτερο φορτίο από τα αρχικά και ακόμα καλυτέρα τα XL. Παίξε λίγο και με τις πιέσεις, από 2.5 έως 2.7.
-
Εκτωρα για άλλη μια φορά με κάλυψες απόλυτα με την απάντηση σου.
αν όμως βάλω κάτι πιο φαρδύ και στο ίδιο ύψος πιστεύω θα κοπανάει το ίδιο.
το σκέφτηκα και εγώ αυτο με το ταχύμετρο γιατί παρατήρησα οτι κλέβει...πολύ...(σε σχέση με αλλα)
σκέφτηκα επίσης να αλλάξω και ζάντες κατεβαίνοντας ενα νούμερο αλλα θα ανέβω σε κόστος
πειραματίστηκα αρκετά με τις πιέσεις ένα χρόνο τώρα.
εκει που βλέπω οτι δεν κοπανάει τόσο(σε χαμηλή πίεση εννοείται)βλέπω διαφορά στην κατανάλωση...οπότε μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..
μεγάλο σφάλμα η 17αρα με τέτοιο ελαστικό σε αυτό το αυτοκίνητο πιστεύω. -
Δεν μπορω να πω οτι το 55αρι προφιλ ειναι τοσο μικρο για να εχεις Κωστα αυτο το κοπανημα. Απο τεστ που διαβασα αν θυμαμαι το SX4 εχει σκληρη αναρτηση. Κατα την γνωμη μου εκει ειναι το θεμα του κοπανηματος. Μικροτερη ζαντα με μεγαλυτερου προφιλ ελαστικο θα σου δωσει μεγαλυτερη ανεση, ομως εχε υποψιν αν ισχυει αυτο που διαβασα, για αν καποια στιγμη χρειαστει να αλλαξεις αμορτισερ.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η διάμετρος του τροχού πρέπει να είναι εντός 3% σε σχέση με τις εργοστασιακές διαστάσεις. Εδώ υπάρχει εργαλείο που σου βρίσκει τις αντιστοιχίες: https://tiresize.com/tyre-size-calculator/Αλλου διαβαζω οτι συνισταται να μην υπερβαινει το -+ 2,5%.Πρακτικα ομως τι μπορει να συμβει αν παμε π.χ. στο 3,5%?
-
Τίποτα τρομερό δεν θα συμβεί. Απλά το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει έτσι ακριβώς όπως το σχεδίασε ο κατασκευαστής. Για αυτό καλό είναι να μην ξεφεύγουμε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τίποτα τρομερό δεν θα συμβεί. Απλά το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει έτσι ακριβώς όπως το σχεδίασε ο κατασκευαστής. Για αυτό καλό είναι να μην ξεφεύγουμε.+1
-
Ο χρήστης kostask1 έγραψε:
αν βάλω 215/55/17 θα εχω θέματα λέτε?
κοπανάει πάρα πολύ ρε γαμώτο...είναι το μόνο ενοχλητικό ελάττωμα που εχω βρει μέχρι τώρα...Κώστα τι έκανες τελικά;
Το σκέφτομαι και εγω για αυτη την διάσταση.
Έχω 3 παιδάκια πίσω οπότε θέλω περισσότερη άνεση
και ας ανέβει λίγο η κατανάλωση (αλήθεια πόσο πάνω λέτε);Αν το ξαναγόραζα σήμερα θα έκανα συμφωνία με τον αντιπρόσωπο να κρατήσει τις 17άρες ζάντες
και να βάλει 16'!
Από την χαρά δεν μουκοψε τότε γμτ... -
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
αν βάλω 215/55/17 θα εχω θέματα λέτε?
κοπανάει πάρα πολύ ρε γαμώτο...είναι το μόνο ενοχλητικό ελάττωμα που εχω βρει μέχρι τώρα...Κώστα τι έκανες τελικά;
Το σκέφτομαι και εγω για αυτη την διάσταση.
Έχω 3 παιδάκια πίσω οπότε θέλω περισσότερη άνεση
και ας ανέβει λίγο η κατανάλωση (αλήθεια πόσο πάνω λέτε);Αν το ξαναγόραζα σήμερα θα έκανα συμφωνία με τον αντιπρόσωπο να κρατήσει τις 17άρες ζάντες
και να βάλει 16'!
Από την χαρά δεν μουκοψε τότε γμτ...εχω ακόμη ψωμί...με κόβω για μετά το καλοκαίρι η αλλαγή.
και εγώ την ίδια σκέψη έχω κάνει ρε σι...και είχα διαβάσει πριν το πάρω οτι έχει θέμα με τις 17αρες..
πάντως δεν πιστεύω να ανέβει τόσο πολύ στην κατανάλωση.και να ανέβει δηλαδή λίγο στα παπάκια μου
diesel!!!!! απο τότε που το πήρα εχω κόψει φιλίες με τους βενζινάδες..
πριν με ήξεραν όλοι...
για μένα σημαντικότερο ρόλο παίζει η ασφάλεια (όσο αναφορά το 215/55/17)γιατί βάζω και εγω παιδάκια μέσα -
Καλημέρα στην παρέα ,
Μιας & έχουμε πιάσει το θέμα με 'χτυπήματα' σε λακούβες κλπ σε συνάρτηση με τις 17αρες ζάντες ,
στο διάστημα 2 μηνων που έχω το αυτοκίνητο δεν μπορώ να αναφέρω κάποια σοβαρή ενόχληση σε σχέση με το
Nissan QQ πρώτης γενιάς που είχα πιο πρίν...
Πιο πολύ με ενοχλεί το θέμα θορύβου (τριξίματος) στο παράθυρο του οδηγού όταν είναι μισο-ανοιχτό παρά τα οποια χτυπήματα σε λακούβες...
Θέλω να ρωτήσω κάτι τους κατόχους της πετρελαιοκίνητης έκδοσης.
Οταν φουλάρω το ρεζερβουάρ καυσιμου η ένδειξη εναπομείναντων χλμ πηγαίνει γύρω στα 520-540 χλμ ενώ η πραγματικότητα είναι ότι είναι αρκετά παραπάνω...
Η ένδειξη για αυτά τα χλμ παραμένει πάνω κάτω η ίδια και όταν κανω περίπου 200 χλμ & μετά αρχίζει & μειώνεται σταδιακά όπως & η ένδειξη καυσίμου στο όργανο που μετά τα 200 χλμ μετακινήτε ελαφρά μια γραμμή προς τα αριστερα..
Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτό ??
Καλή συνεχεια. -
Φιλε g_kor06 εγω οταν το φουλαρω μου διχνει 650 με 680χλμ περιπου αλλα αν βγω εθνικη ανεβαινει παραπανω και μετα αρχιζει να μειωνετε τωρα η ενδειξη στο οργανο του ρεζερβουαρ καπως ετσι γινεται και σε εμενα..Το τριξιμο θα σταματισει αν βαλεις ανεμοθραυστες αλλα θα εχεις λιγο παραπανω αεροδυναμικους θορυβους.
SUZUKI SX4 SCROSS