-
To σωστό είναι να ακολουθήσεις πρώτα τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις απαιτήσεις λίπανσης,Τα επώνυμα λιπαντικά είναι πολύ κοντά μεταξύ τους σε απόδοση.
Μπορείς να δεις σε προηγούμενα ποστ έχω δώσει αρκετά χρήματα για αναλύσεις λαδιού έχοντας πολλά χλμ στον κινητήρα μου 612,000χλμ...Αληθεια ποσα αυτοκινητα θα αλλαξεις ως τοτε
'Εμπειρία' μου οτι απαιτεί ο κατασκευστης,τιποτα περισσότερο τιποτα λιγοτερο. -
Ωραια η βαση ειναι κοινη 'παμε κατασκευαστικά' , στρεφομαι σε motul - eneos βλεπω ειναι μια χαρα. !
-
Προκειται για την βαλβολινη του διαφορικου...
Προ 90.000 χιλιομετρων είχαμε αλλαξει τσιμουχα στο διαφορικο και μπηκαν liquid moly λογικο φθηνες ορυκτελαιο...
Πριν 10.000 χιλιόμετρα αρχισε να χανει μονο εν κινησει και μονο εφόσον το διαφορικο ζεσταθεί και παλι πολυυυ λιγο ισα ισα να λερωνει την πισω γεφυρα.
Σημερα ο πατερας μου το πηγε για αλλαγη βαλβολινων μπας και σταματησει να 'χανει' αλλα και γτ επρεπε να ΕΙΧΑΝ αλλαχθεί.
Ο μηχανικος ειχε Castrol 75w90 και Castrol 90 (Μονοτυπη)
Εβαλε την δευτερη καθως λεει πως είναι πολύ πιο ανθεκτικη από την πρωτη που είναι πιο πολύ για σασμαν.
Ερωτήματα μου:
1)Η διαρροη με την νεα αρα πιο παχυρευστη παιζει να σταματησει?
2)Η μονοτυπη Castrol W90 είναι GL-5......είναι οντως καλη?
3)Η βαλβολινη είναι για μπλοκε διαφορικα Εγω εχω απλο ελευθερο.....Θα εχω αυξημενη φθορα από τους μορφοποιητες τριβης που εχει μεσα(εχει 420κ το διαφορικο αρα εχει κενα αρκετα δεν είναι σφιχτο)
4)Οι παλιες βαλβολινες στο τελος αφριζαν?χαλια δλδ για αυτό και ξαναεχανε η τσιμουχα? -
Καλησπερα, επανερχομαι ξανα και παραθετω την φωτογραφια απο το book service μου.
http://s21.postimg.org/ukfpg38rb/IMG_20 ... 231036.jpg
εδω καπου μπερδευομαι γιατι το site της selenia μου προτεινει 5w40 !! Τελικα μηπως οταν το εβγαζαν παραγωγη το εδιναν με 10w40 και μετα αλλαξε η οδηγια και του προτεινουν 5w40 ? Ισως ναι.
-
Ο χρήστης zoikarios έγραψε:
Καλησπερα, επανερχομαι ξανα και παραθετω την φωτογραφια απο το book service μου.http://s21.postimg.org/ukfpg38rb/IMG_20 ... 231036.jpg
εδω καπου μπερδευομαι γιατι το site της selenia μου προτεινει 5w40 !! Τελικα μηπως οταν το εβγαζαν παραγωγη το εδιναν με 10w40 και μετα αλλαξε η οδηγια και του προτεινουν 5w40 ? Ίσως ναι.
Έχουμε και εμείς εδώ και 2 αλλαγές λαδιών ένα Panda (2008, 1,100) στην ευρύτερη οικογένεια που ... επιτηρώ
Αυτό που θα ήθελα να μάθω εγώ πριν σου γράψω τι λάδι έχω βάλει είναι η χρήση που κάνεις, και ειδικά η διάρκεια των διαδρομών σου όταν είναι κρύο. Επίσης κατά πόσο το πιέζεις (αναβάσεις φορτωμένο), με ποιόν τρόπο το οδηγάς (οικονομικά ή αρκετά σβέλτα ή .... ). Τέλος σε πόσους μήνες κάνεις τα 5,000 χλμ και ότι άλλο θεωρείς πως ξεφεύγει από τον μέσο όρο. -
Χρηση ... διαρκεια διαδρομων μ.ο 20χλμ , πιεση αρκετη (ποτε φορτωμενο) , οδηγικα ---> σβελτα 4500-6000σαλ , αλλα και εξισου οικονομια αναλογια 60/40, τα 5000χλμ συνηθως στο 4μηνο.
-
Εγώ σε ίδιας τεχνολογίας κινητήρα (1,1 8V, μοντ.2008) και με 100,000 χλμ έχω βάλει ένα 0w30 με Α3 προδιαγραφή που βρίσκω στα 10ευρώ. Όμως οι αποστάσεις είναι μικρότερες (10' περίπου) οπότε το λάδι μάλλον δεν ζεσταίνεται πλήρως. Έχω κάνει 2 αλλαγές μέχρι τώρα και δεν το καίει αλλά είναι ρίσκο οπότε το παρακολουθώ συχνά. Ελπίζω να κερδίζω περισσότερα από όσα χάνω (οι γυναίκες δεν προσέχουν τον κρύο κινητήρα, κρύο - ζέστη τις ίδιες απαιτήσεις έχουν!)
Με κάποιο καλύτερο λάδι (5w40 ή 0w40 θα πρότεινα) μπορείς να πάς τις αλλαγές στο 6μηνο ή παραπάνω.
Όπως και να είναι πήγαινε αργά στα πρώτα 5' και μην το κυνηγάς μέχρι να περάσουν 15΄(η θερμοκρασία νερού ανεβαίνει γρήγορα αλλά τα λάδια περίπου τόσο θέλουν, ανάλογα φυσικά και με τις εξωτερικές θερμοκρασίες και την χρήση)
-
Για TOYOTA RAV4 MKII 2003 model 2000 cc, που εχω βαλει προφατα υγρου ψεκασμου υγραεριο vialle LiquidSi με μικροψεκασμους βενζινης, με ενδιαφερει πολυ η μειωση τριβων για οσο λιγοτερη καταναλωση καυσιμου. Λιπαντικό δεν καιω σχεδον καθολου. ποια ειναι καλυτερα λαδια;
ΕΝEOS PREMIUM 5-30 πληρως συνθετικα, εχω ηδη στην αποθηκη μου 1 λιτρο σφραγισμενο και 250 cc απο την προηγουμενη αλλαγη, οποτε θα χρειαστω μονο 3 λιτρα
https://www.skroutz.gr/s/6184144/Eneos- ... ti-4L.html λενε για μειωση καταναλωσηςLIQUI MOLI 5-30 πληρως συνθετικα. Διαβασα σε φορουμ οτι ειναι σαν μαγικος ζωμος, μειώνουν πολύ λεει το θορυβο του κινητηρα και δεν ακουγεται καθολου!!! Δεν τα ηξερα καθολου μεχρι τωρα
http://www.autoflan.gr/product.php?products_id=3444 αυτα λεει κανουν μειωση κατανάλωσης καυσιμου εως και 10%!!!
http://autoplanet.gr/13-lipantika/12609 ... tJG-5yLTNN αυτα απλα λεει για μειωση καταναλωσης καυσιμου
-
Eneos.
Liqui moly γερμανικο λαδι παραμυθαδικο. -
Βάλε ΕΝΕΟΣ αφού χρειάζεσαι μόνο 3 λίτρα και μετά βλέπεις...
-
Η μείωση κατανάλωσης, δεν έρχεται βασικά από την μειωμένη τριβή, αλλά περισσότερο από το χαμηλό κινηματικό ιξώδες του λαδιού.
Aν το μοτέρ σου, δεν αναφέρει** ρητά**, ότι δέχεται λάδια, που μειώνουν την κατανάλωση ACEA A1, Α5, ILSAC GF-5 + , και εσύ τα βάλεις, τότε θα κάνεις κακό στο μοτέρ σου.
Τώρα, λάδια που έιναι A3/C3 κτλ και υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση, μάλλον μάρκετινγ τρικ είναι.
τι προδιαγραφές ζητάει η Toyota ;
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Eneos.
Liqui moly γερμανικο λαδι παραμυθαδικο.Μπορεις να το εξηγήσεις σε παρακαλω?
-
Σας ευχαριστω όλους για τις απαντησεις.
Ειδικοτερα:
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Η μείωση κατανάλωσης, δεν έρχεται βασικά από την μειωμένη τριβή, αλλά περισσότερο από το χαμηλό κινηματικό ιξώδες του λαδιού.Aν το μοτέρ σου, δεν αναφέρει** ρητά**, ότι δέχεται λάδια, που μειώνουν την κατανάλωση ACEA A1, Α5, ILSAC GF-5 + , και εσύ τα βάλεις, τότε θα κάνεις κακό στο μοτέρ σου.
Τώρα, λάδια που έιναι A3/C3 κτλ και υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση, μάλλον μάρκετινγ τρικ είναι.
τι προδιαγραφές ζητάει η Toyota ;
λεει για προδιαγραφες API SL/SM
ACEA δεν αναφερει καθολου, ακομα και στο ΜΚΙΙΙ
εμενα ειναι ΜΚΙΙ 2003 μοντελο. Κατασκευαζονταν απο 2000 εως 2003 και επειτα εγινε facelift και μπηκε ηλεκτρικο γκαζι. To 2005 βγηκε το ΜΚΙΙΙ και ειχε για άλλα τρια χρονια τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου. -
Για mercedes c180 kompressor με χρηση 60/40 πολη- αυτοκινητοδρομο τι λαδι προτεινετε και καθε ποσα χιλιομετρα η αλλαγη? Το αυτοκινητο κανει περιπου 15000 χλμ το χρονο. Χιλιομετρα 90000. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα castrol edge 5w30.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Σας ευχαριστω όλους για τις απαντησεις.Ειδικοτερα:
Η μείωση κατανάλωσης, δεν έρχεται βασικά από την μειωμένη τριβή, αλλά περισσότερο από το χαμηλό κινηματικό ιξώδες του λαδιού.
Aν το μοτέρ σου, δεν αναφέρει** ρητά**, ότι δέχεται λάδια, που μειώνουν την κατανάλωση ACEA A1, Α5, ILSAC GF-5 + , και εσύ τα βάλεις, τότε θα κάνεις κακό στο μοτέρ σου.
Τώρα, λάδια που έιναι A3/C3 κτλ και υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση, μάλλον μάρκετινγ τρικ είναι.
τι προδιαγραφές ζητάει η Toyota ;
λεει για προδιαγραφες API SL/SM
ACEA δεν αναφερει καθολου, ακομα και στο ΜΚΙΙΙ
εμενα ειναι ΜΚΙΙ 2003 μοντελο. Κατασκευαζονταν απο 2000 εως 2003 και επειτα εγινε facelift και μπηκε ηλεκτρικο γκαζι. To 2005 βγηκε το ΜΚΙΙΙ και ειχε για άλλα τρια χρονια τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου.εδω
http://sas-origin.onstreammedia.com/ori ... index.htmlσυγκρινει λαδια και προδιαγραφες... μπας και βγαλεις ακρη
σε γενικες γραμμες η ιδεα 'κερδιζω απο το λαδι' δεν μου αρεσει (προσωπικα). Εχεις ηδη υγραεριο, ποσο παρακατω θες να φτασεις, ποσα λεφτα θα κερδισεις δηλαδη? -
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Για mercedes c180 kompressor με χρηση 60/40 πολη- αυτοκινητοδρομο τι λαδι προτεινετε και καθε ποσα χιλιομετρα η αλλαγη? Το αυτοκινητο κανει περιπου 15000 χλμ το χρονο. Χιλιομετρα 90000. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα castrol edge 5w30.Εχεις το w203 με μοτερ τον Μ111 η τον Μ273?
-
Ειναι το w204 με τον m271 1.8
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Ειναι το w204 με τον m271 1.8Τοτε δεν γνωριζω....καλυτερα ότι λεει η μερκ εκτος αν ξερει καποιος άλλος εδώ μεσα
-
#W202AMG Να κοιτάξεις αν σου έβαλαν σωστα την τσιμουχα,καλο θα ηταν να παρεις την γνήσια ,
Τα διαφορικά είναι αθάνατα, αν τα συντηρησεις σωστα ,προσωπικα βαζω 'λεπτότερη ' βαλβολινη απο σενα 75W85 fully synthetic με προδιαγραφές ΜΒ235.7 ! 612,000χλμ
Σε w204 βενζίνης οι απαιτήσεις του κατασκευαστή ειναι η προδιαγραφή MB 229.5 (χρόνος ή 25.000χλμ οτι έρθει πρώτο)
Το Castrol edge 5W30 εχει παρει MB approval για πετρελαιοκινητήρες με φίλτρο σωματιδίων.
*Αναφέρω ότι απαιτεί ο κατασκευαστής όχι ότι θα υπάρχει πρόβλημα με λιπαντικό low saps αλλά η MB δεν το απαιτεί σε βενζινοκινητήρες τεχνολογίας σαν τον δικό σου.https://drive.google.com/file/d/0Bw6UML ... sp=sharing
-
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
#W202AMG Να κοιτάξεις αν σου έβαλαν σωστα την τσιμουχα,καλο θα ηταν να παρεις την γνήσια ,
Τα διαφορικά είναι αθάνατα, αν τα συντηρησεις σωστα ,προσωπικα βαζω 'λεπτότερη ' βαλβολινη απο σενα 75W85 fully synthetic με προδιαγραφές ΜΒ235.7 ! 612,000χλμ
Σε w204 βενζίνης οι απαιτήσεις του κατασκευαστή ειναι η προδιαγραφή MB 229.5 (χρόνος ή 25.000χλμ οτι έρθει πρώτο)
Το Castrol edge 5W30 εχει παρει MB approval για πετρελαιοκινητήρες με φίλτρο σωματιδίων.
*Αναφέρω ότι απαιτεί ο κατασκευαστής όχι ότι θα υπάρχει πρόβλημα με λιπαντικό low saps αλλά η MB δεν το απαιτεί σε βενζινοκινητήρες τεχνολογίας σαν τον δικό σου.Δεν εχανε για 80κ χιλιόμετρα και τρ χανει όταν ζεσταθουν οι βαλβολινες και τοτε μονο πιτσιλάει πανω στη γεφυρα. 75W85 πρωτη φορα ακουω.Πες μου πληροφοριες
Γνωρίζεις αν με την μονοτυπη για μπλοκε διαφορικα(εγω εχω ελευθερο)θα εχω πρόβλημα?
Με ποιο μερκ εκανες τοσα χιλιόμετρα βρε θηριο?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]