Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 306
    • 307
    • 175 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39028
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkokkolis last edited by

      Μια ερώτηση: Το κάθισμα του συνοδηγού πέφτει για να φορτώνεις επιμήκη αντικείμενα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k-papakonstantinoy last edited by

        Ναι,πεφτει.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adriver last edited by

          Ο χρήστης makwolf έγραψε:
          Τα renault και τα dacia νομιζω πως εφοδιαζωνται ολα με hill assist, οποτε δεν υπαρχει προβλημα με το ξεκινημα στην ανηφορα..

          To hill assist θα κρατάει για μερικά δευτερόλεπτα φρένο αφού αφήσεις το πετάλι. Βολικό, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει να αποφύγεις το έντονο σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε μια γλιστερή άσφαλτο, ειδικά σε ανηφόρα, όταν πατήσεις γκάζι κι έχεις μεγάλη ροπή στους μπροστινούς τροχούς ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k-papakonstantinoy last edited by

            Ο χρήστης ikarus έγραψε:

            Έχω αισίως 65000 klm με το 1.5 dci 4x4 προ facelift. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τα λεφτά του.
            To δυνατότερο του σημείο είναι ο 1,5 dci !!!
            Ενδεικτικά με 4 άτομα κ' αποσκευές ανεβαίνει ανηφόρα 30+ μοιρών στο ρελαντί με 1η και 5 klm/h.
            Επίσης κινείται (και προσπερνάει!!!) από 80-180 με 6η στην εθνική.
            Θεωρώ ότι δεν είναι κατάλληλο για μποτιλιάρισμα εξ' αιτίας της κοντής πρώτης.
            Αν αυτό δεν σε προβληματίζει, οδήγησε το diesel σε κάποια αντιπροσωπεία και πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη!!!

            Υ.Γ. Είναι ο πρώτος diesel που οδηγώ και τον έχω ερωτευτεί!!!!!

            Εχω ξεπερασει λιγο τις 70000 χλμ και οι εντυπωσεις μου για το αυτοκινητο ειναι ιδιες με τις δικες σου.Παντως ολοι οι συγχρονοι ντιζελ,ετσι δουλευουν.Οταν βρισκονται στις 1500-3000 στροφες σε συναρπαζει η
            ροπη τους!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              k-papakonstantinoy last edited by

              Ο χρήστης Adriver έγραψε:

              Τα renault και τα dacia νομιζω πως εφοδιαζωνται ολα με hill assist, οποτε δεν υπαρχει προβλημα με το ξεκινημα στην ανηφορα..

              To hill assist θα κρατάει για μερικά δευτερόλεπτα φρένο αφού αφήσεις το πετάλι. Βολικό, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει να αποφύγεις το έντονο σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε μια γλιστερή άσφαλτο, ειδικά σε ανηφόρα, όταν πατήσεις γκάζι κι έχεις μεγάλη ροπή στους μπροστινούς τροχούς ?

              Αν θες να ξεκινησεις με οπισθεν στην ανηφορα,το hill assist κραταει για λιγο το αυτοκινητο?

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                makwolf last edited by

                Ναι! Κραταει και στην οπισθεν..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k-papakonstantinoy last edited by

                  Ευχαριστω!

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jhn last edited by

                    καλησπέρα στη παρέα. ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να βάλω μπλοκέ διαφορικό στο πίσω άξονα του duster (μπορει να ρωτάω και χαζά αλλά συμπαθάτε με διότι απο 4κίνηση δεν κατέχω πολλά). σε πρόσφατη κυνηγετική εξόρμηση ήρθα αντιμέτωπος με παχιά αργιλική λάσπη (για όσους ξέρουν σαν αυτή της κωπαίδας). μπροστά ένα mitsubishi L200 (με μπλοκε διαφορικό στο πίσω άξονα έξτρα τοποθετημένο) και πίσω εγώ. το αγροτικό να μη κουνάει ούτε χιλιοστό, να μη μπατινάρει καθόλου και εγώ όλα ανάποδα τιμόνια και να πάω με τις πάντες. τελικά το εργαλείο βγήκε σε 1,5 χιλιόμετρο λασπωμένο κατσικόδρομο. πίστευα ότι φόραγε καλύτερα λάστιχα απο τα δικά μου, αλλά διαπίστωσα ότι φοράγαμε τα ίδια (croos contact M+S). η γνώμη του είναι ότι σπουδαίο ρόλο παίζει το μπλοκέ διαφορικό. η δικιά σας. ευχαριστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkokkolis last edited by

                      ' Το μπλοκέ διαφορικό είναι πρακτικά άχρηστο σε αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι 120 ίππους.' σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 109346.asp

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
                        ' Το μπλοκέ διαφορικό είναι πρακτικά άχρηστο σε αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι 120 ίππους.' σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 109346.asp

                        Προφανώς εννοεί εντός δρόμου αν και παραείναι μπακαλίστικο αυτό που γράφει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makwolf last edited by

                          Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο το μπλοκε διαφορικο, όπως επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι κοντες σχεσεις, που απ' ότι ξερω το L200 εχει. Εσυ ποιο duster εχεις; Αν εχεις το facelift και κλειδώσεις την τετρακινηση και απενεργοποιήσεις το ESC, τοτε το αμαξι μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων δουλευει ένα υποτυποδες μπλοκε, φρεναρωντας τον τροχο που πατιναρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkokkolis last edited by

                            Για τους λάτρεις του off road: https://youtu.be/wrFXZ_HS2e0

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jhn last edited by

                              Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                              Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο το μπλοκε διαφορικο, όπως επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι κοντες σχεσεις, που απ' ότι ξερω το L200 εχει. Εσυ ποιο duster εχεις; Αν εχεις το facelift και κλειδώσεις την τετρακινηση και απενεργοποιήσεις το ESC, τοτε το αμαξι μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων δουλευει ένα υποτυποδες μπλοκε, φρεναρωντας τον τροχο που πατιναρη.

                              και εγώ φίλε μου αυτό έχω. Αγορασμενο τον Ιούλιο του 2014, ambiance. Το είχα lock και απενεργοποιημένο το ESC. Δεν λέω, τα πήγε καλά αλλά πολύ κόλια ρε παιδάκι μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Φίλε μου πάντως αν εγώ με το 4χ2 dci μπήκα σε απίστευτο λασπουριό και κατάφερα με την πρώτη μια χαρά να βγω από εκεί, εσύ θα πρέπει το duster να το πήγες για λασπόλουτρα! Και για να σοβαρέψω λίγο τα γραφώμενα μου ελπίζω από κάτω να το έπλυνες καλά μετά από τόση πολλη λασπη που λογικά έφαγε.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jhn last edited by

                                  κρίμα που δεν το έβγαλα φώτο το αυτοκίνητο στη λάσπη και τον κατσικόδρομο επίσης. το λάστιχο βυθιζόταν περίπου 10 πόντους μέσα σε παχυά λάσπη που είναι σαν πυλός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    makwolf last edited by

                                    Το duster ειναι πολυ καλο εκτος δρομου, αλλα δεν ειναι και αγροτικο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kkokkolis last edited by

                                      Απλώς χρειάζεται τα κατάλληλα λάστιχα
                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        makwolf last edited by

                                        Μια και μιλαμε για λαστιχα, ποση πιεση βαζουμε ρε παιδια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          k-papakonstantinoy last edited by

                                          Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                                          Το duster ειναι πολυ καλο εκτος δρομου, αλλα δεν ειναι και αγροτικο!

                                          Βεβαιως να το δουμε και με την παροδο του χρονου,μετα απο σκληρη χρηση σε τι κατασταση θα ειναι,δεδομενου οτι δεν εχει σασι για να αποφευγει τις στρεβλωσεις του αμαξωματος.Οπως και να ειναι παντως,οι εποχες του σκληρου off roading,πανε,περασανε για τους πιο πολλους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iason1907 last edited by

                                            Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                                            Μια και μιλαμε για λαστιχα, ποση πιεση βαζουμε ρε παιδια;

                                            Γράφει στην πόρτα του οδηγού. Γύρω στο 30

                                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 175 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr