-
Μια ερώτηση: Το κάθισμα του συνοδηγού πέφτει για να φορτώνεις επιμήκη αντικείμενα;
-
Ναι,πεφτει.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Τα renault και τα dacia νομιζω πως εφοδιαζωνται ολα με hill assist, οποτε δεν υπαρχει προβλημα με το ξεκινημα στην ανηφορα..To hill assist θα κρατάει για μερικά δευτερόλεπτα φρένο αφού αφήσεις το πετάλι. Βολικό, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει να αποφύγεις το έντονο σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε μια γλιστερή άσφαλτο, ειδικά σε ανηφόρα, όταν πατήσεις γκάζι κι έχεις μεγάλη ροπή στους μπροστινούς τροχούς ?
-
Ο χρήστης ikarus έγραψε:
Έχω αισίως 65000 klm με το 1.5 dci 4x4 προ facelift. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τα λεφτά του.
To δυνατότερο του σημείο είναι ο 1,5 dci !!!
Ενδεικτικά με 4 άτομα κ' αποσκευές ανεβαίνει ανηφόρα 30+ μοιρών στο ρελαντί με 1η και 5 klm/h.
Επίσης κινείται (και προσπερνάει!!!) από 80-180 με 6η στην εθνική.
Θεωρώ ότι δεν είναι κατάλληλο για μποτιλιάρισμα εξ' αιτίας της κοντής πρώτης.
Αν αυτό δεν σε προβληματίζει, οδήγησε το diesel σε κάποια αντιπροσωπεία και πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη!!!Υ.Γ. Είναι ο πρώτος diesel που οδηγώ και τον έχω ερωτευτεί!!!!!
Εχω ξεπερασει λιγο τις 70000 χλμ και οι εντυπωσεις μου για το αυτοκινητο ειναι ιδιες με τις δικες σου.Παντως ολοι οι συγχρονοι ντιζελ,ετσι δουλευουν.Οταν βρισκονται στις 1500-3000 στροφες σε συναρπαζει η
ροπη τους! -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Τα renault και τα dacia νομιζω πως εφοδιαζωνται ολα με hill assist, οποτε δεν υπαρχει προβλημα με το ξεκινημα στην ανηφορα..
To hill assist θα κρατάει για μερικά δευτερόλεπτα φρένο αφού αφήσεις το πετάλι. Βολικό, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει να αποφύγεις το έντονο σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε μια γλιστερή άσφαλτο, ειδικά σε ανηφόρα, όταν πατήσεις γκάζι κι έχεις μεγάλη ροπή στους μπροστινούς τροχούς ?
Αν θες να ξεκινησεις με οπισθεν στην ανηφορα,το hill assist κραταει για λιγο το αυτοκινητο?
-
Ναι! Κραταει και στην οπισθεν..
-
Ευχαριστω!
-
καλησπέρα στη παρέα. ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να βάλω μπλοκέ διαφορικό στο πίσω άξονα του duster (μπορει να ρωτάω και χαζά αλλά συμπαθάτε με διότι απο 4κίνηση δεν κατέχω πολλά). σε πρόσφατη κυνηγετική εξόρμηση ήρθα αντιμέτωπος με παχιά αργιλική λάσπη (για όσους ξέρουν σαν αυτή της κωπαίδας). μπροστά ένα mitsubishi L200 (με μπλοκε διαφορικό στο πίσω άξονα έξτρα τοποθετημένο) και πίσω εγώ. το αγροτικό να μη κουνάει ούτε χιλιοστό, να μη μπατινάρει καθόλου και εγώ όλα ανάποδα τιμόνια και να πάω με τις πάντες. τελικά το εργαλείο βγήκε σε 1,5 χιλιόμετρο λασπωμένο κατσικόδρομο. πίστευα ότι φόραγε καλύτερα λάστιχα απο τα δικά μου, αλλά διαπίστωσα ότι φοράγαμε τα ίδια (croos contact M+S). η γνώμη του είναι ότι σπουδαίο ρόλο παίζει το μπλοκέ διαφορικό. η δικιά σας. ευχαριστώ.
-
' Το μπλοκέ διαφορικό είναι πρακτικά άχρηστο σε αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι 120 ίππους.' σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 109346.asp
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
' Το μπλοκέ διαφορικό είναι πρακτικά άχρηστο σε αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι 120 ίππους.' σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 109346.aspΠροφανώς εννοεί εντός δρόμου αν και παραείναι μπακαλίστικο αυτό που γράφει.
-
Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο το μπλοκε διαφορικο, όπως επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι κοντες σχεσεις, που απ' ότι ξερω το L200 εχει. Εσυ ποιο duster εχεις; Αν εχεις το facelift και κλειδώσεις την τετρακινηση και απενεργοποιήσεις το ESC, τοτε το αμαξι μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων δουλευει ένα υποτυποδες μπλοκε, φρεναρωντας τον τροχο που πατιναρη.
-
Για τους λάτρεις του off road: https://youtu.be/wrFXZ_HS2e0
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο το μπλοκε διαφορικο, όπως επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι κοντες σχεσεις, που απ' ότι ξερω το L200 εχει. Εσυ ποιο duster εχεις; Αν εχεις το facelift και κλειδώσεις την τετρακινηση και απενεργοποιήσεις το ESC, τοτε το αμαξι μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων δουλευει ένα υποτυποδες μπλοκε, φρεναρωντας τον τροχο που πατιναρη.και εγώ φίλε μου αυτό έχω. Αγορασμενο τον Ιούλιο του 2014, ambiance. Το είχα lock και απενεργοποιημένο το ESC. Δεν λέω, τα πήγε καλά αλλά πολύ κόλια ρε παιδάκι μου.
-
Φίλε μου πάντως αν εγώ με το 4χ2 dci μπήκα σε απίστευτο λασπουριό και κατάφερα με την πρώτη μια χαρά να βγω από εκεί, εσύ θα πρέπει το duster να το πήγες για λασπόλουτρα! Και για να σοβαρέψω λίγο τα γραφώμενα μου ελπίζω από κάτω να το έπλυνες καλά μετά από τόση πολλη λασπη που λογικά έφαγε.
-
κρίμα που δεν το έβγαλα φώτο το αυτοκίνητο στη λάσπη και τον κατσικόδρομο επίσης. το λάστιχο βυθιζόταν περίπου 10 πόντους μέσα σε παχυά λάσπη που είναι σαν πυλός.
-
Το duster ειναι πολυ καλο εκτος δρομου, αλλα δεν ειναι και αγροτικο!
-
Απλώς χρειάζεται τα κατάλληλα λάστιχα
Youtube Video -
Μια και μιλαμε για λαστιχα, ποση πιεση βαζουμε ρε παιδια;
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Το duster ειναι πολυ καλο εκτος δρομου, αλλα δεν ειναι και αγροτικο!Βεβαιως να το δουμε και με την παροδο του χρονου,μετα απο σκληρη χρηση σε τι κατασταση θα ειναι,δεδομενου οτι δεν εχει σασι για να αποφευγει τις στρεβλωσεις του αμαξωματος.Οπως και να ειναι παντως,οι εποχες του σκληρου off roading,πανε,περασανε για τους πιο πολλους.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Μια και μιλαμε για λαστιχα, ποση πιεση βαζουμε ρε παιδια;Γράφει στην πόρτα του οδηγού. Γύρω στο 30
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Dacia Duster