-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Δεν διαφωνω και επι της ουσιας εχεις δικιο, απλα:
- Δεν ηθελα να το κανω πιο πολυπλοκο
- Ελεγχο και αμεσο και ακριβη, εχεις μονο στην παροχη βενζινης.
Φαντάζομαι οτι άλλο ο έλεγχος, άλλο η μέτρηση ενός πράματος...
Μετράς και με βάση τις μετρήσεις ελέγχεις-κάνεις τις ανάλογες διορθώσεις
-
επιστρεφω πάλι στο σενάριο του τεντοτήρα λαδιου οπος ανέφερα.
εχω στο αμάξι αυτον εδώ τον διακόπτη-αισθητήρα λαδιου http://www.onparts.gr/opel-corsa-c-f08- ... 94811.html
ξέρετε ποια η χρήση του? ρυθμίζει κάπος την πίεση του λαδιου η απλά διαβάζει την πίεση του?
ερωτώ γιατι μπορεί και να μήν λειτουργει σε μένα το συμπέρανα αυτο γιατί οταν βγάλω τη φύσα του δέν βλέπω καμια αλλαγή στο αμάξι ούτε κανενα λαμπάκι ουτε τίποτα.
σκευτομαι μήπος είναι χαμιλή η πίεση λαδιου και δέν τεντώνει καλά ο τεντώνοντας μου -
λογικα μολις ακουμπησεις την επαφη του σε καποιο σωμα θα πρεπει να αναψει το λαμπακι λαδιου, με ανοικτο διακοπτη χωρις να δουλευει ο κινητηρας μολις το βγαζεις δεν σβηνει το λαμπακι λαδιου?
-
ναι μόλις πεταχτηκα απο τη δουλεια και το τσέκαρα.
Με ανοιχτό διακόπτη αν το βγάλω το φισάκι σβήνει το λαπμάκι του λαδιού.αυτο σημένει οτι είναι καλός?
Αυτος ο αισθητηρας τι ρόλο βαράει τελος πάντον..μετραει πίεση η θερμοκρασία?
γιατί γράφει ρυθμηστής πίεσης στο site στελνει σήμα σε κάποιοα βαλβίδα και ρυθμήζει πίεση? -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
ναι μόλις πεταχτηκα απο τη δουλεια και το τσέκαρα.
Με ανοιχτό διακόπτη αν το βγάλω το φισάκι σβήνει το λαπμάκι του λαδιού.αυτο σημένει οτι είναι καλός?
Αυτος ο αισθητηρας τι ρόλο βαράει τελος πάντον..μετραει πίεση η θερμοκρασία?
γιατί γράφει ρυθμηστής πίεσης στο site στελνει σήμα σε κάποιοα βαλβίδα και ρυθμήζει πίεση?Να διαβάζεις ξέρεις; Γιατί στο λινκ που εσύ δίνεις γράφει κάπου στην μέση.
Πίεση διακόπτη (bar): 0,5bar
Λειτουργία διακόπτη: ΑνοικτήριΔηλαδή, πάνω από 0,5 bar ανοίγει, κάτω από 0,5 κλείνει και ανάβει κάποιο λαμπάκι κάπου.
-
Ναι εγώ ξέρω να διαβάζω. τι να κάνουμε δέν είμαι τόσο εξυπνος οσο εσύ που τα πιάνεις ετσι ευκολα...
Γιατι δέν ανάβει λυχνία οταν τον βγάζω απο τη φύσα του?ποιο κάτω λέει** βαλβίδα λαδιού**.
Μαλον η λειτουργεία του είναι να μήν στέλνει κάποιο σήμα εκτός αν πέσει η πίεση του λαδιου..(?)
οποτε με τα λεγόμενα σου δέν παρεμβαίνει στην ρυθυμηση της πιεσεως μόνο λαμπάκι ανάβει αν πάει σε χ τιμή. -
Γιαννη το προβλημα σου δεν νομιζω να βρισκεται τα λαδια και τους τεντωτηρες...
Αφου λες οτι εφτιαξες και τα μπεκ (αν καταλαβα καλα) που εκαναν διαφορα, γενικοτερα ψαξε την αναπνοη, τιποτα βαλβιδες ρελαντι ξερω γω αν υπαρχουν.
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
. οσο χαμηλότερες στροφές έχω τόσο ποιο εντονο είναι αφήν το γκάζι και κάνει λές και παίζω με το γκάζι 3-4 φορές.από κάπου σου μπάζει μη μετρήσιμο αέρα. Να τσεκάρεις πχ. το σωληνάκι των αναθυμιάσεων.
Να βάλεις στην ίδια οθόνη τους 2 λ και τα 2 fuel trim. (πρόσεξε τώρα, βάλτα τα 4 αυτά, σε display configuration-display type-Half Dial(Needle), από κάτω να γράφει lowest Value =Eλάχιστη τιμή και Highest Value=Mέγιστη τιμή)
Κοιτάς τον 02 1x1 και το STFT1. Να βλέπεις την βελόνα στο 02 1x1 να κάνει παιχνίδι, και παρατηρείς τι θα κάνει η βελόνα στο STFT1.
O λ μόλις ζεσταθεί όπως πρέπει, θα παίζει συνέχεια σε τιμές από 0,1 έως 0,9. Όταν κάνει βουτιά στο 0,1 πρέπει η βελόνα στο STFT1 να έχει τάση να ανέβει, για μία στιγμή έστω. Ο άλλος λ, ο 02 1x2 μπορεί να δείχνει σταθερές τιμές πχ. 0,4 -0,7 και να κάνει διακύμανση πολύ πιο αραιά από τον 02 1x1 που κάποιες στιγμές θα πηγαίνει σαν τρελός από το 0,1 στο 0,9.
Άλλο που είναι καλό να ξέρεις, έχει μία οθόνη που την ονομάζει Raw Data display. Στην κατακόρυφη στήλη που σου δείχνει, έχει μία επιλογή που γράφει πόσα km έχεις κάνει με το check engine σε θέση on.
(μόλις ο Γιάννης γράψει όποτε ρθείτε Λάρσα κερνάω καφέ, τότε θα ξαναγράψω) -
Dimau,
χωρις να αμφισβητω γενικοτερα, (σημειωνεις καποια σωστα πραγματα) θα ηθελα αμα δεν βαριεσαι μια μεγαλυτερη εκλογικευση του 'θα πρεπει να βλεπεις Χ και Ψ' στα fuel trims, γιατι το παρουσιαζεις καπως ως 'κανόνα'.
Αντιστοιχα και για τον MAF.Ακομα και σε ιδια μαρκα/μοντελο να αναφερεσαι (νομιζω δεν το γρφεις καπου), οι παραμετροι ειναι τοσες πολλες...
-
Good LTFT values should be as close to zero as possible, though they can range from 5 to 8 percent depending on the condition of the engine. If the LTFT is getting up around 10 percent or higher, it usually indicates a problem that needs to be diagnosed
-
[quote='trident1971']Dimau, χωρις να αμφισβητω γενικοτερα, (σημειωνεις καποια σωστα πραγματα) /quote]
στω Trident, και γω κάνω κέφι να σε διαβάζω, έχεις φτιάξει προς το καλύτερο σε σχέση με χρόνια πριν, που ήσουν παιδο. Όσο για τον MAF, σε αγγλικά site βρήκα αυτά που έγραψα περί μέγιστης τιμής, με σχετική αναζήτηση κάπου βρίσκονται. -
Ο χρήστης dimau έγραψε:
Dimau, χωρις να αμφισβητω γενικοτερα, (σημειωνεις καποια σωστα πραγματα) /quote]
στω Trident, και γω κάνω κέφι να σε διαβάζω, έχεις φτιάξει προς το καλύτερο σε σχέση με χρόνια πριν, που ήσουν παιδο. Όσο για τον MAF, σε αγγλικά site βρήκα αυτά που έγραψα περί μέγιστης τιμής, με σχετική αναζήτηση κάπου βρίσκονται. -
καλησπέρα παιδια.
Εχω καιρό να μπώ γενικα εχω καιρο να ασχοληθώ με το αμάξι...
σπιτι δουλεια και κανα γυμναστήριο ειμαι..
Το επόμενο στάδιο που θα κάνω ειναι να λύσω όλη την πολλαπλή εισαγωγής μπορει να τραβάει αέρα απο της φλάντζες γιατι οταν τήν έλυσα δέν της άλλαξα...και ο βλάκας ούτε φλατζόκολλα δεν εβαλα παρόλο που είχα..
μπορει απο κάπου αλού οπος και να έχει πρέπει να την λύσω ετσι δέν κάνουμε δουλειά..
απο τα μπέκ μπορεί και να τραβούσε ελάχιστο αέρα οταν τα κουνούσα πάντος σίγουρα τραβούσε το πρόβλημα δέν ηταν εκεί, η τουλάχιστον η ποσότητα αέρα που επερνε αν δέν τα κουνούσα να ήταν αμελητέα.
αν βρώ χρόνο σήμερα θα την λύσω αν δεν βρώ σήμερα θα βρώ άυριο.
ειναι και τα μπεκ του αερίου πάνω...αυτα αν ξεσυνδέσω τα λαστιχάκια τους δέν πιστευω να αρχίσει να τρέχει τιποτα αέριο ξερω γω.. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Γιαννη το προβλημα σου δεν νομιζω να βρισκεται τα λαδια και τους τεντωτηρες...Αφου λες οτι εφτιαξες και τα μπεκ (αν καταλαβα καλα) που εκαναν διαφορα, γενικοτερα ψαξε την αναπνοη, τιποτα βαλβιδες ρελαντι ξερω γω αν υπαρχουν.
βαλβίδα ρελαντί δέν εχω..εκτός αν είναι χαντακομένη κάπου
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Γιαννη το προβλημα σου δεν νομιζω να βρισκεται τα λαδια και τους τεντωτηρες...
Αφου λες οτι εφτιαξες και τα μπεκ (αν καταλαβα καλα) που εκαναν διαφορα, γενικοτερα ψαξε την αναπνοη, τιποτα βαλβιδες ρελαντι ξερω γω αν υπαρχουν.
βαλβίδα ρελαντί δέν εχω..εκτός αν είναι χαντακομένη κάπου
Ψαξε να βρεις αν υπαρχει ανταλλακτικο σε σιτε με ανταλλακτικα με ονομα IAC.....αν όχι οκ.Αυτο που σιγουρα εχεις είναι αισθητήρες θερμοκρασίας ψυκτικου.....είναι πολύ φθηνοι αλλαξε τους....ή 1 ή 2 εχεις τεοιους
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
καλησπέρα παιδια.
Εχω καιρό να μπώ γενικα εχω καιρο να ασχοληθώ με το αμάξι...
σπιτι δουλεια και κανα γυμναστήριο ειμαι..
Το επόμενο στάδιο που θα κάνω ειναι να λύσω όλη την πολλαπλή εισαγωγής μπορει να τραβάει αέρα απο της φλάντζες γιατι οταν τήν έλυσα δέν της άλλαξα...και ο βλάκας ούτε φλατζόκολλα δεν εβαλα παρόλο που είχα..
μπορει απο κάπου αλού οπος και να έχει πρέπει να την λύσω ετσι δέν κάνουμε δουλειά..
απο τα μπέκ μπορεί και να τραβούσε ελάχιστο αέρα οταν τα κουνούσα πάντος σίγουρα τραβούσε το πρόβλημα δέν ηταν εκεί, η τουλάχιστον η ποσότητα αέρα που επερνε αν δέν τα κουνούσα να ήταν αμελητέα.
αν βρώ χρόνο σήμερα θα την λύσω αν δεν βρώ σήμερα θα βρώ άυριο.
ειναι και τα μπεκ του αερίου πάνω...αυτα αν ξεσυνδέσω τα λαστιχάκια τους δέν πιστευω να αρχίσει να τρέχει τιποτα αέριο ξερω γω..Αν θυμαμαι καλα ειναι πλαστικη η εισαγωγη... ας ελπισουμε οτι δεν εχει πετσικαρει ή οτιδηποτε.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
καλησπέρα παιδια.
Εχω καιρό να μπώ γενικα εχω καιρο να ασχοληθώ με το αμάξι...
σπιτι δουλεια και κανα γυμναστήριο ειμαι..
Το επόμενο στάδιο που θα κάνω ειναι να λύσω όλη την πολλαπλή εισαγωγής μπορει να τραβάει αέρα απο της φλάντζες γιατι οταν τήν έλυσα δέν της άλλαξα...και ο βλάκας ούτε φλατζόκολλα δεν εβαλα παρόλο που είχα..
μπορει απο κάπου αλού οπος και να έχει πρέπει να την λύσω ετσι δέν κάνουμε δουλειά..
απο τα μπέκ μπορεί και να τραβούσε ελάχιστο αέρα οταν τα κουνούσα πάντος σίγουρα τραβούσε το πρόβλημα δέν ηταν εκεί, η τουλάχιστον η ποσότητα αέρα που επερνε αν δέν τα κουνούσα να ήταν αμελητέα.
αν βρώ χρόνο σήμερα θα την λύσω αν δεν βρώ σήμερα θα βρώ άυριο.
ειναι και τα μπεκ του αερίου πάνω...αυτα αν ξεσυνδέσω τα λαστιχάκια τους δέν πιστευω να αρχίσει να τρέχει τιποτα αέριο ξερω γω..Κοιτα εκει που τρυπησε για τα μπεκ του αεριου αν τραβαει...
Αν θυμαμαι καλα ειναι πλαστικη η εισαγωγη... ας ελπισουμε οτι δεν εχει πετσικαρει ή οτιδηποτε.
-
καλησπέρα ξανά.
δέν εχω κάνει ακόμα τίποτα με το αμάξι δέν είχα χρόνο.
σήμερα που γυρνουσα απο τα Γιαννενα ανοιξα το torque και πάτησα το test results και μου εβγαλε αυτό εδώ..
ξερει κανεις τι ειναι?
-
ΜΑΛΛΟΝ καποιο τεστακι για να δει ποσο ειναι το βολταζ που βγαζει ο αισθητηρας λ οταν εχει φτωχο μιγμα.
Σε γενικες γραμμες αμα δεν αναψει λαμπακι δν ασχολεισαι, γνωμη μου, η πληροφορια αυτη δεν ειναι του επιπεδου μας. -
υπάρχει περίπτωση να κάνει ολα αυτα απο σπασμένη βάση μηχανής? το λέω γιατί ο μάστορας μου βρήκε μια σπασμένη σήμερα και θα αλλαχτεί αυριο..
Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?