Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 374
    • 375
    • 376
    • 377
    • 378
    • 488
    • 489
    • 376 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

      Τι σημαινει οταν λεει η εταιρια valvoline στο site της οτι στο ντιστριμπιτερ (ignition distributor) χρησιμοποιουμε λιπαντικο HD 20W-20??
      Το αμαξι για το οποιο ψαχνω ειναι ενα παλιο σκοντα φαβοριτ και μου κανει εντυπωση τι γρασσο/λαδι ειναι αυτο που προτεινει στο συγκεκριμενο σημειο που συνηθως δεν βαζω τιποτα.

      Μήπως έχει πλατίνες; Εάν ναι τότε δε στο λέει άδικα. Έχει να κάνει το σημείο επαφής μεταξύ ράουλου και πλαστικής ακίδας της πλατίνας είναι το σημείο που δέχεται τη περισσότερη τριβή. Εγώ παλαιότερα του έβανα γράσο.

      Για τον άξονα του ντιστριμπυτέρ εννοεί προφανώς που είναι ένα μακρυνάρι γύρω στα 10 εκ από το σημείο του κομπλάρει στον κινητήρα μέχρι τις πλατίνες και χρειάζεται λίπανση όπως και οι άξονες στα αντίβαρα χρειάζονται λίγο λαδάκι αραιά και πού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Παιδια δεν εχει πλατινες το αμαξι. Αρα θα εννοει στον αξονα του ντιστριπιτερ? Εσωτερικα στο καπακι πρεπει να βαλω κατι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-chania last edited by

          Δεν το γνώριζα αυτό, σε μια ματιά που έριξα σε ένα της bosch λέει ότι στο παπαράκι** Νο13 **χρειάζεται λίπανση. Να υποθέσω έτσι πρέπει να είναι και το δικό σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Ναι σαν αυτο στην εικονα ειναι. Ποτε μου δεν εχω βαλει κατι 25 χρονια τωρα μονο καπακι και ραουλο εχω αλλαξει. Θα το εχω υποψιν οταν λυσουμε τιποτα απο κει και βγει εξω.
            Ουσιαστικα γρασσο ειναι αυτος ο τυπος λιπαντικου?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-chania last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:
              Ναι σαν αυτο στην εικονα ειναι. Ποτε μου δεν εχω βαλει κατι 25 χρονια τωρα μονο καπακι και ραουλο εχω αλλαξει. Θα το εχω υποψιν οταν λυσουμε τιποτα απο κει και βγει εξω.
              Ουσιαστικα γρασσο ειναι αυτος ο τυπος λιπαντικου?

              Όχι ρε συ το 20άρι που γράφεις ποιο πάνω δεν μπορεί να χαρακτηριστεί γράσο. Εννοεί λεπτόρρευστο. Στη θέση σου όταν και εάν θα το έλυνα θα του έριχνα μέσα λίγο από αυτό που βάνω στον κινητήρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasil last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                σε ακραιες περιπτωσεις ναι μπορει να υπαρξει προβλημα στο σαζμαν, συνηθως οχι, αφηνε το με 1η και τις ροδες γυρισμενες στο πεζοδρομιο.

                Δεν θα εχεις θεμα και μαλλον σου εχει κοπει η ντιζα....

                Ντίζα είναι ναι... Αλλά και το χειρόφρενο από κάτω μ ειπε ο μηχανικός ότι έχει θέμα. Ευχαριστώ πολύ! Με 1η παρκάρω και όταν έχει κάποια κλίση ο δρόμος, κάνω αυτό που λες Ηλία, ώστε να μην πάρει τον κατήφορο το αμάξι. Απλά ρώτησα επειδή έχω και ένα μικρό θεματάκι με το σασμάν. Και φοβάμαι ότι θα το επιβαρύνω πολύ έτσι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  otso last edited by

                  ξερει κανεις για το Citroen C4 Picasso 1.6 HDI motor DV6TED4 to ψευτοκαπακο ποση ροπη θελουν σφιξιμο οι βιδες του;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης otso έγραψε:
                    ξερει κανεις για το Citroen C4 Picasso 1.6 HDI motor DV6TED4 to ψευτοκαπακο ποση ροπη θελουν σφιξιμο οι βιδες του;

                    Otso,
                    ψευτοκαπακο ειναι, βαλε τη φλαντζουλα και ισως φλαντζοκολλα σε καμμια γωνια που δεν πιανει καλα και σφιξτο με το χερι, απλα μην το σκισεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
                      Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alxnks last edited by

                        It's a feature, not a bug 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inertia last edited by

                          Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                          Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
                          Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;

                          δεν είναι κάτι περίεργο
                          είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτων

                          πολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
                            It's a feature, not a bug 😉

                            Πες μου τώρα τι σχέση έχεις με υπολογιστές. Περιμένω

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alxnks last edited by

                              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                              It's a feature, not a bug 😉

                              Πες μου τώρα τι σχέση έχεις με υπολογιστές. Περιμένω

                              Ποσο μπορείς να κρατήσεις την ανάσα σου; [emoji1]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib last edited by

                                Όχι πάρα πολύ. Ασχολείσαι επαγγελματικά ή έχεις σπουδάσει κάτι σχετικό με υπολογιστές-ηλεκτρονικά. Απλά περιμένω επιβεβαίωση

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alxnks last edited by

                                  Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                  Όχι πάρα πολύ. Ασχολείσαι επαγγελματικά ή έχεις σπουδάσει κάτι σχετικό με υπολογιστές-ηλεκτρονικά. Απλά περιμένω επιβεβαίωση

                                  Επιβεβαιωση περιμενεις, διάψευση θα λάβεις 😛
                                  Η σχέση μου με ηλεκτρονικα-υπολογιστες είναι πλατωνικη-upper level χομπιστικη [emoji16]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Η ατάκα πάντως είναι κορυφαία και ευρέως χρησιμοποιούμενη στον χώρο των υπολογιστοκαμμένων. Γι'αυτό ρώτησα.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alxnks last edited by

                                      Ναι το ξέρω [emoji1]
                                      Με λες υπολογιστοκαμμενο ε; [emoji23]
                                      Ίσως και να είμαι, απο το 1993 έχω το πρωτο δικο μου pc (PII στα 350) κι ασχολούμαι έκτοτε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alxnks last edited by

                                        Ο χρήστης inertia έγραψε:

                                        Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
                                        Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;

                                        δεν είναι κάτι περίεργο
                                        είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτων

                                        πολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό

                                        Και σε όσα δεν το έχουν αυτόματα, καλό είναι να το κάνουμε απο μόνοι μας χειροκινητα, προσωπικά μου έχει μαθει ο πατέρας μου να τι κάνω απο όταν πρωτοοδηγησα, για να ενημερωνουμε τον απροσεκτο πίσω οδηγό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib last edited by

                                          Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

                                          Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
                                          Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;

                                          δεν είναι κάτι περίεργο
                                          είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτων

                                          πολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό

                                          Και σε όσα δεν το έχουν αυτόματα, καλό είναι να το κάνουμε απο μόνοι μας χειροκινητα, προσωπικά μου έχει μαθει ο πατέρας μου να τι κάνω απο όταν πρωτοοδηγησα, για να ενημερωνουμε τον απροσεκτο πίσω οδηγό.

                                          Και εγώ το κάνω manually.
                                          Είναι ένα feature που το θεωρώ πιο απαραίτητο και από τον κλιματισμό.

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            inertia last edited by

                                            εναλλακτικά σενάρια που ενεργοποιούν τα αλάρμ στο φρενάρισμα
                                            εκτός από το εκούσιο φρενάρισμα πανικού και την ενεργοποίηση του brake assist
                                            μπορούν να είναι πρακτικά κάθε σύστημα ασφαλείας του οχήματος
                                            λχ ατύχημα με ενεργοποίηση αερόσακου, αυτόματο φρενάρισμα σε αποφυγή πεζού ή προπορευόμενου οχήματος κλπ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 376 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr