-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Τι σημαινει οταν λεει η εταιρια valvoline στο site της οτι στο ντιστριμπιτερ (ignition distributor) χρησιμοποιουμε λιπαντικο HD 20W-20??
Το αμαξι για το οποιο ψαχνω ειναι ενα παλιο σκοντα φαβοριτ και μου κανει εντυπωση τι γρασσο/λαδι ειναι αυτο που προτεινει στο συγκεκριμενο σημειο που συνηθως δεν βαζω τιποτα.Μήπως έχει πλατίνες; Εάν ναι τότε δε στο λέει άδικα. Έχει να κάνει το σημείο επαφής μεταξύ ράουλου και πλαστικής ακίδας της πλατίνας είναι το σημείο που δέχεται τη περισσότερη τριβή. Εγώ παλαιότερα του έβανα γράσο.
Για τον άξονα του ντιστριμπυτέρ εννοεί προφανώς που είναι ένα μακρυνάρι γύρω στα 10 εκ από το σημείο του κομπλάρει στον κινητήρα μέχρι τις πλατίνες και χρειάζεται λίπανση όπως και οι άξονες στα αντίβαρα χρειάζονται λίγο λαδάκι αραιά και πού.
-
Παιδια δεν εχει πλατινες το αμαξι. Αρα θα εννοει στον αξονα του ντιστριπιτερ? Εσωτερικα στο καπακι πρεπει να βαλω κατι?
-
Δεν το γνώριζα αυτό, σε μια ματιά που έριξα σε ένα της bosch λέει ότι στο παπαράκι** Νο13 **χρειάζεται λίπανση. Να υποθέσω έτσι πρέπει να είναι και το δικό σου.
-
Ναι σαν αυτο στην εικονα ειναι. Ποτε μου δεν εχω βαλει κατι 25 χρονια τωρα μονο καπακι και ραουλο εχω αλλαξει. Θα το εχω υποψιν οταν λυσουμε τιποτα απο κει και βγει εξω.
Ουσιαστικα γρασσο ειναι αυτος ο τυπος λιπαντικου? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ναι σαν αυτο στην εικονα ειναι. Ποτε μου δεν εχω βαλει κατι 25 χρονια τωρα μονο καπακι και ραουλο εχω αλλαξει. Θα το εχω υποψιν οταν λυσουμε τιποτα απο κει και βγει εξω.
Ουσιαστικα γρασσο ειναι αυτος ο τυπος λιπαντικου?Όχι ρε συ το 20άρι που γράφεις ποιο πάνω δεν μπορεί να χαρακτηριστεί γράσο. Εννοεί λεπτόρρευστο. Στη θέση σου όταν και εάν θα το έλυνα θα του έριχνα μέσα λίγο από αυτό που βάνω στον κινητήρα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
σε ακραιες περιπτωσεις ναι μπορει να υπαρξει προβλημα στο σαζμαν, συνηθως οχι, αφηνε το με 1η και τις ροδες γυρισμενες στο πεζοδρομιο.
Δεν θα εχεις θεμα και μαλλον σου εχει κοπει η ντιζα....
Ντίζα είναι ναι... Αλλά και το χειρόφρενο από κάτω μ ειπε ο μηχανικός ότι έχει θέμα. Ευχαριστώ πολύ! Με 1η παρκάρω και όταν έχει κάποια κλίση ο δρόμος, κάνω αυτό που λες Ηλία, ώστε να μην πάρει τον κατήφορο το αμάξι. Απλά ρώτησα επειδή έχω και ένα μικρό θεματάκι με το σασμάν. Και φοβάμαι ότι θα το επιβαρύνω πολύ έτσι...
-
ξερει κανεις για το Citroen C4 Picasso 1.6 HDI motor DV6TED4 to ψευτοκαπακο ποση ροπη θελουν σφιξιμο οι βιδες του;
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
ξερει κανεις για το Citroen C4 Picasso 1.6 HDI motor DV6TED4 to ψευτοκαπακο ποση ροπη θελουν σφιξιμο οι βιδες του;Otso,
ψευτοκαπακο ειναι, βαλε τη φλαντζουλα και ισως φλαντζοκολλα σε καμμια γωνια που δεν πιανει καλα και σφιξτο με το χερι, απλα μην το σκισεις. -
Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο; -
It's a feature, not a bug
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;δεν είναι κάτι περίεργο
είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτωνπολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
It's a feature, not a bugΠες μου τώρα τι σχέση έχεις με υπολογιστές. Περιμένω
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
It's a feature, not a bug
Πες μου τώρα τι σχέση έχεις με υπολογιστές. Περιμένω
Ποσο μπορείς να κρατήσεις την ανάσα σου; [emoji1]
-
Όχι πάρα πολύ. Ασχολείσαι επαγγελματικά ή έχεις σπουδάσει κάτι σχετικό με υπολογιστές-ηλεκτρονικά. Απλά περιμένω επιβεβαίωση
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Όχι πάρα πολύ. Ασχολείσαι επαγγελματικά ή έχεις σπουδάσει κάτι σχετικό με υπολογιστές-ηλεκτρονικά. Απλά περιμένω επιβεβαίωσηΕπιβεβαιωση περιμενεις, διάψευση θα λάβεις
Η σχέση μου με ηλεκτρονικα-υπολογιστες είναι πλατωνικη-upper level χομπιστικη [emoji16] -
Η ατάκα πάντως είναι κορυφαία και ευρέως χρησιμοποιούμενη στον χώρο των υπολογιστοκαμμένων. Γι'αυτό ρώτησα.
-
Ναι το ξέρω [emoji1]
Με λες υπολογιστοκαμμενο ε; [emoji23]
Ίσως και να είμαι, απο το 1993 έχω το πρωτο δικο μου pc (PII στα 350) κι ασχολούμαι έκτοτε. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;δεν είναι κάτι περίεργο
είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτωνπολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό
Και σε όσα δεν το έχουν αυτόματα, καλό είναι να το κάνουμε απο μόνοι μας χειροκινητα, προσωπικά μου έχει μαθει ο πατέρας μου να τι κάνω απο όταν πρωτοοδηγησα, για να ενημερωνουμε τον απροσεκτο πίσω οδηγό.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Σκηνικό που μου έτυχε: εκεί που πήγαινα με την υπεργαλαξιακή ταχύτητα των 110 χαω μου χτυπάει καμπανάκι ένα μαραφέτι που έχω ότι φτάνω σε φωτογραφικό ραντάρ. Πλακώνω τα φρένα για να κατέβω στο γελοίο όριο των 70 –μιλάμε για εθνική οδό παρακαλώ- και εκεί που κοίταξα το καντράν παρατήρησα ότι άναψαν στιγμιαία τα αλάρμ. Εννοείτε ότι δεν το άφησα έτσι και πλακώθηκα 3-4 φορές ξανά στα φρεναρίσματα (εννοείτε ότι δεν ήταν κανείς πίσω) για να δω εάν θα ξαναγίνει και πράγματι. Δηλ. από τα 120 περίπου και όση ώρα φρέναρα πάντα με τη παρουσία του abs τα αλάρμ ενεργοποιούνταν κανονικά όπως όταν πατάμε το κουμπί τους. Το αμάξι είναι Renault Kangoo express 1.5 diesel.
Σας έχει τύχει σε κανένα σας τίποτα παρόμοιο;δεν είναι κάτι περίεργο
είναι το έκτακτο φρενάρισμα που ενεργοποιεί την προειδοποίηση των αλάρμ προς τους οδηγούς των άλλων οχημάτωνπολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με αυτό το χαρακτηριστικό
Και σε όσα δεν το έχουν αυτόματα, καλό είναι να το κάνουμε απο μόνοι μας χειροκινητα, προσωπικά μου έχει μαθει ο πατέρας μου να τι κάνω απο όταν πρωτοοδηγησα, για να ενημερωνουμε τον απροσεκτο πίσω οδηγό.
Και εγώ το κάνω manually.
Είναι ένα feature που το θεωρώ πιο απαραίτητο και από τον κλιματισμό. -
εναλλακτικά σενάρια που ενεργοποιούν τα αλάρμ στο φρενάρισμα
εκτός από το εκούσιο φρενάρισμα πανικού και την ενεργοποίηση του brake assist
μπορούν να είναι πρακτικά κάθε σύστημα ασφαλείας του οχήματος
λχ ατύχημα με ενεργοποίηση αερόσακου, αυτόματο φρενάρισμα σε αποφυγή πεζού ή προπορευόμενου οχήματος κλπ
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........