-
Το δικο μου ανεβηκε στα 8 γιατι πεφτω σε αρκετη κινηση συν παρκάρισμα συν μονο Σπορτ μοντ.
Ποσο σου στοιχηζει σε κοστος καυσιμου σε σχεση με το Κορολα με το υγραεριο?
-
λογικο ο emperor να εχει μεγαλυτερη καταναλωση αφου το δικο του αυτοκινητο (αν και διαφορετικη μαρκα) κουβαλαει και 4κινηση και το αυτοματο κιβωτιο.
Εχει καποιος το CRV με 4κινηση και αυτοματο (ή εστω ενα απο τα δυο) για να δουμε διαφορες ;
Υ.Γ. Δεν θυμαμαι αν στο εχω γραψει αλλα καλοταξιδος geiasou !
-
Παραπάνω μου στοιχίζει αλλά ακόμη δεν το έχω υπολογίσει με βάση τα λίτρα αλλά με βάση τα χρήματα μόνο (είμαι πνιγμένος και με τη δουλειά...)
Καταρχήν, βάζω eco diesel avio, που κοστίζει παραπάνω από το απλό diesel.
Κάποια στιγμή έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό με βάση τα χιλιόμετρα - λεφτά, βάζοντας μέσα φυσικά και τα χρήματα που ξόδευα για την βενζίνη (έβαζα 20 ευρώ βενζίνη το μήνα και 50 υγραέριο και έκανα 1000 χλμ...Αυτά με τις τωρινές τιμές πάτος...Το υγραέριο έχει κάτω από 0,70 εδώ και καιρό...)Με το Χ1 έβαλα από 2 φορές 50 ευρώ diesel avio και έκανα 1300 χιλιόμετρα προτού ξαναβάλω. Αυτό μου βγάζει 76,92 ευρώ τα 1000 χλμ, άρα χάνω 6,92 ευρώ σε αυτά τα χιλιόμετρα. Εάν έβαζα το απλό diesel η διαφορά θα ήταν ή μικρότερη ή ενδεχομένως και μηδαμινή.
Αλλά πρέπει να συνυπολογίσεις ότι πλέον έχω ένα αμάξι μεγαλύτερο κατά 30 πόντους, βαρύτερο 300-400 κιλά (;) και με μια μηχανή 600 κυβικά και 90 άλογα περισσότερα. Κάτι θα πρέπει να φάνε και αυτά. Επίσης, το αμάξι είναι ακόμη άστρωτο και ίσως αλλάξει η κατανάλωση στη συνέχεια...Συνεπώς, με αυτά τα δεδομένα πρέπει να είμαι πολύ ευχαριστημένος για τη μέση κατανάλωση.edit : Να συμπληρώσω - αν και το έχω ξαναγράψει - ότι εγώ δεν πέφτω σχεδόν ποτέ σε κίνηση και κάνω τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ εκτός πόλης...θέλω να πω ότι όποιος πάρει αυτό το αμάξι και κινείται π.χ. κυρίως μέσα στην Αθήνα ή τη Θεσ/νίκη νομίζω ότι αποκλείεται να έχει καταναλώσεις κάτω από 7,5 - 8...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μόλις βγεις και εθνική θα πάει ακόμη πιο κάτω!Είχες δίκιο. Μετά το πρώτο ταξίδι στην εθνική αυτή την εβδομάδα, η κατανάλωση έπεσε από το 5,0 στα 4,8λτ/100 χιλιόμετρα. Πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει η κατανάλωση του κινητήρα για ένα αμάξι με 1500 κιλά βάρος και κακή αεροδυναμική λόγω μεγάλου ύψους και σχεδιασμού SUV. Η πραγματική κατανάλωση είναι μόλις 0,4 λίτρα περισσότερη από την ονομαστική που δίνει η Honda!
ΥΓ: Συμπλήρωσα τα πρώτα 1000 χλμ. -
Ακριβώς! Σε ανοιχτό δρόμο πάνε μονα τους και καίνε ελάχιστα. Εξαιρετική οικονομία απο τη Honda!!
-
εντυπωσιακα νουμερα !! μπραβο και σε σενα και στη Honda !
-
Γνωρίζετε λεπτομέρειες για το (προαιρετικό) αυτόματο κιβώτιο; Καταρχήν τι τεχνολογίας είναι (μετατροπέα ροπής, διπλού συμπλέκτη κτλ.); Διάβασα λίγο στο site της ZF (αυτό το κιβώτιο δεν παίρνει;) αλλά δεν πολυέβγαλα άκρη. Απ' όσο κατάλαβα είναι άλλη η υλοποίηση για τις μικρές ταχύτητες και άλλη για τις μεγαλύτερες (;).
Επίσης γνωρίζετε στην πράξη πως συμπεριφέρεται από άποψη ομαλότητας, γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων κτλ.; Γενικά αν προσθέτει στο αυτοκίνητο ή του 'πνίγει' τον κινητήρα. Πολύ σημαντικό επίσης (για μένα τουλάχιστον) η αξιοπιστία, κάτι διάβασα για κάποια Chrysler που τοποθετείται αντίστοιχο κιβώτιο (νομίζω) ότι έχει τα προβληματάκια του. Τώρα αν αξίζει τα παραπάνω χρήματα είναι θέμα προσωπικό του καθενός αλλά εξαρτάται πολύ απ' τα παραπάνω. Το έχει κανένας να μας πει εντυπώσεις;
Από τετρακίνηση προφανώς δε θα πας εκεί που πάει το Jimny αλλά το έχει δοκιμάσει κανείς πχ. σε light χωματόδρομους αν είναι αποτελεσματικό; Επίσης νομίζω ότι η τετρακίνηση είναι απλά αυτόματη, δεν έχει κάποιο κλείδωμα ή extra διαφορικά, σωστά;
Σχετικά με την executive έκδοση vs elegance εντάξει εννοείται η executive αποκλείεται με το καλημέρα λόγω της τιμής της (εδώ και η elegance είναι πανάκριβη), απλά κοιτάω να δω βασικές διαφορές. Απ' το έντυπο που κατέβασα βλέπω τα εξής επιπλέον χαρακτηριστικά της executive:
- Κατ’ αρχήν ένα αρνητικό: ελαφρώς χαμηλότερη επιτάχυνση (9.9 vs 9.6 η elegance) και λίγο μικρότερος χώρος αποσκευών με πεσμένα τα καθίσματα (1627 vs 1669 η elegance). Μήπως έχει να κάνει με το extra subwoofer της executive; Έτσι κι αλλιώς αμελητέες διαφορές.
- Smart Entry and Start.
- Δέρμα (nice to have αλλά ως εκεί).
- Διακοσμητικά μασπιέ.
- Καθρέπτης καμπίνας επιβατών και θήκη γυαλιών που δεν έχει το executive σε σχέση με το elegance (αδιάφορο πάντως).
- Ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών.
- Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού.
- Ρύθμιση καθ’ ύψος και οσφυϊκή στήριξη καθίσματος συνοδηγού.
- Εσωτερικός φωτισμός για πόδια οδηγού/συνοδηγού/πόρτας.
- Navigation (το βάζεις και ως extra στην elegance).
- High Power Audio with Subwoofer.
- Ράγες οροφής (βαμμένες).
- Πανοραμική οροφή και φιμέ τζάμια.
- Bi-HID φώτα/ενεργά φώτα/υποστήριξη μεγάλης σκάλας.
- 18άρες ζάντες και αντίστοιχα ελαστικά.
Από τα παραπάνω τα μόνο που θα μ’ ενδιέφεραν (πιθανόν) είναι τα καλύτερα/ενεργά φώτα αλλά όχι ότι δε ζεις και χωρίς αυτά. Επίσης για την οσφυϊκή στήριξη του συνοδηγού, επειδή έχω πετύχει διάφορα αυτοκίνητα (ανεξαρτήτως τιμής) με άβολα καθίσματα δεν ξέρω αν έχει τόση σημασία στο CRV. Στην elegance έκδοση πώς είναι τα καθίσματα από άνεση σε μεγάλες διαδρομές; Ειδικά του συνοδηγού που δε διαθέτη την οσφυϊκή στήριξη;
Κάτι τελευταίο, επειδή στην executive αναφέρει βαμμένες ράγες οροφής να υποθέσω ότι η elegance τις έχει επίσης αλλά όχι βαμμένες ή δεν τις έχει καθόλου;
-
Προσοχή, εαν θέλεις να ρυμουλκείς η τετρακίνηση ...εξαφανίζεται,το αμάξι με φορτίο 2 τόννων αγκομαχούσε.(auto bild 4x4 01/2016) πολύ ουσιαστικό τεστ.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Γνωρίζετε ...Φιλε μου αν κι εγω αγορασα την εκδοση Comfort πριν ενα μηνα, θα σου απαντησω σε οσα γνωριζω απο αυτα που ρωτας:
-Το 9αρι αυτοματο της ZF που φοραει το CRV εχει πολυδισκο συμπλεκτη. Εχω διαβασει δεκαδες κριτικες του εξωτερικου, αλλοι το αποθεωνουν, αλλοι θεωρουν οτι το 6αρι χειροκινητο ταιριαζει καλυτερα στον κινητηρα. Ειναι καθαρα θεμα προτιμησης του υποψηφιου αγοραστη. Αν προτιμας τα αυτοματα θα σου ελεγα να το παρεις αυτοματο, μη φοβηθεις αξιοπιστιες κλπ. Για το χειροκινητο παντως μπορω να σου εγγυηθω οτι ειναι πολυ καλο, οχι κορυφαιο, αλλα πολυ καλο. Εχει κοντες διαδρομες και οι σχεσεις κουμπωνουν τελεια.
-Το τετρακινητο το οδηγησα 2 φορες σε test drive και επειδη το πηρα μονος μου το 'ταλαιπωρησα' λιγο . Σε πατημενο χωμα, αμμο, λασπες, φρεσκο χιονι κλπ. δε θα εχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα. Εγγυημενο αυτο. Αν θες να κανεις πιο extreme διαδρομες με κλειδωμα διαφορικου κλπ. θα πρεπει να ψαξεις αλλου, Subaru η Jeep.
-Η χαμηλοτερη επιταχυνση και οι μεγαλυτεροι ρυποι της εκδοσης executive εναντι της elegance οφειλονται στις μεγαλυτερες ζαντες που εχει η executive. Ο μικροτερος χωρος αποσκευων της executive υποθετω (γιατι δεν εχω δει executive απο κοντα) οτι οφειλεται στο subwoofer του ηχοσυστηματος και στο εξωγκωμα στην αριστερη κολωνα του πορτ μπαγκαζ οπου βρισκεται ο μηχανισμος ηλεκτρικου ανοιγματος και κλεισιματος της πορτας του πορτ μπαγκαζ.
-Τα καθισματα ειναι πολυ ανετα ηδη απο την εκδοση Comfort η οποια διαθετει και ηλεκτρικη οσφυικη υποστηριξη για το καθισμα του οδηγου. Πιστεψε με κανει δουλιτσα ειδικα στα πολυωρα ταξιδια. Θα ηταν καλο να υπηρχε και στο καθισμα του συνοδηγου οπως και η καθ' υψος ρυθμιση αλλα δεν πιστευω οτι αυτο αποτελει λογο για να παει κανεις στην executive. Για μενα το καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου σε σχεση με την τιμη του το εχει η elegance.
-To navigation μην το σκεφτεσαι. Στοιχιζει 1.500 ευρω εξτρα, δεν εχει καλους χαρτες Ελλαδας και δεν μπορεις να εχεις ανανεωσεις για παντα. Πολυ πιο χρησιμο ειναι το συστημα mirrorlink της multimedia 7αρας οθονης με το οποιο μπορεις να προβαλεις realtime το navi του κινητου η του tablet σου μεσω θυρας usb και hdmi. Στο κινητο μπορεις να φορτωσεις πολυ φτηνοτερα και καλυτερα navi με προσφατους χαρτες Ελλαδας και ενημερωσεις για παντα και να τα προβαλεις στο αμαξι σου.
-Επισης επειδη διαβασα οτι το μονο που θα σε ενδιεφερε απο την εκδοση executive θα ηταν τα καλυτερα φωτα, σου λεω να μη σε προβληματιζει αυτο αφου και τα απλα φωτα των εκδοσεων comfort - elegance κανουν μια χαρα τη δουλεια τους.
-Τελος νομιζω η elegance δεν εχει ραγες οροφης, τις εχει μονο η executive.
-Γενικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο (αν και με αλμυρη τιμη) και πολυ οικονομικο με συνετη χρηση (5 lt/100km το δικινητο, 6,5 lt/100km το τετρακινητο). Δεν σου δινει την αισθηση πολυτελειας που θα ειχες σε μια αντιστοιχη Merc, BMW, Volvo, Lexus κλπ αλλα ειναι καλοκατασκευασμενο και αξιοπιστο, ευρυχωρο για 5 ατομα και με καλες επιδοσεις (ειδικα το 160αρι). Το συνιστω ανεπιφυλακτα. -
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τη λεπτομερή απάντηση. Μερικά σχόλια/ερωτήσεις ακόμα:
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Φιλε μου αν κι εγω αγορασα την εκδοση Comfort πριν ενα μηνα, θα σου απαντησω σε οσα γνωριζω απο αυτα που ρωτας:
-Το 9αρι αυτοματο της ZF που φοραει το CRV εχει πολυδισκο συμπλεκτη. Εχω διαβασει δεκαδες κριτικες του εξωτερικου, αλλοι το αποθεωνουν, αλλοι θεωρουν οτι το 6αρι χειροκινητο ταιριαζει καλυτερα στον κινητηρα. Ειναι καθαρα θεμα προτιμησης του υποψηφιου αγοραστη. Αν προτιμας τα αυτοματα θα σου ελεγα να το παρεις αυτοματο, μη φοβηθεις αξιοπιστιες κλπ. Για το χειροκινητο παντως μπορω να σου εγγυηθω οτι ειναι πολυ καλο, οχι κορυφαιο, αλλα πολυ καλο. Εχει κοντες διαδρομες και οι σχεσεις κουμπωνουν τελεια.Προτιμάω τα αυτόματα αλλά περισσότερο προτιμάω την αξιοπιστία (και μην ξεχνάμε ότι το αυτόματο είναι και 3.5k πιο ακριβό από μια ήδη ακριβή πρόταση). Δε λέω ότι δεν είναι αξιόπιστο, αλλά θέλω να δω λίγο περισσότερες εντυπώσεις από κατόχους. Δε βιάζομαι έτσι κι αλλιώς, μια πρώτη αναγνωριστική κάνω.
-Το τετρακινητο το οδηγησα 2 φορες σε test drive και επειδη το πηρα μονος μου το 'ταλαιπωρησα' λιγο . Σε πατημενο χωμα, αμμο, λασπες, φρεσκο χιονι κλπ. δε θα εχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα προβλημα. Εγγυημενο αυτο. Αν θες να κανεις πιο extreme διαδρομες με κλειδωμα διαφορικου κλπ. θα πρεπει να ψαξεις αλλου, Subaru η Jeep.
Εννοείται πως δε μ' ενδιαφέρουν οι extreme διαδρομές κι εν πάσει περιπτώσει αν μ' ενδιέφεραν θα πήγαινα σε κάτι πιο 'καθαρόαιμο'. Βασικά το off road που έχω στο μυαλό μου είναι σε ορεινές διαδρομές να μπορώ να βγω λίγο από άσφαλτο και ν' ακολουθήσω χωμάτινους δρόμους που βλέπω ν' ανοίγονται δεξιά-αριστερά σε διάφορα σημεία προς το δάσος. Δε νομίζω να μιλάμε για σκληρό off road.
-Τα καθισματα ειναι πολυ ανετα ηδη απο την εκδοση Comfort η οποια διαθετει και ηλεκτρικη οσφυικη υποστηριξη για το καθισμα του οδηγου. Πιστεψε με κανει δουλιτσα ειδικα στα πολυωρα ταξιδια. Θα ηταν καλο να υπηρχε και στο καθισμα του συνοδηγου οπως και η καθ' υψος ρυθμιση αλλα δεν πιστευω οτι αυτο αποτελει λογο για να παει κανεις στην executive. Για μενα το καλυτερο επιπεδο εξοπλισμου σε σχεση με την τιμη του το εχει η elegance.
Ο συνοδηγός σε πολύωρα ταξίδια κάθεται άνετα; Κοίτα τα καθίσματα που δε με βολεύουν είναι όσα έχουν εντελώς flat πλάτη. Από την άλλη σε Opel Corsa 5ετίας που έχω μπει για παράδειγμα (και σε άλλα αυτοκίνητα) το μπροστινό κάθισμα του συνοδηγού ήταν ανέλπιστα καλό επειδή χαμηλά στη μέση είχε ένα ας πούμε εξόγκωμα που βοηθούσε να ξεκουράζεται η μέση - δεν ξέρω αν το εκφράζω σωστά. Καλά αυτό το βλέπω κι όταν κοιτάξω το CRV σε καμιά αντιπροσωπεία αλλά η πολύωρη οδήγηση είναι κάτι που δεν μπορείς να δεις σε μια έκθεση ή ένα test drive.
-To navigation μην το σκεφτεσαι. Στοιχιζει 1.500 ευρω εξτρα, δεν εχει καλους χαρτες Ελλαδας και δεν μπορεις να εχεις ανανεωσεις για παντα. Πολυ πιο χρησιμο ειναι το συστημα mirrorlink της multimedia 7αρας οθονης με το οποιο μπορεις να προβαλεις realtime το navi του κινητου η του tablet σου μεσω θυρας usb και hdmi. Στο κινητο μπορεις να φορτωσεις πολυ φτηνοτερα και καλυτερα navi με προσφατους χαρτες Ελλαδας και ενημερωσεις για παντα και να τα προβαλεις στο αμαξι σου.
Κοίτα το 1500άρι μου φαίνεται ούτως ή άλλως πολύ 'κερατιάτικο', ειδικά δεδομένου του mirrorlink που αναφέρεις (δεν το είχα υπόψη μου). Να ρωτήσω, αν συνδέσεις κινητό/tablet μέσω usb δεν αρκεί; Θέλει και HDMI; Επίσης κατά τη σύνδεση μπορείς να πλοηγηθείς στο navigation του κινητού μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου κανονικά με touch capability; Φαντάζομαι όσο είναι συνδεδεμένο το κινητό φορτίζει κιόλας, οπότε δε φοβάσει μη μείνει από μπαταρία;
Πάντως αυτή η έκδοση του Honda Connect δεν έχει CD player, σωστά; Όχι ότι μ' ενδιαφέρει, μουσική ακούω μέσω USB στο αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς, απλά πληροφοριακά...
-Επισης επειδη διαβασα οτι το μονο που θα σε ενδιεφερε απο την εκδοση executive θα ηταν τα καλυτερα φωτα, σου λεω να μη σε προβληματιζει αυτο αφου και τα απλα φωτα των εκδοσεων comfort - elegance κανουν μια χαρα τη δουλεια τους.
Βασικά θα μ' εδιέφεραν κι άλλα καλούδια της executive - δε με χαλάνε πχ. τα δερμάτινα - αλλά επειδή τη θεωρώ δυσανάλογα ακριβή γι' αυτά που προσφέρει (ακόμα και να τα είχα για ξόδεμα μου φαίνεται κοροϊδία να τα έδινα) κοιτάω να δω αν έχει κάτι πραγματικά χρήσιμο. Πάντως εντάξει δε θα τα χαλάσουμε για τα φώτα.
-Τελος νομιζω η elegance δεν εχει ραγες οροφης, τις εχει μονο η executive.
Αν γνωρίζεις, τις παίρνει σαν extra η elegance ή μπαίνουν μόνο στην executive;
-Γενικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο (αν και με αλμυρη τιμη) και πολυ οικονομικο με συνετη χρηση (5 lt/100km το δικινητο, 6,5 lt/100km το τετρακινητο). Δεν σου δινει την αισθηση πολυτελειας που θα ειχες σε μια αντιστοιχη Merc, BMW, Volvo, Lexus κλπ αλλα ειναι καλοκατασκευασμενο και αξιοπιστο, ευρυχωρο για 5 ατομα και με καλες επιδοσεις (ειδικα το 160αρι). Το συνιστω ανεπιφυλακτα.
Δε με απασχολεί η αίσθηση πολυτέλειας εκτός αν την έβρισκα στην ίδια τιμή μαζί με τα άλλα θετικά του CRV. Προτεραιότητά μου είναι η αξιοπιστία, η πρακτικότητα (βλέπε μεγάλους χώρους), δυνατός κινητήρας (δεν εννοώ στο 0 - 100 αλλά να μην αγκομαχάει σε ταξίδια φορτωμένο) και κάποιες off road δυνατότητες. Γι' αυτό το λόγο κοιτάω και το Nissan Xtrail το οποίο επίσης μ' αρέσει σ' όλα και είναι πιο φτηνό απ' το CRV (ή στην ίδια τιμή αλλά με καλύτερο εξοπλισμό). Από την άλλη ο κινητήρας του CRV είναι λόγος να το προτιμήσεις ενώ το Xtrail θεωρώ πως είναι καλύτερο σε off road (πιο ψηλό, κλειδώνει και το κεντρικό διαφορικό). Θα κοιτάξω να οδηγήσω και τα δύο - τις περισσότερες φορές με την οδήγηση ξεκαθαρίζουν πολλά πράγματα. Αν μ' αρέσουν και τα δύο θ' αφήσω λίγο καιρό να δω εντυπώσεις από κατόχους, πιθανά προβλήματα που βγάζουν και βλέπουμε. Σ' αυτά τα θέματα δε βιάζομαι (ούτε με πιέζει κάτι σε άμεση αλλαγή αυτοκινήτου).
-
Όπως τα λες είναι. Το X-Trail είναι πιο χωμάτινο, το CRV καλύτερο στην άσφαλτο και με τον 160άρη σαφώς ταχύτερο. Επίσης η τιμή ευνοεί το Nissan αλλά το Honda πρέπει να είναι πιο ποιοτικό αυτοκίνητο. Σε light off-roading κανένα δεν θα προβληματίσει, αλλά από πιο δύσκολα περάσματα το Nissan θα περάσει πιο άνετα.
-
Χεχε παντού υπάρχει ένας συμβιβασμός Θα κοιτάξω αν υπάρχουν διαθέσιμα για test drive να τα δω και στην πράξη γιατί δε μ' αρέσει ν' αποφασίζω μόνο από νούμερα και κριτικές online (εννοείται βέβαια πολύτιμες και πολύ χρήσιμες οι εμπειρίες των κατόχων).
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Μερικά σχόλια/ερωτήσεις ακόμα:-Οσον αφορα την ελλειψη οσφυικης στηριξης στο καθισμα του συνοδηγου στις εκδοσεις comfort - elegance δεν τη θεωρω πολυ σημαντικη. Το καθισμα του συνοδηγου (οπως και ολα τα καθισματα του CRV) ειναι εξαιρετικα ανετα. Σε δυο μεγαλουτσικα ταξιδια που εχω κανει ως τωρα (3 ωρες +) δεν εχω ακουσει παραπονο για πιασιμο η κοπωση απο το συνοδηγο μου. Αλλωστε ο συνοδηγος ειναι παντα πιο ελευθερος να αλλαζει τη σταση του σωματος του κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου και μπορει να ξεκουραζεται ευκολοτερα απο τον οδηγο που μενει στην ιδια σταση απο την αρχη ως το τελος. Ουτε η ελλειψη της ρυθμισης πανω - κατω ειναι τοσο σημαντικη. Ειναι ψηλοταβανο το CRV και δε θα αντιμετωπισει προβλημα ακομα και ενας διμετρος συνεπιβατης. Καλο θα ηταν οι ρυθμισεις αυτες να υπαρχουν σαν εξτρα αλλα δεν ειναι και απαραιτητες, ουτε λογος για να παει καποιος στην απαγορευτικη τιμη της executive.
-Για το Mirrorlink χρειαζεται συνδεση usb και hdmi. Μπορεις να το δεις πως γινεται εδω με ενα iphone (https://www.youtube.com/watch?v=mXF-HzjerJw). Ισως γινεται και ασυρματη συνδεση με bluetooth στα android, δεν ειμαι σιγουρος ομως. Απο τη στιγμη που θα συνδεθεις, μετα χειριζεσαι το κινητο απο την touchscreen του αυτοκινητου. Επισης και τα μοντελα με οθονη Honda Connect εχουν υποδοχη για CD. Αν πατησεις το κουμπακι Eject που βρισκεται τερμα κατω αριστερα στην οθονη, αυτη βγαινει προς τα εξω και γυριζει οριζοντια αποκαλυπτοντας απο πισω την υποδοχη του CD player. Βαζεις το CD και ξαναπατας το ιδιο κουμπακι οποτε η οθονη επανερχεται στη θεση της.
-Ραγες οροφης παιρνουν σαν εξτρα ολα τα μοντελα. Μαλιστα αν τις θελεις οπωσδηποτε να απαιτησεις να στις κανουν δωρο κατα την αγορα. Ολα ειναι θεμα διαπραγματευσης.
-Το Xtrail το κοιταξα κι εγω. Πραγματι εχει εναν ελαφρως πιο offroad χαρακτηρα απο το CRV κυριως λογω μεγαλυτερης αποστασης απο το εδαφος και ρυθμισεων στην τετρακινηση αλλα μη φανταστεις οτι εχουν καμια μεγαλη διαφορα, αντε το Xtrail να παει λιγα μετρα παρακατω σε μια extreme διαδρομη σε σχεση με το CRV. Σε απλο χωματοδρομο δεν θα δεις καποια διαφορα. Το CRV απο την αλλη ειναι πιο ποιοτικο και πιο ραφιναρισμενο αυτοκινητο, απο την πρωτη στιγμη το καταλαβαινεις μολις μπεις μεσα και στα δυο, πολυ περισσοτερο οταν κανεις βολτα σε ασφαλτο. Το CRV εχει μεγαλυτερους χωρους για τους επιβατες, το Xtrail εχει λίγο μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ (διορθωση: το CRV εχει μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ). Προσωπικα θα επαιρνα το Xtrail μονο αν ηταν 6-7.000 ευρω φθηνοτερο απο το αντιστοιχο CRV. -
Αυτό πάντως που έχω διαβάσει εγώ για το νέο xtrail σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι ότι έχει χάσει πολύ τον off road χαρακτήρα του επειδή οι γωνίες πρόσβασης είναι πολύ μικρές....
-
Geiasou και πάλι ευχαριστώ, άψογος! Btw το Xtrail έχει λίγο μικρότερο πορτ παγκάζ (σε 5θέσια διάταξη) σε σχέση με το CRV (550lt vs 589lt αν θυμάμαι καλά). Για όποιον το χρειάζεται επίσης, πλεονέκτημα του Xtrail η 7θέσια επιλογή.
Iceman7 το νέο Xtrail σίγουρα έχει χάσει σε off road χαρακτήρα σε σχέση με το παλιότερο, αλλά το θέμα είναι ότι σε σχέση με το τωρινό CRV εξακολουθεί να είναι (λίγο) καλύτερο στο χώμα.
Προσωπικά βέβαια το 95% των διαδρομών μου θα είναι σε άσφαλτο, οπότε προς τα εκεί θα δώσω βάρος...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Btw το Xtrail έχει λίγο μικρότερο πορτ παγκάζ (σε 5θέσια διάταξη) σε σχέση με το CRV (550lt vs 589lt αν θυμάμαι καλά).Σωστος. Για καποιο λογο νομιζα οτι το Xtrail εχει χωρο αποσκευων 600+ λιτρα. Προφανως το νουμερο αυτο ειχα συγκρατησει απο καποιο αλλο SUV γιατι απο περσυ που ψαχνομουν τι να αγορασω, εχω κοιταξει καμια 10αρια συνολο. Πραγματι το Xtrail εχει 550 λτ και το CRV 589 λτ οποτε αλλο ενα πλεονεκτημα του CRV .
-
Εδώ περί εκτός δρόμου: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... _20675.asp
-
Μετα απο 2 μηνες συμβιωσης με το πετρελαιοκινητο Honda CRV των 120 ιππων και ηδη 5.000 χλμ σε αστικες και υπεραστικες διαδρομες, σκεφτηκα να γραψω ενα μικρο review για τα θετικα και τα αρνητικα του αυτοκινητου ωστε να βοηθηθουν και οι επομενοι υποψηφιοι αγοραστες.
Σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο ειναι ανετο, ευκολοδηγητο, καλοκατασκευασμενο και οικονομικο (για το μεγεθος του) και μεχρι στιγμης δεν εχω μετανιωσει ουτε στο ελαχιστο για την αγορα του. Αν επρεπε να ξαναεπιλεξω σημερα, ακριβως το ιδιο θα επαιρνα. Τωρα απο κει και περα υπαρχουν καποια θετικα και καποια αρνητικα τα οποια θα παραθεσω σε 2 λιστες.
ΘΕΤΙΚΑ
-φοβερος κινητηρας με πολιτισμενη λειτουργια για ντιζελ και εξαιρετικα μικρη καταναλωση σε σχεση με το βαρος (1.615 kg) και την αεροδυναμικη του αμαξωματος. Αυτη τη στιγμη μετα απο 5.000 χλμ το τριπ κομπιουτερ γραφει 5,1 lt/100 km.
-εξαιρετικη θεση οδηγησης, ψηλη και ανετη για μεγαλα ταξιδια με καλη ορατοτητα μπροστα και στο πλαι ως τα μεσαια κολωνακια.
-τεραστιοι χωροι για 5 ενηλικες, τα πραγματα τους και μικροαντικειμενα καθως βοηθουν τα φαρδια καθισματα, η απουσια εξωγκωματος στη μεση στο πατωμα των πισω επιβατων, οι πολλες θηκες στο σαλονι και το μεγαλο πορτ μπαγκαζ (590 lt). Ενω το CRV ειναι μικροτερο εξωτερικα απο XTrail και RAV4, εσωτερικα ειναι μεγαλυτερο.
-απουσια κλισεων στις στροφες παρα το υψος του αυτοκινητου. Ακομα και με αρκετα χιλιομετρα να μπεις, οι κλισεις δεν τρομαζουν και το αυτοκινητο εχει σχεδον πανομοιοτυπη συμπεριφορα με ενα χαμηλο χατσμπακ.
-επαρκης δυναμη για να κινηθει αξιοπρεπως το αμαξωμα ακομα και φορτωμενο. Εχω επιχειρησει δυσκολες προσπερασεις σε επαρχιακους δρομους με 3η και 4η και το αυτοκινητο δε με εχει απογοητευσει. Η ενεργητικη του ασφαλεια στις καθημερινες διαδρομες που κανει το 99% των ελληνων οδηγων ειναι τουλαχιστον ικανοποιητικη.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-η πλαινη ορατοτητα απο το μεσαιο κολωνακι και πισω δεν ειναι καλη. Η φαρδια πλατη του εμπρος καθισματος σε συνδυασμο με το κολωνακι δημιουργουν ενα αρκετα μεγαλο τυφλο σημειο που θελει καλο ελεγχο.
-η αναρτηση λογω της ρυθμισης της για να μην εχει κλισεις το αυτοκινητο, κανει καποιες παραχωρησεις στο θεμα της ανεσης. Οχι κατι ενοχλητικο, απλως οι ανωμαλιες του δρομου περνανε περισσοτερο στην καμπινα απο ο,τι θα ηθελα.
-δεν ξερω αν ευθυνεται το ηλεκτρογκαζο η το lag της τουρμπινας αλλα απο τις 1.000-1.750 στροφες παρατηρω μια μικρη καθυστερηση στο 'αρπαγμα' του αυτοκινητου. Οταν παταω γκαζι πατωμα σε αυτες τις στροφες θελει ενα δευτερολεπτο και μετα αρχιζει να φορτωνει. Αντιθετως απο τις 1.750 στροφες και πανω με το παραμικρο τσικ στο γκαζι το αμαξι αρπαζει.
-λογω της τριγωνικης κεντρικης κονσολας που εξεχει λιγο ισως οι πολυ ψηλοι οδηγοι με μακρια ποδια να αντιμετωπισουν ενα προβλημα ανεσης στο δεξι γονατο. Εχουν προβλεψει και εχουν βαλει ενα μαλακο μαξιλαρακι στο σημειο αυτο αλλα αν ειναι καποιος πολυ ψηλος και το πιεζει συνεχεια με το δεξι γονατο, ισως σε πολυωρα ταξιδια να ειναι ενοχλητικο. Παντως εγω που ειμαι 1.78 δεν εχω τετοιο προβλημα.
-στην εκδοση Comfort που εχω παρει εγω, η ελλειψη ηλεκτρικα ανακλινομενων καθρεπτων ειναι σημαντικη. Λογω του ογκου του αυτοκινητου χρειαζεται συχνα τοσο στην πορεια οταν διασταυρωνεσαι σε στενο δρομο με αλλο οχημα, οσο και στο παρκαρισμα - ξεπαρκαρισμα να ανοιγοκλεινεις τους καθρεφτες. Με το χερι ειναι λιγο δυσκολο να γινεται καθε φορα, ειδικα αν προσπαθεις να το κανεις απο τη θεση του οδηγου, οποτε προτιμηστε την εκδοση Elegance στην οποια οι ανακλινομενοι καθρεπτες ειναι στανταρ.
Οσοι εχετε ενδοιασμους σχετικα με τον ογκο του αυτοκινητου επειδη προερχεστε απο μικροτερη κατηγορια, σας λεω μετα λογου γνωσεως οτι δεν ειναι προβλημα. Το αυτοκινητο εχει σχεδον το ιδιο μηκος με ενα μεσαιο οικογενειακο σενταν και το πλατος του ειναι το ιδιο με αυτο μιας BMW X1. Με τα καλουδια που εχει πανω παρκαρεται και ξεπαρκαρεται πανευκολα και μετα τις πρωτες 2-3 βολτες συνηθιζεις τον ογκο του και δεν εχεις το παραμικρο προβλημα. Εγω στις πρωτες 1-2 μερες τα χρειαστηκα λιγο στα στενα της Αθηνας ιδιως στις γωνιες με τα διπλοπαρκαρισμενα αλλα γρηγορα του πηρα τον αερα και πλεον παω και στο Μοναστηρακι με αυτο χωρις προβλημα.
Τελος για την ελλειψη τετρακινησης (για οσους σκεφτονται το δικινητο) να σας πω οτι τον Ιανουαριο στα μεγαλα κρυα αποκλειστηκα στην επαρχια σε μερος που εριξε πολυ χιονι. Ομως με ενα ζευγαρι καλες αλυσιδες που ειχα προβλεψει να παρω μαζι μου, γρηγορα ξεκολλησα και κινηθηκα ανετα σε μερη που πηγαιναν 4x4 και pickup αγροτικα. Σε καθε περιπτωση σε οποιον ενδιαφερεται συνιστω να παρει την εκδοση 1.6 idtec 160ps AWD Elegance αλλα να ξερετε οτι και το δικινητο με τα 120 αλογα θα σας παει οπου θελετε μια χαρα και με ασφαλεια. Επισης τα λαστιχενια πατακια της Honda για το σαλονι και το πορτ μπαγκαζ ειναι πολυ χρησιμα και βοηθουν στο να κρατηθει η μοκετα σαν καινουργια ακομα και με σκληρη χρηση. -
Ευχαριστούμε για το review - πολύ χρήσιμο! Θύμισέ μου τον 120άρη κινητήρα έχεις σωστά;
-
Στο auto bild 4x4 εχει ενα αρθρο για το CR-V που λεει οτι η τετρακινηση του ειναι πολυ αδυναμη. Του βαλανε να τραβηξει ενα τροχοσπιτο 2 τονων (που ειναι το μεγιστο επιτρεπομενο οριο) και το αμαξι δεν καταφερε να ξεκινηση. Υπαρχει και ενα βιντεακι στο youtube που σε ανηφορικο δρομο γκαραζ, με τους μπροστινους τροχους να ειναι πανω σε 'καρουλια', το αμαξι δεν δινει ποτε κινηση στους πισω με αποτελεσμα να μενει στο ιδιο σημειο.. Οποτε πιστευω οτι αν θελει καποιος να παρει το CR-V καλυτερα να το παρει δικηνητο..
Honda CR-V 2015