-
Αρχικό μήνυμα :
'Καλησπερα.Έχω μια Giulietta 170 hp.πριν ένα χρόνο και μόλις ένα μήνα μετά τη λήξη της εγγύησης παρουσίασε ένα πρόβλημα το οποίο και μέχρι σήμερα παραμένει άλυτο.μολις ζεσταίνεται η μηχανή του αυτοκινήτου και κυρίως παράλληλα και με υψηλή εξωτερική θερμοκρασία,αρχίζει να βγάζει ζεστό αέρα από τους αεραγωγούς με τη μέγιστη δυνατή ένταση χωρίς να σταματάει με τίποτα.αυτο συμβαίνει είtε ο διακόπτης του a/c είναι ανοιχτός είτε κλειστός.οπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανυπόφορο κυρίως το καλοκαίρι.η οδήγηση τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες είναι σχεδόν αδύνατη.απο τότε που παρουσιάστηκε το πρόβλημα μέχρι και τώρα ένα χρόνο μετά τρέχω διαρκώς σε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένο συνεργεία της Alfa Romeo πετώντας τσάμπα χρήματα χωρίς κανείς τους να έχει βρει κάποια λύση.το αυτοκίνητο βρίσκεται περισσότερο στα συνεργεία παρά στα χέρια μου πληρώνοντας τόσα χρήματα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.τα διαγνωστικά τους μηχανήματα δε βρίσκουν τίποτα απολύτως.επισης σε μια απο τις αντιπροσωπείες με ενημέρωσαν πως πριν τη λήξη της εγγύησης είχα τη δυνατότητα με ένα σχετικά μικρό αντίτιμο να την παρατείνω, κάτι για το οποίο φυσικά δεν είχα ενημερωθεί ποτέ ούτε απο τον αντιπρόσωπο όπου έκανα την αγορά ούτε απο τα κεντρικά της εταιρείας!σημερα λοιπόν πήγα το αυτοκίνητο και σε μια άλλη αντιπροσωπεία όπου η απάντηση ήταν η ίδια.μονη λύση είναι να λυθεί όλο το ταμπλό και τα ηλεκτρονικά μήπως και βρεθεί η αιτία του προβλήματος το οποίο προφανώς είναι κατασκευαστικό!το κόστος μόνο και μόνο για να λυθεί το αμάξι ξεκινά απο τα 600 ευρώ και επίσης κατα πάσα πιθανότητα μετά το πέρας των εργασιών το αυτοκίνητο δε θα ναι ποτέ το ίδιο καθώς εφοσον το δέσιμο δε θα ναι εργοστασιακό το αυτοκίνητο θα τρίζει και επίσης θα υπάρχει η πιθανότητα για όλο και νέα προβλήματα.και όλα αυτά για ένα πρόβλημα για το οποίο δεν είμαι υπεύθυνος εγώ αλλά 100% η κατασκευάστρια εταιρεία.επικοινωνησα με τα κεντρικά της εταιρείας όπου μου ´´πουλουσαν τρέλά´´ θέλοντας να ρίξουν την ευθύνη σε μένα και λέγοντας πως απ τη στιγμή που έληξε η εγγύηση δεν κάνουν τπτ κτλ κτλ.από κάπου άκουσα πως γενικά υπάρχει πρόβλημα με σπασμένα κλαπέτα στο μοντέλο.
ξέρει κανείς αν το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει ξαναπαρουσιαστεί και για το αν υπάρχει κάποιος τρόπος να το κυνηγήσω διαφορετικά???εχω πραγματικα τρελαθει μ αυτο το θέμα και δεν ξερω τι να κανω πλεον..
Ευχαριστω!'Καλησπέρα.πριν ενάμιση χρόνο πήγα το αμάξι σ ένα τύπο που κάνει service σε κλιματιστικά αυτοκινήτων.μου είπε πως πάτησε τις επαφές στην πλακέτα και παραδόξως από τότε είχε σταματήσει να το κάνει.αν και πριν γίνει αυτό είχα δοκιμάσει και μία άλλη μεταχειρισμένη πλακέτα και το πρόβλημα ξανάβγαινε.το πήγα αυτές τις μέρες για ένα βιολογικό καθαρισμό με ατμό και το πρόβλημα επανήλθε.το ξαναπήγα στον ίδιο τύπο, έκανε τα ίδια πράγματα αλλά δε λύθηκε.μήπως έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε κάποιον ή μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα????ευχαριστώ.
-
Περίεργα πράγματα.
Ο ζεστός αέρας δεν έχει σχέση με το ac όμως. Εσύ τι εννοείς; Ότι δουλεύουν οι ανεμιστήρες στο φουλ; Ενώ όλο το σύστημα είναι κλειστό; Αν το ανοίξεις τότε, τι κάνει; Ρυθμίζεται; Επίσης, καμιά φορά έχει σχέση ο αέρας που σου βγάζει με την προεπιλεγμένη θερμοκρασία που του έχεις βάλει και ας είναι κλειστό. Σε εσένα τι παίζει;Χωρίς να είμαι ειδικός, αφού το πρόβλημα επανήλθε με το βιολογικό, τότε έχει να κάνει με κάποιο βραχυκύκλωμα, κάποια επαφή εκτεθειμένη ή σε σημείο που δε θα έπρεπε να είναι. Δηλ. πρέπει να είναι κάτι πολύ απλό στη λύση του από έναν ηλεκτρολόγο (ή και εσένα αν πιάνουν τα χέρια σου) εξαιρουμένου του προβλήματος με την πρόσβαση.
-
Σίγουρα πρόκειται για βραχυκύκλωμα. Θυμήθηκα τώρα που είχε αρχίσει κάποτε στην Αλφα μου να λειτουργεί από μόνος του ο πίσω υαλοκαθαριστήρας. Άλλος μου πρότεινε να αλλάξω το χειριστήριο στο τιμόνι, αλλος την ασφαλειοθήκη... Τελικά από ενα αυλάκι περνούσε ταυτόχρονα το καλώδιο για τα πίσω φώτα και τον υαλοκαθαριστήρα με το σωληνάκι για το πίσω πιτσιλιστήρι. Σε κάποιο σημείο το σωληνάκι είχε οπή και σταγόνες νερού πήγαιναν στο εντωμεταξύ επίσης φθαρμένο καλώδιο και έτοιμο το βραχυκύκλωμα! Η επισκευή ήταν της τάξης των 5 ευρώ! Η ταλαιπωρία μέχρι να το βρώ δεν αποτιμήθηκε ποτέ...
-
Έχει κανείς εμπειρία από κόστη συντήρης της 159 1.9 μετά τα 100.000 χλμ;
-
Θέλει αλλαγη μια βαλβίδα στα 100000 χλμ που κοστίζει €100. Επίσης αλλάζεται η καδένα κάπου εκει ως αναλωσιμο. Κατά τα αλλα σχετικα νορμάλ κόστη για λαδοξιδα, φίλτρα, μπουζι κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θέλει αλλαγη μια βαλβίδα στα 100000 χλμ που κοστίζει €100. Επίσης αλλάζεται η καδένα κάπου εκει ως αναλωσιμο. Κατά τα αλλα σχετικα νορμάλ κόστη για λαδοξιδα, φίλτρα, μπουζι κλπ.Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες!
Άρα δεν είναι παθιάρικο σε κάτι συγκεκριμένο που να το καθιστά επίφοβη αγορά σαν μτχ με ~120.000; -
Κάτι ιδιαίτερο δε νομίζω. Ο μεταβλητός χρονισμός σε περίπτωση που χαλάσει είναι γύρω στα €150 και τα ψαλίδια πάνε €180 το ένα, συν εργασία. Είναι δηλαδή τσιμπημένα ως ανταλλακτικά, αλλά δεν αλλάζονται κάθε τρεις και λίγο όπως σε παλιότερες Alfa (147 και 156 για παράδειγμα).
Προσωπικά, αν ο μηχανικός και ο φανοποιός έδιναν το ΟΚ δεν θα το φοβόμουν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι ιδιαίτερο δε νομίζω. Ο μεταβλητός χρονισμός σε περίπτωση που χαλάσει είναι γύρω στα €150 και τα ψαλίδια πάνε €180 το ένα, συν εργασία. Είναι δηλαδή τσιμπημένα ως ανταλλακτικά, αλλά δεν αλλάζονται κάθε τρεις και λίγο όπως σε παλιότερες Alfa (147 και 156 για παράδειγμα).Προσωπικά, αν ο μηχανικός και ο φανοποιός έδιναν το ΟΚ δεν θα το φοβόμουν.
Ωραία. Ψάχνω μτχ αμάξι για τον πατέρα μου και είμαστε ανάμεσα σε Delta και 159,με μια τάση προς τη δεύτερη. Οι τιμές είναι πραγματικά πολύ καλές για τέτοια αυτοκίνητα, κι έχουμε σκοπό να το κρατήσουμε σε βάθος 10ετίας ή όσο πάει σαν μεγάλο οικογενειακό, άρα η μεταπώληση δεν είναι θέμα.
-
Κινητήρας 1.9 vs 1.8 στην 159 τι γνωμες εχουμε;
Υπαρχει διαφορα σε τελη κυκλοφοριας και σε καταναλωση;Οι διαφορες τιμης ειναι γυρω στο 1000αρικο σε μτχ μεταξυ τους.
-
http://www.autoblog.gr/2016/02/05/h-alf ... ash-tests/
καλά κρασά..... -
To διαβασα πριν κατα τυχη.. τρελη παπατζα κατα τη γνωμη μου.. η ghibli το 'ιδιο' αμαξι δεν ειναι? ειχε κανα θεμα ποτε? μπα.. το παρακαναν αλλωστε με το 'και εμπρος και πλαϊ και πισω'
Κλασσικα στην alfa καψωνουν το λαο μεχρι να πουλησουν.. μαγκια που λανσαραν τη καλυτερη εκδοση πρωτα να γλυκανουν αυτους που μπορουν μεχρι τις μικρες-ταπεινες εκδοσεις της giulia και ν ανυπομονουν αυτοι για την QV.. -
Η Alfa Romeo το διέψευσε επίσημα. Και γενικά, πότε είχαν τα ιταλικά πρόβλημα με τα crash test τα τελευταία χρόνια;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και γενικά, πότε είχαν τα ιταλικά πρόβλημα με τα crash test τα τελευταία χρόνια;Αυτό ακριβώς. Η δε Τζουλιέτα ακόμη έχει μία από τις κορυφαίες επιδόσεις στα κρας τεστ και ας είμαστε μετά από 6 χρόνια.
-
Η Giuletta f/l στις 24/2/16
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Alfa Romeo, διετής αργοπορία στο 5ετές πρόγραμμα
Η Alfa Romeo χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο business plan που καθυστερεί κατά δύο χρόνια το λανσάρισμα της πλειονότητας των μελλοντικών μοντέλων.
Το μέλλον της Alfa Romeo αρχίζει να δείχνει λιγότερο ρόδινο, καθώς η Fiat Chrysler Automobiles παρουσίασε ένα πιο επίκαιρο business plan που επιβάλλει στη μιλανέζικη φίρμα την επιβράδυνση του προγράμματος νέων μοντέλων.Με τη αβεβαιότητα που υπάρχει στην κινεζική αγορά και από την «ανάγκη να εξασφαλιστεί η εγκατάσταση του παγκοσμίου δικτύου διανομής», η Alfa Romeo θα μειώσει τις επενδύσεις στον κατασκευαστικό τομέα, όπως και στο κομμάτι έρευνας και εξέλιξης ύστερα από το 2018. Απότοκο αυτής της αλλαγής θα είναι η μετάθεση του λανσαρίσματος αρκετών μοντέλων.
Στο σημείο αυτό βρίσκεται και η μικρή αλλαγή του νέου έναντι του παλιού 5ετούς προγράμματος, που περιελάμβανε δύο κόμπακτ και ένα μοντέλο «ειδικού προορισμού».Τα νέα μοντέλα θα απευθύνονται σε καταναλωτές στην Ευρώπη και στη Β. Αμερική, καθώς η Alfa Romeo να σημειώσουμε ότι αντιμετωπίζει περιορισμούς εισαγωγής στην Κίνα.
http://www.drive.gr/news/kosmos/alfa-romeo-dietis-argoporia-sto-5etes-programma?utm_source=Drive+Περιοδικό&utm_campaign=1023ece826-weekly_email&utm_medium=email&utm_term=0_b0fbab745e-1023ece826-218654217
Η Κινα θα κανει και πολλες εταιριες να αναθεωρησουν τις προβλεπομενες πωλησεις τους για εκει. -
-
Το facelift της giulietta ειναι σχεδον ανυπαρκτο και οι διαφορες μικροσκοπικες.
-
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα τη βοήθεια σας περισσότερο για να μου επιβεβαιώσετε τα ευρήματα μου καθώς δεν είμαι έμπειρος όσον αφορά την κατάσταση που μπορεί να βρίσκεται ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Σήμερα λοιπόν επισκέφθηκα έναν έμπορο και είδα μια Giulietta 10/11 με οροφή πανόραμα. Τιμή 11400
1)Ανοίγω το πορτμπαγκάζ, σηκώνω την ταπετσαρία η ρεζέρβα γεμάτη νερό. Μου λέει είναι από το βιολογικό καθαρισμό. Δε νομίζω να βάζει νερά το όχημα απλά ίσως την είχαν βάλει βρεγμένη μέσα γιατί η ταπετσαρία ήταν στεγνή.
2)Υπήρχε σκουριά στις δισκόπλακες. Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν εντάξει, πίεσα από τα φτερά και το αμάξι δεν κουνιόταν σαν τρελό.
3)Περίεργος ήχος μηχανής αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Τα λάδια ήταν εντάξει δεν είχαν ίχνος νερού.
4)Ζητάω βιβλιαράκι service, παίρνω απάντηση ότι εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε θα ήταν διαθέσιμο την επόμενη το πρωί (ύποπτο)
5)Φοράει λάστιχα του 2014, τα οποία είναι φθαρμένα αλλά το αμάξι έχει κάνει μόνο 45000 χιλιόμετρα. Άποψη μου ή έχει τουλάχιστον τα διπλά ή όντως είναι λίγο κατεβασμένα και φοράει λάστιχα που κατά την αγορά ήταν μεταχειρισμένα.
6)Μερικά σημάδια. Ένα στην πίσω αριστερά πόρτα, μπροστά προφυλακτήρα και δεξί φτερό νομίζω. (Μικρής σημασίας αυτό)
7)Δίπλα έχει ένα γείτονα με συνεργείο αυτοκινήτων(γιατί το αμάξι είναι ανασφάλιστο και το πολύ να πάει μέχρι εκεί, πιθανότατα και γνωστός του) του ζητάω να ελέγξουμε εγκέφαλο και μου φαίνεται ότι τα μασούσε. 'Να δε ξέρω αν τα μετράει τον εγκέφαλο το πρόγραμμα που έχω (είχε ένα λαπτοπ απο ότι είδα), ίσως χρειάζεται μηχάνημα για το κλειδί που δεν έχω... και άλλες τέτοιες ιστορίες. Καλά λέω δε ξέρει αν το πρόγραμμα που έχει ελέγχει άλφα ρομέο? Αυτό και αν ήταν ύποπτο. Γνωρίζει κάποιος να μου πει πως γίνεται αυτός ο έλεγχος? Που κουμπώνει αυτός με το λάπτοπ πχ? Και αν μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει αν γίνεται με λαπτοπ ή με το κλειδί.
8 )Το πιο κουλό από όλα και τελευταίο ήταν ότι στους θόλους των πίσω τροχών είχε ταπετσαρία!!!Αυτό δε το χω ξαναδεί ποτέ μου.
9)Άλλες αγγελίες από ιδιώτες με διπλάσια χιλιόμετρα και χωρίς πανοραμική οροφή ζητάνε τα ίδια λεφτά. Αυτός πόσο να το πήρε 9000? Giulietta πενταετίας με αυτά τα χαρακτηριστικά να είναι τόσο φτηνή?
Σας ζητώ συγνώμη για την εκτενή περιγραφή μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε να το διαβάσετε.
-
Περιμενε να δεις αν το bookservice συμβαδιζει με τα χλμ του αυτοκινητου.
Νερα ειχε μονο το λαστιχο της ρεζερβας η' και η κοιλοτητα που αποθηκευεται;;;
Η σκουρια στους δισκους .....φυσιολογικο. -
Δεν την έβγαλα καθόλου τη ρεζέρβα από τη θέση της και δεν πρόσεξα την κοιλότητα. Έχω όμως ακουστά για πλαστά βιβλιαράκια. Όλες αυτές οι συμπτώσεις μαζεμένες? Η ταπετσαρία στους θόλους μου έκανε φοβερή εντύπωση.
ΑLFA ROMEO FORUM