-
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9743561595
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... 18-boxster
Έρωτας...
From my SMO72HD via Tapatalk
-
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9743561595
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... 18-boxster
Έρωτας...
From my SMO72HD via Tapatalk
-
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9743561595
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... 18-boxster
Έρωτας...
From my SMO72HD via Tapatalk
-
300 άλογα πλέον για το βασικό δίλιτρο μοτέρ...και βέβαια πολύ ροπή, παρόμοια με του 3,8 αλλά από πολύ χαμηλότερες στροφές. Βάλτε και την απώλεια βάρους και το αποτέλεσμα είναι με το αυτόματο κιβώτιο 0-100 σε 4,5 όταν η GT4 θέλει 4,2.
-
ειχα καιρο να παιξω με configurator
718 Boxster 2.0
Βασικη: 53.600
Γκρι χρωμα: 820
LED: 1.975
PDK: 2.826
2-ζωνικο: 761
πατακια : 107
Total: 60.250 (γερμανια)πολλα για διλιτρο αλλα στην ελλαδαρα θα πληρωνει τελη 416 ευρω!!!!
-
Ομορφο εντος και εκτος και με πολυ καλες επιδοσεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
300 άλογα πλέον για το βασικό δίλιτρο μοτέρ...και βέβαια πολύ ροπή, παρόμοια με του 3,8 αλλά από πολύ χαμηλότερες στροφές. **Βάλτε και την απώλεια βάρους **και το αποτέλεσμα είναι με το αυτόματο κιβώτιο 0-100 σε 4,5 όταν η GT4 θέλει 4,2....ποια απωλεια βαρους? Τα 700κ.εκ πχ που 'κερδιζει' η βασικη πλεον 2λιτρη, τα χανει απο το βαρος της τουρμπινας και του Intercooler...
Κατα τα αλλα, περι ορεξεως...
Εμφανισιακα ειναι πιο προσεγμενη, εχει ομορφες λεπτομερειες, λιγο πιο καθαρες γραμμες στα νεα φωτα-προφυλακτηρες, ομορφοτερο-μικροτερο σε διαμετρο τιμονι, και απ' οσο λενε καλυτερο σε αισθηση.
Ηχητικα παντως απο ενα πρωτο ακουσμα στα video που βγηκαν, ειναι epic fail...
Τι να λεμε τωρα, οταν απο 6αρι boxer πας σε 4αρι...Premium τουρμπατο, ανοιχτο σπορ σκαραβαιο την εκαναν...
Για τα περι 'μεγαλυτερου ευρους, υψηλοτερη ροπη και δυναμη', οκ ισχυει, αλλα οταν ηδη ειχες 265ps και σχεδον 30χλγμ ροπης, για 1380κιλα στην βασικη κιολας εκδοση, who gives a shit!
Θα βαλουνε σε λιγο και ενεργα ηχεια με ηχο απο GT3 για να δεσει το...γλυκο...Καταραμενες νορμες...
-
Λένε ότι θα είναι ~100kg λιγότερο σε κάθε έκδοση.
Άλλο 30 κιλά στις 4500 και άλλο 40 κιλά απο τις 2000σαλ ή λιγότερο (ενδεικτικά τα νούμερα)
Σε αίσθηση η βασική Boxster σίγουρα θα φαίνεται πιο γρήγορη από την προηγούμενη 'S'. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Λένε ότι θα είναι ~100kg λιγότερο σε κάθε έκδοση.Mπορει και να ειναι...Αυτο που ειναι σιγουρο ομως, ειναι οτι ο νεος 2λιτρος boxer με τοποθετηση τουρμπινας, ιντερκουλερ και των περιφερειακων του, θα ειναι εξισου βαρυς, αν οχι βαρυτερος απο τον...'σπαρτιατικο' και παναλαφρο για τα κυβικα του, 2,700cc ατμοσφαιρικο, κατι που σε τελικη αναλυση καθοριζει σε μεγαλο βαθμο τα δυναμικα χαρακτηριστικα ενος κεντρομηχανου αμαξωματος οπως η Boxster/Cayman.
Άλλο 30 κιλά στις 4500 και άλλο 40 κιλά απο τις 2000σαλ ή λιγότερο (ενδεικτικά τα νούμερα)
Σε αίσθηση η βασική Boxster σίγουρα θα φαίνεται πιο γρήγορη από την προηγούμενη 'S'.Tα νουμερα απο μονα τους δεν λενε πολλα πραγματα, σε οτι αφορα την τελικη αισθηση, και εφοσον μιλαμε για Porsche, η αισθηση ειναι αυτη που μετραει περισσοτερο, και οχι η εννοια του υπερατου...Οι επιδοσεις ακομα και των βασικοτερων μοντελων της Porsche ειναι ηδη καταπληκτικες και απολυτως ικανοποιητικες ακομα και για τους πλεον σκληροπυρηνικους, τουλαχιστον ολων αυτων που παρηχθησαν τα τελευταια 15χρονια.
(Πλεον το κυνηγι τον επιδοσεων, ειναι καθαρα ενα μαρκετινιστικο παιχνιδι ανταγωνισμου -μεταξυ κατασκευαστων- και εντυπωσιασμου, των υποψηφιων αγοραστων.)Οπερ και ο ηχος του 6αριου Boxer -και ειδικα ατμοσφαιρικος- ειναι μοναδικος σε ακουσμα, αλλα και στην συμβολη της γενικοτερης οδηγικης εμπειριας με μια Porsche.
To να εχεις παραπανω δυναμη, συμπιεσμενη, με 'απροσωπο' συγκριτικα ηχο, οσο και με παραπανω ροπη, απο χαμηλες στροφες να ειναι, δεν προσδιδει την ανοθευτη, ακαριαια και ακρως μηχανικη αισθηση ενος Boxer-6Σιγουρα θα ειναι πιο γρηγορη, πιο αποτελεσματικη, λιγο λιγοτερο ενεργοβορα...Ειναι ηδη ομως γρηγορη ως σπορ αυτοκινητο, εδω και δυο γενιες πισω η boxster (ουτε καν μια...) για τους περισσοτερους γηινους οδηγους, στους οποιους και απευθυνεται...
Εαν εχεις οδηγησει, ή εστω σε εχουν παει βολτα με οποιαδηποτε 6κυλινδρη Porsche, ακομα και την πλεον αδυναμη 2.5 boxster 986 (204ps) που πρωτοπαρουσιαστηκε πριν 20 χρονια, νομιζω θα καταλαβεις τι εννοω...
-
Έχω οδηγήσει και λίγη δύναμη ακόμα κανέναν δεν έβλαψε. Ακόμα και η GT4 λόγω κιβωτίου φαίνεται αργή, με 2α.
Επίσης έχω εμπειρία σε μικρότερα μοντέλα από την μετάβαση σε τούρμπο με λιγότερα κυβικά αλλά παρόμοια ιπποδύναμη και η διαφορά είναι τεράστια... Ο 1,2Τ που αντικαθιστά 1,4 τον νιώθεις στις χαμηλές στροφές σαν 1,8.
Είμαι σίγουρος ότι θα τον έχουν φτιάξει και τον ήχο... αν και καλός ο ήχος αλλά εγώ προσωπικά όταν οδηγώ γρήγορα θεωρώ ότι με αποσπά, κυριολεκτικά γιατί του δίνω πολύ σημασία και δεν προσέχω τόσο πολύ την οδήγησή μου! -
Ναι αλλά ψηλά ξεφουσκώνουν οι τούρμπο. Εκεί είναι η μαγεία της ατμόσφαιρας.
-
Πες το στην F40 αυτό, ή στην Α45ΑΜG ή...
Θα το δούμε αλλά κάτι μου λέει πως θα κρατάει μέχρι ψηλά και ο κόφτης δε θα είναι και πολύ χαμηλότερα. -
Ούτε η F40 έχει την μαγεία της F50 ψηλά.
-
Αλέξανδρε πες αλήθεια! Ότι έχεις σκεφτεί να αποκτήσεις τέτοιο αμάξι μια φορά στη ζωή σου το θεωρώ δεδομένο!!! Το πώς σκέφτεσαι να το πετύχεις θέλω να μου πεις!! (ιδέες του στυλ 'Συμμορία των 11, 12, 13' αποκλείονται!!)
-
Βασίλη έχω οδηγήσει τέτοια αυτοκίνητα χάρη σε φίλους-ιδιοκτήτες. Να τα αποκτήσω αποκλείεται στην Ελλάδα του 2016-7-8-9 κλπ. Ίσως αν ξαναπάω Αγγλία μόνιμα...
-
^θα κανει επανασταση...
-
^ Αν δεν θες να πας Σιβηρία να είσαι πιο φιλικός...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασίλη έχω οδηγήσει τέτοια αυτοκίνητα χάρη σε φίλους-ιδιοκτήτες. Να τα αποκτήσω αποκλείεται στην Ελλάδα του 2016-7-8-9 κλπ. Ίσως αν ξαναπάω Αγγλία μόνιμα...Το θυμάμαι ότι έχεις οδηγήσει από κουβέντες που έχουμε κάνει. Δεν ξέρω πόσο θα ήθελες να πας Αγγλία. Εγώ θα ευχηθώ να μείνεις εδώ. Με όλα τα στραβά και τα ανάποδά του αυτός ο τόπος είναι μοναδικός. Έχοντας ταξιδέψει και εγώ σε αρκετές χώρες της Ευρώπης έχω να λέω για τα τόσα όμορφα που είδα και θαύμασα, αλλά πάλι εδώ θα ήθελα να μένω...Μιλάω για τον τόπο αποκλειστικά και όχι για τα γνωστά σε όλους μας κακώς κείμενα της χώρας...
Θα προσθέσω ότι έρχονται φουρτούνες για τους εκτός Ελλάδας που εμείς εδώ θα είμαστε σαν σε ταξιδάκι αναψυχής...κοντός ψαλμός...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Θα προσθέσω ότι έρχονται φουρτούνες για τους εκτός Ελλάδας που εμείς εδώ θα είμαστε σαν σε ταξιδάκι αναψυχής...κοντός ψαλμός...Τι φουρτούνες; Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο...
-
Αναφέρομαι στην οικονομική κατάσταση που δεν είναι προβληματική μόνο εδώ...αλλά πλέον και έξω!!
Porsche 718 Boxster