-
Αναλογα και το μοντελο και την παλαιοτητα-κοστος, ανα αλλαγη ιμαντα δινεις ενα μικρο ποσο να χεις το κεφαλι σου ησυχο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αναλογα και το μοντελο και την παλαιοτητα-κοστος, ανα αλλαγη ιμαντα δινεις ενα μικρο ποσο να χεις το κεφαλι σου ησυχο.Και άλλες εταιρίες κάνουν το ίδιο. Πρόσφατα το άκουσα σε Nissan και Ford. Ανοίγουν που ανοίγουν, ας την αλλάζουν και την αντλια.
Δεν νομίζω πως υπάρχει καμιά γενιά Octavia που να μην είχε αυτό το θέμα. Και γενικά όλο το Group.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ναι αλλα μιλαμε για την τελευταια γενια.. παλι τα ιδια?
-
Υπάρχουν κάποιες after market μεταλικές που τις θεωρούν μεγαλύτερης αντοχής και πιο αξιόπιστες.
Λέω στην επόμενη αλλαγή ιμάντα να δοκιμάσω. -
Παιδιά σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο station Octavia 1.8 αυτόματο του 2010.
Να προσέξω κάτι; βγάζει κάποια προβλήματα; κάποιες φθορές στις οποίες είναι επιρρεπές?
Επειδή δεν είχα ποτέ μου ο,τι μου πείτε θα είναι βοηθητικό.
ΕυχαριστώSent from my SM-G903F using Tapatalk
-
Την ίδια ερώτηση αλλά για Skoda fabia μοντέλο από 2009 έως 2011. Είναι αξιόπιστο? Σε σχέση με i20 ή yaris?
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης obaino έγραψε:
Παιδιά σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο station Octavia 1.8 αυτόματο του 2010.
Να προσέξω κάτι; βγάζει κάποια προβλήματα; κάποιες φθορές στις οποίες είναι επιρρεπές?DSG!!! Το μεγάλο κουσούρι της VW. Κατά τα άλλα είναι ΟΚ.
Την ίδια ερώτηση αλλά για Skoda fabia μοντέλο από 2009 έως 2011. Είναι αξιόπιστο? Σε σχέση με i20 ή yaris?
Κινητήρας και κιβώτιο; Σε σχέση με τα άλλα δύο πάντως δεν είναι τόσο αξιόπιστο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
DSG!!! Το μεγάλο κουσούρι της VW. Κατά τα άλλα είναι ΟΚ.
Επειδή δεν γνωρίζω το αυτόματο βγάζει προβλήματα;
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
-
DSG = Αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης obaino έγραψε:
DSG!!! Το μεγάλο κουσούρι της VW. Κατά τα άλλα είναι ΟΚ.
Επειδή δεν γνωρίζω το αυτόματο βγάζει προβλήματα;
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Το συγκεκριμενο αυτοματο της VW βγαζει. Το dsg. Πολλοι εχουν αλλαξει. Τα αυτοματα γενικα δεν ειναι προβληματικα. Εδω στο φορουμ που διαβαζω παλιοτερες αναρτησεις, εχει ιδιοκτητες που ειχαν προβληματα.
-
Βεβαία το dsg ειναι οτι πιο εκπληκτικό σε αυτόματο μπορεί κάποιος να αγοράσει σε αυτοκίνητα χαμηλής τιμής.
-
Ναι αλλά αν χάνει σε αξιοπιστία (απ' όσα διαβάζω, δεν το έχω ο ίδιος) προσωπικά δε θα το προτιμούσα. Και όχι τίποτε άλλο, είναι και ακριβή η επισκευή (αν σε βρει εκτός εγγύησης). Άσε που έχει και αρκετή ταλαιπωρία (μπορεί να μη σου μείνει στο χέρι αμέσως αλλά στην αρχή ν' ακούς κάποιο θόρυβο, μετά να μην κουμπώνει καλά μια ταχύτητα κτλ. και τρέχα στο συνεργείο κάθε φορά μέχρι να καταλήξεις τι και πώς θα φτιάξεις). Νομίζω το 6άρι κιβώτιο που δεν είναι ξηρού συμπλέκτη είναι πιο απροβλημάτιστο (μπαίνει όμως στο RS και στο καινούριο Scout - τα υπόλοιπα νομίζω έχουν το 7άρι).
-
Ο πατέρας μου αποφάσισε να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο και τα κριτήρια αγοράς του ειναι:
- μεγάλοι χώροι
- μεγάλο πορτμπαγκαζ για να χωράει ολα τα εργαλεία του (πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης γαρ)
- οικονομία καυσίμου και συντήρησης
- άνεση στις μεγάλες αποστάσεις και ασφαλής συμπεριφορά
Δεν τον ενδιαφέρουν σπορτιφ συμπεριφορά, επιδόσεις, τιμόνια κτλ
Του πρότεινα το οκταβια.
Ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με οφελος αποσυρσης υπαρχουν μονο οι εκδόσεις πετρελαίου 1.6, στην πλουσια εκδοση style. Η τιμή ομως αγγιζει τα 22.000 με το οφελος αποσυρσης, μεταλλικο και λοιπα εξοδα συν 280Ε η επεκταση εγγυησης
Μου φαίνονται πολλά για skoda.
Αλλά δε βρίσκω καποιο άλλο να ικανοποιεί τις ανάγκες του.
Στην έκδοση αυτή υπάρχουν εργοστασιακοί αισθητήρες παρκαρίσματος και navi?
Το κιβώτιο είναι 6αρι η 5αρι?
ο κινητήρας φοράει ιμάντα ή καδένα?
αν εχει ιμάντα στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζει?Μια ενναλλακτική είναι το ford mondeo.Aκόμα δεν εχω δει τιμές κτλ για το ford
-
Τί μπάτζετ έχει?
-
Ενα όριο που εχουμε θέσει ειναι τα 20.000
-
Μ αυτο το budget και με βαση τις προτεραιοτητες ,τη χρηση και τον οδηγο για τον οποιο προοριζεται ειναι πολυ καλη λυση.
-
ξεφεύγουμε κατα 2.500 περιπου
ετοιμοπαραδοτα με οφελος αποσυρσης υπάρχουν μόνο εκδόσεις diesel με το επίπεδο εξοπλισμού style, με μεταλλικά χρώματα και η τιμή τους αγγίζει τα 22.500 μαζί με την επέκατση εγγύησης των 2 ετών που την χρεώνουν 280ευρώ από τα 550 αρχικής τιμής -
Τιποτα σε c elyzee-301-tipo-rapid.. καμια σχεση με octavia, αλλα κατα πολυ εντος budget και με αυτα που θελει.
-
θεωρώ έλλειψη το 6αρι κιβώτιο πάντως
νομίζω οτι ο ανταγωνισμός το προσφέρει -
Μηπως κανενα τελευταιο ετοιμοπαραδοτο c5 1.6 hdi ,χωρις υδροπνευματικη ειναι, γυρω στα 18.000e επισης.
SKODA FORUM