-
Στο θέμα ασφάλεια κυριότερο είναι να γλυτώσεις τη στούκα, όχι αφού γίνει να βγεις ζωντανός (σημαντικό δε λέω, αλλά πρέπει να μπορείς να αποφύγεις τη στούκα).
Τα toyota είναι καλά σε πολλούς τομείς, πάντα όμως με βάση το τι ζητάει ο καθένας από το αυτοκίνητό του. Αλλού χάνουν, αλλού κερδίζουν.
Το θέμα είναι να έχει ξεκάθαρο ο καθένας μας τις προτεραιότητές του, με βάση αυτές επιλέγει το αυτοκίνητό του και όχι μόνο.
Κακό αμάξι πλέον δεν υπάρχει. Υπάρχει αυτό που σε καλύπτει και αυτό που δεν σε καλύπτει.
Για την οδήγηση που κάνω σβέλτη και νευρική το auris 1.4 που έχω δεν είναι ότι καλύτερο, πάει άνετα με 120 σε όλη την Κατεχάκη αυτό με καλύπτει σε ένα βαθμο θα ήθελα 20 άλογα παραπάνω και μια 6η στο σασμαν. Με 7000 ευρώ τον Ιούνιο του 14 δεν βρήκα κάτι καλύτερο. Έχει πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία του, βασικό τώρα με την μπουμπού. Και δεν θα με αφήσει στο δρόμο εύκολα. -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
πάει άνετα με 120 σε όλη την Κατεχάκη ...... βασικό τώρα με την μπουμπού.Βρε πρόσοχή πλέον, είσαι μπαμπάς....!!!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εάν έμαθες να οδηγείς ένα ΤΟΥΟΤΑ μπορείς να πας σε ΒΜW και να αισθανθείς πολύ ευχαριστα. Εάν πας από BMW σε ΤΟΥΟΤΑ θα πρέπει να αναρωτηθείς τι πήγε στραβά στην ζωή σου...LOL!! Έχω ξεσκιστεί στο γέλιο μιλάμε!!!!
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Νονε ετσι ειναι. Το βασικο στοιχειο για να θεωρηθει ενα αμαξι καλο ειναι η παθητικη ασφαλεια. Αυτη πρεπει να ειναι το βασικο που πρεπει να κοιταει καποιος οταν αγοραζει ενα αμαξι.
Αφου συμφωνεις μαζι μου,μαλλον ενεργητικη ηθελες να πεις
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εάν έμαθες να οδηγείς ένα ΤΟΥΟΤΑ μπορείς να πας σε ΒΜW και να αισθανθείς πολύ ευχαριστα. Εάν πας από BMW σε ΤΟΥΟΤΑ θα πρέπει να αναρωτηθείς τι πήγε στραβά στην ζωή σου...
LOL!! Έχω ξεσκιστεί στο γέλιο μιλάμε!!!!
thanks! me too!
-
Εκτος αν πας στο GT86, το οποιο λενε ειναι πολυ καλο
Αν και αν ειχα να διαλεξω ενα και μονο Toyota θα διαλεγα την Supra -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Νονε ετσι ειναι. Το βασικο στοιχειο για να θεωρηθει ενα αμαξι καλο ειναι η παθητικη ασφαλεια. Αυτη πρεπει να ειναι το βασικο που πρεπει να κοιταει καποιος οταν αγοραζει ενα αμαξι.
Αφου συμφωνεις μαζι μου,μαλλον ενεργητικη ηθελες να πεις
Οχι, εσκεμμενα εβαλα την παθητικη. Για την ενεργητικη δεν ηθελα να αναφερθω γιατι θα ανοιγε θεμα. Φυσικα και η ενεργητικη παιζει ρολο. Οι επιδοσεις, η καλη γεωμετρια και αναρτηση, το esp, τα φρενα (νομιζω οτι αυτα ειναι στην ενεργητικη ασφαλεια, μπορει να κανω λαθος σε καποια και να ειναι στην παθητικη) ειναι παραγοντες που φυσικα και πρεπει να λαμβανονται πρωτα απο ολα υπ' οψην. Ομως θα αρχισουμε να ψαχνουμε το κρατημα αν ειναι καλο και κατω απο ποιες συνθηκες ειναι και μπορει να το χασουμε. Για εναν που θελει π.χ. το sirion που εχω να μπαινει καλα στις στροφες θα το βγαλει κακο. Για εμενα που δεν το πιεζω το θεωρω μια χαρα για το στυλ οδηγησης που κανω με το συγκεκριμενο αμαξι. Θα μου πεις, αν πηγαινεις με 40 ολα ειναι ασφαλη στο κρατημα. Για αυτο στην ενεργητικη παιρνω σαν στανταρ αν εχει καλη συμπεριφορα σε αυτα τα τεστ που κανουν τα περιοδικα με τις κορινες, αποφυγη ταρανδου κλπ, πως τα λενε κιολας.
Οντως στην παθητικη σημερα σχεδον ολα ειναι κομπλε. Ομως επηδει και ενα εκατοστο μπορει να κανει την διαφορα σε ενα ατυχημα, μετραει για εμενα αυτο γιατι εγω πηγαινα χαλαρα και αμεριμνος και ηρθε ο αλλος πανω μου. Με λιγα χλμ ευτυχως. Σε αλλες συνθηκες (αν το πηγαινε με πολλα χλμ) θα μπορουσε να ηταν μια δυνατη μετωπικη οπου μετραει το μεγεθος του αυτοκινητου, το υψος (αν εχεις κανενα SUV) ο εξοπλισμος (αεροσακοι). Καλη η ενεργητικη οταν θελουμε να κανουμε μια ασφαλη προσπεραση, αλλα και η παθητικη γιατι ο απεναντι δεν ξερεις αν ποτε ερθει επανω σου. Δυστυχως στον δρομο δεν περνανε ολα απο το χερι μας.
Εσεις τα μελετατε αυτα, διαβαζετε ερευνες κλπ, διαβαζετε για τεστ ασφαλειας που γινονται, εχετε καλυτερη πληροφορηση απο εμενα και σωστοτερη και περισσοτερες εμπειριες, οποτε στα παραπανω μπορει να κανω και λαθος εκτιμησεις, συμπερασματα. Οτι διαβαζω απο πολλους εδω μεσα κερδος μου ειναι. -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Εκτος αν πας στο GT86, το οποιο λενε ειναι πολυ καλο
Αν και αν ειχα να διαλεξω ενα και μονο Toyota θα διαλεγα την SupraΓια αυτό λένε μεγάλη μπουκιά φαε. Μεγάλη κουβέντα μη λες! Η supra ήταν αααααλλο αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εκτος αν πας στο GT86, το οποιο λενε ειναι πολυ καλο
Αν και αν ειχα να διαλεξω ενα και μονο Toyota θα διαλεγα την SupraΓια αυτό λένε μεγάλη μπουκιά φαε. Μεγάλη κουβέντα μη λες! Η supra ήταν αααααλλο αυτοκίνητο!
Φοβερο, διαχρονικη αξια, εμφανιση, γκαζι, γαργαλεμα. Ειχα πετυχει ενα και ειπα να το τσιγκλισω, οχι για να τον περασω, με τι προσοντα αλλωστε, ενταξει τσιμπησε και εξαφανιστηκε. Ωραιο αμαξι.
Εκτος αν πας στο GT86, το οποιο λενε ειναι πολυ καλο
Αν και αν ειχα να διαλεξω ενα και μονο Toyota θα διαλεγα την SupraΚαι σημερα, μετραει εμφανησιακα (και σε γκαζι).
-
Ειδικα ο κωλος ηταν ολα τα λεφτα
Ειναι αυτο που λενε, τοσα χρονια βαρελάς.... τετοιον πατο δεν ξαναδα
http://ridesandstyling.com/toyota-supra-white.php -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ειδικα ο κωλος ηταν ολα τα λεφτα
Ειναι αυτο που λενε, τοσα χρονια βαρελάς.... τετοιον πατο δεν ξαναδα
http://ridesandstyling.com/toyota-supra-white.phpΑστερι!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
πάει άνετα με 120 σε όλη την Κατεχάκη ...... βασικό τώρα με την μπουμπού.
Βρε πρόσοχή πλέον, είσαι μπαμπάς....!!!!
Την έχω πάει και 150. Εκεί ήταν αρκετά risky κατάσταση. Για αυτό γράφω άνετα 120.
-
Μετά τα 80 σε δρόμο εντός της Αθήνας είτε είναι η Κατεχάκη είτε η Συγγρού παίζεις με την τύχη σου και τις τύχες των άλλων... ότι και αν συμβεί έχεις πολύ περιορισμένο χρόνο και μέτρα να το αντιμετωπίσεις. Αν βιάζεσαι πολύ πήγαινε σιγά.
-
Avensis vs Mondeo vs Passat
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Avensis-vs-Mondeo-vs-Passat_126216.asp -
Φοβερό συγκριτικό....πολύ κατατοπιστικό....
Το ότι βέβαια ο κινητήρας του Μοντέο 1,6 έχει καταργηθεί εδώ και καιρό από τον 1.5L Diesel TDCi 120PS ,μάλλον λίγη σημασία έχει.
¨Οπως βέβαια και ο.....ολοκαίνουριος κινητήρας της ΤΟΥΟΤΑ.... -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Φοβερό συγκριτικό....πολύ κατατοπιστικό....
Το ότι βέβαια ο κινητήρας του Μοντέο 1,6 έχει καταργηθεί εδώ και καιρό από τον 1.5L Diesel TDCi 120PS ,μάλλον λίγη σημασία έχει.
¨Οπως βέβαια και ο.....ολοκαίνουριος κινητήρας της ΤΟΥΟΤΑ....Με μία άκρως δυναμική εξωτερική σχεδίαση, ένα πλήρως ανανεωμένο υψηλής ποιότητας εσωτερικό που αποπνέει μέγιστη πολυτέλεια, μία ευρεία και ολοκληρωμένη γκάμα ισχυρών και εξαιρετικά αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και Diesel, **με τον νέο 1.6D-4D **πλέον στην γκάμα του και τα ύψιστα επίπεδα ασφαλείας που προσφέρει το Toyota Safety Sense, στον βασικό εξοπλισμό του, το νέο Avensis αποτελεί αναμφίβολα την καλύτερη επιλογή.
https://www.toyota.gr/new-cars/avensis/index.json
Ποτε προβλαβαν να τον καταργησουν στην Toyota; -
Βρε παιδια για το autotriti μιλαμε.. αλλη υφη να χε,οτι πρεπε για χαρτι τουαλετας..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βρε παιδια για το autotriti μιλαμε.. αλλη υφη να χε,οτι πρεπε για χαρτι τουαλετας..+1
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βρε παιδια για το autotriti μιλαμε.. αλλη υφη να χε,οτι πρεπε για χαρτι τουαλετας..Ενταξει ρε παιδι μου, να χουμε κατι να λεμε. Σε αλλον αρεσει σε αλλον δεν αρεσει. Εσυ ποιο προτιμας Νονε απο τα Ελληνικα;
-
Μεχρι και τους 4Τ εχω κοψει 6 χρονια τωρα.. Ιντερνετ μονο ενημερωνομαι.
TOYOTA FORUM