-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Απαντάω σε κάποιον που θέλει να κυκλοφορεί παράνομα για να μή πληρώσει 150-200ευρω το χρονο. Μήπως ξεχνάς οτι αν θα πουλήσεις το αυτοκίνητο, ότι χρωστάς σε τέλη θα πρέπει να τα ξεχρεώσεις, αλλοιώς δε μεταβιβάζεται, και οτι τα τέλη με τις προσαυξήσεις τους θα τα βλέπεις κάθε χρόνο στο ΑΦΜ σου? Οπότε για ένα τόσο μικρό ποσό το χρόνο θα κινδυνέυεις και θα είσαι εκτεθιμένος στο κράτος?
Λυπάμαι αλλα δέ πιστεύω οτι κάποιος έχει αμάξι και μπορεί να πληρώνει βενζίνες, ασφάλειες, KTEO και service και δεν εχει 150-200ευρώ έστω και με άτοκες δόσεις που κάνουν με κάρτα. Αλήθεια θα πληρώσεις ΚΤΕΟ και ασφάλεια? Service θα κάνεις ή θα είσαι δημόσιος κίνδυνος, επειδή απλά δε σε έχει σταματήσει όπως λές κανείς μέχρι τώρα? Φυσικά και συμφέρει να μή πληρώνεις τίποτα! Όπως και το αφεντικό σου συμφέρει να μή σε πληρώνει. Αυτή η πονηριά του έλληνα μας έφερε σε αυτά τα χάλια.Πεσ τα Χρυσόστομε.
-
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
Απαντάω σε κάποιον που θέλει να κυκλοφορεί παράνομα για να μή πληρώσει 150-200ευρω το χρονο. Μήπως ξεχνάς οτι αν θα πουλήσεις το αυτοκίνητο, ότι χρωστάς σε τέλη θα πρέπει να τα ξεχρεώσεις, αλλοιώς δε μεταβιβάζεται, και οτι τα τέλη με τις προσαυξήσεις τους θα τα βλέπεις κάθε χρόνο στο ΑΦΜ σου? Οπότε για ένα τόσο μικρό ποσό το χρόνο θα κινδυνέυεις και θα είσαι εκτεθιμένος στο κράτος?
Λυπάμαι αλλα δέ πιστεύω οτι κάποιος έχει αμάξι και μπορεί να πληρώνει βενζίνες, ασφάλειες, KTEO και service και δεν εχει 150-200ευρώ έστω και με άτοκες δόσεις που κάνουν με κάρτα. Αλήθεια θα πληρώσεις ΚΤΕΟ και ασφάλεια? Service θα κάνεις ή θα είσαι δημόσιος κίνδυνος, επειδή απλά δε σε έχει σταματήσει όπως λές κανείς μέχρι τώρα? Φυσικά και συμφέρει να μή πληρώνεις τίποτα! Όπως και το αφεντικό σου συμφέρει να μή σε πληρώνει. Αυτή η πονηριά του έλληνα μας έφερε σε αυτά τα χάλια.Οντως οταν θελησει να το πουλησει, θα πικραθει. Θα φαρμακωθει. Ταρακουλο θα παθει οταν του πουν το ποσο απο τα τελη που οφειλει. Εμενα δεν με εκπλησει το οτι θελει να γλυτωσει 100 και 200 ευρω. Εχω ζησει ατομα που αγορασαν αυτοκινητα πολυτελειας, οταν οι τραπεζες εδιναν δανεια και στο βενζιναδικο εβαζαν 20 ευρω βενζινη γιατι τοσο ειχαν στην τσεπη. Μιλουσα με λογιστες και μου ελεγαν για περιπτωσεις (οχι με ονοματα, δεν το ηθελα ουτε εγω αυτο και να πηγαιναν να μου πουνε, δεν ειναι δουλεια μου να μαθαινω τετοια), πως αγοραζουν αμαξια και δεν εχουν μετα για βενζινη. Εχω ζησει και ατομα με αμαξια πολυτελειας, 70.000 ευρω, που τα εκαναν υγραεριο. Δεν ειχαν αυτοι οικονομικο προβλημα. Ειχαν καβουρες στην τσεπη. Εχει τυχει να βρεθω να βγουμε, η πρωτη ερωτηση, ποσο το εχουν εκει το ποτο; Το φαι; Και παμε στο μπαρ και την βγαζουν με σοδα και μετα μπαινουν στην merc. Φραγκατοι ειναι. Αλλα τσιπιδες. Μια φορα την πατησα και προτεινα σε εναν τετοιο τυπο τον λαστιχα μου. Οταν τον ειδα μου λεει, τι ηταν αυτος ρε; Με πεθανε στα παζαρια. Αγανακτησα μου ειπε ο λαστιχας.
Εχω φιλο γκαραζιερη. Στους καλους καιρους, ερχοταν τους ελεγε, τοσα τα ανταλλακτικα, τοσα τα εργατικα. Αρχιζαν καποιοι, ελα κοψε κατι κλπ. Αντε, εκοβε το παιδι. Ανταλλακτικα εβαζαν το φθηνοτερο, ιμιτασιον (ιδιωτες, οχι επαγγελματιες, να πεις, θελουν να κανουν οικονομια). Εφτιαχνε το αμαξι το παλικαρι, ερχοταν να το παρει ο αλλος. Την ωρα της πληρωμης, αντε να κοψουμε και ενα 10ρικο, 20ρικο, αναλογα. Το θεμα δεν ειναι οτι εκαναν ενα παζαρι. Το θεμα ειναι οτι ξανα εκαναν παζαρι. Ενταξει σημερα πολλοι ρωτανε για καλυτερη τιμη ή προσπαθουν να βρουνε φθηνες λυσεις, σε μεταχειρισμενο, σε κινεζικο δευτερης ποιοτητας κλπ. Στα μηχανακια που ξερω, παιζει και το Κινεζικο λαστιχο. Σκοτωστρα στο νερο. Βαζουν φθηνα τακακια για τα δισκοφρενα, φθηνα γραναζια, αλυσιδες. Λαδια οποτε μπορουν. Δεν εχουν ομως λεφτα, το αμαξι τους ειναι ασυμφορο για καθημερινη μετακινηση και την παλευουν οπως μπορουν. Αλλα αλλο να εχεις και να κλεβεις το κρατος και να γινεσαι και δημοσιος κινδυνος ενω μπορεις να το γλυτωσεις. Ειναι ομως και θεμα νοτροποιας. Λιγους 60ρηδες ξερω που τους νοιαζουν τα αρμορτισερ αν ειναι καλα. Το ιδιο και τα λαστιχα αν ειναι πανω απο 4ετια. Ελα μωρε, εχουν ακομα ψωμι. Τι ψωμι; Καταξερο.Χρειαζονται μονο: Πινακιδες, αδεια, την δηλωση ακινησιας εις διπλουν και μια υπ. δηλωση για το που θα ειναι σταθμευμενο το αυτοκινητο.
Η πρωτη δουλεια του υπαλληλου μολις παρει τις πινακιδες ειναι να δει αν χρωστας τελη κυκλοφοριας, οσοι χρωστουσαν τους εκοβαν διπλοτυπο και παραλαμβαναν τις πινακιδες οταν το εφερναν πληρωμενο.Καλο αυτο. Και το οτι ζητανε το που θα ειναι σταθμευμενο το αμαξι.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Καλο αυτο. Και το οτι ζητανε το που θα ειναι σταθμευμενο το αμαξι.
Απλά το δηλώνεις στην υπεύθυνη δήλωση. Και 'ότι δηλώσεις, ισχύει'. Οχι οτι θα το ψάξουν...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καλο αυτο. Και το οτι ζητανε το που θα ειναι σταθμευμενο το αμαξι.
Απλά το δηλώνεις στην υπεύθυνη δήλωση. Και 'ότι δηλώσεις, ισχύει'. Οχι οτι θα το ψάξουν...
Καλα εννοειται. Ψαρωτικο ειναι.
-
Πιθανή η απαλλαγή από το φόρο πολυτελείας για I.Χ. αυτοκίνητα ανω των 1928cc για τους πολύτεκνους.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Πιθανή η απαλλαγή από το φόρο πολυτελείας για I.Χ. αυτοκίνητα ανω των 1928cc για τους πολύτεκνους.Να βαλουν ομως εισοδηματικα κριτηρια. Απο ενα ετησιο εισοδημα και πανω να πληρωνονται τα τελη.
-
Και η καημένη η Ελένη.... Σνιφ.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Και η καημένη η Ελένη.... Σνιφ.Εκει πηγε και εσενα το μυαλο σου; Που καταδεχοταν να παιρνει επιδομα για πολυτεκνους. Θα μου πεις αφου δινοταν χωρις εισοδηματικα κριτηρια γιατι να μην το κανει;
-
Μην λαικιζετε ρε.. Ντροπή. Οι κανόνες δικαίου δεν έχουν εφαρμογή αν είσαι πλούσιος η όχι. Αν το δικαιούται θα το πάρει. Το ότι το κρατάει και δεν το χαρίζει όπου υπάρχει ανάγκη είναι το κατακριτεο.
-
Ναι σωστά
τώρα το χαρίζει η κυβέρνηση στην ΕΡΤ -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μην λαικιζετε ρε.. Ντροπή. Οι κανόνες δικαίου δεν έχουν εφαρμογή αν είσαι πλούσιος η όχι. Αν το δικαιούται θα το πάρει. Το ότι το κρατάει και δεν το χαρίζει όπου υπάρχει ανάγκη είναι το κατακριτεο.Ναι ρε παιδι μου και αυτο. Να το χαρισει. Δλδ τοσο αναγκη το εχει το επιδομα;
-
*Το θολό τοπίο για την απόσυρση των ΙΧ αυτοκινήτων θα ξεκαθαρίσει άμεσα, με την Κυβέρνηση να καταθέτει προς ψήφιση στην Βουλή την παράτασή της στις αρχές Φεβρουαρίου, πιθανότατα με το νέο σχέδιο Νόμου για την φορολόγηση των ΙΧ.
Αυτό αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές μας, όπως και ότι το πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι τον Ιούνιο!
Αναμφισβήτητα είναι μια θετική έκβαση για την αγορά και μάλιστα θα διαρκέσει σε μια hot season καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε την περίοδο της Άνοιξης υπάρχουν πολλές παραγγελίες στα RAC (Rent a Car) λόγω εκκίνησης της τουριστικής περιόδου.
Οι ίδιες πηγές μας επιβεβαίωσαν και τις πληροφορίες μας σχετικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην φορολόγηση των ΙΧ και οι οποίες ως «σκεπτικό» έχουν να κάνουν με τη διασύνδεση κυρίως των έμμεσων φόρων (π.χ. πολυτελείας, τεκμηρίων διαβίωσης), αλλά και τέλους ταξινόμησης με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου (λιανική τιμή) και όχι με τον κυβισμό του κινητήρα, όπως ισχύει σήμερα. Πιθανότητα δεν θα προβλέπεται πρόγραμμα απόσυρσης με το πέρας της παράτασης, αλλά με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα ευνοηθούν φορολογικά τα μικρού κυβισμού αλλά και χαμηλής εμπορικής αξίας (έως 15.000-17.000 ευρώ) αυτοκίνητα, καθώς εκεί θα υπάρξει μείωση των τελών ταξινόμησης.*
Πηγή -
Αυτοκίνητο ή αλλιώς η κότα με τα χρυσά αυγά...
*Όπως δείχνουν τα πράγματα, η Κυβέρνηση δε θα αφήσει σε ησυχία το αυτοκίνητο, αφού διαπιστώνει οτι η ανάγκη ,αλλά και η επιθυμία των Ελλήνων να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα, γεμίζει τα κρατικά ταμεία…
Αυτό αποδείχτηκε και απο την πορεία των πληρωμών των τελών κυκλοφορίας η οποία κρίθηκε ως ιδιαίτερα ικανοποιητική. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, η Κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν με τον εύηχο… περιβαντολογικό τίτλο: πράσινο τέλος.
Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε πως δε φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα οι Κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
**Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω**), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…*
Πηγή -
Είναι καιρός πια να διαμαρτυρηθουμε στο Συνταγμα και η μεση ταξη να πλακώσει τους αναρχικο κουμουνιστες που χαλανε καθε διαμαρτυρια
-
Κανένα νέο με την απόσυρση? Δεν έχει ακόμα υπογραφεί η παράταση και τα ΙΧ περιμένουνε στις μάντρες..
-
εχει παρει κανεις χαρινες πινακίδες 'Μ' απο την εφορια;
να μας πει λιγο τη διαδικασία;ψαχνοντας βρηκα μια παλια δικη μου δημοσιευση (πριν 2 χρονια)
Ισχύει ακόμα;λεω να παω να ζητήσω πινακιδες 'Μ' να κανω καμια βολτιτσα
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Κινήστε το ΙΧ σας νόμιμα χωρίς πινακίδες!
Εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι ιδιοκτήτες
αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να γλιτώσουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας... τα υπέρογκα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία και διατηρούν κλειστά στα γκαράζ και τις πυλωτές των σπιτιών τους. Ωστόσο σύμφωνα με τη νομοθεσία οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων μπορούν να κινήσουν νόμιμα τα οχήματά τους 2ημέρες το μήνα καταβάλλοντας μόλις 4 ευρώ για κάθε ημέρα!
Ειδικότερα το μέτρο της ακινησίας είχε θεσπιστεί με το άρθρο 22 του νόμου 2367/1953 με τίτλο «Περί τίτλων κυριότητος, ταξινόμησεως, αδειών κυκλοφορίας και φορολογίας αυτοκινήτων» και στο άρθρο 7 αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέττας με προσωρινή άδεια και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Οικονομικό Έφορο και αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τετρακόσιες (400) δραχμές για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέττας.»Στις 3/12/2003 αριθμός ΠΟΛ. 1132 το υπουργείο Οικονομικών ορίζει για την διαδικασία Προσωρινής χορήγησης Αδειας Κυκλοφορίας χαρακτηριστικά:
«Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με το ανωτέρω θέμα σας γνωρίζουμε τα εξής:- Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
Μέχρι τώρα η κατά τα ανωτέρω χορηγούμενη από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. προσωρινή άδεια θεωρείται από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας, οι οποίες εκδίδουν Ειδική πινακίδα από χαρτόνι «Μ». - Για την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης των ανωτέρω προσωρινών αδειών και την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ενδιαφερομένων κρίνεται αναγκαίο η διαδικασία χορήγησης των αδειών αυτών να ολοκληρώνεται σε μια υπηρεσία του Δημοσίου στη Δ.Ο.Υ., η οποία σύμφωνα με ης ανωτέρω διατάξεις είναι αρμόδια για τη χορήγησή της.
Για το λόγο αυτό, από 1ης Μαρτίου 2004 οι Δ.Ο.Υ. οι οποίες χορηγούν τις προσωρινές άδειες θα χορηγούν και ης ειδικές πινακίδες από χαρτόνι «Μ», χωρίς καμία ανάμιξη των Υπηρεσιών της Τροχαίας για θεώρηση ή άλλη ενέργεια. - Με την ευκαιρία αυτή υπενθυμίζουμε ότι:
α) Με τα έγγραφά μας Μ 739/122/ ΠΟΛ.33/25.2.1982 , Μ 794/248/ ΠΟΛ.87/6.3.1986 , Α 8302/387/ ΠΟΛ.245/17.8.1987 , 1108539/1276/Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1238/25.9.1998 και 1012746/29Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1055/7.2.2002 , έχει διευκρινισθεί, από τη Διοίκηση ότι εξαιρετικές περιπτώσεις για τη χορήγηση της προσωρινής άδειας είναι:
Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους:
- Από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης.
- Για έλεγχο από το K.T.E.Ο. και
- Για μετάβαση σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.
Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία. - Για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.
β) Η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας .θα χορηγείται αποκλειστικά και μόνο για μεν τα ανάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται η επιχείρηση του πωλητή ή ο τελωνειακός χώρος εκτελωνισμού ή ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος, για δε τα ενάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στον οποίο έχει κατατεθεί δήλωση ακινησίας.
γ) Το χρονικό διάστημα για το οποίο χορηγείται η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας (δύο μέρες το ανώτερο το μήνα) αρχίζει να μετρά από την έναρξη της ημερολογιακής ημέρας για την οποία χορηγείται η άδεια και λήγει με τη συμπλήρωση μίας ή δύο ημερολογιακών ημερών, κατά περίπτωση.
δ) Με την επιφύλαξη τυχόν άλλων διατάξεων αρμοδιότητας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών η οδήγηση του οχήματος, για το οποίο χορηγήθηκε προσωρινή άδεια κυκλοφορίας, επειδή από το νόμο, ( παρ. 7 άρθρο 22 του ν.2367/1953 ) δε γίνεται διάκριση, είναι δυνατή όχι μόνο από τον κύριο του οχήματος αλλά και από τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση βέβαια ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί αποκλειστικά για τους λόγους τους οποίους εκδόθηκε η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας.
- Από την έκδοση της παρούσας παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη αντιθέτου περιεχομένου.
Πινακίδα «Μ» 24 ημέρες το χρόνο
Οι πινακίδες «Μ» μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για 2 ημέρες κάθε μήνα με μόλις 8 ευρώ.
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να διατηρεί σε καλή κατάσταση τον κινητήρα του οχήματος αλλά και όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη καθώς είναι γνωστό σε όλους πως η παρατεταμένη ακινησία δημιουργεί πολλά προβλήματα. Ειδικότερα οι ελαστικοί σωλήνες ξεραίνονται και κόβονται πολύ εύκολα, τα λάδια κυκλοφορούν στον κινητήρα, οι αναρτήσεις δουλεύουν και δεν κολλάνε μέχρι και τα ελαστικά διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
Παράλληλα κατά την κυκλοφορία του οχήματος και πάλι στο δρόμο μπορεί να βρεθεί και κανένας αγοραστής...
Πάντως αν κάποιος κινήσει το όχημά του για 24 ημέρες το χρόνο, δηλαδή 2 ημέρες κάθε μήνα, τότε συνολικά θα έχει καταβάλλει 96 ευρώ αλλά θα έχει γλιτώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!Αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας
Η κίνηση οχήματος έστω και με τη χρήση πινακίδας «Μ» από την εφορία για 2 ημέρες κάθε μήνα είναι απολύτως νόμιμη. Ωστόσο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με τις πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθημένες θα πρέπει να έχουν κρατήσει Αντίγραφο της Αδεια Κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει μαζί με τις πινακίδες ώστε να μπορέσουν να ασφαλίσουν το όχημά τους.
Σύμφωνα με στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου η ασφάλιση ΙΧ έστω και 2 ημέρες πραγματοποιείται μόνο με την αποστολή του Αντίγραφου της Αδειας Κυκλοφορίας του οχήματος. Σε διαφορετική περίπτωση η ασφάλιση του οχήματος χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας δεν είναι εφικτή... - Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
-
Δεν είχε σταματήσει η ισχύς του ανωτέρω άρθρου, ή κάνω λάθος;....
-
Γνωστο το κολπακι,προωθουν ντιζελ που δεν πληρωνουν τελη και εχουν πιο φτηνο καυσιμο,μετα οταν μαζευτουν πολλοι βαζουν φορο και τα αρπαζουν εφαπαξ.Καποια στιγμη το ιδιο θα κανουν με το αεριο κοκ.
Σε καθε περιπτωση γαμιωσαντε
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Γνωστο το κολπακι,προωθουν ντιζελ που δεν πληρωνουν τελη και εχουν πιο φτηνο καυσιμο,μετα οταν μαζευτουν πολλοι βαζουν φορο και τα αρπαζουν εφαπαξ.Καποια στιγμη το ιδιο θα κανουν με το αεριο κοκ.Σε καθε περιπτωση γαμιωσαντε
Μια ζωή τα ίδια κάνουν και γιατι αφήνουν εξαρχής τα παράθυρα και γιατι εμείς ειμαςτε πρόβατα και πέφτουμε στις παγίδες.
-
http://www.protothema.gr/economy/articl ... konomikon/
Τρία σενάρια επεξεργάζεται η κυβέρνηση: Στο πιο ακραίο προβλέπεται αύξηση 39% στο ντίζελ
Αύξηση φωτιά της τάξης των 10 λεπτών στον ειδικό φόρο κατανάλωσης στη βενζίνη εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών ως ένα από τα μέτρα που έχουν προταθεί στη διαπραγμάτευση με την τρόικα. Σε αυτή την περίπτωση η τελική τιμή της αμόλυβδης θα εκτοξευθεί στα 1,477 ευρώ από 1,347 σήμερα - αύξηση 13 ολόκληρων λεπτών του ευρώ.
Το δεύτερο σενάριο που εξετάζεται από το επιτελείο του Τρύφων Αλεξιάδη προβλέπει αντικατάσταση των σημερινών τελών κυκλοφορίας και αντικατάστασής του από ένα πάγιο τέλος στο μισό και παρακάτω σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα με την διαφορά να καλύπτεται από μια αύξηση του φόρου στις τιμές των καυσίμων από βενζίνη και ντίζελ κίνησης έως υγραέριο.
Στόχος του υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με τα ΝΕΑ είναι οι χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους να κάνουν άρση της ακινησίας τους.
Υπάρχει, όμως, και ένα τρίτο ακόμα πιο ακραίο σενάριο το οποίο προβλέπει εξίσωση του ΕΦΚ στο ντίζελ κίνησης με τη βενζίνη, αυξάνοντας την τιμή του πρώτου κατά 39%.
Το τελευταίο από τα σενάρια που εξετάζονται θέλει μαζί με τα καύσιμα να αυξάνεται και το φυσικό αέριο, όπου ο ελληνικός συντελεστής είναι ήδη ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη.
Τέλη κυκλοφορίας