Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris 1.3 '02 πολύ σκληρό στο δρόμο!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Yaris 1.3 '02 πολύ σκληρό στο δρόμο!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      olja last edited by

      Καλημέρα σε όλους,
      πρόσφατα απέκτησα ένα Yaris 1.3 του 2002 με 80.000 χλμ (λέει ο μαντράς, μου τα υπολόγισαν γύρω στις 130.000).
      Άλλαξα λάστιχα (michelin energy saver) και αμορτισέρ (kayaba), αλλά όχι ελατήρια.
      Όταν πήγα το αυτοκίνητο στο λαμαρινά μου για κάτι ψιλομαζέματα, μου είπε ότι είναι αδικαιολόγητα σκληρό στο δρόμο και ότι πέφτει σαν κούτσουρο στις λακκούβες. Αυτό το είχα διαπιστώσει κι εγώ, αλλά, μην έχοντας οδηγήσει ξανά Yaris, θεώρησα πως ίσως είναι και φυσιολογικό.
      Τσεκάραμε τον κωδικό των (νέων) αμορτισέρ και τα (παλιά) ελατήρια και είναι σωστά και τα δύο. Σύμφωνα και με τον μηχανικό μου που το τσέκαρε πριν το αγοράσω, δεν δικαιολογείται να είναι τόσο σκληρό.
      Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ελατήρια; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        olja last edited by

        Καλημέρα σε όλους,
        πρόσφατα απέκτησα ένα Yaris 1.3 του 2002 με 80.000 χλμ (λέει ο μαντράς, μου τα υπολόγισαν γύρω στις 130.000).
        Άλλαξα λάστιχα (michelin energy saver) και αμορτισέρ (kayaba), αλλά όχι ελατήρια.
        Όταν πήγα το αυτοκίνητο στο λαμαρινά μου για κάτι ψιλομαζέματα, μου είπε ότι είναι αδικαιολόγητα σκληρό στο δρόμο και ότι πέφτει σαν κούτσουρο στις λακκούβες. Αυτό το είχα διαπιστώσει κι εγώ, αλλά, μην έχοντας οδηγήσει ξανά Yaris, θεώρησα πως ίσως είναι και φυσιολογικό.
        Τσεκάραμε τον κωδικό των (νέων) αμορτισέρ και τα (παλιά) ελατήρια και είναι σωστά και τα δύο. Σύμφωνα και με τον μηχανικό μου που το τσέκαρε πριν το αγοράσω, δεν δικαιολογείται να είναι τόσο σκληρό.
        Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ελατήρια; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          olja last edited by

          Καλημέρα σε όλους,
          πρόσφατα απέκτησα ένα Yaris 1.3 του 2002 με 80.000 χλμ (λέει ο μαντράς, μου τα υπολόγισαν γύρω στις 130.000).
          Άλλαξα λάστιχα (michelin energy saver) και αμορτισέρ (kayaba), αλλά όχι ελατήρια.
          Όταν πήγα το αυτοκίνητο στο λαμαρινά μου για κάτι ψιλομαζέματα, μου είπε ότι είναι αδικαιολόγητα σκληρό στο δρόμο και ότι πέφτει σαν κούτσουρο στις λακκούβες. Αυτό το είχα διαπιστώσει κι εγώ, αλλά, μην έχοντας οδηγήσει ξανά Yaris, θεώρησα πως ίσως είναι και φυσιολογικό.
          Τσεκάραμε τον κωδικό των (νέων) αμορτισέρ και τα (παλιά) ελατήρια και είναι σωστά και τα δύο. Σύμφωνα και με τον μηχανικό μου που το τσέκαρε πριν το αγοράσω, δεν δικαιολογείται να είναι τόσο σκληρό.
          Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ελατήρια; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης Olja έγραψε:
            Καλημέρα σε όλους,
            πρόσφατα απέκτησα ένα Yaris 1.3 του 2002 με 80.000 χλμ (λέει ο μαντράς, μου τα υπολόγισαν γύρω στις 130.000).
            Άλλαξα λάστιχα (michelin energy saver) και αμορτισέρ (kayaba), αλλά όχι ελατήρια.
            Όταν πήγα το αυτοκίνητο στο λαμαρινά μου για κάτι ψιλομαζέματα, μου είπε ότι είναι αδικαιολόγητα σκληρό στο δρόμο και ότι πέφτει σαν κούτσουρο στις λακκούβες. Αυτό το είχα διαπιστώσει κι εγώ, αλλά, μην έχοντας οδηγήσει ξανά Yaris, θεώρησα πως ίσως είναι και φυσιολογικό.
            Τσεκάραμε τον κωδικό των (νέων) αμορτισέρ και τα (παλιά) ελατήρια και είναι σωστά και τα δύο. Σύμφωνα και με τον μηχανικό μου που το τσέκαρε πριν το αγοράσω, δεν δικαιολογείται να είναι τόσο σκληρό.
            Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ελατήρια; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο;

            Ευχαριστώ

            Αν τα αμορτισέρ που εβαλες(πες τι χρωμα είναι εξωτερικα ή ποια σειρα)εινι αρκετα σπορ....είναι φυσικο να επιρρεαστει η ανεση του αυτοκινητου.
            Μιας και αλλαξες λάστιχα δες τις πιεσεις να είναι συμφωνα με τον κατασκευαστη(καποτε καποιος εκρινε ότι μπορει να βαλει 40+psi και σε μια αερωγεφυρα θεσσαλονικη το αυτοκινητο εκανε 3 οκταρια και ευτυχως δεν εκανε ελευθερη πτωση )
            Επισης σε συνεργειο να ελεγθουν και όλα τα σινεμπλοκ....χωρις βεβαια να σου πει θελουν όλα αλλαγμα.
            Υ.Γ. όταν το αγορασες και το οδηγησες δλδ πριν αλλαξεις αμορτισέρ και λάστιχα χτυπαγε?Ειναι χαμηλωμενο σε σχεση με τα υπολοιπα yaris που βλέπεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              olja last edited by

              Ευχαριστώ για την απάντηση.
              Τα αμορτισέρ είναι μαύρα και νομίζω ότι είναι τα excel-g.
              Όταν το πρωτοοδήγησα, το αυτοκίνητο ήταν και τότε σκληρό, αλλά θεώρησα ότι έφταιγαν τα αμορτισέρ που ήταν όντως τελειωμένα. Παρ' όλα αυτά, καμία αλλαγή δεν είδα με τα καινούργια.
              Έχω αλλάξει όλα τα σινεμπλόκ μπροστά. Τα πίσω είναι σχετικά φθαρμένα, αλλά πρέπει να κατέβει ο άξονας και το καθυστερώ. Μπορεί να φταίει αυτό; Ο μηχανικός λέει πως όχι, ακόμα και τα μπροστινά μετά από δική μου απαίτηση τα άλλαξε.
              Θα ελέγξω και την πίεση των ελαστικών που μου προτείνετε και βλέπουμε. Σχετικά με το αν το βλέπω πιο χαμηλωμένο, όχι, θεωρώ ότι έχει το ίδιο ύψος με τα υπόλοιπα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                τι αυτοκινητο ειχες πριν απο αυτο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  olja last edited by

                  Ένα punto του '02. Δεν είναι μόνο δική μου ιδέα ότι είναι σκληρό το yaris και δεν το συγκρίνω με το προηγούμενο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cson last edited by

                    Ελατηρια εχει τα μαμα? Αν ναι, οδηγησε και ενα αλλο γιαρις. Πιθανολογω οτι σου φενεται σκληρο γιατι εχεις μαθει αλλιως. Δεν υπαρχει κατι αλλο να αλλαξεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Συμφωνώ με τους προγράφοντες επιμένοντας στα ελατήρια. Τα μαμίσια -για λόγο κόστους- ορισμένοι αφαιρούν 1-2 σπείρες. Απλός τρόπος να το διαπιστώσεις μετρώντας το ύψος (άσφαλτο θόλο) σε σχέση με άλλο Υaris.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sbr last edited by

                        Ο χρήστης Olja έγραψε:
                        Καλημέρα σε όλους,
                        πρόσφατα απέκτησα ένα Yaris 1.3 του 2002 με 80.000 χλμ (λέει ο μαντράς, μου τα υπολόγισαν γύρω στις 130.000).
                        Άλλαξα λάστιχα (michelin energy saver) και αμορτισέρ (kayaba), αλλά όχι ελατήρια.
                        Όταν πήγα το αυτοκίνητο στο λαμαρινά μου για κάτι ψιλομαζέματα, μου είπε ότι είναι αδικαιολόγητα σκληρό στο δρόμο και ότι πέφτει σαν κούτσουρο στις λακκούβες. Αυτό το είχα διαπιστώσει κι εγώ, αλλά, μην έχοντας οδηγήσει ξανά Yaris, θεώρησα πως ίσως είναι και φυσιολογικό.
                        Τσεκάραμε τον κωδικό των (νέων) αμορτισέρ και τα (παλιά) ελατήρια και είναι σωστά και τα δύο. Σύμφωνα και με τον μηχανικό μου που το τσέκαρε πριν το αγοράσω, δεν δικαιολογείται να είναι τόσο σκληρό.
                        Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ελατήρια; Τι άλλο πρέπει να κοιτάξω για να μαλακώσει λίγο το αυτοκίνητο;

                        Ευχαριστώ

                        Μηπως πρεπει να κοιταξει το αμαξι και ενας αλλος μηχανικος; Πριν το αγορασεις ο μηχανικος αυτος που στο τσεκαρε δεν σου ειπε γιατι ειναι τοσο σκληρο; Γιατι σου εδωσε πρασινο φως για ενα αμαξι που δεν δικαιολογειται να ειναι τοσο σκληρο; Εκτος αν μου ξεφευγει κατι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          olja last edited by

                          Έχεις δίκιο, δεν το διατύπωσα σωστά. Ο μηχανικός που το είδε και που πέρασε τα αμορτισέρ μου είπε πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι σκληρό το αυτοκίνητο, πως έτσι πρέπει να είναι με τα καινούργια αμορτισέρ και ότι θα μαλακώσει με τον καιρό. Εν ολίγοις, ότι ο λαμαρινάς λέει ό,τι να 'ναι και πως όλα είναι φυσιολογικά.
                          Βέβαια, για το λίγο που οδήγησα το αυτοκίνητο με τα παλιά αμορτισέρ και λάστιχα, πάλι σκληρό μου είχε φανεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Δε φημιζεται για την αναρτηση-ανεση του απο καινουργιο αυτο. Το Punto πιο ανετο ειναι. Δε νομιζω ν αλλαξει κατι η να εχει γινει καποιο λαθος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sbr last edited by

                              Μια δευτερη γνωμη δεν κανει κακο απο αλλον αμορτισερα, μηχανικο. Μπορει να οδηγησει και ενα αλλο να δει πως ειναι. Μπορει να υπαρχει θεμα με τα ελατηρια. Στην τελικη υπαρχει και η αντιπροσωπεια. Μια βολτα αν το κανουν θα καταλαβουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr