-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Αυτο ομως γιατι να μην το κανει απο τοτε που εβαλες συναγερμο;Δυστυχώς ο συναγερμός μπήκε 8 μέρες μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου. Εκείνες τις 8 ημέρες (που δεν είχε συναγερμό) δεν θυμάμαι να είχε πρόβλημα με την εκκίνηση. Μετά παρουσιάστηκε.
-
Υπάρχει πιθανότητα να έχουν πάρει ρεύμα από την αντλία;
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Δεν νομίζω.
-
Storm τωρα ο συναγερμος ειναι απομωνομενος απο την μιζα και ειναι στο συνεργειο για διαγνωση;
Ακυρο. Τωρα ειδα, πως θα πας την αλλη Τεταρτη για να απομονωσεις τον συναγερμο απο την μιζα. Το αμαξι τωρα δλδ παιρνει με την τριτη προσπαθεια μπροστα; -
Ναι, όταν είναι εντελώς κρύο.
-
Σήμερα λάδια,φιλτρο λαδιού,φιλτρο αέρος,βαλβολίνη,τακάκια,μπουζοκαλώδια,καθαρισμα και ρύθμισμα τα ταμπούρα κ χειρόφρενο , 150ε συνολο. 168.000χλμ.
-
Μια χαρά τιμή...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ναι, όταν είναι εντελώς κρύο.Ενταξει. Καντο ομως για να μην φθειρεις την μιζα. Αν χρειαστει Storm και το θεμα ειναι ο συναγερμος, απομονωσε τον και τον πουλας αν βρεις για μεταχειρισμενο.
-
Θα γίνει απομόνωση για τη μίζα μόνο.
Ο συναγερμός κατά τα άλλα θα λειτουργεί κανονικά (ανιχνευτής κραδασμών, παγίδες θυρών, καπώ και πίσω πόρτας και δυο/τρία άλλα πραγματάκια που προσφέρει).Πάντως χθες βράδυ μετά από ακινησία δύο ημερών, πήρε μπροστά με την μία.
Περίεργα πράγματα... -
Οντως περιεργα.. Αν στο βγαζει καθε φορα σε διαφορετικες συνθηκες ειναι δυσκολο να βρεις την αιτια.
Παντως απο τη μια δεν φαινεται οτι ειναι κατι τρομερο.. αλλα απο την αλλη λες γιατι γ@μωτο το κανει αυτο (και ορισμενες φορες αρκετα συχνα απο οτι εχω διαβασει απο εσενα).
Λιγο υπομονη ακομα, και μην αφησεις αυτο το προβλημα να σου παρει την αισθηση του να χαρεις το αυτοκινητο σου.
Ευχομαι να εντοπιστει στο συναγερμο και να ξεμπερδεψεις φιλε Storm. -
Φίλε Petran καλά να είσαι. Το θεματάκι αυτό δεν με έχει απασχολήσει και πολύ. Ποιο πολύ κουβέντα να γίνεται.
Αν είναι να εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, θα εντοπιστεί και θα λυθεί. Αν δεν εντοπιστεί, δεν τρέχει και τίποτα.
Άλλωστε το Παντάκι το έχω ως συμπληρωματικό μεταφορικό μέσο και δεν το κινώ συχνά.
Εγώ τώρα ποια είμαι σκουτερόβιος... -
Μια χαρα σε βρισκω φιλε Storm... Σβελτος!
Οσον αφορα το θεματακι σου μακαρι να εντοπιστει και να λυθει γιατι πιστευω θα σε τρωει οταν συμβαινει.
Το Panda-κι παντως ενω δεν το ειχα σε υποληψη(χωρις παρεξηγηση), πηρε ενας γειτονας και φιλος ενα πετρελαιο μεταχειρισμενο και εχω παθει πλακα μαζι του. Αλλαξε 100% η γνωμη μου για το αυτοκινητο αυτο. Ανεβηκε στα ματια μου οσο δε παει. Η συμπεριφορα του ειναι ακριβως ιδια με αυτη που εχεις γραψει και εσυ εδω... ΤΡΕΝΟ!!
-
Αύριο πρωί/πρωί θα πάω για ένα διαγνωστικό έλεγχο μπαταρίας, απωλειών, δυναμό, μίζας και επαφών ώστε να δούμε μήπως έχουμε κάποιο θέμα με τα ηλεκτρολογικά. Αν προκύψει αδύναμη μπαταρία θα την αλλάξω.
Το Παντάκι και το καινούριο και το προηγούμενο, αλλά και το πρώτο βασίζονται σε πολυμορφικά σχέδια, τετραγωνισμένη σχεδίαση. Για αυτό σε πολλούς δεν αρέσει. Το δικό μου όσο το βλέπω μου θυμίζει ιδιαίτερα το SX4 ή το SEDICI σε συμπιεσμένη μορφή.
Αλλά η σχεδίαση αυτή μαζί με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο μικρού αυτοκινήτου που κάνει τα πάντα, πολύ, πολύ καλά χωρίς να μπαίνει το χέρι βαθειά στην τσέπη.Έχω οδηγήσει και άλλα πολλά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Θεωρώ ότι το Παντάκι 1.200cc, σε μερικά σημεία κερδίζει κατά κράτος. Τα σημεία αυτά νομίζω ότι είναι και τα βασικότερα ώστε κάποιος να το προτιμήσει π.χ. στήσιμο, φρένα, τιμόνι, πάτημα στο δρόμο, συναρμολόγηση, στιβαρότητα, άνετη ανάρτηση, μεγάλοι χώροι, εσωτερικό ύψος, ψηλή θέση οδήγησης, ηχομόνωση, απλοί κινητήρες, πολύ καλός εξοπλισμός.Τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος από ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο πόλης που τελικά μπορεί να βγει άνετα και εκτός πόλης και να ταξιδέψει;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αύριο πρωί/πρωί θα πάω για ένα διαγνωστικό έλεγχο μπαταρίας, απωλειών, δυναμό, μίζας και επαφών ώστε να δούμε μήπως έχουμε κάποιο θέμα με τα ηλεκτρολογικά. Αν προκύψει αδύναμη μπαταρία θα την αλλάξω.Το Παντάκι και το καινούριο και το προηγούμενο, αλλά και το πρώτο βασίζονται σε πολυμορφικά σχέδια, τετραγωνισμένη σχεδίαση. Για αυτό σε πολλούς δεν αρέσει. Το δικό μου όσο το βλέπω μου θυμίζει ιδιαίτερα το SX4 ή το SEDICI σε συμπιεσμένη μορφή.
Αλλά η σχεδίαση αυτή μαζί με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο σύνολο μικρού αυτοκινήτου που κάνει τα πάντα, πολύ, πολύ καλά χωρίς να μπαίνει το χέρι βαθειά στην τσέπη.Έχω οδηγήσει και άλλα πολλά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας.
Θεωρώ ότι το Παντάκι 1.200cc, σε μερικά σημεία κερδίζει κατά κράτος. Τα σημεία αυτά νομίζω ότι είναι και τα βασικότερα ώστε κάποιος να το προτιμήσει π.χ. στήσιμο, φρένα, τιμόνι, πάτημα στο δρόμο, συναρμολόγηση, στιβαρότητα, άνετη ανάρτηση, μεγάλοι χώροι, εσωτερικό ύψος, ψηλή θέση οδήγησης, ηχομόνωση, απλοί κινητήρες, πολύ καλός εξοπλισμός.Τι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος από ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο πόλης που τελικά μπορεί να βγει άνετα και εκτός πόλης και να ταξιδέψει;
να παίρνει μπροστά;;;;
-
Ήμουν σίγουρος ότι κάτι θα γράψεις. Γενικά από ότι βλέπω έχεις θέμα με τα Ιταλικά...
Ένα πιθανό πρόβλημα που μπορεί να έχει το δικό μου (το οποίο δεν αγοράστηκε καινούριο) δεν αποτελεί γενικό πρόβλημα σε όλα όσα κυκλοφορούν.
Τέτοια προβλήματα είχα και σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα (Γαλλικά, Κορεάτικα κλπ...).
-
Πάντως το Panda 1ης γενιάς προ facelift πάσχει από αντλία βενζίνης.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ok... Τελικά μάλλον έχουν δίκιο όσοι λένε ότι τα FIAT φτιάχνονται από μόνα τους...
Σήμερα το πρωί πήρε αμέσως μπροστά, παρόλο το τσουχτερό κρύο.
Πήγα στο μαγαζί με τις μπαταρίες για να ελέγξουν πιθανές διαρροές και την μπαταρία.
Ήμουν σίγουρος ότι θα προσπαθούσαν να με πείσουν να αλλάξω μπαταρία.Με ένα ηλεκτρονικό μαραφέτι που ελέγχει την απόδοση της μπαταρίας, την έντασή της και διάφορα άλλα, βγήκε ως συμπέρασμα ότι η μπαταρία ΖΕΙ...
Έχει χάσει αρκετό μέρος της έντασής της, αλλά όχι από 'παλαιότητα' ή πιθανό πρόβλημα της.
Έδειξε ότι έχει χάσει 60% της έντασής της.
Και από ότι μου είπαν το αυτοκίνητο εκκινείται με το υπόλοιπο 40%. Οπότε είναι πιθανό μετά από κάποιες μέρες ακινησίας να μην έχει την δύναμη να το βάλει με την μία μπροστά.Από ότι μου είπαν πιθανά η ένταση της μπαταρίας να έχει πέσει λόγω διαφόρων άλλων αιτιών π.χ. μιζιές, καθημερινές εκκινήσεις του κινητήρα χωρίς να κινείται το αυτοκίνητο (στην εμπορία).
Τέλος μου είπαν ότι έχουν πάει πολλά αυτοκίνητα στο μαγαζί και παρόλο που άλλαξαν μπαταρία, πάλι δυσκολευόντουσαν να πάρουν μπροστά. Και τελικά έφταιγε ο συναγερμός που έκοβε την μιζιά.
Οπότε πρώτα αναζητώ το πρόβλημα στα υπόλοιπα και μετά αν χρειαστεί θα αλλαχθεί η μπαταρία.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Πάντως το Panda 1ης γενιάς προ facelift πάσχει από αντλία βενζίνης.Sent from my iPhone using Tapatalk
Το Πάντα του 1980 δηλαδή;
-
Υπάρχει αυτο ακομη;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι υπαρχει. Εχει ενα αλανι κοντα στην δουλεια. Storm η μπαταρια πεφτει και απο το κρυο. Ζοριζεται βασικα το χειμωνα. Τεσπα παρτο καντο μια βολτα σε ανοιχτο δρομο για κανα 40λεπτο και για εμενα απομωνοσε τον συναγερμο απο την μιζα και αστο κανα μηνα να δεις συμπτωματα του ασθενους. Ενταξει στο συνεργειο θα ξερουν καλυτερα. Λεω τωρα απο αυτα που διαβαζω. Το αμαξι μην το αφηνεις σε ακινησια. Αν μπορεις κανε κανα χιλιομετρο και ειδικα το παντακι δεν καιει και πολλα για να κανεις για την τιμη των οπλων λιγα χιλιομετρα. Θα κρυωσεις χειμωνιατικα με το σκουτερ μονον. Εσεις ομως με τα σκουτερ εχετε το μπαρμπριζακι που σας κοβει στον θωρακα τον παγωμενο αερα. Ενω στο XTX τρωω το κρυο στον θωρακα.
FIAT FORUM