Σήμερα λάδια,φιλτρο λαδιού,φιλτρο αέρος,βαλβολίνη,τακάκια,μπουζοκαλώδια,καθαρισμα και ρύθμισμα τα ταμπούρα κ χειρόφρενο , 150ε συνολο. 168.000χλμ.
Latest posts made by dannyr
-
RE: FIAT FORUM
-
RE: FIAT FORUM
Αυτό με τον διακόπτη και εγώ το κάνω όταν είναι κρύο, 2 φορές γύρισμα το κλειδί να ακουστεί αντλία και να κάνει τσέκ και μετά το βάζω μπρός. Και παίρνει κατευθείαν με μισή μιζιά!
-
RE: FIAT FORUM
Παντως οντως το Παντα ειναι απ τα πιο απλα και ευκολα αυτοκινητα στο σερβις. Δεν εχει την παραμικρη ιδιαιτεροτητα η δυσκολια για να πρεπει να παει σε τρομερα εμπειρο συνεργειο. Απλα να ειναι τυπικοι και με καλες τιμες και σε βολικο σημειο.
Να συμπληρωσω οτι ειχα και εναν πολλαπλασιαστη στις βλαβες που οταν ζεσταινονταν μου τριαριζε. (Εχει 2 πολλαπλασιαστες). Καπου στα 150.000χλμ. Κοστος 60ε αν θυμαμαι καλα και ταιριαζει απο παρα πολλα αυτοκινητα.
Storm η μπαταρια σου ειναι η εργοστασιακη? Αν οχι δινει το σωστο ρευμα εκκινησης? Μηπως ειναι καμια μικροτερης χωρητικοτητας και τρωει ζορι.
-
RE: FIAT FORUM
Εχω βάλει μια λαμαρίνα μαύρη που την εχω στρατζάρει!
Και απο καταναλώσεις να συμπληρώσω ότι εκτός και χαλαρά με 100-110 είμαι στο 5.5, στα 120++ είμαι στο 6++
εντός πόλης στο 7,5. -
RE: FIAT FORUM
Χαιρετώ!
Κάτοχος Panda 1.2 του 2004 με 170.000χλμ ,κανενα θέμα με μίζα και γκάζι στην εκκίνηση.
Γενικά απο θέματα ,δεν ειχαμε τπτ το σοβαρό.
-Αντλία βενζίνης κάπου στα 120.000χλμ
-Ενα θέμα με τις κλειδαριές ,κλέιδωνε μονο του ή δεν κλείδωνε γενικώς ,εντός εγγυήσης κάπου το μακρινό 2005
-Η υποβοήθηση του τιμονιού τρώει κατι φλασιές και χάνεται και ανάβουν τα λαμπάκια ,με μια επανεκκίνηση του κινητήρα φτιάχνει. Γενικά πολύ σπάνια ανάβει, όχι όπως στα πούντο που χαλάει εντελώς.
-Ψαλίδια και βάση σασμάν. Φθείρονται συχνά και γρήγορα τα σινεμπλόκ τους. Φθύνες τιμές όμως 120 τα 2 ψαλίδια + 30ε η βάση. Σε κάθε αλλαγή ,νιώθω ότι οδηγάω αλλο αμάξι. Πολύ στανταρ πράμα για το Πάντα η αλλαγή τους.(άποψή μου)
-Αλλαγή μπροστινών δαγκανο-δισκο κτλ, απο φίατ πούντο, ώστε να είναι αεριζόμενα και όχι συμπαγείς. Αρκετή διαφορά στο φρένο.
-Αλλαγή ελαστικών απο 155/80 σε 165/70 . Πολύ καλύτερο πάτημα και πολύ πιο ευθύβολο στα ταξίδια. Και στα φρένα.
-Μαμά ηχεία με εξαιρετική απόδοση. Μια καλή πηγή και ακόμα και σε υψηλές εντάσεις δεν έχει παραμορφώσεις + σχετικά καλη ηχομόνωση του αυτοκινήτου = αψογο (για oem) αποτέλεσμα.
-Κάτι γκάπ-γκούπ απ τα πίσω αμορτισέρ (αλλαγμένα με κατι monroe) θέλουν αλλαγή πάντως και έλεγχο (στο δικό μου)
-A/C με πολύ καλη απόδοση το καλοκάιρι, γρήγορη ζέστη τον χειμώνα.
-Πρακτικό trip computer με όχι και τις πιο έγκυρες ενδείξεις, αλλα μια ιδέα την παίρνουμε.
-Τρίζουν τα καθήσματα οδηγού συνοδηγου. Εκνευριστικά πολύ ώρες ώρες.(έχει να κανει και με την χρήση)
-Έλλειψη footrest με αποτέλεσμα να σκίζεται η μοκέτα.
-Ένα βραχυκύκλωμα πίσω στις επαφές της πίσω πόρτας με αποτέλεσμα (κλασσικο φαινόμενο) να αναβουν ολα τα φώτα πίσω με το πάτημα του φρένου ή του φλας και όταν εχεις εμπρος υαλοκαθαριστήρες και πατάς φρένο ,δουλεύει και ο πίσω.Αυτά για την ώρα! Ότι άλλο θυμηθώ το γράφω!