-
Ειναι αστειο να πιστευουμε οτι το 'κρατος' δεν μπορει να βρει οσους επι σειρα ετων δεν πληρωνουν τελη,και να τους στειλει το μπουγιουρντι με τις σχετικες προσαυξησεις!!!
Απλα πλεον πιστευω οτι οποια κυβερνηση και να παρει το τιμονι.......τουτο το threebourdel δεν ισιωνει με τιποτα.Δεν θελουν προφανως να ισιωσει...... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ειναι αστειο να πιστευουμε οτι το 'κρατος' δεν μπορει να βρει οσους επι σειρα ετων δεν πληρωνουν τελη,και να τους στειλει το μπουγιουρντι με τις σχετικες προσαυξησεις!!!
Απλα πλεον πιστευω οτι οποια κυβερνηση και να παρει το τιμονι.......τουτο το threebourdel δεν ισιωνει με τιποτα.Δεν θελουν προφανως να ισιωσει......Δεν θελουν να παρουν το πολιτικο κοστος GGAB. Στην Ελλαδα δεν παιρνει ψηφους αυτος που κυβερνα εφαρμοζοντας τους νομους, αλλα αυτος που χαριζει προστιμα και βαζει κοσμο στο δημοσιο απο το παραθυρο.
-
-
Πολυ σωστη κινηση οι μικρομειωσεις σε οτι ειναι πριν το 2000 και αρκετα αδικο να βαραν τους 'φρεσκοκατοχους' που εκαναν ενα προγραμμα..
-
Σωστή ως κίνηση αλλά μάλλον σε συμβολικό επίπεδο διότι είναι όντως μικρά τα ποσά των μειώσεων.
Ένας κάτοχος δίλιτρου αυτοκινήτου 15 ή 20 ετών που αξίζει 2-3 χιλιάρικα,εξακολουθεί να πληρώνει πάνω από 600€ τέλη.
Όσο για τα υπόλοιπα, εγώ για να είμαι ειλικρινής αισθάνομαι τυχερός που θα πληρώσω 120€ το 2016 αντί για 108€ το 2015 δηλαδή μόνο 12€ πάνω...είναι ίσως αυτό που λέγαμε σε προηγούμενες σελίδες: πετάνε ως δόλωμα κάτι ακραίο κ τελικά καταφέρνουν να επιβάλλουν 'αναίμακτα' κάτι που θεωρείται πιο φυσιολογικό ενώ στην ουσία είναι καθαρά φοροεισπρακτικό. -
όχι συμβολική Λεωνίδα μου...αστεία είναι η μείωση! Δηλαδή αυτός που ακινητοποίησε το όχημα για να μην πληρώνει τα 660 τώρα που θα γλιτώνει δύο μπριζόλες, μια σαλάτα και 2 ποτήρια κρασί θα αλλάξει γνώμη και θα το ξανακινήσει;;
Ούτε για αστείο! Καλύτερα να τα άφηναν ως είχαν. Τίποτα δεν θα αλλάξει για την κατηγορία αυτή... -
Το μυαλό σου στο φαΐ εσένα
Άντε να δούμε μήπως τα ανακοινώσουν σήμερα. Επίσης να δούμε αν (ξανα)αλλάξει κάτι,τώρα ή μέσα στο 2016, και στον τρόπο υπολογισμού του φόρου πολυτελείας. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
όχι συμβολική Λεωνίδα μου...αστεία είναι η μείωση! Δηλαδή αυτός που ακινητοποίησε το όχημα για να μην πληρώνει τα 660 τώρα που θα γλιτώνει δύο μπριζόλες, μια σαλάτα και 2 ποτήρια κρασί θα αλλάξει γνώμη και θα το ξανακινήσει;;
Ούτε για αστείο! Καλύτερα να τα άφηναν ως είχαν. Τίποτα δεν θα αλλάξει για την κατηγορία αυτή...Koροιδια φιλε μου. Δλδ αν το πανε στα 400 ευρω θα χασουν; Τωρα δεν εισπρατουν αφου οι πινακιδες ειναι παραδομενες.
Παντο 400 ευρω, να μπορεσουν καποιοι ανθρωποι να κινησουν τα αυτοκινητα τους. Λεω 400 ενδεικτικα, ας ειναι 350 ή 450. Κανε δλδ μια μειωση καλη, να βαλεις καποια χρηματα στο ταμειο. Λιγα θα ειναι; Ok. Ας ειναι.
Φιλε μου Λεωνιδα ετσι ειναι. Πεταξανε κατι τρελα νουμερα στην αρχη, και τωρα λεμε, αμαν τι καλα δεν θα πληρωσουμε οσα φοβομασταν. Δλδ, καθαρα επικοινωνιακο παιχνιδι που το εκαναν και ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, τρομοκρατουμε τους πολιτες, τους σπερνουμε φοβο και αφου τους αλλαξουμε την ψυχολογια, τους σπασουμε τον τσαμπουκα, τους σερβιρουμε τα νεα μετρα και μας γλυφουν και το χερι. Κοψιμο θελει το κουλο τους. -
Συγνωμη που κανω νεο post αλλα ειναι αλλο θεμα. Την ωρα που εμεις οι μλκες, στιβουμε τις τρεπες μας μπας και βγει κανενα ευρω ξεχασμενο απο μεσα, τι παιζει με τα βουλευτικα αυτοκινητα που τοσες φορες εχω γραψει να τα καταργησουν;
Διαβαστε και θαυμαστε. Βασικα θυμαστε την....πως την προηγουμενη προεδρο της βουλης την αδεκαστη που θα εκανε και θα ερανε με τα βουλευτικα αυτοκινητα; Την αναφερω γιατι εκεινη εκανε αναφορα σε αυτα. ΤεσπαΜέγα σκάνδαλο με τα κρατικά υπηρεσιακά αυτοκίνητα!
Μυρωδιά σκανδάλου αναδίδεται από τη χρήση κρατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των υπουργείων.
Σύμφωνα με προκαταρκτικό πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, ελέγχονται δεκάδες οδηγοί οι οποίοι χρησιμοποιούν τα κρατικά αυτοκίνητα για προσωπική τους χρήση, εκτός ωραρίου και για ίδιον όφελος που σχετίζεται συνήθως με τον εντυπωσιασμό του ωραίου φύλου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πολυτελή κρατικά αυτοκίνητα έχουν χρησιμοποιηθεί για εξόδους σε νυχτερινά κέντρα, σε ταξίδια εκτός έδρας, σε δρομολόγια αδήλωτα ενώ καταγράφονται και άλλες περιπτώσεις όπου η νομιμότητα των δραστηριοτήτων του οδηγού μένει να αποσαφηνιστεί κατά τον έλεγχο από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης.
Όπως άλλωστε δήλωσε σήμερα, σε τηλεοπτική εκπομπή, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής, διενεργείται έλεγχος, μεταξύ άλλων, για 190 οδηγούς κρατικών αυτοκινήτων που χρέωναν σε υπηρεσιακά αυτοκίνητα παραπάνω από 500 χιλιόμετρα την ημέρα.
Η χρήση και κυκλοφορία των κρατικών αυτοκινήτων εντάσσεται σε ένα αυστηρό θεσμικό πλαίσιο και οι ρυθμίσεις και κανονιστικές διατάξεις που ισχύουν για τα κρατικά αυτοκίνητα και τους οδηγούς περιγράφονται λεπτομερώς σε εγκυκλίους των υπουργείων.
Η οδήγηση υπηρεσιακού αυτοκινήτου επιτρέπεται μόνο από υπαλλήλους που κατέχουν νομοθετημένη θέση οδηγού.
Συνεχίζονται οι έλεγχοι
Σύμφωνα με πηγές του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης,** εξετάζεται ακόμη και το ενδεχόμενο ύπαρξης κυκλώματος για την εκμετάλλευση των αυτοκινήτων και κατά συνέπεια της Δημόσιας περιουσίας.**
Στο μικροσκόπιο της έρευνας μπαίνουν ακόμη τα συνεργεία του Δημοσίου ενώ γίνονται προσπάθειες για πλήρη καταγραφή του αριθμού των κρατικών αυτοκινήτων αλλά και η λεπτομερής χρήση τους.
Με την ολοκλήρωση του ελέγχου, το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης θα παραδοθεί στους αρμόδιους Εισαγγελείς. cnngreece
http://hellasforce.com/2015/11/11/μέγα-σκάνδαλο-με-τα-κρατικά-υπηρεσιακ/Τα δινανε τα αυτοκινητα στους δικους τους, κανανε το κεφι τους, τις δουλειες τους, Τζαμπα, τα πηγαινανε σε συνεργεια και χρεωνανε 'Βλαβες' (αυτο το λεω εγω απο ιδια πειρα) και ποιος τα πληρωνει αυτα; Αυτος που του λενε, ελα για τα Τελη Κυκλοφοριας και αν δεν εχεις, φερε τις πινακιδες για να σουλατσαρουν τα παραπανω λαμογια.
Θα παει κανενα σπιτι του; Οχι, γιατι ειναι κολλητοι βουλευτων. Αντε λοιπον στην Ελληνικη Δημοκρατια, ας πληρωνουμε με 50.000 το χρονο τους κηφηνες της βουλης και τα παρεακια τους. -
σαν γενικότερο συμπέρασμα:θα πλήρώσουν επιτέλους οι 'έχοντες'....
-
το ότι ανεβάσανε τα τέλη 30 ευρώ είναι για γέλια...
Δηλαδή σε μαμάω με τα 660 να στον βάλω λίγο ακόμη πιο μέσα?
Ηταν φτηνά δηλαδή -
Τι ακριβώς υποτίθεται ότι είναι τα τελη κυκλοφορίας? Είναι το τέλος που οι πολίτες πρέπει να πληρώνουν στο κράτος ώστε να είναι δυνατόν το κράτος να συντηρεί τους δρόμους και να εγγυάται την ασφαλή χρήση στους πολίτες!
Δεν είναι φόρος
Δεν είναι μέσο άσκησης οικονομικής πολιτικής
Δεν είναι μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικήςΘα μπορούσε να είναι ένα μέσο άσκησης περιβαντολλογικής πολιτικής ή χωροταξικής πολιτικής
Δυστυχώς οι σημερινοι και προηγούμενοι κυβερνώντες μέχρι τότε που θεσπίστηκαν τα τέλη κυκλοφορίας, δεν μπορούν να αντιληφθουν τα παραπάνω. Ενδιαφέρονται μόνο για το τι θα μπει στο σακούλι του κρατικού προυπολογισμού, τουλάχιστον στην θεωρία.
-
Είπαμε. Ένα ΚΤΗΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟ θέλει φράγκα για να συντηρηθεί.
-
1ο ποστ πριν από ..749 σελίδες:
*Ωφελημένοι από μια τέτοια απόφαση του υπουργείου Οικονομίας θα είναι περισσότερο οι OTA α’ βαθμού, δηλαδή οι δήμοι και οι κοινότητες, δεδομένου ότι ποσοστό 90% των εισπράξεων του Δημοσίου από τα τέλη κυκλοφορίας αποδίδεται στους οργανισμούς αυτούς. Στους ΟΤΑ β’ βαθμού, δηλαδή στις νομαρχίες, αποδίδεται το 10% των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=85043*
παραδοσιακά ότι έχει σχέση με ι.χ. από πρόστιμα υπερ-βολικής ταχύτητας μέχρι ΤΚ πάνε στην τοπική αυτοδιοίκηση... το τι τα κάνουν αυτοί είναι θέμα άλλου νήματος
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Σωστή ως κίνηση αλλά μάλλον σε συμβολικό επίπεδο διότι είναι όντως μικρά τα ποσά των μειώσεων.
Ένας κάτοχος δίλιτρου αυτοκινήτου 15 ή 20 ετών που αξίζει 2-3 χιλιάρικα,εξακολουθεί να πληρώνει πάνω από 600€ τέλη.+1 συμφωνω
-
Τελικα αυτα τα περιφημα μετρα θα γινουν γνωστα οταν τελειωσει η διαπραγματευση με τους δανειστες; Κατι τετοιο εχω καταλαβει. Δλδ θα μας πουνε την λυπητερη για ολα. Δανεια, τελη, αυξησεις στο βοδινο και δεν ξερω τι αλλο εχει κατεβασει η κουτρα τους.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Τελικα αυτα τα περιφημα μετρα θα γινουν γνωστα οταν τελειωσει η διαπραγματευση με τους δανειστες; Κατι τετοιο εχω καταλαβει. Δλδ θα μας πουνε την λυπητερη για ολα. Δανεια, τελη, αυξησεις στο βοδινο και δεν ξερω τι αλλο εχει κατεβασει η κουτρα τους.Ολα πακέτο πανε! Δεν μπορούν να ανακοινώνονται ή εφαρμόζονται μέτρα με δημοσιονομική impact χωρίς συμφωνία με κουαρτέτο!
-
Η ολη φαση ειναι 'το βουλωνω και πληρωνω',δεν δικαιουμαστε να γκρινιαξουμε και να διαμαρτυρηθουμε για τιποτε,σε εξαπατουν μια φορα και εσυ τους ξαναψηφιζεις,πληρωνε τωρα.
Τωρα οσοι θελουν καινουριο αυτοκινητο θα κοιτανε υβριδικο με κατω απο 90 Co2,που ειναι και πανακριβα.
-
καλά είναι δυνατόν να κυκλοφορείς και να μην πληρώνεις τίποτα.
Αυτό ήταν το λάθος του βλακα στο Πασοκ.
Απο κει και πέρα συμφωνω
μας γδέρνουν
Η μόνη μας ελπίδα η τροικαΤις τράπεζες τις πήρανε τσάμπα σήμερα.... τα τέλη θα τους πειράξουν
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Η ολη φαση ειναι 'το βουλωνω και πληρωνω',δεν δικαιουμαστε να γκρινιαξουμε και να διαμαρτυρηθουμε για τιποτε,σε εξαπατουν μια φορα και εσυ τους ξαναψηφιζεις,πληρωνε τωρα.Τωρα οσοι θελουν καινουριο αυτοκινητο θα κοιτανε υβριδικο με κατω απο 90 Co2,που ειναι και πανακριβα.
Συμφωνω μαζι σου εκτος απο την τελευταια προταση σου.Δεν νομιζω οτι ειναι αιτια να μη παρω καποιο αυτοκινητο με εκπομπες κατω απο τα 100 μγρ,επειδη τωρα θα πληρωνω 50-60€ το χρονο!!! Ενταξει τα τυπακια ειναι υπερ του λαου και το δειχνουν Περισσοτερο αιτια για γκρινια ειναι παρα αιτια για αποτροπη αγορας..........βεβαιως μεχρι την επομενη αυξηση των τελων,του χρονου τετοιο καιρο.
Τέλη κυκλοφορίας