Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2015
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    78
    1481
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gsisr last edited by

      δεν με ενθουσίασε το νέο πεντάθυρο astra. το πέρασα και από τον configurator του opel.de. μεγαλύτερο ατού η μείωση βάρους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sbr last edited by

        Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
        Από 17.260€ στη Γερμανία(ίδια τιμή δηλαδή με το απερχόμενο entry-level μοντέλο) για το βενζινοκίνητο 1.4 των 100 ίππων.
        Τα πετρελαιοκίνητα ξεκινούν από 20.260€ (η τιμή αφορά το 1.6cdti των 95 ίππων).

        Το The economy champion is the 110PS model, which averages 3.4 l/100 km δεν το σχολιάζω

        Πηγή

        Αστο καλυτερα γιατι μπορει να σχολιαστει και αυτο απο κανεναν Αμερικανικο Οργανισμο. H GM που εχει την Opel ειναι Αμερικανικη. Ε δεν την κοβω για υποπτη αλλα δεν βαζω το χερι μου στην φωτια. Αυτο Λεωνιδα με 140 τουρμπισιους ιππους στο προηγουμενο μοντελο και υπηρχαν παραπονα για τις επιδοσεις. Με 100 ατμοσφαιρικους που πανε; Εστω και ποιο ελαφρυ που ειναι, 100 ιπποι; Για to corsa ειναι οι 100 ιπποι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Καλό μήνα σε όλες/όλους!
          Η Opel ανακοίνωσε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο Astra, όπως αποδόσεις, επιδόσεις, καταναλώσεις, εκπομπές CO2 κ.λπ., για τους πέντε κινητήρες βενζίνης και τους τρεις πετρελαίου, ισχύος από 95 έως 200 hp. Αρχικός βενζινοκινητήρας και ο μόνος ατμοσφαιρικός, είναι ο 1.4 Ecotec 100 hp, κατόπιν υπάρχει ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης των 105 ίππων, οι επίσης νέοι 1.4 Turbo 125 και 150 hp και ο ισχυρότερος 1.6 Turbo 200 hp. Στην γκάμα των ντίζελ υπάρχουν τρεις 1.6 CDTi με 95, 110 και 136 ίππους.
          Περισσότερα εδώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            cosneo last edited by

            Χμμμ...


            Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sbr last edited by

              Νισσαν με Οπελ ναι. Η Λαντσια εχει διαφορετικα φαναρια πισω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Πίσω κολώνα με οροφή ....

                Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimdenin last edited by

                  Δεν κάτι η παραπάνω σύγκριση. Και το C4 mk1 coupe μπορούσες στο πίσω μέρος εύκολα να βρείς ομοιότητα με Honda CRX και με το Mazda 323 , το τρίπορτο, του 98-99. Και το κουπέ της Χιουντάι το Βέλοστερ στο πίσω μέρος ήταν σαν να έβλεπες Ρενό megane mk3 coupe.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Παρθενογένεση δεν υπάρχει. Εξακριβωμένο αυτό.
                    Απλώς σημειώνω την νέα σχεδίαση της οροφής που σαν να αιωρείται, που από την Delta ακολούθησαν και άλλοι. Το ξεπατίκωσε το σχέδιο ήδη η Nissan με το νέο Murano (και θα υπάρξει και στο Micra) και το τσάκωσε και η Opel στο Astra.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Ανακοινώθηκαν τιμές και στη χώρα μας.
                      Από 19.000€ στην έκδοση excellence το βενζινοκίνητο με τον χιλιάρη κινητήρα,από 19.900€ στην έκδοση business το πετρελαιοκίνητο 1.6cdti με τους 110 ίππους και από 22.200€ το 1.6cdti με τα 136 ίππους στην excellence...οι παραπάνω τιμές αφορούν χειροκίνητο κιβώτιο και δεν περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης.

                      Πηγή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Μου φαίνεται λίγο πιασοκολικο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ανακοινώθηκαν τιμές και στη χώρα μας.
                          Από 19.000€ στην έκδοση excellence το βενζινοκίνητο με τον χιλιάρη κινητήρα,από 19.900€ στην έκδοση business το πετρελαιοκίνητο 1.6cdti με τους 110 ίππους και από 22.200€ το 1.6cdti με τα 136 ίππους στην excellence...οι παραπάνω τιμές αφορούν χειροκίνητο κιβώτιο και δεν περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης.

                          Πηγή

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                          Αν θα βγει 1000άρι turbo τότε θα δούμε τις τιμές του.
                          Αν και αμφιβάλλω αν θα βγει με 13000euro ή 14000euro.
                          Λογικά θα έχει πάνω από 17000euro.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jimdenin last edited by

                            Δεν είναι μόνο η Όπελ που βάζει ψηλά τις τιμές. Και η Τογιοτά το Άουρις το 1200αρι με το καλό επίπεδο εξοπλησμού κοντά στα 19.000€ το έχει. Και η Χόντα το Σίβικ το σπόρτ στα 1400 με τα 100ΗΡ στα 18000+€ το έχει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stormold last edited by

                              Έχεις απόλυτο δίκιο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sbr last edited by

                                Τα προηγουμενα μοντελα της δεν ηταν φτηνοτερα ή με περισσοτερο εξοπλισμο σε σχεση με τον ανταγωνισμο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                    Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.

                                    O ανταγωνισμος τοτε ειχε το Golf V αλλα πηγαινε στα 20000 γιατι το ειχε παρει φουλ εξτρα ενας γνωστος. Ομως εσυ πηρες το G ενω την ιδια χρονια εβγαινε το H. Μηπως το G το εδιναν χαμηλα γιατι αλλαζε το μοντελο; Η Τοyota ειχε το Corolla αλλα δεν θυμαμαι τιμες καλα. Πρεπει το 1400αρι να πηγαινε κοντα στα 15000.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gauss last edited by

                                      Εμένα μου φαίνεται ακριβό, εκτός αν ακολουθούν την πολιτική KIA-HYUNDAI που από την πρώτη μέρα έχει πχ έκπτωση 2000€... πχ το focus ξεκινάει αρκετά πιο χαμηλά... Βέβαια ο εξοπλισμός είναι καλός αλλά νομίζω θα χρειαστεί σοβαρές εκπτώσεις από την πρώτη μέρα κιόλας...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                                        Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.

                                        O ανταγωνισμος τοτε ειχε το Golf V αλλα πηγαινε στα 20000 γιατι το ειχε παρει φουλ εξτρα ενας γνωστος. Ομως εσυ πηρες το G ενω την ιδια χρονια εβγαινε το H. Μηπως το G το εδιναν χαμηλα γιατι αλλαζε το μοντελο; Η Τοyota ειχε το Corolla αλλα δεν θυμαμαι τιμες καλα. Πρεπει το 1400αρι να πηγαινε κοντα στα 15000.

                                        Πράγματι μετά από 4 μήνες παρουσίασαν το H. Αλλά είχε σχεδόν ίδιες τιμές με το G.

                                        Απλά εγώ προτίμησα να μην περιμένω το ASTRA H γιατί μου άρεσε περισσότερο το G, το φόρτωναν με πολύ εξοπλισμό, δεν είχε παιδικές ασθένειες και το 1600άρι ήταν ποιο σβέλτο από το αντίστοιχο H.

                                        Το GOLF πράγματι πήγαινε τότε κάπου στα 20000 με 22000euro ανάλογα την έκδοση.

                                        Οπότε ήταν μεγάλη η διαφορά με το ASTRA και φαινόταν στο 'πορτοφόλι'.

                                        Τώρα η OPEL με τις τιμές που έχει θεωρεί ότι έχει ανέβει κατηγορία και πλέον παίζει με VW, BMW, VOLVO κλπ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorellis last edited by

                                          Aπο παλια η πολιτικη της εταιριας ηταν να πουλαει πιο κατω σε τιμη απο τον ανταγωνισμο τα μοντελα της αλλα με λιγοτερο εξοπλισμο λιγοτερο φορτωμενα απο τον ανταγωνισμο , ετσι εφτανε στις 5 πρωτες μαρκες σε πωλησεις στην χωρα μας για πολλα χρονια, το λάθος τους τωρα ειναι οτι τιμολογιακα προσπαθουν να φτασουν την vw, σε ολους τους αλλους τομεις τα opel ηταν τουλαχιστον μια σκαλα κατω απο τα αντιστοιχα της vw, ford το ιδιο πιστευω οτι ισχυει και για το τελευταιο astra ειναι κατω απο golf, focus σε πολλους τομεις δεν μπορει να εχει την ιδια τιμη...

                                          μεγιστο λαθος αυτο εκτος και αν ειναι οι πρωτες μερες και οποιος τσιμπησει

                                          ακουει κανεις εκει στα κεντρικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lapin last edited by

                                            19.000 € για Opel Astra 1000άρι με 105 ίππους; Ό,τι να 'ναι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr