-
δεν με ενθουσίασε το νέο πεντάθυρο astra. το πέρασα και από τον configurator του opel.de. μεγαλύτερο ατού η μείωση βάρους.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Από 17.260€ στη Γερμανία(ίδια τιμή δηλαδή με το απερχόμενο entry-level μοντέλο) για το βενζινοκίνητο 1.4 των 100 ίππων.
Τα πετρελαιοκίνητα ξεκινούν από 20.260€ (η τιμή αφορά το 1.6cdti των 95 ίππων).Το The economy champion is the 110PS model, which averages 3.4 l/100 km δεν το σχολιάζω
Αστο καλυτερα γιατι μπορει να σχολιαστει και αυτο απο κανεναν Αμερικανικο Οργανισμο. H GM που εχει την Opel ειναι Αμερικανικη. Ε δεν την κοβω για υποπτη αλλα δεν βαζω το χερι μου στην φωτια. Αυτο Λεωνιδα με 140 τουρμπισιους ιππους στο προηγουμενο μοντελο και υπηρχαν παραπονα για τις επιδοσεις. Με 100 ατμοσφαιρικους που πανε; Εστω και ποιο ελαφρυ που ειναι, 100 ιπποι; Για to corsa ειναι οι 100 ιπποι.
-
Καλό μήνα σε όλες/όλους!
Η Opel ανακοίνωσε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο Astra, όπως αποδόσεις, επιδόσεις, καταναλώσεις, εκπομπές CO2 κ.λπ., για τους πέντε κινητήρες βενζίνης και τους τρεις πετρελαίου, ισχύος από 95 έως 200 hp. Αρχικός βενζινοκινητήρας και ο μόνος ατμοσφαιρικός, είναι ο 1.4 Ecotec 100 hp, κατόπιν υπάρχει ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης των 105 ίππων, οι επίσης νέοι 1.4 Turbo 125 και 150 hp και ο ισχυρότερος 1.6 Turbo 200 hp. Στην γκάμα των ντίζελ υπάρχουν τρεις 1.6 CDTi με 95, 110 και 136 ίππους.
Περισσότερα εδώ -
Χμμμ...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Νισσαν με Οπελ ναι. Η Λαντσια εχει διαφορετικα φαναρια πισω.
-
Πίσω κολώνα με οροφή ....
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν κάτι η παραπάνω σύγκριση. Και το C4 mk1 coupe μπορούσες στο πίσω μέρος εύκολα να βρείς ομοιότητα με Honda CRX και με το Mazda 323 , το τρίπορτο, του 98-99. Και το κουπέ της Χιουντάι το Βέλοστερ στο πίσω μέρος ήταν σαν να έβλεπες Ρενό megane mk3 coupe.
-
Παρθενογένεση δεν υπάρχει. Εξακριβωμένο αυτό.
Απλώς σημειώνω την νέα σχεδίαση της οροφής που σαν να αιωρείται, που από την Delta ακολούθησαν και άλλοι. Το ξεπατίκωσε το σχέδιο ήδη η Nissan με το νέο Murano (και θα υπάρξει και στο Micra) και το τσάκωσε και η Opel στο Astra. -
Ανακοινώθηκαν τιμές και στη χώρα μας.
Από 19.000€ στην έκδοση excellence το βενζινοκίνητο με τον χιλιάρη κινητήρα,από 19.900€ στην έκδοση business το πετρελαιοκίνητο 1.6cdti με τους 110 ίππους και από 22.200€ το 1.6cdti με τα 136 ίππους στην excellence...οι παραπάνω τιμές αφορούν χειροκίνητο κιβώτιο και δεν περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης. -
Μου φαίνεται λίγο πιασοκολικο.
-
Ανακοινώθηκαν τιμές και στη χώρα μας.
Από 19.000€ στην έκδοση excellence το βενζινοκίνητο με τον χιλιάρη κινητήρα,από 19.900€ στην έκδοση business το πετρελαιοκίνητο 1.6cdti με τους 110 ίππους και από 22.200€ το 1.6cdti με τα 136 ίππους στην excellence...οι παραπάνω τιμές αφορούν χειροκίνητο κιβώτιο και δεν περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης.Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν θα βγει 1000άρι turbo τότε θα δούμε τις τιμές του.
Αν και αμφιβάλλω αν θα βγει με 13000euro ή 14000euro.
Λογικά θα έχει πάνω από 17000euro. -
Δεν είναι μόνο η Όπελ που βάζει ψηλά τις τιμές. Και η Τογιοτά το Άουρις το 1200αρι με το καλό επίπεδο εξοπλησμού κοντά στα 19.000€ το έχει. Και η Χόντα το Σίβικ το σπόρτ στα 1400 με τα 100ΗΡ στα 18000+€ το έχει.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο.
-
Τα προηγουμενα μοντελα της δεν ηταν φτηνοτερα ή με περισσοτερο εξοπλισμο σε σχεση με τον ανταγωνισμο;
-
Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.O ανταγωνισμος τοτε ειχε το Golf V αλλα πηγαινε στα 20000 γιατι το ειχε παρει φουλ εξτρα ενας γνωστος. Ομως εσυ πηρες το G ενω την ιδια χρονια εβγαινε το H. Μηπως το G το εδιναν χαμηλα γιατι αλλαζε το μοντελο; Η Τοyota ειχε το Corolla αλλα δεν θυμαμαι τιμες καλα. Πρεπει το 1400αρι να πηγαινε κοντα στα 15000.
-
Εμένα μου φαίνεται ακριβό, εκτός αν ακολουθούν την πολιτική KIA-HYUNDAI που από την πρώτη μέρα έχει πχ έκπτωση 2000€... πχ το focus ξεκινάει αρκετά πιο χαμηλά... Βέβαια ο εξοπλισμός είναι καλός αλλά νομίζω θα χρειαστεί σοβαρές εκπτώσεις από την πρώτη μέρα κιόλας...
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εγώ το δικό μου ASTRA G Sport 1600cc το αγόρασα το 2004 με 15900 τελική τιμή και ήταν φουλ εξτρά από εξοπλισμό. Τα κέρατά του είχε από εξοπλισμό. Μέχρι και μαύρα φανάρια της Hella μπρος-πίσω.
O ανταγωνισμος τοτε ειχε το Golf V αλλα πηγαινε στα 20000 γιατι το ειχε παρει φουλ εξτρα ενας γνωστος. Ομως εσυ πηρες το G ενω την ιδια χρονια εβγαινε το H. Μηπως το G το εδιναν χαμηλα γιατι αλλαζε το μοντελο; Η Τοyota ειχε το Corolla αλλα δεν θυμαμαι τιμες καλα. Πρεπει το 1400αρι να πηγαινε κοντα στα 15000.
Πράγματι μετά από 4 μήνες παρουσίασαν το H. Αλλά είχε σχεδόν ίδιες τιμές με το G.
Απλά εγώ προτίμησα να μην περιμένω το ASTRA H γιατί μου άρεσε περισσότερο το G, το φόρτωναν με πολύ εξοπλισμό, δεν είχε παιδικές ασθένειες και το 1600άρι ήταν ποιο σβέλτο από το αντίστοιχο H.
Το GOLF πράγματι πήγαινε τότε κάπου στα 20000 με 22000euro ανάλογα την έκδοση.
Οπότε ήταν μεγάλη η διαφορά με το ASTRA και φαινόταν στο 'πορτοφόλι'.
Τώρα η OPEL με τις τιμές που έχει θεωρεί ότι έχει ανέβει κατηγορία και πλέον παίζει με VW, BMW, VOLVO κλπ...
-
Aπο παλια η πολιτικη της εταιριας ηταν να πουλαει πιο κατω σε τιμη απο τον ανταγωνισμο τα μοντελα της αλλα με λιγοτερο εξοπλισμο λιγοτερο φορτωμενα απο τον ανταγωνισμο , ετσι εφτανε στις 5 πρωτες μαρκες σε πωλησεις στην χωρα μας για πολλα χρονια, το λάθος τους τωρα ειναι οτι τιμολογιακα προσπαθουν να φτασουν την vw, σε ολους τους αλλους τομεις τα opel ηταν τουλαχιστον μια σκαλα κατω απο τα αντιστοιχα της vw, ford το ιδιο πιστευω οτι ισχυει και για το τελευταιο astra ειναι κατω απο golf, focus σε πολλους τομεις δεν μπορει να εχει την ιδια τιμη...
μεγιστο λαθος αυτο εκτος και αν ειναι οι πρωτες μερες και οποιος τσιμπησει
ακουει κανεις εκει στα κεντρικα
-
19.000 € για Opel Astra 1000άρι με 105 ίππους; Ό,τι να 'ναι...
Opel Astra 2015