-
Είναι όντως κουραστικό αυτό που συμβαίνει το τελευταίο εξάμηνο...από τις πρώτες διαρροές /φήμες επί Βαρουφακη μέχρι και αυτά τα τελευταία δυσοίωνα σενάρια...άντε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.
Όσο για την κατάθεση πινακίδων, ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού και το σενάριο ότι αναζητούν νομικη φόρμουλα για επιβολή τέλους ακινησίας,πράγμα που προσωπικά θεωρώ πως θα τους γελοιοποιήσει παντελώς. -
Μα είναι δυνατόν να συζητάμε για το αν είναι νόμιμο να έχεις παρκαρισμένο στο γκαράζ σου ένα αμάξι που δεν χρησιμοποιείς και στο οποίο έχεις καταθέσει πινακίδες; ο γελοίος δεν μπορεί να γελιοποιηθει περισσότερο....
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Μα είναι δυνατόν να συζητάμε για το αν είναι νόμιμο να έχεις παρκαρισμένο στο γκαράζ σου ένα αμάξι που δεν χρησιμοποιείς και στο οποίο έχεις καταθέσει πινακίδες; ο γελοίος δεν μπορεί να γελιοποιηθει περισσότερο....Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Αν μπορεί λέει.....
-
Επιλογές είναι όλα. Μια χρεοκοπημένη χώρα της οποίας οι πολίτες ψηφίζουν αυτούς που υπόσχονται επαναφορά των απολυμένων του δημοσίου, αναγκαστικά θα βρει ισοδύναμα για τα μη μειωμένα έξοδα από ακόμα περισσότερους φόρους και τέλη.
Αυτό επιλέξαμε, αυτό εισπράτουμε.
Δεν είναι πυρηνική φυσική, απλή αριθμητική είναι.
-
Η απλή αριθμητική και η κοινή λογική λένε οτι αύξηση τελών κυκλοφοριας = αύξηση κατάθεσης πινακίδων= μείωση εσόδων απο τέλη κυκλοφοριας.
-
Στους μόνους που μπορούν να αυξηθούν τα τέλη χωρις να καταθέσουν πινακίδες ειναι αυτοί που εχουν νέο αυτοκίνητο με χαμηλά η καθόλου τέλη.
-
Όχι αν επιβληθεί τελος ακινησίας
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όχι αν επιβληθεί τελος ακινησίαςΝα επιβληθεί τότε και τέλος μαλακιας για να γίνουμε το πλουσιότερο κράτος του πλανητη
-
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όχι αν επιβληθεί τελος ακινησίας
Να επιβληθεί τότε και τέλος μαλακιας για να γίνουμε το πλουσιότερο κράτος του πλανητη
Δεν εχει αλλο bill. Στερεψε φιλε το πηγαδι και το ξερουν πως οτι και αν βαλουν δεν θα παρουν τπτ. Δεν πανε να βαλουν και φορο στους φορους που εχουν βαλει; Αφου δεν πανε να τα παρουν απο τους κολλητους τους που φοροδιαφευγουν, απο τους υπολοιπους θα παρουν αυτα:@@
-
Και πάνω που το 'γρουσουζεύουμε',ακόμα ένα δημοσίευμα...
*Η αναπόφευκτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας κατά 30% προκειμένου να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300-350 εκατ. ευρώ από την παραμονή του ΦΠΑ της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο 0% έχει αναστατώσει τους ιδιοκτήτες ΙΧ και ιδίως όλους όσοι έχουν αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Ακόμη και εκείνους, που προκειμένου να πληρώνουν χαμηλά τέλη επέλεξαν να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον και διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τις τεχνολογίες που εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων.Πλέον ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων είναι όχι απλώς ορατός, αλλά και η έσχατη λύση προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα… ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ.
Βεβαίως, το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθώς για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, η κυβέρνηση σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2 λίτρων και άνω (υπολογίζονται σε 55.000) επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.
**
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ, όσο περίπου αναμένεται να ακριβύνουν τα τέλη κυκλοφορίας (κατά μέσο όρο) σε αυτές τις κατηγορίες...**Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή, καθώς θα πρέπει κάποιος είτε να βάλει ακόμη πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη για να κυκλοφορεί το αυτοκίνητό του, συνυπολογίζοντας φυσικά και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε αυτές τις κατηγορίες των ΙΧ είτε να πληρώσει το αντικίνητρο για να γλυτώσει περισσότερα.
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες (με ότι αυτό συνεπάγεται για την απαξίωση του αυτοκινήτου του) ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).
Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!
Αυτός είναι ένας απλός υπολογισμός και ταυτόχρονα ένα εντελώς άδικο μέτρο για όλους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα δούν την περιουσία τους να απαξιώνεται ακόμη περισσότερο.
Για τις κατηγορίες άνω των 2 λίτρων ουδεμία συζήτηση. Πάνω από 4.000 ευρώ για να έχεις τις πινακίδες στο αυτοκίνητό σου.*
-
Κάποτε ο Αϊνστάιν είπε ότι η βλακεία είναι άπειρη... Φαίνεται ότι τελικά έφτασε η στιγμή της δικαίωσης του... Άκου τέλος ακινησίας... Δηλαδή ή το πουλάν/πετάν ή δε γλυτώνουν? Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο είναι συνταγματικό κάτι τέτοιο...
-
Αυτό το τέλος ακινησίας μου θυμίζει το τέλος αναπνοής. δηλ. αν κάποιος δεν πληρώνει φόρο γιατί δεν έχει εισόδημα να του επιβάλλεται τέλος αναπνοής γιατί εξακολουθεί να αναπνέει και να ζει....
Εχουμε φθάσει στο έσχατο άκρο του παραλογισμού και αντί να καταδικάζουμε την ηλιθιότητα και αντισυνταγματικότητα έστω και της απλής ιδέας, καθόμαστε και την κουβεντιάζουμε σοβαρά. Εχει χαθεί το μέτρο στο βωμό της είσπραξης φόρων που ξεπερνάνε κάθε όριο... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Αυτό το τέλος ακινησίας μου θυμίζει το τέλος αναπνοής. δηλ. αν κάποιος δεν πληρώνει φόρο γιατί δεν έχει εισόδημα να του επιβάλλεται τέλος αναπνοής γιατί εξακολουθεί να αναπνέει και να ζει....
Εχουμε φθάσει στο έσχατο άκρο του παραλογισμού και αντί να καταδικάζουμε την ηλιθιότητα και αντισυνταγματικότητα έστω και της απλής ιδέας, καθόμαστε και την κουβεντιάζουμε σοβαρά. Εχει χαθεί το μέτρο στο βωμό της είσπραξης φόρων που ξεπερνάνε κάθε όριο...+1000
-
Ολοι οι προηγουμενοι οταν ηταν να τα βαλουν με επαγγελματικες ταξεις κανανε πισω και βαλανε φορους στα καυσιμα, στο πετρελαιο, στα τελη, στους συνταξιουχους, στους μισθωτους. Γιατι δεν αυξανουν την τιμη στα τσιγαρα; Επεσε μαστιγιο απο εξω οταν οι δικοι μας τους το ειπαν. Η απαντηση απο εξω ηταν forget it. Γιατι ηδη με αυτες τις τιμες και το λαθρεμποριο στερει φορους απο το κρατος. Και με τους φαρμακοποιους ακουστηκε πως εκαναν στην κυβερνηση πισω. Δεν ξερουν πλεον με τοσους φορους που εχουν βαλει που να τον μπηξουν. Μας βουλωσαν ολες τις τρυπες.
-
Παντως και αυτήν την ιστορια με την κατάθεση των πινακίδων δεν την εχω καταλάβει. Δλδ καλύτερα απο το να πουλήσει κάποιος το αυτοκίνητο του και όσα πιάσει να το εχει να το κοιτάει βαυκαλιζομενος οτι θα περάσει η κρίση η οτι θα κερδίσει το τζόκερ (που ειναι και πιθανότερο) για να ξανά πληρώσει τέλη;
-
Κρίμα για τόσους φόρους και ταλαιπωρία αλλα να σου πω την αλήθεια κάπου το χαίρομαι υπό την έννοια οτι αποτελεί μια ακομα τιμωρία για τον μαλακα τον έλληνα που πάντα θα προτιμήσει τη δήθεν εύκολη λύση αλλα στο τέλος θα του βγει χειρότερα.
Πως έχουμε καταφέρει ολοι οι αλλοι με τα μνημόνια και έχουν βγει και εμείς ακομα γυρνάμε γύρω απο την ουρά μας δεν το καταλαβαίνω....
Προφανώς και μπορει να σταθεί τέλος ακινησίας το οποίο εύκολα θα μπορουςε να πιαστεί και τώρα γιατι σιγά μην έχουν και τα 800000 οχήματα που έχουν καταθέσει πινακίδες ιδιωτικό χώρο στάθμευσης που επιτάσσει ο νόμος.
Καταλαμβάνεις οδόστρωμα κύριε όποτε πάρε να έχεις.
Μια χαρά τα θέλει ο κολος μας με τους φιδέμπορες που πιστεύουμε και ψηφίζουμε.....
Εξυπακούεται οτι αφου ο στόχος ειναι φόροι τότε πρέπει να πληρώσουν ολοι... Άρα παμε λογικά με τα κυβικά, απλα τα νούμερα θα ειναι πιο κάτω απο αυτα που ακούστηκαν που πάντοτε αλλωστε ειναι τα άνω όρια για να τρομάξει ο κόσμος.
Απο μια άποψη λογικό και δίκαιο.... -
+1
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παντως και αυτήν την ιστορια με την κατάθεση των πινακίδων δεν την εχω καταλάβει. Δλδ καλύτερα απο το να πουλήσει κάποιος το αυτοκίνητο του και όσα πιάσει να το εχει να το κοιτάει βαυκαλιζομενος οτι θα περάσει η κρίση η οτι θα κερδίσει το τζόκερ (που ειναι και πιθανότερο) για να ξανά πληρώσει τέλη;Οι περισσότεροι κατέθεσαν πινακίδες γιατί τα νούμερα που τους έλεγαν για την πώληση ήταν χαμηλά και δεν ήθελαν να χάσουν τα χρήματα της 'επένδυσης' τους. Ίσως και να είχαν την ελπίδα να μπορέσουν κάποτε να τα ξαναχρησιμοποιήσουν.
-
Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
Τα ιδρύματα πληρώνουν?
Τέλη κυκλοφορίας