-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όχι αν επιβληθεί τελος ακινησίας
Να επιβληθεί τότε και τέλος μαλακιας για να γίνουμε το πλουσιότερο κράτος του πλανητη
Δεν εχει αλλο bill. Στερεψε φιλε το πηγαδι και το ξερουν πως οτι και αν βαλουν δεν θα παρουν τπτ. Δεν πανε να βαλουν και φορο στους φορους που εχουν βαλει; Αφου δεν πανε να τα παρουν απο τους κολλητους τους που φοροδιαφευγουν, απο τους υπολοιπους θα παρουν αυτα:@@
-
Και πάνω που το 'γρουσουζεύουμε',ακόμα ένα δημοσίευμα...
*Η αναπόφευκτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας κατά 30% προκειμένου να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300-350 εκατ. ευρώ από την παραμονή του ΦΠΑ της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο 0% έχει αναστατώσει τους ιδιοκτήτες ΙΧ και ιδίως όλους όσοι έχουν αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Ακόμη και εκείνους, που προκειμένου να πληρώνουν χαμηλά τέλη επέλεξαν να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον και διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τις τεχνολογίες που εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων.Πλέον ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων είναι όχι απλώς ορατός, αλλά και η έσχατη λύση προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα… ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ.
Βεβαίως, το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθώς για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, η κυβέρνηση σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2 λίτρων και άνω (υπολογίζονται σε 55.000) επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.
**
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ, όσο περίπου αναμένεται να ακριβύνουν τα τέλη κυκλοφορίας (κατά μέσο όρο) σε αυτές τις κατηγορίες...**Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή, καθώς θα πρέπει κάποιος είτε να βάλει ακόμη πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη για να κυκλοφορεί το αυτοκίνητό του, συνυπολογίζοντας φυσικά και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε αυτές τις κατηγορίες των ΙΧ είτε να πληρώσει το αντικίνητρο για να γλυτώσει περισσότερα.
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες (με ότι αυτό συνεπάγεται για την απαξίωση του αυτοκινήτου του) ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).
Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!
Αυτός είναι ένας απλός υπολογισμός και ταυτόχρονα ένα εντελώς άδικο μέτρο για όλους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα δούν την περιουσία τους να απαξιώνεται ακόμη περισσότερο.
Για τις κατηγορίες άνω των 2 λίτρων ουδεμία συζήτηση. Πάνω από 4.000 ευρώ για να έχεις τις πινακίδες στο αυτοκίνητό σου.*
-
Κάποτε ο Αϊνστάιν είπε ότι η βλακεία είναι άπειρη... Φαίνεται ότι τελικά έφτασε η στιγμή της δικαίωσης του... Άκου τέλος ακινησίας... Δηλαδή ή το πουλάν/πετάν ή δε γλυτώνουν? Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο είναι συνταγματικό κάτι τέτοιο...
-
Αυτό το τέλος ακινησίας μου θυμίζει το τέλος αναπνοής. δηλ. αν κάποιος δεν πληρώνει φόρο γιατί δεν έχει εισόδημα να του επιβάλλεται τέλος αναπνοής γιατί εξακολουθεί να αναπνέει και να ζει....
Εχουμε φθάσει στο έσχατο άκρο του παραλογισμού και αντί να καταδικάζουμε την ηλιθιότητα και αντισυνταγματικότητα έστω και της απλής ιδέας, καθόμαστε και την κουβεντιάζουμε σοβαρά. Εχει χαθεί το μέτρο στο βωμό της είσπραξης φόρων που ξεπερνάνε κάθε όριο... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Αυτό το τέλος ακινησίας μου θυμίζει το τέλος αναπνοής. δηλ. αν κάποιος δεν πληρώνει φόρο γιατί δεν έχει εισόδημα να του επιβάλλεται τέλος αναπνοής γιατί εξακολουθεί να αναπνέει και να ζει....
Εχουμε φθάσει στο έσχατο άκρο του παραλογισμού και αντί να καταδικάζουμε την ηλιθιότητα και αντισυνταγματικότητα έστω και της απλής ιδέας, καθόμαστε και την κουβεντιάζουμε σοβαρά. Εχει χαθεί το μέτρο στο βωμό της είσπραξης φόρων που ξεπερνάνε κάθε όριο...+1000
-
Ολοι οι προηγουμενοι οταν ηταν να τα βαλουν με επαγγελματικες ταξεις κανανε πισω και βαλανε φορους στα καυσιμα, στο πετρελαιο, στα τελη, στους συνταξιουχους, στους μισθωτους. Γιατι δεν αυξανουν την τιμη στα τσιγαρα; Επεσε μαστιγιο απο εξω οταν οι δικοι μας τους το ειπαν. Η απαντηση απο εξω ηταν forget it. Γιατι ηδη με αυτες τις τιμες και το λαθρεμποριο στερει φορους απο το κρατος. Και με τους φαρμακοποιους ακουστηκε πως εκαναν στην κυβερνηση πισω. Δεν ξερουν πλεον με τοσους φορους που εχουν βαλει που να τον μπηξουν. Μας βουλωσαν ολες τις τρυπες.
-
Παντως και αυτήν την ιστορια με την κατάθεση των πινακίδων δεν την εχω καταλάβει. Δλδ καλύτερα απο το να πουλήσει κάποιος το αυτοκίνητο του και όσα πιάσει να το εχει να το κοιτάει βαυκαλιζομενος οτι θα περάσει η κρίση η οτι θα κερδίσει το τζόκερ (που ειναι και πιθανότερο) για να ξανά πληρώσει τέλη;
-
Κρίμα για τόσους φόρους και ταλαιπωρία αλλα να σου πω την αλήθεια κάπου το χαίρομαι υπό την έννοια οτι αποτελεί μια ακομα τιμωρία για τον μαλακα τον έλληνα που πάντα θα προτιμήσει τη δήθεν εύκολη λύση αλλα στο τέλος θα του βγει χειρότερα.
Πως έχουμε καταφέρει ολοι οι αλλοι με τα μνημόνια και έχουν βγει και εμείς ακομα γυρνάμε γύρω απο την ουρά μας δεν το καταλαβαίνω....
Προφανώς και μπορει να σταθεί τέλος ακινησίας το οποίο εύκολα θα μπορουςε να πιαστεί και τώρα γιατι σιγά μην έχουν και τα 800000 οχήματα που έχουν καταθέσει πινακίδες ιδιωτικό χώρο στάθμευσης που επιτάσσει ο νόμος.
Καταλαμβάνεις οδόστρωμα κύριε όποτε πάρε να έχεις.
Μια χαρά τα θέλει ο κολος μας με τους φιδέμπορες που πιστεύουμε και ψηφίζουμε.....
Εξυπακούεται οτι αφου ο στόχος ειναι φόροι τότε πρέπει να πληρώσουν ολοι... Άρα παμε λογικά με τα κυβικά, απλα τα νούμερα θα ειναι πιο κάτω απο αυτα που ακούστηκαν που πάντοτε αλλωστε ειναι τα άνω όρια για να τρομάξει ο κόσμος.
Απο μια άποψη λογικό και δίκαιο.... -
+1
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παντως και αυτήν την ιστορια με την κατάθεση των πινακίδων δεν την εχω καταλάβει. Δλδ καλύτερα απο το να πουλήσει κάποιος το αυτοκίνητο του και όσα πιάσει να το εχει να το κοιτάει βαυκαλιζομενος οτι θα περάσει η κρίση η οτι θα κερδίσει το τζόκερ (που ειναι και πιθανότερο) για να ξανά πληρώσει τέλη;Οι περισσότεροι κατέθεσαν πινακίδες γιατί τα νούμερα που τους έλεγαν για την πώληση ήταν χαμηλά και δεν ήθελαν να χάσουν τα χρήματα της 'επένδυσης' τους. Ίσως και να είχαν την ελπίδα να μπορέσουν κάποτε να τα ξαναχρησιμοποιήσουν.
-
Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
Τα ιδρύματα πληρώνουν? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
Τα ιδρύματα πληρώνουν?Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/ -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Προφανώς και μπορει να σταθεί τέλος ακινησίας το οποίο εύκολα θα μπορουςε να πιαστεί και τώρα γιατι σιγά μην έχουν και τα 800000 οχήματα που έχουν καταθέσει πινακίδες ιδιωτικό χώρο στάθμευσης που επιτάσσει ο νόμος.
Καταλαμβάνεις οδόστρωμα κύριε όποτε πάρε να έχεις.
Μια χαρά τα θέλει ο κολος μας με τους φιδέμπορες που πιστεύουμε και ψηφίζουμε.....Και άμα έχεις χώρο; και μπορείς να φιλοξενήσεις και πέραν του δικού σου οχήματος. Αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο θα είναι τέλειο παράλογο, θα έχει καταργηθεί η λογική.
-
P@ulet@ , για να καταργηθεί η λογική, θα πρέπει να είχε υπάρξει
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
Τα ιδρύματα πληρώνουν?Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/Τι να πω, ντροπή μόνο. Ενα κράτος χωρις μυαλό και χωρις καρδια
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μπορούμε να το χαρίσουμε σε ίδρυμα?
Τα ιδρύματα πληρώνουν?Άσχετο -σχετικό και ελαφρώς οff topic αλλα το παραθέτω επειδη είναι δηλωτικο προθέσεων και πολιτικης τώρα που λες για ιδρύματα κ αν πληρώνουν φόρο...
http://www.tanea.gr/news/greece/article ... y-paidioy/Ναι ρε παιδια. Γιατι δλδ σας φαινεται παραξενο; Τι αλλο πρεπει να κανουν για να καταλαβει ο απλος πολιτης πως εδω, δεν πληρωνουν αυτοι που τα εχουν και τσιγκουνευονται να τα δωσουν σε ΦΠΑ, αλλα πληρωνει αυτος ο ανθρωπος που θελησε να βοηθησει ορφανα παιδακια. Περιμενατε κατι διαφορετικο; Ο ανθρωπος δεν εκανε το σωστο. Να φεσωσει το κρατος με 68 εκατομυρια ευρω για να ερθει μια ανεξαρτητη αρχη και να του τα χαρισει. Τα τελη και φετος να μην αυξηθουν θα αυξηθουν του χρονου. Ολοι οι φοροι. Δεν θα πηγαινει η οικονομια καλυτερα του χρονου. Νεα ελλειματα θα προκυψουν και νεοι φοροι θα μπουνε. Ολοι ειναι με την ελπιδα πως φετος μπαινουν οι τελευταιοι φοροι. Απο τοτε που ηρθε το ΔΝΤ ολοι τελευταιοι φοροι μπαινουν. Ο τελευταιος φορος να κλεισει την πορτα.
-
Και ένα σημερινό άρθρο με πιο ψύχραιμη ματιά κ λιγότερο 'εφιαλτικές' προβλέψεις σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν.
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -3000-evro
-
τι εννοεί ότι δε τα πληρώνουν αλλά δεν έχουν καταθέσει και πινακίδες?
Αρα είναι συν τα ανασφάλιστα..... σαν έξοδα -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Και ένα σημερινό άρθρο με πιο ψύχραιμη ματιά κ λιγότερο 'εφιαλτικές' προβλέψεις σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν.http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -3000-evro
**Τα 560.000 είναι σε προσωρινή ακινησία, τα 50.000 έχουν μηδενικά τέλη, άρα με απλά μαθηματικά οι ιδιοκτήτες των 840.000 περίπου **
Ποια ειναι αυτα τα απλα μαθηματικα που 560.000 + 50.000 κανουν 840.000 οχηματα;
-
αφαίρεση κάνει
Ποσα δε πληρώνουν από τα 5 εκ.
3 εκ πληρώνουν 500 δε κινούνται 50. 000 μηδενικά
τα υπόλοιπα τι κάνουν?
Τέλη κυκλοφορίας