Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το νεο Πεζο 107
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Το νεο Πεζο 107
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    30
    101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.

      Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        gavriil1 last edited by

        To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.

        Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.

          Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            logikos last edited by

            Από μπροστά θυμίζει το 206 (την έμαθε τη συνταγή η Peugeot). Από πίσω δεν είναι άσχημο, εκτός από τα φώτα, που δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Η συρόμενη πόρτα είναι μια έξυπνη ιδέα. Ωστόσο, η όλη εικόνα που αποπνέει το αμάξι είναι ενός 'καθαρόαιμου' αυτοκινήτου πόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              pastri last edited by

              Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                cmarin last edited by

                Πολυμορφικίζει (σικ ε?) και πάει με όλα, σαν την κοκα-κολα. Στα ψωνια, στην εκδρομή, στο γραφείο, στην πόλη, στο χωριό. Πάρτε λοιπόν όσοι θέλετε το 106 τώρα που γυρίζει, γιατί η Pug δεν πρόκειτε να ξαναβγάλει τέτοιο αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  petros last edited by

                  Δεν είναι αυτό το νέο 107.
                  Αυτό είναι μία πρόταση για ένα καθαρά αυτοκίνητο πόλης και πιθανότατα το προϊόν συνεργασίας της Peugeot με την Toyota (στην τελική του εμπορική μορφή).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης pastri έγραψε:
                    Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;

                    Eννοείς οτι το 206 δεν στρίβει;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • O
                      odiki_asfaleia last edited by

                      Σαν αντκαταστατης του Citroen Berlingo μου φαινεται και οχι του 106 (ακου συρομενη πορτα). Μηπως εγινε καποιο λαθος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • M
                        mirage last edited by

                        Χρόνια πολλά Γαβριήλ και οτι επιθυμείς. Προσωπικά σε προτιμώ σε ρόλο κατασκόπου παρά σε ρόλο κατήγορου όχι οτι και η κριτική δεν χρειάζεται βέβαια αλλά η κατασκοπία είναι πιο ενδιαφέρουσα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • P
                          petros last edited by

                          Για το 107 δείτε εδώ...

                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

                          Η ιδέα με τη συρρόμενη πόρτα προσωπικά μου αρέσει. Τώρα για την αίσθηση (ημιφορτηγού)... όλα μία ιδέα είναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • C
                            christhehealer last edited by

                            Δηλαδή αυτό το χάλι, θα είναι το επόμενο rallye ???????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • P
                              petros last edited by

                              Rallye;;; Εκεί είσαι ακόμη...

                              Πάει... ο βασιλιάς απέθανε, ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ! (εεεπ, μην παρεξηγηθώ για το λέοντα μιλώ ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • N
                                nikos_bugsr last edited by

                                Ο χρήστης pastri έγραψε:
                                Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;

                                Mi trelathoume oti to 206 den estrive kala. Allo oti itan malako kai ksefevge apo ta protypa twn pio sklirwn progonwn tou. Alla exw odigisei 206GTi apla me 2 elathria pio sklira (kai poly xamilwmeno) kai mama amortiser (th xeiroterh thewritika anarthsh), kai itan poly poly kalo.

                                Epishs, h Peugeot den 'thn emathe th syntagh'... Thn 'evgale' kai th dhmiourgise th syntagh afth

                                Paidia.. na pw kati akoma? H Peugeot legetai Peugeot ki oxi Pug pou th grafoun polloi.
                                To Pug kanonika xrhsimopoieitai gia kapoia paliotera montelo ths Peugeot, opws as poume 'Pug205' .. To xrhsimopoioume kai se shmerina montela merikes fores, alla mh kataliksoume na leme kai th Peugeot 'Pug' ...
                                Kserw.. ginomai pseira kai spastikos.. Kollimata einai afta...

                                bye!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • C
                                  christhehealer last edited by

                                  Ο χρήστης pastri έγραψε:
                                  ......(και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο.

                                  Φίλε pastri κάτσε να δούμε και το RC και μετά βγάζουμε τα συμπεράσματα για το αν το 206 στρίβει. Mην ξεχνάς και το 205 GTI που έμεινε στην ιστορία ήταν η κορυφαία έκδοση του 205. Kαι όπως έχω ξαναπεί σε άλλο topic, μην συγκρίνουμε το Rallye με οποιοδήποτε 206. Eίναι μήλα με πορτοκάλια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pastri last edited by

                                    Αγαπητοί φίλοι, έλεος. Το έγραψα αυτό για το 206 γιατί όταν βγήκε οδηγούσα ήδη ένα 106, και περίμενα το 206 να στρίβει καλύτερα. Δεν μου έδωσε αυτήν την εντύπωση και ομολογώ ότι απογοητεύτηκα. Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι το 206 δεν στρίβει, απλώς προτιμώ το 106 σε αυτόν τον τομέα. Επίσης δεν έχω οδηγήσει 206 πάνω από 1.400 κεκ, οπότε μη θεωρηθεί η άποψή μου συνολική. Αυτά... Αν κάνω λάθος είμαι έτοιμος να ανακαλέσω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      papazent last edited by

                                      Μωρέ ας στρίβουν σωστά και ας τα λένε και JCB...Αλλά δεν το βλέπω για πολύ ακόμα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • N
                                        nikos_bugsr last edited by

                                        AAA... Επισης, στη 2η φωτο που δειχνει το μελλοντικο 107 απο πισω, αν παρατηρησετε το δεξι πισω Michelen ειναι φορεμενο με λανθασμενη φορα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Τι μάτι είναι αυτό βρε παιδί μου?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            107 Ραλί!!!!

                                            Ξεχάστε αυτά που ξέρατε!!! Θέλετε α οδηγείτε και όχι να σέρνεστε παθητικά; Είτε μεταχειρισμένο λοιπόν, είτε θα τα σκάσετε τα λεφτάκια σας!

                                            Και τόσο καιρό που κοροϊδεύαμε αυτούς που έδιναν ένα σκασμό λεφτά για Mini (Midi-Maxi)...

                                            Άντε, και εις ανώτερα (οικονομικά κλιμάκια...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr