-
To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.
Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.
-
To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.
Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.
-
To autoexpress ορκιζεται οτι αυτο ειναι το νεο Πεζο 107 ετοιμο για παραγωγη και διαθεση στις αρχες του 2004. Βασιζετε σχεδιαστικα στο κονσεπτ Sésame που ειδαμε σε εκθεσεις στο παρελθον. Οι γνωστοι 1.1 και 1.4 κινητηρες απο το 206 θα χρισημοποιηθουν αλλα και ακομη ενας 3κυλινδρος 1.2 λιτρα κινητηρας. Δυο ακομη 1.4 ντισελ κινητηρες με 68 και 100 αλογα επισης.
Συμπληρωματικα ο διαδοχος του 106 GTi θα εμφανιστει την ιδια περιοδο με εναν νεα κινητηρα αμεσου ψεκασμου στα 1.6 λιτρα εξελιγμενος με την βοηθεια της Φορντ. Περιμενουμε περιπου 120 αλογα οπως επισης και 150 αλογα απο πιθανοτατα μια 2λιτρη εκδοση αυτου.
-
Από μπροστά θυμίζει το 206 (την έμαθε τη συνταγή η Peugeot). Από πίσω δεν είναι άσχημο, εκτός από τα φώτα, που δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Η συρόμενη πόρτα είναι μια έξυπνη ιδέα. Ωστόσο, η όλη εικόνα που αποπνέει το αμάξι είναι ενός 'καθαρόαιμου' αυτοκινήτου πόλης.
-
Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;
-
Πολυμορφικίζει (σικ ε?) και πάει με όλα, σαν την κοκα-κολα. Στα ψωνια, στην εκδρομή, στο γραφείο, στην πόλη, στο χωριό. Πάρτε λοιπόν όσοι θέλετε το 106 τώρα που γυρίζει, γιατί η Pug δεν πρόκειτε να ξαναβγάλει τέτοιο αυτοκίνητο.
-
Δεν είναι αυτό το νέο 107.
Αυτό είναι μία πρόταση για ένα καθαρά αυτοκίνητο πόλης και πιθανότατα το προϊόν συνεργασίας της Peugeot με την Toyota (στην τελική του εμπορική μορφή). -
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;Eννοείς οτι το 206 δεν στρίβει;;;;;
-
Σαν αντκαταστατης του Citroen Berlingo μου φαινεται και οχι του 106 (ακου συρομενη πορτα). Μηπως εγινε καποιο λαθος?
-
Χρόνια πολλά Γαβριήλ και οτι επιθυμείς. Προσωπικά σε προτιμώ σε ρόλο κατασκόπου παρά σε ρόλο κατήγορου όχι οτι και η κριτική δεν χρειάζεται βέβαια αλλά η κατασκοπία είναι πιο ενδιαφέρουσα
-
Για το 107 δείτε εδώ...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Η ιδέα με τη συρρόμενη πόρτα προσωπικά μου αρέσει. Τώρα για την αίσθηση (ημιφορτηγού)... όλα μία ιδέα είναι.
-
Δηλαδή αυτό το χάλι, θα είναι το επόμενο rallye ???????
-
Rallye;;; Εκεί είσαι ακόμη...
Πάει... ο βασιλιάς απέθανε, ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ! (εεεπ, μην παρεξηγηθώ για το λέοντα μιλώ ).
-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Ωραίο δείχνει, έξυπνο και πρακτικό. Αλλά, ρε παιδιά, έτσι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες (και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο. Αν σταματησουν να στρίβουν και τα Peugeot λέω να το κλείσουμε το μαγαζί. Γιατί δεν κρατάνε και το 106 στην παραγωγή για καμιά 20ριά χρόνια ακόμα;Mi trelathoume oti to 206 den estrive kala. Allo oti itan malako kai ksefevge apo ta protypa twn pio sklirwn progonwn tou. Alla exw odigisei 206GTi apla me 2 elathria pio sklira (kai poly xamilwmeno) kai mama amortiser (th xeiroterh thewritika anarthsh), kai itan poly poly kalo.
Epishs, h Peugeot den 'thn emathe th syntagh'... Thn 'evgale' kai th dhmiourgise th syntagh afth
Paidia.. na pw kati akoma? H Peugeot legetai Peugeot ki oxi Pug pou th grafoun polloi.
To Pug kanonika xrhsimopoieitai gia kapoia paliotera montelo ths Peugeot, opws as poume 'Pug205' .. To xrhsimopoioume kai se shmerina montela merikes fores, alla mh kataliksoume na leme kai th Peugeot 'Pug' ...
Kserw.. ginomai pseira kai spastikos.. Kollimata einai afta...bye!
-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
......(και από την εμπειρία του 206) μάλλον θα πρέπει να ξεχάσουμε το στρίψιμο.Φίλε pastri κάτσε να δούμε και το RC και μετά βγάζουμε τα συμπεράσματα για το αν το 206 στρίβει. Mην ξεχνάς και το 205 GTI που έμεινε στην ιστορία ήταν η κορυφαία έκδοση του 205. Kαι όπως έχω ξαναπεί σε άλλο topic, μην συγκρίνουμε το Rallye με οποιοδήποτε 206. Eίναι μήλα με πορτοκάλια.
-
Αγαπητοί φίλοι, έλεος. Το έγραψα αυτό για το 206 γιατί όταν βγήκε οδηγούσα ήδη ένα 106, και περίμενα το 206 να στρίβει καλύτερα. Δεν μου έδωσε αυτήν την εντύπωση και ομολογώ ότι απογοητεύτηκα. Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι το 206 δεν στρίβει, απλώς προτιμώ το 106 σε αυτόν τον τομέα. Επίσης δεν έχω οδηγήσει 206 πάνω από 1.400 κεκ, οπότε μη θεωρηθεί η άποψή μου συνολική. Αυτά... Αν κάνω λάθος είμαι έτοιμος να ανακαλέσω...
-
Μωρέ ας στρίβουν σωστά και ας τα λένε και JCB...Αλλά δεν το βλέπω για πολύ ακόμα!
-
AAA... Επισης, στη 2η φωτο που δειχνει το μελλοντικο 107 απο πισω, αν παρατηρησετε το δεξι πισω Michelen ειναι φορεμενο με λανθασμενη φορα
-
Τι μάτι είναι αυτό βρε παιδί μου?
-
107 Ραλί!!!!
Ξεχάστε αυτά που ξέρατε!!! Θέλετε α οδηγείτε και όχι να σέρνεστε παθητικά; Είτε μεταχειρισμένο λοιπόν, είτε θα τα σκάσετε τα λεφτάκια σας!
Και τόσο καιρό που κοροϊδεύαμε αυτούς που έδιναν ένα σκασμό λεφτά για Mini (Midi-Maxi)...
Άντε, και εις ανώτερα (οικονομικά κλιμάκια...)
Το νεο Πεζο 107