-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα,αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει!Θα αλλάξω τα λάδια στο αμάξι μου, έχω κάνει 10.000 και δεν θα το πάω στην εταιρία αν κ είμαι στην εγγύηση για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε!Το γενικό σέρβις είναι κάθε 20.000 οπότε την αλλαγή αυτήν θα την κάνω εγώ.Το αμάξι στο σύνολο έχει 50.000 χλμ και είναι Hyundai i20 DIESEL 1400άρι 90ps με φίλτρο DPF 2013 Μοντέλο. Άνοιξα το βιβλίο κ λέει προδιαγραφές API SERVICE CH-4 ή μεγαλύτερη..Τι σημαίνουνε αυτά?ακόμη παρακάτω λέει ACEA B4.Με τα παραπάνω στοιχεία θα πρέπει να πάρω το λάδι η του λέω μοντέλο και μου δίνει κάποιο λάδι π.χ σέλ καστρόλ κτλ?Κατά καιρούς έχω διαβάσει κάποια πράγματα σχετικά με την προσοχή στο λάδι ιδιαίτερα όταν υπάρχει φίλτρο dpf για αυτό κ θέλω από κάποιον φίλο βοήθεια για εξηγήσεις η αν είναι δυνατό να μου ποστ άρει καμιά σελίδα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιού...ευχαριστώ!!!!!
Να σε ρωτησω κατι; Σου γραφει το βιβλιο γενικο σερβις ανα 20000χλμ; Εμενα το ταπεινο κορσα 12ετιας μου εχει γενικο σερβις ανα 35000 χλμ η δυο χρονια ενω φιλτρο βενζινης αερα και καμπινας μπουζι ανα 4 χρονια η 60000 χλμ. Βεβαια τα αλλαζω ανα 2 χρονια. 20000χλμ μου φαινονραι λιγα για γενικο σερβις και ειδικα για πετρελαιο.
Αλλαζεις λαδια κάθε 35000 χιλιόμετρα?!
Eιδικά τα συνθετικά group V, έως και ποτέ, (η σε πολύ αραιά διαστήματα, κάθε 50.000 χλμ. π.χ.).
Αλλάζεις μόνο φίλτρο και συμπληρώνεις όποτε απαιτείται.
Έτσι αποδίδουν καλύτερα όπως έχει αποδειχτεί από σχετικές μελέτες.
Επίσης, υπάρχουν 5W 30 λάδια group V, που είναι ποιό παχύρευστα από δήθεν συνθετικά 40αρια, σε συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα, και τον καλύπτουν καλύτερα από οτιδήποτε άλλο, λόγω διαφοράς στην εν γένει σύνθεσή τους.
Μιλάω για βενζινοκινητήρες.
Εδώ τα λες όλα λαθος.Καταρχας το λαδι οξειδώνεται καθως καυσαερια ερχονται σε επαφη μαζι του και επιπλέον λογω θερμοκρασιών.Γενικα υπόκεινται σε φθορα.Τα ΡΑΟ λιπαντικα με λιγους εστερες είναι τα καλητερα για φυσιολογικη χρηση.Η αποδοση τους μειωνεται σταδιακα και όχι ραγδαια όπως των εστερικων.Επειδη εχω δοκιμασει να αφήσω λαδια 5w50 και 10W60 για 20-25.000 χιλιόμετρα μεσα στον κινητηρα εχω να σου πω τα εξης.Μολις το βαζεις υπαρχει απολυτη ησυχια(λογω ιξωδους)Μετα τις 5-6000 χιλιόμετρα το 10w60 εχανε λιγο σε ποιοτητα λειτουργιας,Μετα τις15000 χιλιόμετρα και τα δυο ειχαν χασει πολύ και μετα τις 20.000 χιλιόμετρα αρχιζε να τα καιει σημαδι ότι αρχιζαν να σπανε και ο θορυβος ειδικα ζεστο και ρελαντί ειχε αυξηθεί πολύ.Ο κινητήρας μεχρι τις 20.000 χιλιόμετρα ζητημα αν ειχε καψει 200 μλ.Τα λαδα δεν αντεχουν τοσα χιλιόμετρα που λες εσυ ή αντεχουν αγκομαχώντας.
Αυτό που γραφεις για συμπλήρωμα και ότι λειτουργουν καλητερ είναι επισης λαθος.Προφανως αναφερεσαι στο φαινομενο του ξεπλύματος(flash νομιζω )Για τους κινητήρες παιρνει 70-80 χιλιόμετρα και καποιους θερμικούς κυκλους να ξαναπιασει νέο φιλμ το λιπαντικο.Αυτο που λες ισχυει αρκετα στα αυτόματα σασμαν οπου εχουν καταστραφει ουκ ολιγα λογω λαθος αλλαγων λαδιων.
Τελος το 5w30 μπροστα σε ένα --w40 είναι πιο λεπτορευστο 100% σε θερμοκρασια λειτουργιας και λιγοτερο ανθεκτικο.Τελευταια εχει παραγινει το κακο με τα λαδια-νερακια.Δεν είναι ολοι οι κινητήρες για τετοια ιξωδη.1)'Ερευνάτε τας γραφάς'
2)'Bob is the oil guy'
3)Όσα λες είναι λάθος, (με μικροεξαιρέσεις).
Παιδια ειρηνη υμιν. Εγω μιλησα για γενικο σερβις και ιχι για λιπαντικο. Λαδια αλλαζω ανα 15000 χλμ η αβα ετος μαζι με φιλτρο λαδιο. Βεβαια ανα ετος εχω κανει γυρω στις 11000 εως 12000 χλμ και τοτε αλλαζω. Λαδια βαζω τα ταπεινα gm dexos 2 5w30. Ολα τα αλλα φιλτρα τα αλλαζω στα 2 χρονια η 35000 χλμ. Βεβαια το βιβλιο λεει μπουζι φιλτρο αερα και καμπινας και καυσιμου αλλαγη ανα 4 χρονια η 60000χλμ. Βεβαια αναφερει και αλλαγη λαδιων ανα δυο χρονια η 35000 χλμ που λεει και ο νικολας μιας και εχουμε το ιδιο αμαξι. Βεβαια μετα δοθηκε αλλαγη στην ελληνικη οπελ αλλαγη λαδιων ανα 15000 χλμ η ετος. Ποτε δεν αφησα λαδια μεσα δυο χρονια και μπουζι και φιλτρα τεσσερα χρονια. Αλλα τα 20000 χλμ μου φαινονται λιγα για ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ξαι σε diesel κιολας. Εξτος αν ο φιλος εννοει λιπαντικο σερβις ανα 20000 χλμ που ειναι αλλο πραγμα και πιο λογικο.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα,αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει!Θα αλλάξω τα λάδια στο αμάξι μου, έχω κάνει 10.000 και δεν θα το πάω στην εταιρία αν κ είμαι στην εγγύηση για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε!Το γενικό σέρβις είναι κάθε 20.000 οπότε την αλλαγή αυτήν θα την κάνω εγώ.Το αμάξι στο σύνολο έχει 50.000 χλμ και είναι Hyundai i20 DIESEL 1400άρι 90ps με φίλτρο DPF 2013 Μοντέλο. Άνοιξα το βιβλίο κ λέει προδιαγραφές API SERVICE CH-4 ή μεγαλύτερη..Τι σημαίνουνε αυτά?ακόμη παρακάτω λέει ACEA B4.Με τα παραπάνω στοιχεία θα πρέπει να πάρω το λάδι η του λέω μοντέλο και μου δίνει κάποιο λάδι π.χ σέλ καστρόλ κτλ?Κατά καιρούς έχω διαβάσει κάποια πράγματα σχετικά με την προσοχή στο λάδι ιδιαίτερα όταν υπάρχει φίλτρο dpf για αυτό κ θέλω από κάποιον φίλο βοήθεια για εξηγήσεις η αν είναι δυνατό να μου ποστ άρει καμιά σελίδα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιού...ευχαριστώ!!!!!
Να σε ρωτησω κατι; Σου γραφει το βιβλιο γενικο σερβις ανα 20000χλμ; Εμενα το ταπεινο κορσα 12ετιας μου εχει γενικο σερβις ανα 35000 χλμ η δυο χρονια ενω φιλτρο βενζινης αερα και καμπινας μπουζι ανα 4 χρονια η 60000 χλμ. Βεβαια τα αλλαζω ανα 2 χρονια. 20000χλμ μου φαινονραι λιγα για γενικο σερβις και ειδικα για πετρελαιο.
Αλλαζεις λαδια κάθε 35000 χιλιόμετρα?!
Eιδικά τα συνθετικά group V, έως και ποτέ, (η σε πολύ αραιά διαστήματα, κάθε 50.000 χλμ. π.χ.).
Αλλάζεις μόνο φίλτρο και συμπληρώνεις όποτε απαιτείται.
Έτσι αποδίδουν καλύτερα όπως έχει αποδειχτεί από σχετικές μελέτες.
Επίσης, υπάρχουν 5W 30 λάδια group V, που είναι ποιό παχύρευστα από δήθεν συνθετικά 40αρια, σε συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα, και τον καλύπτουν καλύτερα από οτιδήποτε άλλο, λόγω διαφοράς στην εν γένει σύνθεσή τους.
Μιλάω για βενζινοκινητήρες.
Εδώ τα λες όλα λαθος.Καταρχας το λαδι οξειδώνεται καθως καυσαερια ερχονται σε επαφη μαζι του και επιπλέον λογω θερμοκρασιών.Γενικα υπόκεινται σε φθορα.Τα ΡΑΟ λιπαντικα με λιγους εστερες είναι τα καλητερα για φυσιολογικη χρηση.Η αποδοση τους μειωνεται σταδιακα και όχι ραγδαια όπως των εστερικων.Επειδη εχω δοκιμασει να αφήσω λαδια 5w50 και 10W60 για 20-25.000 χιλιόμετρα μεσα στον κινητηρα εχω να σου πω τα εξης.Μολις το βαζεις υπαρχει απολυτη ησυχια(λογω ιξωδους)Μετα τις 5-6000 χιλιόμετρα το 10w60 εχανε λιγο σε ποιοτητα λειτουργιας,Μετα τις15000 χιλιόμετρα και τα δυο ειχαν χασει πολύ και μετα τις 20.000 χιλιόμετρα αρχιζε να τα καιει σημαδι ότι αρχιζαν να σπανε και ο θορυβος ειδικα ζεστο και ρελαντί ειχε αυξηθεί πολύ.Ο κινητήρας μεχρι τις 20.000 χιλιόμετρα ζητημα αν ειχε καψει 200 μλ.Τα λαδα δεν αντεχουν τοσα χιλιόμετρα που λες εσυ ή αντεχουν αγκομαχώντας.
Αυτό που γραφεις για συμπλήρωμα και ότι λειτουργουν καλητερ είναι επισης λαθος.Προφανως αναφερεσαι στο φαινομενο του ξεπλύματος(flash νομιζω )Για τους κινητήρες παιρνει 70-80 χιλιόμετρα και καποιους θερμικούς κυκλους να ξαναπιασει νέο φιλμ το λιπαντικο.Αυτο που λες ισχυει αρκετα στα αυτόματα σασμαν οπου εχουν καταστραφει ουκ ολιγα λογω λαθος αλλαγων λαδιων.
Τελος το 5w30 μπροστα σε ένα --w40 είναι πιο λεπτορευστο 100% σε θερμοκρασια λειτουργιας και λιγοτερο ανθεκτικο.Τελευταια εχει παραγινει το κακο με τα λαδια-νερακια.Δεν είναι ολοι οι κινητήρες για τετοια ιξωδη.1)'Ερευνάτε τας γραφάς'
2)'Bob is the oil guy'
3)Όσα λες είναι λάθος, (με μικροεξαιρέσεις).
Παιδια ειρηνη υμιν. Εγω μιλησα για γενικο σερβις και ιχι για λιπαντικο. Λαδια αλλαζω ανα 15000 χλμ η αβα ετος μαζι με φιλτρο λαδιο. Βεβαια ανα ετος εχω κανει γυρω στις 11000 εως 12000 χλμ και τοτε αλλαζω. Λαδια βαζω τα ταπεινα gm dexos 2 5w30. Ολα τα αλλα φιλτρα τα αλλαζω στα 2 χρονια η 35000 χλμ. Βεβαια το βιβλιο λεει μπουζι φιλτρο αερα και καμπινας και καυσιμου αλλαγη ανα 4 χρονια η 60000χλμ. Βεβαια αναφερει και αλλαγη λαδιων ανα δυο χρονια η 35000 χλμ που λεει και ο νικολας μιας και εχουμε το ιδιο αμαξι. Βεβαια μετα δοθηκε αλλαγη στην ελληνικη οπελ αλλαγη λαδιων ανα 15000 χλμ η ετος. Ποτε δεν αφησα λαδια μεσα δυο χρονια και μπουζι και φιλτρα τεσσερα χρονια. Αλλα τα 20000 χλμ μου φαινονται λιγα για ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ξαι σε diesel κιολας. Εξτος αν ο φιλος εννοει λιπαντικο σερβις ανα 20000 χλμ που ειναι αλλο πραγμα και πιο λογικο.
Στο δικό μου αμάξι το i20 diesel λέει κάθε 20.000 απλά εγώ από μόνος μου τα αλλάζω κάθε 10.000 λόγο ότι κάνω πολλά χλμ. το χρόνο, (γύρο στα 27.000-30.000) οπότε μια αλλαγή ενδιάμεση δεν κάνει κακό.. και στην αντιπροσωπεία δεν το πηγαίνω για μια απλή αλλαγή λαδιών!.ευχαριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις τους και είμαι ανάμεσα σε mobil 1 esp formoula 5w30 και σε Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 εκτός αν βρώ κάτι άλλο ..ευχαριστώ και πάλι το φόρουμ!
-
Αυτο ρωταω ρε συ. Σου λεει αλλαγη ανα 20000 αλλαγη μονο λαδια η πληρες σερβις με αλλαγη λαδιων φιλτρου λαδιου, αερα, πετρελαιου;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δηλαδη οταν αλλαζουμε λαδια και γλυκαινει ο ηχος της μηχανης..............ειναι απο τη φθορα!!!!!
Mπορεί να είναι placebo λέω, τουλάχιστον εγώ δεν παρατηρώ κάτι τέτοιο.
Αν θες κάνε μια ηχογράφηση προ και μετά και postαρε.Αν δεν καταλαβαίνεις διαφορα στον ηχο πριν και μετα την αλλαγη δεν ξερεις καλα το αυτοκινητο σου.Το λαδι λειτουργει και ως ηχομονωτικο.Οσο πιο παχυρευστο τοσο περισσοτερο.
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα,αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει!Θα αλλάξω τα λάδια στο αμάξι μου, έχω κάνει 10.000 και δεν θα το πάω στην εταιρία αν κ είμαι στην εγγύηση για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε!Το γενικό σέρβις είναι κάθε 20.000 οπότε την αλλαγή αυτήν θα την κάνω εγώ.Το αμάξι στο σύνολο έχει 50.000 χλμ και είναι Hyundai i20 DIESEL 1400άρι 90ps με φίλτρο DPF 2013 Μοντέλο. Άνοιξα το βιβλίο κ λέει προδιαγραφές API SERVICE CH-4 ή μεγαλύτερη..Τι σημαίνουνε αυτά?ακόμη παρακάτω λέει ACEA B4.Με τα παραπάνω στοιχεία θα πρέπει να πάρω το λάδι η του λέω μοντέλο και μου δίνει κάποιο λάδι π.χ σέλ καστρόλ κτλ?Κατά καιρούς έχω διαβάσει κάποια πράγματα σχετικά με την προσοχή στο λάδι ιδιαίτερα όταν υπάρχει φίλτρο dpf για αυτό κ θέλω από κάποιον φίλο βοήθεια για εξηγήσεις η αν είναι δυνατό να μου ποστ άρει καμιά σελίδα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιού...ευχαριστώ!!!!!
Να σε ρωτησω κατι; Σου γραφει το βιβλιο γενικο σερβις ανα 20000χλμ; Εμενα το ταπεινο κορσα 12ετιας μου εχει γενικο σερβις ανα 35000 χλμ η δυο χρονια ενω φιλτρο βενζινης αερα και καμπινας μπουζι ανα 4 χρονια η 60000 χλμ. Βεβαια τα αλλαζω ανα 2 χρονια. 20000χλμ μου φαινονραι λιγα για γενικο σερβις και ειδικα για πετρελαιο.
Αλλαζεις λαδια κάθε 35000 χιλιόμετρα?!
Eιδικά τα συνθετικά group V, έως και ποτέ, (η σε πολύ αραιά διαστήματα, κάθε 50.000 χλμ. π.χ.).
Αλλάζεις μόνο φίλτρο και συμπληρώνεις όποτε απαιτείται.
Έτσι αποδίδουν καλύτερα όπως έχει αποδειχτεί από σχετικές μελέτες.
Επίσης, υπάρχουν 5W 30 λάδια group V, που είναι ποιό παχύρευστα από δήθεν συνθετικά 40αρια, σε συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα, και τον καλύπτουν καλύτερα από οτιδήποτε άλλο, λόγω διαφοράς στην εν γένει σύνθεσή τους.
Μιλάω για βενζινοκινητήρες.
Εδώ τα λες όλα λαθος.Καταρχας το λαδι οξειδώνεται καθως καυσαερια ερχονται σε επαφη μαζι του και επιπλέον λογω θερμοκρασιών.Γενικα υπόκεινται σε φθορα.Τα ΡΑΟ λιπαντικα με λιγους εστερες είναι τα καλητερα για φυσιολογικη χρηση.Η αποδοση τους μειωνεται σταδιακα και όχι ραγδαια όπως των εστερικων.Επειδη εχω δοκιμασει να αφήσω λαδια 5w50 και 10W60 για 20-25.000 χιλιόμετρα μεσα στον κινητηρα εχω να σου πω τα εξης.Μολις το βαζεις υπαρχει απολυτη ησυχια(λογω ιξωδους)Μετα τις 5-6000 χιλιόμετρα το 10w60 εχανε λιγο σε ποιοτητα λειτουργιας,Μετα τις15000 χιλιόμετρα και τα δυο ειχαν χασει πολύ και μετα τις 20.000 χιλιόμετρα αρχιζε να τα καιει σημαδι ότι αρχιζαν να σπανε και ο θορυβος ειδικα ζεστο και ρελαντί ειχε αυξηθεί πολύ.Ο κινητήρας μεχρι τις 20.000 χιλιόμετρα ζητημα αν ειχε καψει 200 μλ.Τα λαδα δεν αντεχουν τοσα χιλιόμετρα που λες εσυ ή αντεχουν αγκομαχώντας.
Αυτό που γραφεις για συμπλήρωμα και ότι λειτουργουν καλητερ είναι επισης λαθος.Προφανως αναφερεσαι στο φαινομενο του ξεπλύματος(flash νομιζω )Για τους κινητήρες παιρνει 70-80 χιλιόμετρα και καποιους θερμικούς κυκλους να ξαναπιασει νέο φιλμ το λιπαντικο.Αυτο που λες ισχυει αρκετα στα αυτόματα σασμαν οπου εχουν καταστραφει ουκ ολιγα λογω λαθος αλλαγων λαδιων.
Τελος το 5w30 μπροστα σε ένα --w40 είναι πιο λεπτορευστο 100% σε θερμοκρασια λειτουργιας και λιγοτερο ανθεκτικο.Τελευταια εχει παραγινει το κακο με τα λαδια-νερακια.Δεν είναι ολοι οι κινητήρες για τετοια ιξωδη.1)'Ερευνάτε τας γραφάς'
2)'Bob is the oil guy'
3)Όσα λες είναι λάθος, (με μικροεξαιρέσεις).
Παιδια ειρηνη υμιν. Εγω μιλησα για γενικο σερβις και ιχι για λιπαντικο. Λαδια αλλαζω ανα 15000 χλμ η αβα ετος μαζι με φιλτρο λαδιο. Βεβαια ανα ετος εχω κανει γυρω στις 11000 εως 12000 χλμ και τοτε αλλαζω. Λαδια βαζω τα ταπεινα gm dexos 2 5w30. Ολα τα αλλα φιλτρα τα αλλαζω στα 2 χρονια η 35000 χλμ. Βεβαια το βιβλιο λεει μπουζι φιλτρο αερα και καμπινας και καυσιμου αλλαγη ανα 4 χρονια η 60000χλμ. Βεβαια αναφερει και αλλαγη λαδιων ανα δυο χρονια η 35000 χλμ που λεει και ο νικολας μιας και εχουμε το ιδιο αμαξι. Βεβαια μετα δοθηκε αλλαγη στην ελληνικη οπελ αλλαγη λαδιων ανα 15000 χλμ η ετος. Ποτε δεν αφησα λαδια μεσα δυο χρονια και μπουζι και φιλτρα τεσσερα χρονια. Αλλα τα 20000 χλμ μου φαινονται λιγα για ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ξαι σε diesel κιολας. Εξτος αν ο φιλος εννοει λιπαντικο σερβις ανα 20000 χλμ που ειναι αλλο πραγμα και πιο λογικο.
Στο δικό μου αμάξι το i20 diesel λέει κάθε 20.000 απλά εγώ από μόνος μου τα αλλάζω κάθε 10.000 λόγο ότι κάνω πολλά χλμ. το χρόνο, (γύρο στα 27.000-30.000) οπότε μια αλλαγή ενδιάμεση δεν κάνει κακό.. και στην αντιπροσωπεία δεν το πηγαίνω για μια απλή αλλαγή λαδιών!.ευχαριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις τους και είμαι ανάμεσα σε mobil 1 esp formoula 5w30 και σε Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 εκτός αν βρώ κάτι άλλο ..ευχαριστώ και πάλι το φόρουμ!
Δημοσίευσηαπό ohristou » 25/10/15 16:50
Αυτο ρωταω ρε συ. Σου λεει αλλαγη ανα 20000 αλλαγη μονο λαδια η πληρες σερβις με αλλαγη λαδιων φιλτρου λαδιου, αερα, πετρελαιου;
ohristouΚάθε 20.000 είναι ας το πούμε το γενικό με αυτά που ανέφερες εκτός του πετρελαίου που είναι ανά 60.000.Εγώ κάνω την ενδιάμεση αλλαγή στα 10.000 μόνο λάδια.
-
Καλα κανετε, ενδιαμεσα(στα long life service) ενα πεταμα στα λαδια εστω χωρις φιλτρο ειναι οτι καλυτερο. Και μην ακουσω κανενα μιζεριασμα για το κοστος των 40 ευρω. Οσοι κρατανε χρονια τα αμαξια τους ξερουν τα πλεονεκτηματα, οι υπολοιποι απλα δεν εχουν λογο.
-
Tρίτη αλλαγή λαδιών σε πετρέλαιο Ντάστερ 1.500 την προηγούμενη εβδομάδα.Αλλαγές κάθε 20.000 χλμ. τι λάδι έβαλαν δεν γνωρίζω. Ο θόρυβος του μοτέρ έγινε πιο γλυκός, αλλά για 1.000 μόνο χλμ. Μετά δυνάμωσε. Όμως είναι η δεύτερη φορά που παρατηρώ ότι τα τελευταία 1.000=2.000 χλμ. πριν την αλλαγή ο θόρυβος είχε αυξηθεί.
-
Ρε σεις...
Τσάμπα το παλεύουμε το θέμα...
Εσείς, (όχι όλοι), δεν έχετε καταλάβει ακόμα την διαφορά ανάμεσα στα 'λάδια', γενικώς, και στα 'συνθετικά group V' λάδια...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tρίτη αλλαγή λαδιών σε πετρέλαιο Ντάστερ 1.500 την προηγούμενη εβδομάδα.Αλλαγές κάθε 20.000 χλμ. τι λάδι έβαλαν δεν γνωρίζω. Ο θόρυβος του μοτέρ έγινε πιο γλυκός, αλλά για 1.000 μόνο χλμ. Μετά δυνάμωσε. Όμως είναι η δεύτερη φορά που παρατηρώ ότι τα τελευταία 1.000=2.000 χλμ. πριν την αλλαγή ο θόρυβος είχε αυξηθεί.Μήπως οι συγκεκριμένες αλλαγές συμπίπτουν με μεταβολές της θερμοκρασίας (χειμώνας - καλοκαίρι) και συ αδίκως ρίχνεις τις ευθύνες στσ λάδια;
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Tρίτη αλλαγή λαδιών σε πετρέλαιο Ντάστερ 1.500 την προηγούμενη εβδομάδα.Αλλαγές κάθε 20.000 χλμ. τι λάδι έβαλαν δεν γνωρίζω. Ο θόρυβος του μοτέρ έγινε πιο γλυκός, αλλά για 1.000 μόνο χλμ. Μετά δυνάμωσε. Όμως είναι η δεύτερη φορά που παρατηρώ ότι τα τελευταία 1.000=2.000 χλμ. πριν την αλλαγή ο θόρυβος είχε αυξηθεί.
Μήπως οι συγκεκριμένες αλλαγές συμπίπτουν με μεταβολές της θερμοκρασίας (χειμώνας - καλοκαίρι) και συ αδίκως ρίχνεις τις ευθύνες στσ λάδια;
Σε φυσιολογικες συνθηκες λιγο αλλαζει η θερμοκρασια λειτουργιας εκτος αν παει ολο κοφτες.
-
http://www.advride.gr/threads/Συζητηση-με-τον-john-rowland-για-τα-ΛΑΔΙΑ.624/
Η ερώτηση 10 τά λέει όλα. -
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Στο δικό μου αμάξι το i20 diesel λέει κάθε 20.000 απλά εγώ από μόνος μου τα αλλάζω κάθε 10.000 λόγο ότι κάνω πολλά χλμ. το χρόνο, (γύρο στα 27.000-30.000) οπότε μια αλλαγή ενδιάμεση δεν κάνει κακό.. και στην αντιπροσωπεία δεν το πηγαίνω για μια απλή αλλαγή λαδιών!.ευχαριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις τους και είμαι ανάμεσα σε mobil 1 esp formoula 5w30 και σε Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 εκτός αν βρώ κάτι άλλο ..ευχαριστώ και πάλι το φόρουμ!Παρηγγειλε απο το ιντερνετ (απο Ελλαδα, μην ψαχνεσαι) ενα αυθεντικο φιλτρακι και βαλτου, κανεις που κανεις τη δουλεια, μιλαμε για 5€ υποθεση.
-
Ο χρήστης Panansas έγραψε:
http://www.advride.gr/threads/Συζητηση-με-τον-john-rowland-για-τα-ΛΑΔΙΑ.624/
Η ερώτηση 10 τά λέει όλα.Kαι ύστερα ήρθε η # 11, (όταν, ξαφνικά, προσαρμόστηκαν στο σήμερα)....
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Στο δικό μου αμάξι το i20 diesel λέει κάθε 20.000 απλά εγώ από μόνος μου τα αλλάζω κάθε 10.000 λόγο ότι κάνω πολλά χλμ. το χρόνο, (γύρο στα 27.000-30.000) οπότε μια αλλαγή ενδιάμεση δεν κάνει κακό.. και στην αντιπροσωπεία δεν το πηγαίνω για μια απλή αλλαγή λαδιών!.ευχαριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις τους και είμαι ανάμεσα σε mobil 1 esp formoula 5w30 και σε Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 εκτός αν βρώ κάτι άλλο ..ευχαριστώ και πάλι το φόρουμ!
Παρηγγειλε απο το ιντερνετ (απο Ελλαδα, μην ψαχνεσαι) ενα αυθεντικο φιλτρακι και βαλτου, κανεις που κανεις τη δουλεια, μιλαμε για 5€ υποθεση.
καλησπέρα φίλε μου παλιότερα είχαμε ξαναμιλήσει αν θυμάσαι για θέματα dpf κτλ... αυτό ακριβώς θα κάνω θα αλλάξω κ το φιλτράκι και από ελλάδα να το πάρω κάνει 10 ευρώ σιγά, δύο ποτά υπόθεση είναι..γνώμη μου είναι σε αυτά τα θέματα δεν κάνουμε τσιγκουνιές!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tρίτη αλλαγή λαδιών σε πετρέλαιο Ντάστερ 1.500 την προηγούμενη εβδομάδα.Αλλαγές κάθε 20.000 χλμ. τι λάδι έβαλαν δεν γνωρίζω. Ο θόρυβος του μοτέρ έγινε πιο γλυκός, αλλά για 1.000 μόνο χλμ. Μετά δυνάμωσε. Όμως είναι η δεύτερη φορά που παρατηρώ ότι τα τελευταία 1.000=2.000 χλμ. πριν την αλλαγή ο θόρυβος είχε αυξηθεί.Γράφεις και μάλιστα καιρό τώρα, σε αυτό το νήμα, και τολμάς να λες πως δεν γνωρίζεις τι λάδι έβαλαν μέσα!
**
Διαχειριστές BAN και άμεσα παρακαλώ
**
...
..
.Υποψιάζομαι πως το λάδι που σου έβαλαν δεν είναι και τόσο σταθερό.
-
Ετσι κανουν τα diesel. Πρεπει να ξερεις τι λαδια βαζεις για το καλο του dpf.
-
Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
Ετσι κανουν τα diesel. Πρεπει να ξερεις τι λαδια βαζεις για το καλο του dpf.καλησπέρα φίλε μου ,εσύ τι λάδια βάζεις στο αμάξι σου?της εταιρίας η δικά σου λάδια?
-
Δικα μου τους πηγαινω liqui moly.
-
Τι επιλογές έχουμε στην ελληνική αγορά εάν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε ελαιολιπαντικό εστερικής βάσεως;
Τα MOBIL 1 5w30 kai 0w20 σε ποια κατηγορία ανήκουν; IV ή V;
Από motul τι υπάρχει στην Ελλάδα που να είναι εστερικής βάσεως;
Ποιος πουλάει motul εστερικής βάσεως στη Ελλάδα;
Ελπίζω να μην σας κούρασα και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
υπάρχουν πλέον και τα περισσότερα από αυτά εδώ
http://www.penriteoil.com.au/products-c ... base_oil=1για τα 0w20 είμαι σίγουρος αλλά δες τις προδιαγραφές καθώς είναι από τα ψιλά 20άρια.
εγώ σχεδιάζω να βάλω τα 5w30, είναι ήδη στο ντουλάπι.
Στα υπόψη ότι τα groupIV/V της penrite δεν είναι πιστοποιημένα, προφανώς θα έβγαιναν πολύ ακριβά αν έβγαζαν και πιστοποιητικό.
Motul δεν είμαι σίγουρος αν έχουν κάτι άλλο από τα επίσης μη πιστοποιημένα 300V
ΥΓ
Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα http://www.penriteoil.com.au/products-c ... uel_type=7
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]