-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Πόλο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα... Ένα άσχημο Ίμπιζα!!!Εγώ πάλι βλεπω τα πόλο και ίμπιζα σαν ασχημα Φαμπια.
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Baggelh mallon tha erthw sto meeting an eimai Athina to epomeno S/K. (o clio16v eimai) Pes ston proedro oti exei kanei lathos sto site kai sthn photo tou clio mou bgazei to 1,6 tou d-h....
to forum tou tfrc doulevei?
Alhtheia ti tha proteines gia to cliaki mou?Ο προεδρος θα κρεμαστει το Σαββατο για αυτο του το λαθος
Προτεινω εξατμιση Supersprint και φιλτρο BMC-cda.Η εξατμιση καλο θα ηταν να αποτελειται απο μεσαιο τελικο και χταποδι.Υστερα παμε μαζι για προγραμμα.Αν με αυτα δεν δειξει 130 αλογα θα αυτοκτονησω .
Το site του tfrc θα λειτουργει απο αυριο κανονικα η ετσι τουλαχιστον μου ειπαν.Αν θελεις παρε με ενα τηλ.για να σου πω τι να κανεις με το φιλτρο...
Συγγνωμη καταρχην απο τον Pastri και μετα απο τα υπολοιπα παιδια που διαβαζουν αυτο το post αλλα τα προσωπικα μηνυματα ειναι απενεργοποιημενα. -
Ο χρήστης voice of reason έγραψε:
Το Πόλο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα... Ένα άσχημο Ίμπιζα!!!
Εγώ πάλι βλεπω τα πόλο και ίμπιζα σαν ασχημα Φαμπια.
Όντως, το νέο Ίμπιζα δεν με ενθουσίασε από εμφάνιση... Από μπροστά ακόμα και σήμερα δύσκολα το διακρίνω από τα Αρόζα. Απλά επειδή πλέον είναι περισσότερα τα Ίμπιζα τα βρίσκω, και χάνω τα Αρόζα...
Το Φάμπια δεν μου αρέσει από μπροστά, έτσι κι έτσι, αλλά τα στέισονειδή κλπ δεν μου αρέσουν καθόλου. Από μέσα είναι πολύ καλό, ενώ το Πόλο είναι χάλι μάυρο! Αν το πάρεις κρεμ είναι χάλι κρέμ!!
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Συγγνωμη καταρχην απο τον Pastri και μετα απο τα υπολοιπα παιδια που διαβαζουν αυτο το post αλλα τα προσωπικα μηνυματα ειναι απενεργοποιημενα.Κανένα πρόβλημα, δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγγνώμη. Το γεγονός ότι άνοιξα το topic δεν σημαίνει ότι μου ανήκει...
Επί του θέματος, λοιπόν, πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν το έθεσα σωστά, όσον αφορά την απόφασή μου. Για την ακρίβεια εννοώ ότι εάν δεν πάρω τελικά το Rallye θα προτιμήσω σαφώς το Clio.
Μετά τη σημερινή νεροποντή, βέβαια, πρέπει να δω και τα μοντέλα με εξωλέμβιο...
Για να καταλάβετε τι εννοώ θα σας πω ότι σήμερα είχα τη φαεινή ιδέα από τη Γλυφάδα -που είναι η δουλειά μου- να γυρίσω στο σπίτι μου στη Ν. Ιωνία.
Ε, ρε, κουπί... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Πόλο δεν θα το έπαιρνα με τίποτα... Ένα άσχημο Ίμπιζα!!!
Εγώ πάλι βλεπω τα πόλο και ίμπιζα σαν ασχημα Φαμπια.
Όντως, το νέο Ίμπιζα δεν με ενθουσίασε από εμφάνιση... Από μπροστά ακόμα και σήμερα δύσκολα το διακρίνω από τα Αρόζα. Απλά επειδή πλέον είναι περισσότερα τα Ίμπιζα τα βρίσκω, και χάνω τα Αρόζα...
Το Φάμπια δεν μου αρέσει από μπροστά, έτσι κι έτσι, αλλά τα στέισονειδή κλπ δεν μου αρέσουν καθόλου. Από μέσα είναι πολύ καλό, ενώ το Πόλο είναι χάλι μάυρο! Αν το πάρεις κρεμ είναι χάλι κρέμ!!
Το καλό είναι ότι στην Ελλάδα έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα Arosa (μπορεί και κανένα), οπότε η συγκεκριμένη εμφάνιση του Ibiza δεν παραπέμπει στο Arosa ή κάπου αλλού (αμφιβάλλω αν γνωρίζουν οι περισσότεροι ότι υπάρχει και Seat Arosa). Προσωπικά, το Ibiza μου αρέσει περισσότερο από οποιοδήποτε supermini (μαζί με το 206). Το Fabia είναι συμπαθητικό αλλά συντηρητικό. Το Polo... για το Polo δεν έχω βρει ακόμα τον κατάλληλο χαρακτηρισμό!
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Pes ston proedro oti exei kanei lathos sto site kai sthn photo tou clio mou bgazei to 1,6 tou d-h....Ela more! Ola idia einai!
Tha to diorthoso me thn proth chance!
-
Ela more! Ola idia einai!
Tha to diorthoso me thn proth chance!
Πρόεδρε να διορθώσεις και τη φωτογραφία στην πρώτη σελίδα που γράφει greek clio club.
-
Λοιποοοοοον προεδρε διαλεξε Γκιλοτινα,Κρεμαλα???Η μηπως στη πυρα???
The choice is yours..... -
Clio και πάλι Clio! Εγώ θα παραλάβω αυτή τη βδομάδα το 1200άρι Dynamique! Εξοπλισμένο μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο - το μόνο που του λείπει είναι αισθητήρας βροχής και αυτόματος κλιματισμός. Α, και ηλεκτρικά καθίσματα... Μην τα θέλουμε όμως και όλα δικά μας.
Εντάξει, και το Ibiza είναι πολύ πλούσια εξοπλισμένο, αλλά από μέσα δείχνει πιο φθηνό κι από το Hyundai Accent.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Πότε βγαίνει το νέο μίκρα;
Νομίζω το αργότερο μέχρι τέλη Ιανουαρίου 2003 θα βρίσκεται στη Ελλάδα (μπορεί όμως και το Δεκέμβρη 2002). Εμφανισιακά δε μου άρεσε, αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει αν θα είναι καλό στο δρόμο.
Αφενός η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιώνεται, αφετέρου βρήκα τις πρώτες κριτικές για το Micra στο παρακάτω link: http://www.whatcar.com/default.asp?a=roadtest&b=searchresults&makeref=29&modelref=25105&rt=4195&editionref=29315&s=hmme
-
εγω θα επαιρνα το ιμπιζα γιατι το θεωρω πολυ καλυτερο αυτοκινητο (κοστος/αποδοση) η αδερφη μου ειχε ενα κορσα 16βαλβιδο με 90 αλογα(της βγηκε πολυ μαπα περιεργως...αλλοι δε αντιμετωπισαν προβληματα-εμεις μονο προβληματα που ουτε λαντα δε θα εβγαζε),και τωρα παρα τισ προτροπες μου πηρε κλιο με 98 αλογα,(αφου την απειλησα οτι θα αυτοκτονησω αν αγορασει την απολυτη μηχανολογικη φτηνια...το 206 1,4).Απλα το θεωρω αδιαφορο.... το μοτερ του δε μου φαινεται για 98 αλογα με τιποτα.... ισως ειναι πολυ καινουργιο και μερικα πραγματα μου εκαναν κακη εντυπωση,οπως το οτιστα αφηματα -πατηματα του γκαζιου ο λεβιες των ταχυτητων κλωτσαει και μετακινειτε εμπρος πισω πολυ ... ουτε λεωφορειο να ηταν... επισης η βαση τηςκονσολας δεν ειναι σταθερα τοποθετημενη και με το χερι την κουναςδεξια αριστερα πολυ.. κατα τα αλλα ειναι πολυ ποιοτικο καιμε φοβερη ποιοτητα κυλισης,,,απλα το θεωρω πολυ γυναικειο.... δε μου προκαλει επιθυμια για οδηγηση κλπ
-
Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
εγω θα επαιρνα το ιμπιζα γιατι το θεωρω πολυ καλυτερο αυτοκινητο (κοστος/αποδοση) η αδερφη μου ειχε ενα κορσα 16βαλβιδο με 90 αλογα(της βγηκε πολυ μαπα περιεργως...αλλοι δε αντιμετωπισαν προβληματα-εμεις μονο προβληματα που ουτε λαντα δε θα εβγαζε),και τωρα παρα τισ προτροπες μου πηρε κλιο με 98 αλογα,(αφου την απειλησα οτι θα αυτοκτονησω αν αγορασει την απολυτη μηχανολογικη φτηνια...το 206 1,4).Απλα το θεωρω αδιαφορο.... το μοτερ του δε μου φαινεται για 98 αλογα με τιποτα.... ισως ειναι πολυ καινουργιο και μερικα πραγματα μου εκαναν κακη εντυπωση,οπως το οτιστα αφηματα -πατηματα του γκαζιου ο λεβιες των ταχυτητων κλωτσαει και μετακινειτε εμπρος πισω πολυ ... ουτε λεωφορειο να ηταν... επισης η βαση τηςκονσολας δεν ειναι σταθερα τοποθετημενη και με το χερι την κουναςδεξια αριστερα πολυ.. κατα τα αλλα ειναι πολυ ποιοτικο καιμε φοβερη ποιοτητα κυλισης,,,απλα το θεωρω πολυ γυναικειο.... δε μου προκαλει επιθυμια για οδηγηση κλπΩχ, ωχ, ωχ! Δεν τα λένε αυτά σε ένα 'γαλλοκρατούμενο' forum! Προβλέπω αντιδράσεις.
-
Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
εγω θα επαιρνα το ιμπιζα γιατι το θεωρω πολυ καλυτερο αυτοκινητο (κοστος/αποδοση) η αδερφη μου ειχε ενα κορσα 16βαλβιδο με 90 αλογα(της βγηκε πολυ μαπα περιεργως...αλλοι δε αντιμετωπισαν προβληματα-εμεις μονο προβληματα που ουτε λαντα δε θα εβγαζε),και τωρα παρα τισ προτροπες μου πηρε κλιο με 98 αλογα,(αφου την απειλησα οτι θα αυτοκτονησω αν αγορασει την απολυτη μηχανολογικη φτηνια...το 206 1,4).Απλα το θεωρω αδιαφορο.... το μοτερ του δε μου φαινεται για 98 αλογα με τιποτα.... ισως ειναι πολυ καινουργιο και μερικα πραγματα μου εκαναν κακη εντυπωση,οπως το οτιστα αφηματα -πατηματα του γκαζιου ο λεβιες των ταχυτητων κλωτσαει και μετακινειτε εμπρος πισω πολυ ... ουτε λεωφορειο να ηταν... επισης η βαση τηςκονσολας δεν ειναι σταθερα τοποθετημενη και με το χερι την κουναςδεξια αριστερα πολυ.. κατα τα αλλα ειναι πολυ ποιοτικο καιμε φοβερη ποιοτητα κυλισης,,,απλα το θεωρω πολυ γυναικειο.... δε μου προκαλει επιθυμια για οδηγηση κλπΣαν κατοχος του πρωτου Κλειω δεν θα μπορουσα παρα να διαφωνησω. Λοιπον το ΙΒΙΖΑ σε καμμια περιπτωση δεν ειναι πιο γρηγορο. Δεν ειναι βεβαια το ζητουμενο πιο ειναι γρηγορο, αλλα σε αυτη την κατηγορια παιζει ρολο. Αν και οι διαφορες ειναι μικρες. Επισης οι τιμες ειναι οι ιδιες περιπου με μικρες διαφορες. Το κλειω επισης εχει πολυ καλη ανεση. Ενω το ΙΒΙΖΑ ειναι σκληρο. Ο λεβιες κλωτσαει και στο δικο μου και ειναι φυσιολογικο. Και οσο για το τελευταιο που ανεφερες διαφωνω αν και ειναι υποκειμενικο. Δεν το θεωρω γυναικειο, αλλα πανεμορφη γυναικα και μαλιστα μουσα που σε προκαλει να την κατακτησεις και οχι μονο!!!
-
Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
στα αφηματα -πατηματα του γκαζιου ο λεβιες των ταχυτητων κλωτσαει και μετακινειτε εμπρος πισω πολυ ... ουτε λεωφορειο να ηταν...Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει και στο Μεγκάν κουπέ 1600 που έχω οδηγήσει πολλές φορές.
Σχετίζεται με τις ιδιαίτερα μαλακές βάσεις του κινητήρα.
-
φιλε tabs ειλικρινα δε το σκεφτηκα αλλα παλι μου φαινεται περιεργο... τοσο μαλακες βασεις????
σε καμια βιαη εκκινηση θα κοπουν ολες αν ειναι τοσο μαλακες..... η μπως λειτουργουν ως αποσβεστηρες κραδασμων της μηχανης???? για εξηγηστε καποιος...με ρενο αν το χει ψαξει...
εγω απλα ανεφερα οτι μου εκανε κακη εντυπωση σε σημειο ναθελω να παω στη ρενω ναμου πουν αν ειναι φυσιοόγικο... -
Ο χρήστης ef9_b16a1 έγραψε:
φιλε tabs ειλικρινα δε το σκεφτηκα αλλα παλι μου φαινεται περιεργο... τοσο μαλακες βασεις????
σε καμια βιαη εκκινηση θα κοπουν ολες αν ειναι τοσο μαλακες..... η μπως λειτουργουν ως αποσβεστηρες κραδασμων της μηχανης???? για εξηγηστε καποιος...με ρενο αν το χει ψαξει...
εγω απλα ανεφερα οτι μου εκανε κακη εντυπωση σε σημειο ναθελω να παω στη ρενω ναμου πουν αν ειναι φυσιοόγικο...Δεν ξέρω αν υπάρχει κίνδυνος κοπής, αλλά τα μαλακά πράγματα εξ ορισμού δεν είναι ψαθυρά, οπότε ίσως να είναι και πιο ανθεκτικό... Πάντως το αυτοκίνητο έχει ενίοτε οδηγηθεί και εξαιρετικά βίαια (από τον οδηγό μου) και δεν είχε πρόβλημα...
Seat Ibiza 1.4 101 PS ή Renault Clio 1.4 98 PS ???