-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Mε το καλο!
Περισσοτερες λεπτομερειες?Ευχαριστώ.
Μια 228 coupe M pack σε mineral grey με διάφορα Μ καλούδια...Στο πακετο Μ και στον εξοπλισμο επαιξε καμια εκπτωση η ισχυει οτι γραφει το σαιτ της BMW που ειναι φωτια και λαυρα;
Πάντα παίζει άλλη τιμή αν πας απο εκεί για προσφορά, τα νούμερα στο site είναι ενδεικτικά...
Προσωπικά, μιας και είχα πάρει την απόφαση απλώς ήταν θέμα χρόνου, εκμεταλεύτηκα την προωθητική ενεργεια της BMW (έκπτωση 20% επι της εργοστασιακής αξίας για παραγγελίες μέσα στον Σεπτέμβρη) συν μια εξτρα έπτωση, μου βγήκε αρκετά πιο κάτω απ'οτι υπολόγιζα...Μπράβο! Μπράβο! Με το καλό να έρθει, καλοστριφτο!
Πολλά ψώνια τελευταία!
Για πες τι έξτρα έβαλες ?
Sent from my D6603 using Tapatalk
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους...
Τώρα είναι το δύσκολο κομμάτι της αναμονής μιας και είναι προγραμματισμένη για παραγωγή Δεκεμβρίου και παράδοση μέσα Ιανουαρίου...
Ήθελα απο καιρό να την κάνω την κίνηση και να αντικαταστήσω το MCS με κάτι ποιο ολοκληρωμένο που θα μείνει στην κατοχή μου για πολλά χρόνια, αλλά εποχές που είναι δεν κάνεις εύκολα τέτοιες μαλακίες...
Παρόλα αυτά η δουλειά πάει καλά (παραδόξως) και επειδή περίμενε στο περίμενε δεν βλέπω τα πράγματα να γίνονται καλύτερα στο άμεσο μέλλον είπα να κλείσω τη μύτη και να βουτήξω... και το συγκεκριμένο τουτού είναι κατ'εμέ ο καλύτερος συγκερασμός επιδόσεων, συμπεριφοράς, διασκέδασης, πρακτικότητας, εμφάνισης κλπ σε 'λογικά' πλαίσια τιμής και συντήρησης...
Άλλωστε για μένα, όπως πιστέυω και για αρκετούς απο εδω μέσα, η κατοχή του σωστού (υποκειμενικά) αυτοκινήτου έχει σημαντικό αντίκτυπο στα συνολικά επίπεδα ημερίσιου στρές και ψυχικής υγείας...Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το αγαπημενο μου χρωμα! Πες μου οτι εβαλες και τις feric grey 18αρες να βαλω τα κλαμματα απο την συγκινηση...
Φανταζομαι εβαλες και τα m-φρενα, και την κοντυτερη κρεμαγιερα?
Oπως και να εχει, με την διαρυθμιση που εχεις κανει, και με το μοτορι των 245ιππων θα προκειται για τρελο πιστολι!Μέσα έπεσες...
Λατρεύω το Mineral Grey (imho ωραιότερο απο το Space Grey) και είναι με τις 461 Μ Feric Grey 18αρες όπως επίσης και με την κοντή κραμαγιέρα...
Τα M φρένα δεν μπήκαν (*ακόμα) γιατί προσπάθησα να μείνει η τιμή κάτω απο το γαμησιάτικο (σχεδόν 2.500) φόρο πολυτελείας...
*Αν η παραγγελεία μείνει ως έχει (είναι ακόμα ανοιχτή μιας και κλειδώνει περίπου ένα μήνα πριν την παραγωγή) και δεν αφαιρέσω τελικά την M-Adaptive ανάρτηση (για την οποία αμφιταλαντεύομαι πολύ έναντι της απλής m sport) για τα φρένα, θα μπούν σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον τα -ακόμη καλύτερα- aftermarket φρένα της M Performance... -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τι εξτρα εβαλες;Εκτός απο τα συνήθη μεταλλικό χρώμα και συναγερμό, τα υπόλοιπα είναι το Μ pack ( το οποίο περιλαμβάνει τα σπόρ καθίσματα, το Μ τιμόνι, την σπορ ανάρτηση, το bodykit και κάποια άλλα πραγματάκια), τις 18άρες που ανέφερα παραπάνω, το VSS (κοντή κρεμαγιέρα), Xenon, Park Distance μπρος-πισω, Adaptive M ανάρτηση, Comfort Access, HiFi ηχοσύστημα, και κάνα-δυό ακόμη που μου διαφεύγουν τώρα...
Γενικά άφησα απ'εξω περιττές (για μένα) πολυτέλειες όπως δερμάτινα καθίσματα (προτιμώ το συνδυασμό alcantara-ύφασμα των m-sport), navi (δεν το χρησιμοποιώ ποτέ),διζωνικούς κλιματισμούς, ηλιοροφές (που προσθέτουν μόνο βάρος) κλπ...
Επίσης θα μπούν απευθείας επάνω και κάποια πραγματάκια της M Performance (δυστυχώς δεν τα δίνει κατα την παραγγελεία παρά μόνο σαν aftermarket) όπως η carbon πίσω αεροτομή, ο διαχύτης, η M perf εξάτμιση κλπ...Μια Ζ4 δεν είχες πριν, ή θυμάμαι λάθος;
Η Ζ4 ήταν του φάδερ (έτσι νόμιζε τουλάχιστον ) άλλα πουλήθηκε πριν μερικά χρόνια λόγω 'ποινικοποίησης' των κυβικών (35άρα γαρ)...
Τα τελευταία 4 χρόνια οδηγώ ένα R56 MCS LCI το οποίο δυστυχώς θα πρέπει να αποχωριστώ για την απόκτηση της 228 (η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να το κρατήσω το Mini όταν θα έπαιρνα κάτι μεγαλύτερο αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας)... -
ΚΑλοτάξιδο morpheus
Εσύ πήρες 100% bmw κι όπως διαβάζω άριστη επιλογή.
http://jalopnik.com/the-bmw-228i-is-the ... 1662847106
At 240 horsepower and 255 pound-feet of torque, this is one of the best four-cylinder engines on the market right now. It's good enough to push the car to a WRX-esque 5.1-second 0-60 run and out on the desert highway, where the people tend to drive as fast as they want, it's potent enough to pass anyone without so much as a downshift from sixth gear. Everyone but the most hardcore power mongers will be satisfied.. Everything is in harmony.Also, unlike that particular M235i, this 228i was equipped with a six-speed manual. Yes, the 8-speed ZF automatic is one of the best gearboxes in the world, but having driven both I can tell you the manual is better. While the clutch uptake is a bit high, the shifter is light, tight and precise, a pleasure to use in town or in hard driving. The manual just suits the character of the 228i so incredibly well – not that it's a surprise.
Ηθέλα να ρωτήσω τι κιβώτιο διάλεξες αυτόματο ή χειροκίνητο?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους...
Τώρα είναι το δύσκολο κομμάτι της αναμονής μιας και είναι προγραμματισμένη για παραγωγή Δεκεμβρίου και παράδοση μέσα Ιανουαρίου...
Ήθελα απο καιρό να την κάνω την κίνηση και να αντικαταστήσω το MCS με κάτι ποιο ολοκληρωμένο που θα μείνει στην κατοχή μου για πολλά χρόνια, αλλά εποχές που είναι δεν κάνεις εύκολα τέτοιες μαλακίες...
Παρόλα αυτά η δουλειά πάει καλά (παραδόξως) και επειδή περίμενε στο περίμενε δεν βλέπω τα πράγματα να γίνονται καλύτερα στο άμεσο μέλλον είπα να κλείσω τη μύτη και να βουτήξω... και το συγκεκριμένο τουτού είναι κατ'εμέ ο καλύτερος συγκερασμός επιδόσεων, συμπεριφοράς, διασκέδασης, πρακτικότητας, εμφάνισης κλπ σε 'λογικά' πλαίσια τιμής και συντήρησης...
Άλλωστε για μένα, όπως πιστέυω και για αρκετούς απο εδω μέσα, η κατοχή του σωστού (υποκειμενικά) αυτοκινήτου έχει σημαντικό αντίκτυπο στα συνολικά επίπεδα ημερίσιου στρές και ψυχικής υγείας...Το αγαπημενο μου χρωμα! Πες μου οτι εβαλες και τις feric grey 18αρες να βαλω τα κλαμματα απο την συγκινηση...
Φανταζομαι εβαλες και τα m-φρενα, και την κοντυτερη κρεμαγιερα?
Oπως και να εχει, με την διαρυθμιση που εχεις κανει, και με το μοτορι των 245ιππων θα προκειται για τρελο πιστολι!Μέσα έπεσες...
Λατρεύω το Mineral Grey (imho ωραιότερο απο το Space Grey) και είναι με τις 461 Μ Feric Grey 18αρες όπως επίσης και με την κοντή κραμαγιέρα...
Τα M φρένα δεν μπήκαν (*ακόμα) γιατί προσπάθησα να μείνει η τιμή κάτω απο το γαμησιάτικο (σχεδόν 2.500) φόρο πολυτελείας...
*Αν η παραγγελεία μείνει ως έχει (είναι ακόμα ανοιχτή μιας και κλειδώνει περίπου ένα μήνα πριν την παραγωγή) και δεν αφαιρέσω τελικά την M-Adaptive ανάρτηση (για την οποία αμφιταλαντεύομαι πολύ έναντι της απλής m sport) για τα φρένα, θα μπούν σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον τα -ακόμη καλύτερα- aftermarket φρένα της M Performance...Μπράβο, σωστά specs. Για το δέρμα καλά έκανες το ίδιο και το navi, διζωνικό όμως νομίζω ότι έχει στάνταρ.
Εγώ ίσως έβγαζα την M-adaptive για τα M-φρένα.
Νομίζω ότι περισσότερο θα τα χρησιμοποιήσεις και γενικώς η Μ ανάρτηση έχει μαλακώσει αρκετά σε σχέση με το παρελθόν, αν αυτό σε προβληματίζει.
For the sake of the argument, ξέρεις πως λειτουργεί? Πάει από τέρμα comfort σε τέρμα σφιχτή? Δηλαδή σα να έχεις πάρει αυτοκίνητο χωρίς Μ ανάρτηση και μετά σκληραίνει λες και είναι τραπέζι ας πούμε? Πως πάει, ξέρεις?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τι εξτρα εβαλες;
Εκτός απο τα συνήθη μεταλλικό χρώμα και συναγερμό, τα υπόλοιπα είναι το Μ pack ( το οποίο περιλαμβάνει τα σπόρ καθίσματα, το Μ τιμόνι, την σπορ ανάρτηση, το bodykit και κάποια άλλα πραγματάκια), τις 18άρες που ανέφερα παραπάνω, το VSS (κοντή κρεμαγιέρα), Xenon, Park Distance μπρος-πισω, Adaptive M ανάρτηση, Comfort Access, HiFi ηχοσύστημα, και κάνα-δυό ακόμη που μου διαφεύγουν τώρα...
Γενικά άφησα απ'εξω περιττές (για μένα) πολυτέλειες όπως δερμάτινα καθίσματα (προτιμώ το συνδυασμό alcantara-ύφασμα των m-sport), navi (δεν το χρησιμοποιώ ποτέ),διζωνικούς κλιματισμούς, ηλιοροφές (που προσθέτουν μόνο βάρος) κλπ...
Επίσης θα μπούν απευθείας επάνω και κάποια πραγματάκια της M Performance (δυστυχώς δεν τα δίνει κατα την παραγγελεία παρά μόνο σαν aftermarket) όπως η carbon πίσω αεροτομή, ο διαχύτης, η M perf εξάτμιση κλπ...Μια Ζ4 δεν είχες πριν, ή θυμάμαι λάθος;
Η Ζ4 ήταν του φάδερ (έτσι νόμιζε τουλάχιστον ) άλλα πουλήθηκε πριν μερικά χρόνια λόγω 'ποινικοποίησης' των κυβικών (35άρα γαρ)...
Τα τελευταία 4 χρόνια οδηγώ ένα R56 MCS LCI το οποίο δυστυχώς θα πρέπει να αποχωριστώ για την απόκτηση της 228 (η αλήθεια είναι πως θα ήθελα πολύ να το κρατήσω το Mini όταν θα έπαιρνα κάτι μεγαλύτερο αλλά μην τα θέλουμε και όλα δικά μας)...Πολύ καλο σπεκ! Αν δεν θα εχει το δικο σου διζωνικο, μαζι με το δικο μου θα είναι τα μοναδικα στην Αθηνα ΒΜW 1-2 χωρις διζωνικο.... Παντως στην δικη μου περιπτωση τα Μ φρενα ηταν το πρωτο που μπηκε καθοτι θεωρω ότι είναι το μονο εξτρα που ερχεται δωρεαν (σε σχεση με το να τα βαλεις μετα). Ο συναγερμος δεν νομιζω ότι χρειαζεται πια. Η ηλιοροφη είναι must για μενα και την εβαλα γιατι αλλαζει το αμαξι πιστευω. Στο δικο μου αυτοκινητο η Μ αναρτηση μου φαινεται μαλακη αρα δεν ξερω αν η M adaptive είναι απραραιτητη (στην Αγγλια την βαζουν όμως...)..Για την κοντη κρεμαγειρα δεν εχω αποψη, θα ηταν καλο να δω την διαφορα με το στανταρ τιμονι...Ξεπερναει τα 40 με την εκπτωση όπως το εχεις φτιαξει τωρα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους...
Τώρα είναι το δύσκολο κομμάτι της αναμονής μιας και είναι προγραμματισμένη για παραγωγή Δεκεμβρίου και παράδοση μέσα Ιανουαρίου...
Ήθελα απο καιρό να την κάνω την κίνηση και να αντικαταστήσω το MCS με κάτι ποιο ολοκληρωμένο που θα μείνει στην κατοχή μου για πολλά χρόνια, αλλά εποχές που είναι δεν κάνεις εύκολα τέτοιες μαλακίες...
Παρόλα αυτά η δουλειά πάει καλά (παραδόξως) και επειδή περίμενε στο περίμενε δεν βλέπω τα πράγματα να γίνονται καλύτερα στο άμεσο μέλλον είπα να κλείσω τη μύτη και να βουτήξω... και το συγκεκριμένο τουτού είναι κατ'εμέ ο καλύτερος συγκερασμός επιδόσεων, συμπεριφοράς, διασκέδασης, πρακτικότητας, εμφάνισης κλπ σε 'λογικά' πλαίσια τιμής και συντήρησης...
Άλλωστε για μένα, όπως πιστέυω και για αρκετούς απο εδω μέσα, η κατοχή του σωστού (υποκειμενικά) αυτοκινήτου έχει σημαντικό αντίκτυπο στα συνολικά επίπεδα ημερίσιου στρές και ψυχικής υγείας...Το αγαπημενο μου χρωμα! Πες μου οτι εβαλες και τις feric grey 18αρες να βαλω τα κλαμματα απο την συγκινηση...
Φανταζομαι εβαλες και τα m-φρενα, και την κοντυτερη κρεμαγιερα?
Oπως και να εχει, με την διαρυθμιση που εχεις κανει, και με το μοτορι των 245ιππων θα προκειται για τρελο πιστολι!Μέσα έπεσες...
Λατρεύω το Mineral Grey (imho ωραιότερο απο το Space Grey) και είναι με τις 461 Μ Feric Grey 18αρες όπως επίσης και με την κοντή κραμαγιέρα...
Τα M φρένα δεν μπήκαν (*ακόμα) γιατί προσπάθησα να μείνει η τιμή κάτω απο το γαμησιάτικο (σχεδόν 2.500) φόρο πολυτελείας...
*Αν η παραγγελεία μείνει ως έχει (είναι ακόμα ανοιχτή μιας και κλειδώνει περίπου ένα μήνα πριν την παραγωγή) και δεν αφαιρέσω τελικά την M-Adaptive ανάρτηση (για την οποία αμφιταλαντεύομαι πολύ έναντι της απλής m sport) για τα φρένα, θα μπούν σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον τα -ακόμη καλύτερα- aftermarket φρένα της M Performance...Μπράβο, σωστά specs. Για το δέρμα καλά έκανες το ίδιο και το navi, διζωνικό όμως νομίζω ότι έχει στάνταρ.
Εγώ ίσως έβγαζα την M-adaptive για τα M-φρένα.
Νομίζω ότι περισσότερο θα τα χρησιμοποιήσεις και γενικώς η Μ ανάρτηση έχει μαλακώσει αρκετά σε σχέση με το παρελθόν, αν αυτό σε προβληματίζει.
For the sake of the argument, ξέρεις πως λειτουργεί? Πάει από τέρμα comfort σε τέρμα σφιχτή? Δηλαδή σα να έχεις πάρει αυτοκίνητο χωρίς Μ ανάρτηση και μετά σκληραίνει λες και είναι τραπέζι ας πούμε? Πως πάει, ξέρεις?
Παροτι αυτα τα θεματα ειναι καθαρα προσωπικου γουστου-αναγκων, θα συμφωνησω εδω απολυτως με τον Νικο...
Ειδικα σε ενα αυτοκινητο που εχει αρκετη δυναμη, και σε συνδυασμο με την πισωκινητη διαταξη, αλλα και λειτουργια ηλεκτρομπλοκε, που σιγουρα φθειρει περισσοτερο τα τακακια εστω των πισω φρενων, τα ενισχυμενα φρενα θεωρω οτι προσθετουν σε μεγαλυτερη ασφαλεια, αυτοπεποιθηση σε 'κυνηγι' αλλα και γενικοτερα ανεβαζουν την ολη...sport διαδικασια στην οδηγηση...Εαν θυμαμαι καλα απο καποια ξενα Reviews, η adaptive m, εχει τα εξης χαρακτηριστικα λειτουργιας:
Στην ανετη ρυθμιση πρεπει να ειναι προφανως πιο ανετη απ' οτι εαν φορουσε την παθητικη m αναρτηση που ειναι στανταρ στο m-pack, δηλαδη περιπου στα επιπεδα -ισως και μισο κλικ ακομα πιο ανετα- της βασικης αναρτησης.
Στην ενδιαμεση θεση ειναι σχεδον οσο σφιχτη στα επιπεδα της παθητικης m, και στην θεση sport, ειναι λιγο πιο σφιχτη απο την παθητικη m.@Morpheus
Mε βαση και την διασταση τροχων που εχεις -σωστα κατ' εμε, περα απο την εμφανιση- επιλεξει, προσωπικα θα κρατουσα την στανταρ m παθητικη, συνδυασμος που λεγεται οτι προσφερει εξαιρετικη ισορροπια μεταξυ επαρκους ανεσης αλλα και ικανοποιητικου επιπεδου σπορ αισθησης. (εχοντας ετσι και το περιθωριο τοποθετησης των ενισχυμενων φρενων, χωρις να ξεφυγει το Budget)
Αυτο που ενδεχομενως να αλλαζα, το οποιο θα εδινε λιγο ακομα πιο ανετη αποσβεση, θα ηταν ειτε να αλλαξω αμεσα τα ελαστικα απο τα (αναγκαστικα?) RFT σε συμβατικα, ή να περιμενα να 'πατησει' το αυτοκινητο με τα RFT και εαν εβλεπα οτι ηθελα ενα κλικ πιο ανετη αποσβεση, (σε σχεση με την επιλογη παθητικης m και 18αρες) να τα αλλαζα μετα το πρωτο...λιωσιμο.Oλα αυτα βεβαια προσωπικες εκτιμησεις-γουστα, απλα τα παραθετω ως τροφη για σκεψη...
P.S Στην περιπτωση αντιθετως που για τα γουστα σου η m-παθητικη μαζι με 18αρες και RFT δειχνει 'λιγη', ή λιγοτερο σφιχτη απ' οσο θα ηθελες (δηλαδη εαν εισαι 'κουτσουρο'-λατρης... ) νομιζω οτι υπαρχει ενα κλικ πιο σφιχτη παθητικη αναρτηση απο την M, που παρεχεται απο την m-performance, η οποια θεωρω οτι μαλλον θα πρεπει να ειναι πιο οικονομικη απο την adaptive...
-
Το δίλημμα μου μεταξύ Adaptive και Sport δεν είναι δίλημμα άνεσης...
Αντιθέτως φοβάμαι πως η Sport θα είναι μαλακή για τα γούστα* μου ελπίζοντας πως η Αdaptive θα γίνεται λίγο πιο σφιχτή στο sport άκρο...
( *βρίσκω ιδανική την ανάρηση του Cooper S)Τουλάχιστον η Adaptive στην Ζ4 λειτουργούσε ακριβώς έτσι... στο comfort ήταν πολύ μαλακή(α), στο sport λίγο πιο μαλακή απο την στάνταρ σπορ παθητική και στο sport+ λίγο πιο σκληρή απο την στάνταρ...
Αυτό δήλωνε και με γράφημα η BMW τότε... Δυστυχώς όμως απο τότε κάθε μοντέλο που είχε την M Adaptive είχε και διαφορετικό σετάρισμα με αποτέλεσμα να είναι πλέον θολό το τοπίο όσον αφορά το εύρος ενδοτικότητας στην σειρά 2...Και επειδή πλεόν στην Ελλάδα τα τεστ ντράιβ αυτοκίνητα είναι επιστημονική φαντασία, προσπαθώ να βγάλω άκρη ψάχνοντας το... Και εδώ οι απόψεις διίστανται... δηλαδή κάποιοι βρίσκουν την Adaptive στη σφιχτή ρυθμιση το ίδιο με την Sport παθητική και κάποιοι άλλοι πίνουν νερό στο όνομα της Adaptive λέγοντας οτι είναι παντού ένα κλικ πιο καλή, με λιγότερο body roll και ταυτόχρονα καλύτερη overall απόσβεση...
Αν ισχύει το 1ο, τότε αφήνω την Sport που έχει το Μ Pack και πάω στο μέλλον για την M Performance (η οποία δεν είναι πιο φθηνή απο την Adaptive γιατί μπαίνει μόνο ως aftermarket, αλλα στα χαρτιά μοιάζει ιδανική για τα γούστα μου)...
Αν ισχύει το 2ο τότε θα προτιμήσω την Adaptive απολαμβάνοντας τα καλά και των 2 κόσμων κατα βούληση, αλλά κατα κάποιο τρόπο την παντρεύομαι γιατί η M Performance δεν υποστιρίζει το Adaptive σύστημα... -
Μορφεα ξερεις ε? Τρελανε το...στις φωτογραφιες τωρα..
-
Με το καλό να το παραλάβεις morpheus! Για all around χρήση η standard m sport ανάρτηση πιστεύω ότι θα σε ικανοποιήσει. Προσωπικά θα έβαζα τώρα τα m brakes και αν η m sport ανάρτηση δεν με ικανοποιούσε θα πήγαινα μελλοντικά σε aftermarket λύση, πιθανότατα σε coilovers. Για να μην αναφέρω το πιθανό κόστος αντικατάστασης της adaptive...
Επίσης -πάντα προσωπικά μιλώντας- θα έπαιρνα την 220 και δεν θα έδινα με την καμία τα 5.5 χιλιάρικα που ζητάει επιπλέον η bmw για την 228. Μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφηση. Με ένα πρώτο στάδιο ο N20B20 πηγαίνει άνετα και αξιόπιστα από τα 184 στα 250-260 άλογα (και με ροπή πάνω από 40 κιλά). Φυσικά είναι πολλοί αυτοί που δεν θέλουν να πειράζουν καθόλου το μοτέρ και γενικά να ασχοληθούν με το tuning.
Τέλος ένα αληθινό μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου κακή ιδέα -
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Ηθέλα να ρωτήσω τι κιβώτιο διάλεξες αυτόματο ή χειροκίνητο?Έχοντας περάσει αρκετά χρόνια οδηγόντας παράλληλα καλά χειροκίνητα και καλά αυτόματα (όπως το 8sp ZF της 35αρας) διαπίστωσα πως τα 1α με φτιάχνουν πολύ περισσότερο απο τα 2α, οπότε όσο ακόμα υπάρχουν (γιατί απ'οτι φαίνεται σε λίγο καιρό δεν θα έχουμε επιλογή), εύκολα χειροκίνητο...
Μορφεα ξερεις ε? Τρελανε το...στις φωτογραφιες τωρα..
Κλασικά...
For the sake of the argument, ξέρεις πως λειτουργεί? Πάει από τέρμα comfort σε τέρμα σφιχτή? Δηλαδή σα να έχεις πάρει αυτοκίνητο χωρίς Μ ανάρτηση και μετά σκληραίνει λες και είναι τραπέζι ας πούμε? Πως πάει, ξέρεις?
Στην Ζ4 είχε σίγουρα 3 modes σκληρότητας. Στα τελευταία δεν ξέρω πως το έχουν κάνει γιατί δεν υπάρχει κάποιο επίσημο διάγραμα... Βασισμένοι στην αίσθηση οι περισσότεροι λένε πως πλέον είναι 2 (comfort και sport) αλλά είναι μικρές οι διαφορές για να τις καταλάβεις με τον butt-sensor αν υπάρχει και 3ο setting (απο sport σε sport+ )...
Επίσης -πάντα προσωπικά μιλώντας- θα έπαιρνα την 220 και δεν θα έδινα με την καμία τα 5.5 χιλιάρικα που ζητάει επιπλέον η bmw για την 228. Μιλάμε ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφηση. Με ένα πρώτο στάδιο ο N20B20 πηγαίνει άνετα και αξιόπιστα από τα 184 στα 250-260 άλογα (και με ροπή πάνω από 40 κιλά). Φυσικά είναι πολλοί αυτοί που δεν θέλουν να πειράζουν καθόλου το μοτέρ και γενικά να ασχοληθούν με το tuning.
Τέλος ένα αληθινό μπλοκέ διαφορικό δεν είναι καθόλου κακή ιδέαΕντάξει δεν είναι μόνο η χαρτογράφιση... έχει και διαφοτερικά πιστόνια έχει και μεγαλύτερα φρένα (σημαντικό για όποιον δεν πάει για τα Μ) κλπ...
Δεν διαφωνώ πως η 220 είναι το καλύτερο value και οτι η διαφορά τιμής είναι αδικαιολόγητα μεγάλη, άλλα προτίμησα αυτή τη φορά να πάω σε κάτι που με ικανοποιεί εξ'αρχής σαν βάση (στους περισσότερους τομείς τουλάχιστον) και να αφήσω ανοιχτό το ενδεχόμενο περαιτέρω βελτίωσης, παρά να πάω σε κάτι που δεν με ικανοποιεί με την προοπτική να γίνει κάτι που μπορεί να με καλύψει με μπόλικες αλλαγές...
Μην ξεχνάς άλλωστε πως η 228 είναι αρκετά understated (σε αντίθεση με την 220 που είναι πολύ κοντά στα δηλωμένα 185) στα νούμερα και στην πραγματικότητα βγάζει ~260-270ps... που με ένα αντίστοιχο 1ο στάδιο είναι στα 300+...
Το μηχανικό μπλοκέ είναι πάντα μια καλή ιδέα... -
Να πω την αλήθεια δεν γνωρίζω αν πράγματι τα 2 μοτέρ έχουν και αλλαγές εντός. Anyway, από την στιγμή που μπορείς και γουστάρεις πολύ καλά κάνεις και πας στο ''καλό''
Η 228 τα 300 τα έχει για πλάκα και χωρίς να πάρεις ρίσκα. Νομίζω ότι υπάρχει μπλοκέ για την f22 m-performance αλλά θα τσούζει η τιμή...
Με τα spec που έχεις, ένα καλό πρώτο στάδιο και την μπλοκαδούρα παίζεις σε άλλη λίγκα και από άποψη επιδόσεων και όσον αφορά το fun to drive κομμάτι. Βασικά θα προτιμούσα μια τέτοια 228 από το νέο focus rs (που επίσης είναι ).
Keep us informed -
Να διευκρινησω οτι ειμαι ασχετος στα θεματα αυτοκινητου. Ειμαι ενας οδηγος για μια δεκαετια ενος astra. Ερωτευτικα ομως το X1. Το astra μου ειναι χιλιο τετρακοσαρι 2005. Το διλιτρο X1 δεν με χαλαει οσον αφορα την τιμη του αλλα με χαλαει το γαμησιατικο στην εφορια με φορο πολυτελειας. Αληθεια ποσο ειναι αυτο; Κανα πεντακοσαρικο το χρονο;
Μπορει λοπον να μη θελω τις τρελες ταχυτητες αλλα θα ηθελα κατι πιο γρηγορο σε σχεση με το αστρα μου πιο πολυ για ασφαλεια και ανεση. Θα μου το προσφερει αυτο ο χιλιοεξακοσαρης ντιζελ που θα βγει για το Χ1; Αυτα ειναι τα ερωτηματα μου και ελπιζω σε βοηθεια σας. Ευχαριστω -
ρίξε μια ματιά στο viewtopic.php?f=8&t=58225
προσωπικά έχω κάνει τεστ από τα προηγούμενα χ1 το μικρό βενζίνης κ το 18d με τα 144 άλογα. Το 2ο μου φάνηκε σαφώς καλύτερο αλλά ήθελα το κάτι παραπάνω και τελικά επέλεξα το 20d. Εάν θέλεις το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις πιστεύω ότι πρέπει να πας τουλάχιστον εκεί. Εάν είσαι οκ με πιο ήπια πράγματα μπορείς να πας σε λιγότερο αποδοτικούς κινητήρες εξασφαλίζοντας σαφώς καλύτερες τιμές κ περισσότερο εξοπλισμό
ο ΦΠ είναι 440 ευρώ ενώ τα τέλη πολύ χαμηλά..π.χ. μέχρι σήμερα (ποιος ξέρει τι θα ξημερώσει αύριο...) το 20d έχει μόνο 140 ευρω, οι πιο μικροί κινητήρες ακόμη πιο κάτω... -
Η καινούρια X1 θα φοράει τον τρικύλινδρο 1.5 D και μάλλον θα είναι οριακός για αυτό το αμάξωμα (ειδικά αν το φορτώνεις συχνά καλύτερα να πας στο δίλιτρο). Βέβαια από το astra που οδηγάς θα είναι πιο σβέλτη, ειδικά σε ρεπρίζ. Με το τοπίο να είναι πολύ θολό όσον αφορά τα τέλη η αγορά δίλιτρου εγκυμονεί κινδύνους και εκπλήξεις. Βέβαια όποιος έχει να διαθέσει σήμερα 40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο μάλλον δεν θα έχει πρόβλημα να πληρώσει τον όποιο φόρο πολυτελείας και τα όποια τέλη κυκλοφορίας.
-
Οχι σπανια το φορτωνω. Το αμαξι το χρησιμοποποιω κυριως για τη δουλεια μου. 44χιλιομετρα πανε ελα. Μονο 4-5 απο αυτα εντος πολης. Κανω και κανα ταξιδακι και στο χωριο μεσω εγνατιας σουπερ δρομος. Τα τελευταια δεκα χρονια εχω κανει 160,000 χμ.
-
Με τα δεδομένα που θέτεις δεν θα έχεις πρόβλημα με το μικρό diesel, στην θέση σου δεν θα κοιτούσα το δίλιτρο. Και θα είσαι σχετικά safe φορολογικά.
-
Θα το σκεφτω πολυ. Thanks φιλε. Εχει κανενας αποψη για τα ηχεια harman kardon? δεν με νοιαζει τοσο το surround αλλα η ποιοτητα ηχου.
-
Για τα harman από οτι λεει ο γερμανος Mr Ze στο δοκιμαστικό των 45λεπτων ειναι φανταστικό αλλά στα 1.000 ευρώ δεν αξιζει για 7.1 ήχο στο αμάξι. Με 1.000 ευρω βαζεις το συστημα drive assistant που αυξανει το επιπεδο ασφάλειας της Χ1 η με 1.500 την ηλιοροφή ή τα φώτα led me 1.300. Με τόσα χλμ που κανεις σε εγνατία το πετρελαιο είναι μονοδρομος. Εγω θα πάρω Χ1 γιατι εχω όριο τα 35.000 ευρω. Αν δώσεις 40.000 χλμ για Χ1 ειναι για μένα λάθος οταν μπορείς να παρεις αμαξαρες οπως Discovery sport ED4, Volvo XC60, BMW X3 δλδ. να πας σε μεγαλύτερη και καλύτερη κατηγορία.Η Χ1 συναγωνίζεται audi q3, merc GLA και τα ταπεινα πλην τίμια ford kuga kai nissan QQ και ειναι για μένα ο νικητης στα σημεία. Δυστυχως ο 116d που εχει η 2αρα δεν φημιζεται τις επιδόσεις του. Επίσης οτι επιλογή Χ1 και να κανεις να υπολογίζεις το λιγότερο 3.000 εξοπλισμό(πακετο advantage+μεταλ.χρώμα+PDc+διζωνικ.κλιματισμό+cruise control+sport τιμόνι+ρυθμιση πίσω καθισματων+ραγες οροφής+bluetooth). Οπως και να χει το Σαββατο ερχεται και θα τη δουμε ολοι απο κοντά να χουμε καλύτερη αποψη.
-
Ναι αλλα ειμαι φανατικος μουσικοφιλος και σιγουρα προτιμω να εχω καλα ηχεια απο ηλιοροφη για παραδειγμα. Προφανως στα εξτρα ειναι θεμα προταιρεοτητων. Επισης το να παω σε ενα x3 γυμνο και ιςως ψοφιο δεν με κεντριζει. Λογικη η αποψη σου βεβαια αλλα ειναι και το αλλο. Δεν θελω μεγαλυτερο σε διαστασεις αυτοκινητο. Μου φαινεται η x1 αρκετη.
BMW FORUM