-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά μικρού αυτοκινήτου πόλης.
Οπωσδήποτε με: αυτόματο κιβώτιο, 5 πόρτες.Είμαι μεταξύ:
Smart forfour 90 hp twinamic
Renault twingo 90 hp DCT (θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο)
Skoda Citgo 75hp ETG
Nissan Micra 1.2 CVT
Kia Picanto 1.2 85 hp 4speed auto
Opel Corsa 90 hp auto (ξέρω ότι είναι άλλη κατηγορία)Τι λέτε και γιατί ?
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά μικρού αυτοκινήτου πόλης.
Οπωσδήποτε με: αυτόματο κιβώτιο, 5 πόρτες.Είμαι μεταξύ:
Smart forfour 90 hp twinamic
Renault twingo 90 hp DCT (θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο)
Skoda Citgo 75hp ETG
Nissan Micra 1.2 CVT
Kia Picanto 1.2 85 hp 4speed auto
Opel Corsa 90 hp auto (ξέρω ότι είναι άλλη κατηγορία)Τι λέτε και γιατί ?
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά μικρού αυτοκινήτου πόλης.
Οπωσδήποτε με: αυτόματο κιβώτιο, 5 πόρτες.Είμαι μεταξύ:
Smart forfour 90 hp twinamic
Renault twingo 90 hp DCT (θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο)
Skoda Citgo 75hp ETG
Nissan Micra 1.2 CVT
Kia Picanto 1.2 85 hp 4speed auto
Opel Corsa 90 hp auto (ξέρω ότι είναι άλλη κατηγορία)Τι λέτε και γιατί ?
-
Smart πιασοκολικο
Renault όσα παίρνει ο άνεμος
Skoda με μέντεσεδες στα πισω παράθυρα not
Opel το καλύτερο αλλα ειναι άλλη κατηγορία και άρα τιμη
Θα ειμουν μεταξύ kia και nissan με + και - και τα δυο αλλα αφου θες αυτόματο τότε cvt μου ακούγεται πιο ελκυστικό απο 4 ταχυτήτων. -
Το renault DCT είναι διπλοσύμπλεκτο. Πολύ καλό αλλά κ πολύ ακριβό.
Το Kia αλλά (νομίζω) κ το Opel έχουν το κλασικό αυτόματο. Καλή λειτουργία, αλλά κλέβει από τον κινητήρα κ χάνεις σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Τα Skoda και Smart έχουν το σειριακό αυτόματο (ημιαυτόματο ή ρομποτιζέ) που σημαίνει ότι δεν στοιχίζει ακριβα, καλή απόδοση (επιδόσεις, κατανάλωση) αλλά κλωτσάει σε κάθε αλλαγή ταχύτητας. Αν μπορέσεις να το συνηθήσεις θα το λατρέψεις, αλλά δεν το συνηθίζουν όλοι. Αν αποφασίσεις οδήγησέ το πριν το πάρεις για αρκετά χλμ εντός πόλης (να δεις τις αλλαγές)
To nissan cvt είναι συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (αντί να στροφάρει ο κινητήρας, διατηρεί στροφές κ αλλάζει συνεχώς η σχέση του κιβωτίου - κυριολεκτικά άπειρες σχέσεις). Οι περισσότεροι γκρινιάζουν για τον ήχο του, αν κ εγώ δεν έχω προσέξει ποτέ κάτι (άλλο μοντέλο). Τέλειο για πόλη. Από κόστος, απόδοση είναι ανάλογα την εταιρία. Στην Nissan, αν δεν κάνω λάθος το cvt είναι πολύ οικονομικό (σχετικά με άλλα, λίγο λιγότερο σε απόδοση σε σχέση με το μηχανικό).Και εγώ προτείνω το cvt σε αυτόματο κιβώτιο για αυτοκίνητο πόλης. Αλλά πρώτα ρώτα στην Nissan αλλά κ αλλού για την καδένα του κιβωτίου (cvt είναι δύο τροχαλίες μεταβαλόμενης διαμέτρου που συνδέονται με μία μεταλλική καδένα). Σε κάποιες εταιρίες δεν κρατάει.
-
To Smart έχει νέο κιβώτιο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Είναι το κιβώτιο της renault.
Βασικά smart και twingo έχουν ίδιο κινητήρα και ίδιο κιβώτιο.
Επίσης το opel στην έκδοση color edition που είναι πολύ καλή έχει 14.200. Στη βασική έχει 13.500. Δεν είναι πολύ ακριβό.
Το μόνο που είναι φθινό είναι το citigo και μετά το picanto (περίπου 11.000 με 11.500 ευρώ).
Όλα τα άλλα περνούν τα 13.000 ευρώ (κοστίζει το αυτόματο κιβώτιο).Να διευκρινήσω ότι δεν θέλω αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά κ.τ.λ. Επομένως δεν κοιτάω τις βασικές εκδόσεις που συνήθως έχουν βασικές ελλείψεις. Επίσης, κάποια δεν βάζουν καν το αυτόματο στη βασική τους έκδοση (π.χ. picanto).
-
Το twingo, για το πιο ενδιαφερων του πραγματος...
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
To Smart έχει νέο κιβώτιο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Είναι το κιβώτιο της renault.
Βασικά smart και twingo έχουν ίδιο κινητήρα και ίδιο κιβώτιο.Σωστά. Σκεφτόμουν το παλιό.
Αλλά το Corsa (αν το Corsa, γιατί κ αυτό βγήκε σε καινούργιο) εχει ρομποτιζέ το οποίο κλωτσάει. Ό,τι κ να σου πει ο πωλητής οδήγησέ το πριν.Όταν έλεγα πόσο κοστίζει το κάθε κιβώτιο δεν αναφερόμουν στο αυτοκίνητο ολόκληρο. Μόνο στην επιβάρυνση του κιβωτίου. Οπότε το Α με διπλοσύμπλεκτο μπορεί να έχει ιδια τιμή με το Β που έχει ρομποτιζέ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν ίδια τιμή τα αυτοκίνητα (οπότε κ εξοπλισμό ή ό,τι άλλο κοστίζει). Το διπλοσύμπλεκτο συνήθως επιβαρύνει κοντά στα 2000€ την τιμή ενώ το ρομποτιζέ +700€. Το αυτόματο είναι και αυτό στα +700€, ενώ το cvt στα +1000€ (περίπου όλα). Λάβε κ αυτό υπόψιν όταν διαλέγεις.
Να διευκρινήσω ότι δεν θέλω αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά κ.τ.λ. Επομένως δεν κοιτάω τις βασικές εκδόσεις που συνήθως έχουν βασικές ελλείψεις.
Αν μπορέσεις κ βρεις αυτοκίνητο με εμπρός μανιβέλες αντί ηλεκτρικά...
Επίσης δεν έχουν όλα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Αν κ εμενα δεν μου έχουν λείψει καθόλου δύο χρόνια που δεν έχω πίσω ηλεκτρικά. (Το καλό του να πηγαίνεις μόνος).Επίσης, κάποια δεν βάζουν καν το αυτόματο στη βασική τους έκδοση (π.χ. picanto).
Δυστήχως (όπως φάνηκε σε συζήτηση με πωλητή της Hyundai προχθές), οι εταιρίες περιορίζουν τις επιλογές σε ό,τι πουλάει μόνο. Οπότε, αυτόματο πάντα περιμένεις σε μία έκδοση. Συνήθως την μεσαία.
Ενιχου (anyhow)! Πέρα από το κιβώτιο που θα πάρεις κοίτα κ το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Όχι να στο ζηλεύουν όταν το πάρεις. Αλλά να σε καλύπτει. Πολλοί έχουν λατρέψει το citigo ή άλλα. Ενώ πολλοί έχουν μισήσει το corsa. Ωραίο αυτοκίνητο (προσωπικά μου αρέσει εξαιρέση του κιβωτίου που είναι 5άρι), αλλά επειδή είναι δημοφηλές δεν σημαίνει ότι σου ταιριάζει.
-
Το CVT ειναι κορυφαιο για την πολη
τι εγινε τελικα με την mercedes που ειχες παραγγειλει; Την ακύρωσες; -
Αφου προορίζεται για κίνηση στην πόλη θα ψήφιζα micra. Τιμόνι που κόβει πολύ, άνετο και αρκετά οικονομικό είναι ότι πρέπει. Το cvt είναι καλή επιλογή για την πόλη. Μαζί με το corsa είναι πιο 'αυτοκίνητα' απλά θεωρώ ότι για αστικές μετακινήσεις υπερέχει το micra.
-
Το CVT ή το λατρεύεις ή το μισείς. Προσωπικά το μισώ.
Από εκεί και πέρα να δοκιμάσεις πριν αγοράσεις.
-
Δεν ξέρω για το τωρινό αλλά το προηγούμενο Micra cvt ήταν τάφος. Αξιόπιστο κιβώτιο αλλά καμιά συνεργασία με τον κινητήρα που τον έπνιγε. Αυτοκίνητο αποκλειστικά για χρήση εντός πόλης.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το CVT ή το λατρεύεις ή το μισείς. Προσωπικά το μισώ.Από εκεί και πέρα να δοκιμάσεις πριν αγοράσεις.
Ειναι απελπιστικό......θυμάμαι μου έτυχε μια φορα ένα Nissan Juke με 200 ίππους και CVT παίζει να ήταν το υστερικοτερο όχημα που οδήγησα στην ζωή μου
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σε μικρά (Α κατηγορία) βγαίνουν και τα Aygo, 108, C1 και UP!, Mii.
Τώρα θα προτείνω κάποια, επειδή σε βλέπω να κοιτάς κ το corsa. Στην κατηγορία Β (4 μέτρα) έχεις
Honda Jazz hybrid και 1.4 Και τα δύο cvt.
Toyota Yaris 1.33 ρομποτιζέ,
Toyota Yaris HSD cvt
VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza Dsg, διπλοσύμπλεκτο.
Hyundai i20, Kia Rio κλασικό αυτόματο 4ταχυτήτων.Σε αυτή την κατηγορία, για πόλη σε βενζίνη θα κοίταγα τα υβριδικά. Ακριβά ναι, αλλά το υβριδικό θα σου κάνει τεράστια οικονομία εντός πόλης, το cvt λειτουργεί καλύτερα και έχεις κ απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας (για τις επομενες δέκα μέρες, έπειτα βλέπουμε - τα άλλα αυτόματα συνήθως πληρώνουν). Επίσης τα αυτόματα (μη υβριδικά) συνήθως έχουν ένα από τα εξής θέματα: είτε δεν αποδίδουν (κλασικό), είτε κοστίζει η επισκευή (διπλοσύμπλεκτο, cvt), είτε κλωτσάει. Τα υβριδικά έχουν μια καλύτερα ποιότητα (αντοχή) στο κιβώτιο τους. Αλλά για να λέμε κ το στραβό έχουν κ λίγο ιδιορυθμη λειτουργία, κάτι που όπως προείπα για το cvt γενικά, κάποιοι το μισούν.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Το CVT ειναι κορυφαιο για την πολη
τι εγινε τελικα με την mercedes που ειχες παραγγειλει; Την ακύρωσες;Τελικά κατάφερε να εκτελωνιστεί την περασμένη Πέμπτη.
Θα την έχω μέχρι την Παρασκευή μου είπαν..(16-10-2015).
-
με το καλο να το χαιρεστε!!!
-
Πήγα και οδήγησα smart forfour 71hp και smart forfour 90 hp την ίδια μέρα, το ένα μετά το άλλο. Ο κινητήρας με τους 71 hp δεν ξέρω γιατί υπάρχει στη γκάμα της smart στο forfour (πως κινεί το fortwo δεν ξέρω..). Αν το είχα αγοράσει χωρίς να το test απλά θα το πουλούσα σε μια εβδομάδα. Με 3.000 στροφές και το γκάζι στο πάτωμα δεν πρέπει να προσπερνάει τρόλεϊ (μιλάω σοβαρά). Δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα πήγαινε με το air condition ανοιχτό (Το παιδί που ήταν μαζί μου είπε ότι στο 70άρι τους έχουν πει να έχουν το aircondition κλειστό στα test).
Μετά μπήκα στο 90άρι. Κλιματισμός ανοικτός και ... άλλο αυτοκίνητο. Πάτημα, κράτημα, ανάρτηση, ηχομόνωση, ρεπριζ, όλα ΟΚ. Νομίζω ότι είναι πάνω από το μέσω όρο της κατηγορίας σε πολλούς τομείς. Έχει καλούς χώρους (όχι σαν το citigo) αλλά καλύτερους από όλα τα άλλα.
Αυτό που με τράβιξε σε αυτό το αυτοκίνητο είναι το στυλ που έχει. Είναι νεανικό, όμορφο, με χρώμα και φινέτσα. Επίσης έχει στανταρ αυτόματο κλιματισμό, cruise control, bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα, τιμόνι αλλά F1 με κουμπιά, start and stop.
Μεγάλο μείον σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η τιμή. Στην έκδοση passion (γιατί η βασική έχει κάτι ατσάλινες ρόδες που δεν υπάρχουν, απαράδεκτες..) με το αυτόματο twinamic κοστίζει** 17.000 !!!!! **(90 hp).Το καλύτερο απ' όλα είναι ότι το 70άρι είχε μέση κατανάλωση 7.5 λίτρα ενώ το 90άρι 6.2 λίτρα.
-
Οδήγησα το twingo και ενθουσιάστηκα!
Ωραια υπερηψωμενη θέση οδηγησης, Πολύ καλή ποιότητα κατασκευης αναλογικά με την προηγούμενη γενεά , μια χαρά επιδισεις για πόλη αν και ηταν Αυγουστος και ειχα ac ανοιχτό. Εκει που επαθα πλάκα ηταν στο ποσο στριβει το τιμονι. Εχει διάμετρο στροφής ρεκόρ (8,60μ.)!!! Μου πηρε λιγη ωρα να το συνηθισω αλλα οταν το συνηθισα εψαχνα τα πιο στενα σημεια για να το δοκιμαζω. Στριβεις - παρκαρεις - ξεπαρκαρεις πολυ πιο ανετα -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Μεγάλο μείον σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η τιμή. Στην έκδοση passion (γιατί η βασική έχει κάτι ατσάλινες ρόδες που δεν υπάρχουν, απαράδεκτες..) με το αυτόματο twinamic κοστίζει** 17.000 !!!!! **(90 hp).
Ολα καλα ,αλλα οντως παρα πολλα λεφτα...
-
Τελικά έκλεισα ένα Smart Forfour Passion 90 Twinamic μαύρο με ασημί κλοβό. Ο λόγος που το επέλεξα είναι το κιβώτιο και ο κινητήρας.
Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης