-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τώρα που ξαναδιαβάζω τις δημοσιεύσεις, μάλλον το παράκανα . ....Φαίνεται ότι το πήρα προσωπικά.Η αλήθεια είναι ότι το πήρες κάπως πατριωτικά! Έλεγα ξεκάθαρα ότι **για μένα **είναι κακάσχημο και ότι αν δεν ήταν θα το είχα αγοράσει. Νομίζω φαίνεται ξεκάθαρα πόσο το εκτιμώ πράγμα που το λέω σε κάθε περίπτωση όπως και το ότι το βρίσκω άσχημο.
Ισχύει το περί γούστου κολοκυθόπιτας.... Για να μην υπάρχουν μάλιστα αμφιβολίες θεωρώ το 1ο κάπως καρτουνίστικο, γυναικείο με την έννοια της έλλειψης αρρενωπών στοιχείων επιθετικότηας αλλά το 2ο το θεωρώ χειρότερο γιατί έχασε το καρτουνίστικο αυθεντικό στυλ, έχασε τα ανοιγόμενα φώτα εμπρός και απέκτησε χοντρά και όχι καλοσχηματισμένα οπίσθια. Το 3ο όμως μου αρέσει! ...οπότε όταν γίνεις με το καλό Πάπας θα έχεις την υποστήριξή μου! -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το πρώτο Μιάτα ήταν υπερβολικά γυναικείο
Διαφωνώ με αυτή την άποψη, ειδικά όσον αφορά στην οδήγηση.
Πισωκίνητο αυτοκίνητο με στήσιμο 50-50, μπλοκε και 116 άλογα...χμ, δεν το λες γυναικείο.
Βέβαια εντάξει, άποψή σου και σεβαστή.Αναφερόμουν αποκλειστικά στην εμφάνιση.
Όσο για το αν το 50-50 είναι η πιο σωστή κατανομή μαζών για ένα πισωκίνητο θα διαφωνήσω. Για τετρακίνητο ναι, για πισωκίνητο όμως είναι περίπου στο 44-56 με 42-58, το οποίο είναι αδύνατον να το επιτύχεις με κινητήρα και κιβώτιο μπροστά αλλά μονάχα με κινητήρα εμπρός προς το κέντρο και κιβώτιο πίσω (διάταξη transaxle δηλαδή).
Α, και αν δεν κάνω λάθος τα 1.6 δεν έχουν μπλοκέ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
οπότε όταν γίνεις με το καλό Πάπας θα έχεις την υποστήριξή μου!Merci. Μεγάλος δεν είναι ο καινούριος, δεν πρέπει να του μένουν πολλά χρόνια ακόμα... Ωραία, έχω ήδη έναν υποστηρικτή
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αναφερόμουν αποκλειστικά στην εμφάνιση.
Όσο για το αν το 50-50 είναι η πιο σωστή κατανομή μαζών για ένα πισωκίνητο θα διαφωνήσω. Για τετρακίνητο ναι, για πισωκίνητο όμως είναι περίπου στο 44-56 με 42-58, το οποίο είναι αδύνατον να το επιτύχεις με κινητήρα και κιβώτιο μπροστά αλλά μονάχα με κινητήρα εμπρός προς το κέντρο και κιβώτιο πίσω (διάταξη transaxle δηλαδή).
Α, και αν δεν κάνω λάθος τα 1.6 δεν έχουν μπλοκέ.
Κάνεις λάθος, τα 1.6 μέχρι το 94 είχαν ΟΛΑ μπλοκέ. Γενικά όσα έχουν το δυνατό κινητήρα με τα 116 άλογα έχουν μπλοκέ. Δεν έγραψα πουθενά ποια είναι η πιο σωστή κατανομή βάρους, όμως σίγουρα το 50-50 κάνει πολύ σπορ την οδική συμπεριφορά, και το μιατα κάποιες χρονιές έχει ψηφιστεί ως best handling car.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Κάνεις λάθος, τα 1.6 μέχρι το 94 είχαν ΟΛΑ μπλοκέ. Γενικά όσα έχουν το δυνατό κινητήρα με τα 116 άλογα έχουν μπλοκέ.ΟΚ.
Δεν έγραψα πουθενά ποια είναι η πιο σωστή κατανομή βάρους, όμως σίγουρα το 50-50 κάνει πολύ σπορ την οδική συμπεριφορά, και το μιατα κάποιες χρονιές έχει ψηφιστεί ως best handling car.
Δεν διαφωνώ, και θα σου πω ότι πριν αγοράσω την Μπέλα είδα και το Μιάτα. Το απέρριψα κυρίως επειδή δεν πολυχώραγα στην θέση του, τουλάχιστον όχι χωρίς να μου έρχεται το σκιάδιο στο ύψος των ματιών μου (οδηγώ κοντά στο τιμόνι). Αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα μπορεί να το είχα προτιμήσει, αν και αρκετά ακριβότερο.
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
Kι εγώ όταν συνοδήγησα ένα κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι το A/C το καλοκαίρι με κλειστή την οροφή...πολύυυυυ ζέστη
-
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
Σ -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
Έτσι είναι τα roadster φίλε μου.Στο ΜΧ-5 έχεις μπει?Λιλιπούτεια αμαξάκια. ψιλογυναικείο θα έλεγα.μόνο ένα RX-8 θα με έφτιαχνε:)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
Των περισσοτερων.. πάντως η barchetta μου φάνηκε λίγο πιο ευρύχωρη από το μιατα.
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
Έτσι είναι τα roadster φίλε μου.Στο ΜΧ-5 έχεις μπει?Λιλιπούτεια αμαξάκια. ψιλογυναικείο θα έλεγα.μόνο ένα RX-8 θα με έφτιαχνε:)
MX5 και Miata είναι το ίδιο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Α, και το άλλο που δε μου άρεσε ήταν ότι με κλειστή την οροφή ή με χαρντ-τοπ αισθανόμουν κλειστοφοβικά σαν να ήμουν μέσα σε πολεμίστρα. Αυτό βέβαια μάλλον είναι χαρακτηριστικό όλων των roadster και όχι μόνο του Μιάτα.
Έτσι είναι τα roadster φίλε μου.Στο ΜΧ-5 έχεις μπει?Λιλιπούτεια αμαξάκια. ψιλογυναικείο θα έλεγα.μόνο ένα RX-8 θα με έφτιαχνε:)
MX5 και Miata είναι το ίδιο.
ευχαριστώ για την διευκρίνηση ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
.
τα πρωτα μχ5 ειχαν πολλά προβλήματα...Όπως;
εγκεφαλο,καταλύτη,κατανάλωση λαδιού,πολλαπλασιαστή ή κάτι τέτοιο τελος πάντων,στεγανότητα κουκούλας.φίλος το πούλησε και πήρε impreza gt και βρήκε την υγειά του.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
ΣΜάστορα, εμείς δεν έχουμε τα χέρια σου!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
ΣAπο ποτε για εναν πραγματικο οδηγο ειναι κριτηριο η αξιοπιστια;
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
.
τα πρωτα μχ5 ειχαν πολλά προβλήματα...Όπως;
εγκεφαλο,καταλύτη,κατανάλωση λαδιού,πολλαπλασιαστή ή κάτι τέτοιο τελος πάντων,στεγανότητα κουκούλας.φίλος το πούλησε και πήρε impreza gt και βρήκε την υγειά του.
Απο οσα γραφεις καλε μου φιλε μονο ο πολλαπλασιαστης ισχυει για τα πρωτα ΜΧ5.
Τωρα αν μου λες οτι ο καταλυτης ειχε κανει 150.000 χλμ και εβγαλε προβλημα...ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ
Το ιδιο βεβαια για την καταναλωση λαδιου αν και ΜΧ5 πρωτης γενιας με 200.000+ χλμ ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙΑ (Γιατι στην τελικη αυτο αφηνεις να καταλαβει ο κοσμος).
Τωρα για τη στεγανοτητα της κουκουλας.... ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!Και για να ειμαι εντος topic. Μεταξυ των δυο που αναφερονται ΕΔΩ θα διαλεγα τη βαρκούλα, κι ας ειμαι ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ μιατόπληκτος
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
ΣAπο ποτε για εναν πραγματικο οδηγο ειναι κριτηριο η αξιοπιστια;
Από τότε που ο οδηγός είναι και ο ιδιοκτήτης, και για να ψάχνει αυτοκίνητο 10 χρονών δε νομίζω να του τρέχουν κ απ'τα μπατζάκια αλλιώς θα ρώταγε το παλικάρι Μ3 ή 350Ζ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
ΣΑκούς Τριαντάφυλλε ....
ή να το ξαναβάλω .....
ΜΧ-5 , ΜΧ-5 , ΜΧ-5
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
.
τα πρωτα μχ5 ειχαν πολλά προβλήματα...Όπως;
εγκεφαλο,καταλύτη,κατανάλωση λαδιού,πολλαπλασιαστή ή κάτι τέτοιο τελος πάντων,στεγανότητα κουκούλας.φίλος το πούλησε και πήρε impreza gt και βρήκε την υγειά του.
Απο οσα γραφεις καλε μου φιλε μονο ο πολλαπλασιαστης ισχυει για τα πρωτα ΜΧ5.
Τωρα αν μου λες οτι ο καταλυτης ειχε κανει 150.000 χλμ και εβγαλε προβλημα...ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ
Το ιδιο βεβαια για την καταναλωση λαδιου αν και ΜΧ5 πρωτης γενιας με 200.000+ χλμ ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙΑ (Γιατι στην τελικη αυτο αφηνεις να καταλαβει ο κοσμος).
Τωρα για τη στεγανοτητα της κουκουλας.... ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!Και για να ειμαι εντος topic. Μεταξυ των δυο που αναφερονται ΕΔΩ θα διαλεγα τη βαρκούλα, κι ας ειμαι ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΣ μιατόπληκτος
εβγαλε με 90000.Δεν κατηγορώ το αυτοκίνητο.Απλά επειδή η ψηφοφορία είναι για το πρώτο μιάτα γι αυτό το λέω.Αν ήταν γία ενα από τα πιο καινούρια φυσικά θα διάλεγα το μιάτα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΜΧ-5, μακράν. Με τα δύο χέρια. Αξιόπιστο και πισωκίνητο!
ΣΑκούς Τριαντάφυλλε ....
ή να το ξαναβάλω .....
ΜΧ-5 , ΜΧ-5 , ΜΧ-5
ακούει, αλλά κάνει την κορόιδα...
-
ωπα!
ο Τριανταφυλλος δεν κανει την κοροϊδα ποτε! απλα ειχα 'χασει' για λιγο αυτο το θεμα....
Οπως ειχα ξαναγραψει σε αυτο το θεμα, οταν λενε οι γνωστες οτι ειναι καλο, κατι παραπανω ξερουν....
και να κρατησουμε χαμηλους τονους, γιατι πολλες φορες εχω μασησει τα λογια μου τα μεγαλα που ελεγα...
Οπως ελεγα και χθες σε 'στενο οικογενειακο κυκλο' αν ποτε καταληξω με mx-5, απο τα αρνητικα και το βρισιμο που εχω ριξει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, δε θα τολμω να ανοιξω την κουκουλα, γιατι θα πεφτουν ντοματες απο παντου...
.. Για να το λεει ο Στρατης, ομως, κληρωσε και ειμαι μελλοντικος κατοχος mx-5 ... οσοι ερθετε το βραδυ μπορειτε απο τωρα να μου πετατε ντοματες ... εγω θα το κλεισω το στομα μου απο τωρα :-X
Βεβαια, για καλο και για κακο, οταν ερθει η ωρα εγω θα (ξανα)ρωτησω, οπως ειχα κανει και οταν ηταν ωρα να παρω αυτοκινητο και κατεληξα με το 106
MX5 H BARCHETTA;