-
-
Το χειρότερο από όλα κατά την άποψή μου είναι ότι με τον τρόπο που νομοθετουν είναι σαν να μας λέμε ξεκάθαρα ότι απλά μας θεωρούν λαλακες.
Αν θέλουν παραπάνω λεφτά ας βάλουν παραπάνω φόρους. Αλλά αυτό δεν το κάνουν για να μην μπορεί μετά να τους πει κανείς ότι έβαλαν κι άλλους φόρους. Τι κάνουν λοιπόν; διαμορφώνουν έτσι τα τέλη για να είναι πιο 'δίκαια' και να τους δώσουν τα έσοδα που θέλουν. Τα τέλη που κανονικά σχετίζονται με τους ρύπους και την χρήση του οχήματος, για αυτό και λέγονται τέλη κυκλοφορίας....
Για μένα η λύση είναι μια, βάλε τα τέλη βάσει ρύπων και κυκλοφορίας και όλα τα άλλα αν έχεις τα μπαλάκια πάρτα μέσω φόρων. .. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
Βασικά θα πρέπει γενικά να σκεφτούν οι κυβερνώντες ότι με την υπερφορολόγηση αντί να εισπράξουν περισσότερα πήραν το τρίτο το μακρύτερο...Μήπως να επιστρέψει η λογική και να προσπαθήσουν να εισπράξουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από ΟΛΑ τα αυτοκίνητα με λογικά τέλη κυκλοφορίας αντί να παίρνουν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ λόγω των χιλιάδων ακινητοποιημένων;
ναι αλλα ετσι εχουμε λιγοτερη κινηση!
Ειδικά τις τελευταίες ημέρες δεν έχει καθόλου κίνηση (ειδικά στο κέντρο της Αθήνας)! Μιλάμε ότι γίνεται χαμός! Όσα και να είναι τα τέλη, ο Έλληνας δύσκολα αφήνει το αμάξι. Πινακίδες κατέθεσαν όσοι κατέθεσαν λόγο τεκμηρίων και χρεώσεων φόρων πολυτελείας και όχι λόγο τελών κυκλοφορίας, πιστεύω.
αρα να τα αυξησουμε κι αλλο
Με είδες να γράφω κάτι τέτοιο;;;; τα συμπεράσματα που βγάζεις κράτα τα για τον εαυτό σου σε παρακαλώ.
Ευχαριστώ.
-
εγραψα οτι το ανεφερες εσυ? δικη μου προταση ειναι.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγραψα οτι το ανεφερες εσυ? δικη μου προταση ειναι.ΑΝ έγραφες την δική σου πρόταση χωρίς να με κάνεις quote θα βοηθούσε στην καλύτερη κατανόηση πιστεύω. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το αμάξι δε το αφήνουμε γιατί είμαστε εργάτεςμας στέλνουν από το ένα μέρος στο άλλο για να κάνουμε δουλιές και δε μας πληρώνουν
Δεν είμαστε μόνο καλοπερασσάκιδες (πως να γράφετε αυτό?)Ασε. Λαστιχα, συχνοτερα αλλαγη λαδιων, γρηγοροτερη φθορα του κινητηρα και τι σου μενει στο τελος στο χερι; Μην απαντησεις θα φαμε κατσαδα (δικαιολογημενα)
-
Συμφωνώ με τον coyote σε αυτό. Το αμάξι για κάποιους είναι απαραίτητο εργαλείο και αυξάνοντας τα τέλη απλά αυξάνεις τα έξοδά τους... Για κάποιους που το αμάξι είναι 2ο/3ο κάμπριο και όταν το πήραν ήθελαν να κάνουν τη μόστρα τους κυκλοφορόντας με το 'μπάνικο' ΤΤ, αυτοί μπορούν να παραδώσουν και πινακίδες αν δεν βγαίνουν... και αν πάνε τα πράγματα προς το καλύτερο τις ξαναπαίρνουν.
*το μπάνικο το δανείζομαι από άλλο thread... μου άρεσε η λέξη
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Τα τέλη που κανονικά σχετίζονται με τους ρύπους και την χρήση του οχήματος, για αυτό και λέγονται τέλη κυκλοφορίας....Τέλος λέγεται γιατί έχει υποτίθεται κάποια ανταποδοτικότητα.
π.χ. δημοτικά τέλη = το κόστος που έχεις για το μάζεμα σκουπιδιών κλπ...
Στα αυτοκίνητα είναι επειδή χρησιμοποιείς το οδικό δίκτυο...
Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση είναι ΦΟΡΟΣ! -
και εφόσον προσδιορίζεται με ρύπους, ουσιαστικά μιλάμε για φόρο ρύπανσης!
-
Μόλις διάβασα ότι τελικά θα αλλάξουν από φέτος και το πολύ εντός 15-20 ημερών θα έχουν ανακοινωθεί οι αλλαγές. Το σίγουρο είναι ότι κάποια που δεν πλήρωναν θα πληρώσουν, ενώ σκέφτονται να λάβουν υπόψιν τους ακόμα και αν υπάρχουν από 2 και πάνω αυτοκίνητα στην οικογένεια....
Τι να πω, πραγματικά για τον π@*το. ... -
Δεν βγαινουν τα έσοδα επειδή δεν θέλουν ιδιωτικοποιήσεις και επενδύσεις που τις σαμποτάρουν με κάθε τρόπο. Αρα θα μας σκισουν στους φόρους νομοτελειακά .....
-
Πολύ σωστά τα λες
-
Δυστυχώς το μόνιμο πρόβλημα με την αριστερά είναι πως νομοτελειακά δεν μπορεί να παραξει πλούτο. Ασχολείται με την αναδιανομή του υπάρχοντος και μόνο. Θα βρούνε χίλιους τρόπους να τα πάρουν από εκείνους που θεωρούν πως τα έχουν. Έχεις δύο οχήματα και πάνω; Τότε είσαι πλούσιος. Άρα θα πληρώσεις. Μόλις λίγες μέρες πριν ο Κατρουγκαλος δήλωνε σε γνωστο ραδιοφωνικό σταθμό ότι όποιος έχει παιδι σε ιδιωτικο σχολείο είναι τουλάχιστον ευκατάστατος... Συνεπώς στα τέλη κυκλοφορίας θα κολλήσουν;
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Μόλις διάβασα ότι τελικά θα αλλάξουν από φέτος και το πολύ εντός 15-20 ημερών θα έχουν ανακοινωθεί οι αλλαγές. Το σίγουρο είναι ότι κάποια που δεν πλήρωναν θα πληρώσουν, ενώ σκέφτονται να λάβουν υπόψιν τους ακόμα και αν υπάρχουν από 2 και πάνω αυτοκίνητα στην οικογένεια....
Τι να πω, πραγματικά για τον π@*το. ...Οχι δεν ειναι απο φετος. Δεν προλαβαινουν. Ποιο δελτιο ειδησεων ειδες εσυ; Εμενα μου ειπαν πως το ειπα το Mega. Ρε μπας και αποφασιζουν τελικα τα δελτια ειδησεων ;
-
Νομίζω το διάβασα στο newsit;
-
*Σύντομα θα αλλάξουν τα δεδομένα σε ότι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, αφού η τρύπα στον προϋπολογισμό προβλέπεται δυσθεόρατη και η ανάγκη της κυβέρνησης να δείξει έσοδα προς τους δανειστές, είναι μεγάλη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Κυβέρνηση αναμένεται να αλλάξει τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά από το 2016, αφού πλέον ο χρόνος για αλλαγές φέτος δεν είναι επαρκής.Προλαβαίνει όμως, μέχρι τον Φεβρουάριο- Μάρτιο, να επιβάλει ένα νέο τέλος, το οποίο για να είναι πιο εύπεπτο θα το βαφτίσουν ως** «πράσινο τέλος». Αυτό θα είναι ένα πράσινο σήμα (στα πρότυπα πολλών χωρών της EE) το οποίο θα κληθούν να πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων.Η Κυβέρνηση εξετάζει αυτό το τέλος να το πληρώσουν μόνο όσοι διαθέτουν πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με κινητήρες EURO4 και πίσω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω**. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
**Το χαράτσι εκτιμάται ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. *Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%. Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο, ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…
-
Είναι το γνωστό κολπάκι που κάνουν όλες οι κυβερνήσεις εδώ και πολλά-πολλά χρόνια.
Ρίχνουν 'δολώματα' (πάρτε 'φτηνά' diesel) και μία ωραία μέρα τα φορολογούν.Αν συμβεί το παραπάνω με το 'πράσινο τέλος', εγώ θα τη θεωρήσω απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Είναι το γνωστό κολπάκι που κάνουν όλες οι κυβερνήσεις εδώ και πολλά-πολλά χρόνια.
Ρίχνουν 'δολώματα' (πάρτε 'φτηνά' diesel) και μία ωραία μέρα τα φορολογούν.Αν συμβεί το παραπάνω με το 'πράσινο τέλος', εγώ θα τη θεωρήσω απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη.
Εννοειται. Μεχρι ποτε θα τα αφηναν χωρις τελη; Η πιτα μεγαλωσε. Δεν κυκλοφορουν λιγα.
-
Ζαλούρα!
*Αναποφάσιστοι φαίνεται πως είναι στην Κυβέρνηση όσον αφορά στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους πολίτες που προσπαθούν να βγάλουν άκρη με όσα ακούν και διαβάζουν.
Πριν λίγες ημέρες κυβερνητικοί παράγοντες διέρρεαν πως γίνεται μελέτη για ένα νέο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας το οποίο, διατείνονται, πως θα είναι πιο δίκαιο.
Λίγα 24ωρα αργότερα, πριν καλά καλά γίνει γνωστό το σχέδιο της Κυβέρνησης, υπήρξε ενημέρωση από το ΥΠΟΙΚ πως οι όποιες αλλαγές θα εφαρμοστούν από του χρόνου -το 2016 δηλαδή- και πως φέτος η καταβολή των τελών θα γίνει με βάση το υπάρχον σύστημα.
Την Παρασκευή 9/10, ωστόσο, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης, άφησε ορθάνοιχτο το
ενδεχόμενο να έχουμε από φέτος αλλαγές!
«Στα τέλη κυκλοφορίας είναι δεδομένο το ότι κάνουμε και θα έχουμε πολύ μικρές διαφοροποιήσεις, αλλά δεν είμαστε έτοιμοι να το πούμε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξιάδης, ενώ δεν απομένει ούτε ένας μήνας για την ανάρτηση στο Τaxisnet των σχετικών ειδοποιητηρίων προς τους ιδιοκτήτες οχημάτων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, αυτό που εκτιμάται ότι μπορεί να γίνει είναι μια αύξηση τελών για νέα Ι.Χ. (μετά από 2010) με υψηλότερες εκπομπές ρύπων και μια λελογισμένη μείωση για παλαιότερα Ι.Χ. (πριν 2010) με μικρομεσαία κυβικά εκατοστά.Η αφετηρία του προβληματισμού είναι ότι για παράδειγμα ένα νέο 3λιτρο τζιπ με εκπομπές 189 γραμ./χλμ πληρώνει Τέλη 482 ευρώ, ενώ ένα αντίστοιχο παλαιότερο μοντέλο 880 ευρώ.
Όσον αφορά στα παλαιότερα Ι.Χ.από 1.072 ως 1.739 κ.ε., τα Τέλη τους κυμαίνονται από 135 ως 265 ευρώ, που θεωρούνται κατά περίπτωση υπερβολικά.*
-
Η ανακατωσούρα που προκαλεί και ζαλούρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να περάσει η κυβέρνηση στο τέλος τα μέτρα που θέλει και οι πολίτες να νοιώσουν ανακούφιση και να αναφωνήσουν:
'Ευτυχώς, κατάφεραν να μην πληρώσουμε αυτά που έλεγαν τον Οκτώβριο.'
και οι πολιτικοί του κυβερνώντος κόμματος να λένε σε όλα τα ΜΜΕ:
'Πετύχαμε να μην πληγεί η μεγάλη μάζα των πολιτών, αλλά να πληρώσουν οι έχοντες. Είμαστε κυβέρνηση που βάζει μπροστά το κοινωνικό καλό.'
Τέλη κυκλοφορίας