-
Νομιζω ειναι περισσοτερο ψυχολογικο και διαφορα θα δεις μονο σε συνθηκες επαναλβανομενης πιεσης. Το κοστος για αλλαγη αξονα και σε νεο αμαξι οπως αυτα ειναι απαγορευτικο. Για εμενα απλα προχωρα,μη το σκεφτεσαι καν..
-
Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
Παιδιά να σας ρωτήσω.. Είμαι κοντά στην απόκτηση του focus ή c max ecoboost 100/125ps αλλά ανακάλυψα ότι οι trend και business εκδόσεις δεν έχουν πίσω δισκόφρενα!! Έλεος εν έτει 2015, το golf του 2001 είχε.. Κι έχουν μόνο οι titanium εκδόσεις που ανεβαίνουν σε κόστος..
Ξέρει κανείς αν Υπάρχει ως extra με κάποια ζάντα πχ;;; Μπαίνουν μετα aftermarket χωρίς προβλήματα και αξιόπιστα;;; Γενικά τι άποψη έχετε για τα αυτοκίνητα και για τα πίσω δισκόφρενα;;
Ευχαριστώ..Τι διαφορα θα τη δεις καλοκαιρακι,φορτωμενος μπαγκαζια σε καμια καταβαση οπου ξαφνικα θα πατας πολυ πιο βαθια το φρενο για να επιβραδυνεις
Κατα τα αλλα μια χαρα θα εισαι...... -
Το αν ένα αυτοκίνητο φορά πίσω δισκόφρενα ή ταμπουρα δεν είναι τόσο σημαντικό, όσο να μπορει να φρενάρει βάσει στησίματος, όπως πρέπει. Έτσι αν συνηδητοποιησει κάποιος πως το μικρομεσαίο φοκους με 100 ή 125 ίππους δεν προορίζεται να βάζει φωτιά στο δρόμο, και τα ταμπουρα πίσω είναι μια χαρά.
-
Για ενα μικρομεσαίο μια χαρά είναι τα ταμπουρα πίσω. Αμάξι επιδόσεων δεν ειναι να είναι και τόσο ψαγμένο. Να σταματά είναι το ζητούμενο και το καταφέρνει και έτσι. Και περιττό το κόστος της αλλαγής 2 επιπλέον 'τακακίων'.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..
Ο 100άρης για το c max ειναι αρκετός λέτε;; Πραγματικές καταναλώσεις στα ποσά l/km ανερχονται;; -
Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..
Ο 100άρης για το c max ειναι αρκετός λέτε;;Οριακός προς τα κάτω. Βαρύ και ογκώδες αμάξωμα με όχι ιδιαίτερα νευρικό κινητήρα.
Ανθρωπομεταφορεας απλά.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ασφαλή ανθρωπομεταφορέα βαςικα ψάχνω Ο συγκεκριμένος ειναι σε καλό vfm και οχι τόσο ογκώδης σε σχέση με άλλους..
Γενικά ο ecoboost κρίνεται αξιόπιστος;; Οι πραγματικές καταναλώσεις του;; -
Τα μόνα προβλήματα που έβγαλε ως τώρα ήταν από την διαμόρφωση του συστήματος ψύξης και αφορούσε παλαιότερες εκδόσεις.
Φυσικά οι πραγματικές του καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες από τις ανακοινώσιμες. Σε ταξίδι θα πάει οικονομικά. Στην πόλη όμως θα κάψει και δεν θα κάψει σαν 1000ρι. -
Κατι που μου ειχε διαφυγει απο καιρο,το φιεστα,δεν εχει χερουλια στο εσωτερικο του στον ουρανο για να κρατιεται καποιος πχ σε μια στροφη.Δεν το χρειαζεσαι,το φιεστα στριβει σαν τραινο.
On the 125ps version there is a 30second over boost,** whereas on the 100ps it is disabled.**
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ntry338018Ισχυει ρε παιδια το παραπανω?
-
Κανένα πρόβλημα με τα ταμπουρα πίσω.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Κατι που μου ειχε διαφυγει απο καιρο,το φιεστα,δεν εχει χερουλια στο εσωτερικο του στον ουρανο για να κρατιεται καποιος πχ σε μια στροφη.Δεν το χρειαζεσαι,το φιεστα στριβει σαν τραινο.Δεν έχει χερούλια και ούτε μπαίνουν, λόγω αερόσακων κουρτίνας.
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Δεν έχει χερούλια και ούτε μπαίνουν, λόγω αερόσακων κουρτίνας.Αυτο δεν το ηξερα,αβολο παντως αυτο,δεν εχεις να κρεμασεις το χερι καπου.Τα επισημα service λενε για 20.000 η πανω στο χρονο με οτι χιλιομετρα εχεις συμπληρωσει,το ακολουθειτε κανονικα,αφοβα και απροβληματιστα?
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Κατι που μου ειχε διαφυγει απο καιρο,το φιεστα,δεν εχει χερουλια στο εσωτερικο του στον ουρανο για να κρατιεται καποιος πχ σε μια στροφη.Δεν το χρειαζεσαι,το φιεστα στριβει σαν τραινο.
Δεν έχει χερούλια και ούτε μπαίνουν, λόγω αερόσακων κουρτίνας.
Μονο για το fiesta ισχυει αυτό δηλαδή; γιατί ξέρω παρα πολλά αυτοκίνητα με αεροσακο-κουρτινα που έχουν χερούλια.
-
Τι καταναλωση θα πρέπει να περιμένω απο Mondeo 1.6 125hp 2009?
Αναφέρομαι κυρίως για ταξίδι σε επαρχιακό δρόμο και εθνική.
-
Για το Μοντέο ανάλογα του φορτίου που θα κουβαλάς, θα δεις κατανάλωση από 8,2 και πάνω. Σε εθνική άδειος και με 125χλμ στο cruise ήμουν στα 7,8 εως 8,2.
-
Πολύ καλή κατανάλωση για το μέγεθος - βάρος του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Για το Μοντέο ανάλογα του φορτίου που θα κουβαλάς, θα δεις κατανάλωση από 8,2 και πάνω. Σε εθνική άδειος και με 125χλμ στο cruise ήμουν στα 7,8 εως 8,2.Επομένως όταν ανεβαίνω στους κατσικόδρομους του Παρνασού θα πρέπει να υπολογίζω 9 με 10, σωστά?
Κώστα σε ανηφορίτσα μπορείς να προσπεράσεις νταλικα που πάει με 70 ή δεν το επιχειρείς?
-
Χτυπα ecoboost εστω και 1000ρι αμα έχεις τέτοια διλήματα.
-
Αν δεν έχεις χώρο, το ξεχνάς....ειδικά στον Παρνασσό ούτε 5η δεν θα βάλεις.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Κατι που μου ειχε διαφυγει απο καιρο,το φιεστα,δεν εχει χερουλια στο εσωτερικο του στον ουρανο για να κρατιεται καποιος πχ σε μια στροφη.Δεν το χρειαζεσαι,το φιεστα στριβει σαν τραινο.On the 125ps version there is a 30second over boost,** whereas on the 100ps it is disabled.**
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ntry338018Ισχυει ρε παιδια το παραπανω?
Ισχύει κανονικά, για αυτό άλλωστε με over boost βγάζει 3 κιλά παραπάνω ροπή. Από τα 17 πάει στα 20.
FORD FORUM