Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τι λένε οι νόμοι της φυσικής;
Αν και το θέμα είναι για τα οξείδια του αζώτου και όχι για την κατανάλωση.
Φίλε Super@T η αποβολή καυσαερίων είναι συνάρτηση της κατανάλωσης... Ο στόχος όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτου είναι η βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων τους. Δηλαδή για την ίδια ποσότητα καυσίμου να παράγεται μεγαλύτερο μηχανικό έργο από τον κινητήρα. Ακόμη και στην περίπτωση του κύκλου απόδοσης των ντίζελ μόλις το 30% της παραγόμενης ενέργειας από την καύση του πετρελαίου μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια του οχήματος. Τα υπόλοιπα είναι πάνω κάτω τα ακόλουθα και ορίζονται ως απώλειες. Το 30% είναι καυσαέρια, 30% θερμότητα και ένα 10% αφορά σε τριβές. Αν βάλεις λοιπόν κάτω τα όλα τα νουμεράκια για να μπορέσεις να αυξήσεις την απόδοση του κινητήρα θα πρέπει να εφαρμοστούν πάνω στα οχήματα καινοτόμες λύσεις οι οποίες είναι απίστευτα κοστοβόρες και εφαρμόζονται σε πανάκριβα αυτοκίνητα καθώς και στην F1. Τί εννοώ; Για να αλλάξει προς το καλύτερο η απόδοση θα πρέπει στο κύκλωμα να μειωθούν οι τριβές κάτι που απαιτεί εξωτικά υλικά στην κατασκευή του κινητήρα και του συνολικού κυκλώματος απαγωγής αερίων, Μέρος της χαμένης ενέργειας να συλλέγεται πχ στην φόρτιση ενός ηλεκτροκινητήρα που θα δρα επικουρικά στην παραγωγή μηχανικού έργου, Χρήση πολύ ελαφρύτερων υλικών για τη συνολική μείωση του βάρους των οχημάτων. Τώρα αν ένα γκολφ πετυχαίνει κατανάλωση 3,8 λτ/100χλμ σε μεικτό κύκλο, προφανώς οι άνθρωποι ή έχουν κάνει όλα αυτά τα παραπάνω ή ψεύδονται. Αυτό έλεγα πάντα και ήταν ζήτημα χρόνου κάποιος να τους τα χώσει.[/quote]
Οι diesel αυτοκινήτων έχουν φτάσει το ~44% απόδοσης.. Κατά τα άλλα μια χαρά μειώνονται οι τριβές και χωρίς εξωτικές λύσεις, η τεχνολογία προχωράει.
Όχι μόνο τα περιοδικά αλλά και άλλοι φορείς θα πρέπει να επανεξετάσουν τη στάση τους στο θέμα... Για παράδειγμα το δικο μας κράτος βάσει των προδιαγραφών ρύπων (που είναι πλαστές όπως παραδέχεται ο κατασκευαστής), αυτων των αυτοκινήτων όρισε πως πολλά από αυτά δεν θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ενώ ανταγωνιστικά τους πληρώνουν. Θα πρέπει να συνεχιστεί κάτι τέτοιο απρόσκοπτα; Φορείς καταναλωτών δεν πρέπει να ασχοληθούν με το ζήτημα; Κάποια μπαίνουν στον δακτύλιο. Αυτό θα συνεχιστεί απρόσκοπτα; Ξέρω φυσικά σε ποια χώρα ζω και δεν έχω αμφιβολίες για αυτό που θα γίνει και είναι το ' '. Για όποιους δεν κατάλαβαν αυτό είναι το σύμβολο του κενού...
Το δικό μας κράτος, όπως και άλλα κράτη, όρισε τα τέλη κυκλοφορίας βάσει του CO2. Το θέμα στην Αμερική ξεκίνησε για τα NOx, κανείς δεν έχει κάνει αναφορά ακόμα για το CO2.
Ακριβώς τα ιδια λέμε μερικοί εδώ και κινδυνεύουμε να φαινόμαστε γραφικοί. Μόλις λίγο πιο πάνω αγαπητέ limited one το είχα αναφέρει ως την απόλυτη κωμωδία. Μεγάλο παραγόμενο μηχανικό έργο με την ελάχιστη καύση δεν προβλέπεται ούτε στον κύκλο Καρνω...
Που έγραψε ο Καρνώ, για παραγόμενο έργο (αν έγραψε, γιατί άλλοι διατύπωσαν τους νόμους βασισμένοι στον Καρνώ), γιατί εγώ μόνο για efficiency βλέπω.