Τετραδιεύθυνση, η οποία είναι προνόμιο του GT με το 205 άλογα.
Εγώ έχω μία άλλη απορία, είναι τεχνικά εφικτή η τετραδιεύθυνση με ημιάκαμπτο;
-
Τετραδιεύθυνση, η οποία είναι προνόμιο του GT με το 205 άλογα.
Εγώ έχω μία άλλη απορία, είναι τεχνικά εφικτή η τετραδιεύθυνση με ημιάκαμπτο; -
Ενεργητική τετραδιευθυνση όπως στην coupe Laguna ...
ελπίζω η Citroen να βλέπει τι κάνει η Renault και να μην αποφάσισει τελικά όπως λένε να κόψει την καλύτερη ανάρτηση όλων των εποχών
-
Το 'καλύτερη' εξαρτάται από το τι θες να πετύχεις. Για άνεση όντως κορυφαία η υδροπνευματική, για σπορ οδήγηση όχι. Αλλά είπαν ότι πλέον παρόμοια άνεση μπορούν να πετύχουν με τα ενεργά αμορτισέρ και δεν χρειάζεται το βάρος και η πολυπλοκότητα της υδρο. Κι εγώ θα προτιμούσα να εξακολουθήσει να υπάρχει γιατί είναι κάτι το ξεχωριστό, αλλά αν δεν την προτιμάει ο κόσμος τι να σου κάνει και η Citroen?
-
Δεν είναι μόνο άνεση η υδροπνευματική,
είναι πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση 4 τροχών με ασφάλεια στο κλατάρισμα
είναι και πρακτικότητα στο χαμήλωμα για φόρτωμα-ξεφόρτωμα αποσκευών
και πρακτικότητα στο ανέβασμα ύψους για προσπέρασμα εμποδίων
και αυτόματη ανάκτηση απόστασης από το έδαφος, ανεξαρτήτως του έρματος
και ρυθμιζόμενη απόσβεση-κράτημα κατά επίπεδα και με ηλεκτρονικό τρόπο
και άλλα πολλά ακόμη.
Για την κλασική έννοια της αυτοκίνησης ως μετακίνηση
η υδροπνευματική ίσως είναι η απόλυτη λύση.
Για εξειδικευμένες χρήσεις, όπως η οδηγική αίσθηση
μάλλον υπάρχουν και άλλες επιλογές.(δε βάζω τη θεωρητική μηδενική συντήρηση, μάλλον γιατί δεν υφίσταται)
-
Νταξ το Δια απλα δε τον εχω παει αυτοκτονικη βολτα γι αυτο συνεχιζει να γραφει καποια πραγματα με τα υδρο..
Το τι γραφουν και ισχυριζονται οι χαρτογιακαδες της citroen μ αφηνει απο αδιαφορο εως περιλυπο... παρτε κανα c5 υδρο απο τα τελευταια γιατι θα γινουν συλλεκτικα.. -
-
Πως καταλαβαίνει κάποιος την ποιότητα από μια φωτό;
Ωραία η οθονάρα πάντως, αλλά δεν ξέρω πόσο λειτουργική είναι.
-
-
Προφανως εχουν επιλεξει να κοψουν απο την αισθηση ποιοτητας στο εσωτερικο για καπου αλλου,δεν ενθουσιαζει το εσωτερικο παρα την εντυπωσιακη οθονη αφης.
-
Ελπιζω παντως αυτα να μην εχουν τα τωρινα κουσουρια. Μολις ζεσταθουν τα πλαστικα απο τον ηλιο, αρχιζουν να τριζουν ζωνες, χερουλια κτλ
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- topic:timeago_later,11 days
-
-
Ισχύουν άραγε ακόμα οι παλιότερες πληροφορίες στο νετ ότι δεν θα υπάρξει 3θυρο?!
Δεν βρίσκω κανέναν αισθητικό λόγο να το προτιμήσει κάποιος από το νέο Asrra ή το Focus ή το Pulsar...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ισχύουν.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ισχύουν.Απο θέμα ανάρτησης παραμένει ο ημιάκαμπτος;
- topic:timeago_later,2 months
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ισχύουν.
Απο θέμα ανάρτησης παραμένει ο ημιάκαμπτος;
Άσχετο-σχετικό: Μόλις ενημερώθηκα για την πίσω ανάρτηση του Talisman. Παντού ημιάκαμπτος! Αυτομάτως το Talisman γίνεται το μοναδικό αυτοκίνητο του D-segmant που δεν έχει σε καμία έκδοση ανεξάρτητη πίσω, όπως και η Laguna αν θυμάμαι καλά.
Επομένως είναι δεδομένο ότι το Megane δεν μπορεί να έχει ανεξάρτητη.
-
Η laguna εβγαζε και μια GT που εσπερνε...παντως.
-
Δεν ξέρω αν έσπερνε, πάντως ήταν πανέμορφη! Δυστυχώς την έχω δει μόνο εκτός Ελλάδος.
- topic:timeago_later,22 days
-
Από τη πανευρωπαική παρουσίαση του νέου Megane GT πρώτες εντυπώσεις:
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7475617
-
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο! Diesel με 165hp θα είναι καταπληκτικό!
-
λένε ότι θα βγάλουν και υβριδικό diesel με το 110dci