-
Εξωτερικά έχει βαφτεί στάνταρ. Ποιος ξέρει τι τράκους έχει φάει για να το σινιάρουν έτσι.
Εσωτερικά μόνο που βλέπεις το τιμόνι ξεφτυσμένο εντελώς, καταλαβαίνεις πως του έχουν συμπεριφερθεί.
Μα πόσο σφιχτά το έπιαναν το τιμόνι; Το μισούσαν; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εξωτερικά έχει βαφτεί στάνταρ. Ποιος ξέρει τι τράκους έχει φάει για να το σινιάρουν έτσι.
Εσωτερικά μόνο που βλέπεις το τιμόνι ξεφτυσμένο εντελώς, καταλαβαίνεις πως του έχουν συμπεριφερθεί.
Μα πόσο σφιχτά το έπιαναν το τιμόνι; Το μισούσαν;Το τιμόνι δεν το παρατήρησα σε αντίθεση με σένα και όποιον άλλο το είδε
Προφανώς και προτείνεις να μείνω μακριά... -
Χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω, το ξέφτισμα στο τιμόνι συμβαίνει και δεν είναι πάντα θέμα κακομεταχείρισης. Το τιμόνι μου στο fiat bravo έχει ξεφτίσει τελείως και του έχω βάλει θήκη. Το υπόλοιπο αμάξι είναι του κουτιού. Μερικές φορές υπάρχει αστοχία στα υλικά.
-
Ο χρήστης dimitrisgou έγραψε:
Εξωτερικά έχει βαφτεί στάνταρ. Ποιος ξέρει τι τράκους έχει φάει για να το σινιάρουν έτσι.
Εσωτερικά μόνο που βλέπεις το τιμόνι ξεφτυσμένο εντελώς, καταλαβαίνεις πως του έχουν συμπεριφερθεί.
Μα πόσο σφιχτά το έπιαναν το τιμόνι; Το μισούσαν;Το τιμόνι δεν το παρατήρησα σε αντίθεση με σένα και όποιον άλλο το είδε
Προφανώς και προτείνεις να μείνω μακριά...Μακρυά δεν λέω να μείνεις.
Εγώ πάντως θα ήθελα αυτοκίνητο χωρίς 'ξεφτισμένο' τιμόνι.Αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα και σε αφήσει η εμπορία να το πας σε συνεργείο με φανοποιείο για έλεγχο τότε κανένα πρόβλημα.
Αλλά θα σε αφήσει;
Από αυτό εξαρτιούνται όλα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εξωτερικά έχει βαφτεί στάνταρ. Ποιος ξέρει τι τράκους έχει φάει για να το σινιάρουν έτσι.
Εσωτερικά μόνο που βλέπεις το τιμόνι ξεφτυσμένο εντελώς, καταλαβαίνεις πως του έχουν συμπεριφερθεί.
Μα πόσο σφιχτά το έπιαναν το τιμόνι; Το μισούσαν;αυτη τη φθορα στο τιμονι και εγω δε μπορω να καταλαβω πως τη δημιουργουν. τριβουν τα χερια τους ολη την ωρα εκει; τα σκοπιζουν; τι στο καλο κανουν; 100.000χλμ; χλωμο
-
Εγώ έχω δει στην πράξη τιμόνι από VW GOLF GT να φθείρεται.
Ήταν παλιό μοντέλο αλλά αυτό δεν λέει κάτι.
Ο τύπος (πλουσιόπαιδο από Εκάλη) που το είχε, ανέβαινε στα Λατομεία Πεντέλης και το έσκιζε το αυτοκίνητο (είχα πάει και εγώ μαζί του από περιέργεια δύο φορές). Παντιλίκια στο χώμα. Το έκανε σχεδόν κάθε μέρα.Έπιανε το τιμόνι με το αριστερό χέρι πολύ σφιχτά και με το άλλο ανέβαζε διαρκώς χειρόφρενο.
Το κακό είναι ότι το έκανε και στους δρόμους αυτό (φιγουρατζής).Φυσικά εγώ είχα σαλτάρει με αυτή τη συμπεριφορά, αλλά αυτός έλεγε ότι για αυτό το πήρε. Για να το σκίσει.
-
Το τιμόνι του punto που είχα περίπου στα 100 000 χλμ και περίπου 5 χρόνια ξέφτισε σε σημεία και του έβαλα θήκη. Επίσης το είχα δει και στο citroen xantia του πατέρα μου πιο πριν επίσης λίγο μετά την 5ετία...
Νορμάλ, προσεκτική οδήγηση χωρίς να το σκίζω... κανένα από τα 2 δεν ήταν δερμάτινο. Το δερμάτινο που είχε το peugeot μου δεν έπαθε ποτέ τπτ.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εξωτερικά έχει βαφτεί στάνταρ. Ποιος ξέρει τι τράκους έχει φάει για να το σινιάρουν έτσι.
Εσωτερικά μόνο που βλέπεις το τιμόνι ξεφτυσμένο εντελώς, καταλαβαίνεις πως του έχουν συμπεριφερθεί.
Μα πόσο σφιχτά το έπιαναν το τιμόνι; Το μισούσαν;αυτη τη φθορα στο τιμονι και εγω δε μπορω να καταλαβω πως τη δημιουργουν. τριβουν τα χερια τους ολη την ωρα εκει; τα σκοπιζουν; τι στο καλο κανουν; 100.000χλμ; χλωμο
Δεν κανουν τιποτα απο αυτα που λες,απλα οδηγανε και αυτο λιωνει......υπαρχουν ποιοτητες και ποιοτητες.
-
Φιλου a3 '09 με το δερματινο τιμονι και το οριζοντιο τμημα στο κατω μερος με 105,000km και εχει εντονη φθορα χωρις να κανει κατι ιδιαιτερο.. τα περισσοτερο δερματινα τιμονια το παρουσιαζουν με τη χρηση-χρονια.. το καλο με το δερματινο ειναι οτι με ενα καλο προιον περιποιησης-καθαρισμου μπορεις να το διατηρεις.
Το συγκεκριμενο τωρα 500 λογω ματ βαφης που κολακευει δε βγαζω ακρη αν εχει βαψει κατι,τιποτα ή και τα παντα... το τιμονι με τα χιλιομετρα που εχει οκ.. και μαλλον δεν ειναι γυρισμενα ,ειναι αρκετα.. το θεμα ειναι οτι οντως παραειναι φτηνο οποτε κατι σιγουρα δε παει καλα...
-
Πρέπει να έχουν ενδιαφερθεί πολλοί για το συγκεκριμένο 500άρι.
Πριν λίγο και από το πουθενά ένας γνωστός μου έκανε αναφορά για αυτό το 500άρι που και αυτός το πήρε πρέφα στο car.gr και με ρώτησε την άποψή μου.Πολύ σουξέ το 500άρι...
-
Ωραίο το cd.
εγώ έβαλα ένα Kenwood με usb και bluetooth. Πολύ καλό.Άλλαξα ψαλίδια χτες.
Και τα 2 σινεμπλοκ κομμένα, χρειαζόταν αλλαγή. Άλλαξε και μπαράκια ζαμφορ.
Ενώ από τη δεξιά μεριά (συνοδηγού) όλοι οι θόρυβοι που είναι σχετικοί με σύστημα διεύθυνσης εξαφανίσθηκαν, από αριστερά παραμένει ένας υπόκοφος θόρυβος όταν περνάει ακόμα και πάνω από ανεπαίσθητες ανωμαλίες.
Με δεδομένο ότι έχει καινούρια αμορτισερ, να υποθέσω ότι είναι top mount κομμένο;;
Βάση μηχανής δεν μπορεί να είναι (δεν ακούγεται ο θόρυβος στο πάτα άσε γκάζι).
Τι άλλο;; -
Για το top mount κοψε το τιμονι απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια και κοιτα το top mount για μικρορωγμες ενω εχεις το τιμονι στις ακραιες θεσεις.
-
Οπτικά δεν καταφέρνω να δω κάτι στο top mount
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
Το τιμόνι του punto που είχα περίπου στα 100 000 χλμ και περίπου 5 χρόνια ξέφτισε σε σημεία και του έβαλα θήκη. Επίσης το είχα δει και στο citroen xantia του πατέρα μου πιο πριν επίσης λίγο μετά την 5ετία...Νορμάλ, προσεκτική οδήγηση χωρίς να το σκίζω... κανένα από τα 2 δεν ήταν δερμάτινο. Το δερμάτινο που είχε το peugeot μου δεν έπαθε ποτέ τπτ.
το πουντο 20 χρονων ηταν και το τιμονι δεν ειχε τη φθορα της φωτογραφιας. ειχε μεν αλλα δεν τα καταφερα ουτε εγω ουτε ο προηγουμενος να το κανουμε ετσι. στο sirion με 90.000χλμ και 9 χρονια χουφτωματος ολα ok. δεν ξερω αν παιζουν ρολο τπτ δαχτυλιδια και τα παρομοια, ή αν ιδρωνουν τα χερια. ειναι και η ποιοτητα και αν το περιπηειται καλα ο ηλιος το καλοκαιρι.
με εξαιρεση το τιμονι το υπολοιπο εσωτερικο φαινεται ενταξει. ωραιο αμαξι αλλα οχι σε ματ χρωμα. -
Από το τιμόνι δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά για την χρήση του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστική περίπτωση τα πρώτα focus που μέσα σε λίγους μήνες από την αγορά τους (πολλοί ιδιοκτήτες παρατηρούσαν πως σχεδόν είχε λιώσει το πλαστικό ) φαινονταν σαν το τιμόνι να το βάρενε μια 10ετία τουλάχιστον!
-
Τώρα που έχω χρόνο και γύρισα και από μία καλή βόλτα με το Παντάκι μου , ας γράψω και μερικά από αυτά που με έχουν εντυπωσιάσει αλλά και κάποιες παρατηρήσεις.
Με τα 30000χλμ που έχει ήδη στο κοντέρ οι απόψεις αποκτούν άλλο ενδιαφέρον (ειδικά όταν προέρχομαι από ένα 207GT σχεδόν αχρησιμοποίητο).Με έχουν εντυπωσιάσει πραγματικά:
-
Το πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι τα λάστιχα ή το στήσιμο αλλά το Παντάκι είναι βιδωμένο στην άσφαλτο και η αίσθηση του τιμονιού και η πληροφόρηση που δίνει είναι εντυπωσιακή. Ειδικά στις στροφές ενώ περίμενα να 'προκαλεί φόβο' λόγω ύψους, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στο δρόμο. Δεν καταλαβαίνει τίποτα. Δίνει την εντύπωση μεγαλύτερη αυτοκινήτου.
-
Αίσθηση ανάρτησης και φρένων. Ανάρτηση άνετη, μαλακή. Δεν ακούγεται κανένα γκάπα-γκούπα όταν περνώ από ανωμαλίες. Δεν περνά θόρυβος της ανάρτησης στο εσωτερικό. Φρένα άριστα. Περίμενα με τα ταμπούρα πίσω να είναι ποιο 'σπογγώδες' η αίσθηση. Αλλά εδώ γίνεται το αντίθετο. Το αυτοκίνητο πραγματικά φρενάρει άριστα. Δεν φοβίζει!
-
Επιλογέας ταχυτήτων/κούμπωμα: Εντάξει. Ο ορισμός του κουμπώματος που καταλαβαίνεις ότι έβαλες κάποια ταχύτητα. Ο λεβιές στο ιδανικό σημείο και ύψος, ο αγκώνας στο υποβραχιόνιο και ευχαριστιέσαι οδήγηση.
-
Ορατότητα/Παράθυρα/Θέση οδήγησης: Πώρωση. Ορατότητα άριστη. Παράθυρα μεγάλα όπως και οι εξωτερικοί καθρέπτες. Ψηλή θέσης οδήγησης, αρχοντική και τα καθίσματα μαλακές πολυθρόνες με πολύ καλές πλευρικές στηρίξεις. Με τέρμα ανοιχτά παράθυρα αμά λάχει το χέρι γίνεται ταριφατζίδικο χωρίς να φύγει από το τιμόνι και ο αέρας βαπορίσιος...
-
AC / Εξαερισμός: Για μένα; Αυτό που ζητούσα. Ανοίγεις τον αέρα, πατάς το ίδιο κουμπί, ανοίγει το AC και τέλος. Εύκολα πράγματα βρε αδελφέ!! Βάζεις τον εξαερισμό να σου φέρνει καθαρό αέρα από έξω και στον φέρνει. Επιτέλους!
-
Ηλεκτρονικές ευκολίες: Με έχουν εντυπωσιάσει οι πληροφορίες του καντράν. Όσα είχα στο Peugeot τα έχω και στο Παντάκι και πολλά περισσότερα, αφού στο καντράν έχω και trip computer με μεγάλο ρολόι και πολλές άλλες πληροφορίες. Ευκολία για μένα και οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων πάνω στην κεντρική κονσόλα.
-
Ηχεία: Και όμως με έχουν εντυπωσιάσει. Άγνωστο πως τα κατάφεραν οι Ιταλοί και σχεδίασαν θέσεις για 16άρια ηχεία μπρος-πίσω. 4 ηχεία διπλού κώνου και ο ήχος είναι σαν να έχω βάλει ενισχυτή με SUB. Τέτοιο μπάσο και βαθύ ήχο δεν περίμενα ποτέ ότι θα είχα στο Παντάκι μου...
-
Τριγμοί στο εσωτερικό: Τίποτα απολύτως. Το θηριάκι έχει πάνω από 30000χλμ και δεν ακούγεται κιχ στο εσωτερικό του. Ηχομόνωση: πολύ καλή, κανένα πρόβλημα. Ήσυχο όσο πρέπει, ώστε να μην γίνεται το κεφάλι καζάνι.
Και μερικές παρατηρήσεις που μπορεί να θεωρηθούν και ως αρνητικά σημεία:
-
Κίνηση ηλεκτρικών παραθύρων: Τούρμπο. Ανεβοκατεβαίνουν πολύ γρήγορα. Γιατί;
Με φοβίζει ότι μπορεί να βγάλουν πρόβλημα οι ηλεκτρικοί γρύλοι. -
Σε κατέβασμα από κάποιο ύψος (π.χ. πεζοδρόμιο) ακούγεται ήχος σαν στιγμιαία στρέβλωση από το σασί πίσω, ή από τον άξονα ή από την ανάρτηση. Δεν ξέρω ακριβώς τι είναι. Το ακούω κάθε φορά που βγαίνω από το γκαράζ μου με την όπισθεν στο δρόμο.
-
Τα πλαστικά που καλύπτουν τις ζώνες ασφαλείας χαμηλά στο πάτωμα θα μπορούσαν να ήταν ποιο σκληρά. Παραείναι μαλακά. Τα ζουλάς και μπαίνει μέσα όλο το πλαστικό. Όχι ότι με νοιάζει ιδιαίτερα, απλά επειδή το πρόσεξα.
Την άλλη βδομάδα θα πάω και σε ένα εξουσιοδοτημένο της FIAT γιατί έχω μαζέψει κάποιες ερωτήσεις/απορίες και αναζητώ απαντήσεις...
Συμπέρασμα: Δεν ξέρω τι λέει το πλήθος, αλλά εγώ διαπιστώνω ότι το Παντάκι δεν είναι μόνο για αστική χρήση. Άνετα θα έκανα ταξίδι. Μου δίνει την αίσθηση ότι πατάει πολύ καλά στο δρόμο, το τιμόνι δίνει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό και κυρίως είναι άνετο και ξεκούραστο.
Τι σεντόνι είναι αυτό που έγραψα; Έκθεση ιδεών...
-
-
Το μεγάλο του μειονέκτημα είναι το μικροσκοπικό του πορτμπαγκάζ χωρίς μετακινούμενα πίσω καθίσματα...
Τα παράθυρα δεν νομίζω να σου βγάλουν καμία ζημιά! Τουλάχιστον σε αυτό που οδηγάει ο γαμπρός μου δεν έπαθαν τίποτα και είναι μοντέλο 06 από rent a car. -
Στο πορτμπαγκάζ ακόμη δεν έχω βάλει τίποτα.
4 σακούλες όλες και όλες από το σούπερ μάρκετ και αυτές τις βάζω στο πίσω κάθισμα...
Δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο με πίσω καθίσματα που να μετακινούνται.
Ούτε το 207 των 23000euro δεν είχε τέτοια καθίσματα. Πάντως το πίσω κάθισμα πέφτει. Όχι ότι με νοιάζει και ιδιαίτερα, αλλά λέμε τώρα.Το παράθυρο του συνοδηγού πιθανά να χρειαστεί σύντομα γρύλο. Στο τερματισμό του δύο φορές έχω ακούσει έντονο θόρυβο και αυτόν το θόρυβο τον άκουσα και άλλες δύο φορές μετά από πέσιμο σε λακούβα/χαράδρα.
Στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έσπασε, αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι από το παράθυρο. Μάλλον ο γρύλος είναι στα τελευταία του. Μάλλον. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Συμπέρασμα: Δεν ξέρω τι λέει το πλήθος, αλλά εγώ διαπιστώνω ότι το Παντάκι δεν είναι μόνο για αστική χρήση. Άνετα θα έκανα ταξίδι. Μου δίνει την αίσθηση ότι πατάει πολύ καλά στο δρόμο, το τιμόνι δίνει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό και κυρίως είναι άνετο και ξεκούραστο.
να το κάνεις αφοβα. μπορεί και να εκπλαγείς περισσότερο από οσο νομίζεις.
εδώ εγώ εκανα με το atos που είναι σαφώς χειρότερο αμάξι από το δικο σου. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Συμπέρασμα: Δεν ξέρω τι λέει το πλήθος, αλλά εγώ διαπιστώνω ότι το Παντάκι δεν είναι μόνο για αστική χρήση. Άνετα θα έκανα ταξίδι. Μου δίνει την αίσθηση ότι πατάει πολύ καλά στο δρόμο, το τιμόνι δίνει άριστη πληροφόρηση στον οδηγό και κυρίως είναι άνετο και ξεκούραστο.
να το κάνεις αφοβα. μπορεί και να εκπλαγείς περισσότερο από οσο νομίζεις.
εδώ εγώ εκανα με το atos που είναι σαφώς χειρότερο αμάξι από το δικο σου.Αν το ζητούμενο σου δεν είναι να πας στην ΕΟ με 200 χλμ δεν έχεις κανένα λόγο να μην ταξιδέψεις με αυτό.
Λόγω κρίσης θα δεις δε ότι δεν είσαι μόνος. Πολλά μικρά αμαξάκια πλέον βγαίνουν και στις ΕΟ.ΥΓ. Υπάρχει στην οικογένεια Panda (με τα 55-60 ατίθασα άλογα) που κάνει την διαδρομή Θεσσαλονίκη Πάτρα με πέρασμα από Μπράλο και πίσω τουλάχιστον 4 φορές τον χρόνο εδώ και 7 χρόνια απροβλημστιστα.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
FIAT FORUM