Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 201
    • 202
    • 56 / 202
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    4036
    31069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Το qq μια χαρά όχημα είναι. Και πολλούς θιασώτες έχει αλλά και πολλούς επικριτές. Εγώ θα σταθώ σε ένα αλλο σημείο όμως. Αν όντως υπάρχει έκδοση με 31 χιλιάρικα (Ετσι κι αλλιώς εγώ θεώρησα υπερβολή αυτά που ζήταγε ακόμη και από τις βασικές εκδόσεις), γιατί καποιος να μη προτιμήσει στα χρήματα αυτά το x-trail? Μήπως στο qq αλλά και σε κάποια άλλα έχει παραγίνει το κακό με κάποια καλούδια έναντι των οποίων τα αυτοκίνητα αυτά φτάνουν σε τιμές που συναγωνίζονται 'απόλυτα αυτοκίνητα οδηγησης'; Βέβαια οι εποχές αλλαξαν. Οι ιθαγενείς δεν αρκούνται πλέον σε χρωματιστές χάντρες και για το λόγο αυτό οι κατασκευστές μας γέμισαν με λεντάκια και άλλα ευφάνταστα γκατζετάκια. Πόσα από αυτά όμως χρειάζονται και άραγε αξίζουν τις επιβαρύνσεις στην τελική τιμή του οχήματος; Απλά αναρωτιέμαι

      Ακριβώς το σκεπτικό μου...Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Υπερτιμημένο το QQ, το έχω ξαναγράψει πολλές φορές, όταν φτάνει σε τιμές που πλησιάζει αυτοκίνητα της παραπάνω κατηγορίας. Πολύ όμορφο (υποκειμενικό βέβαια αυτό...), με έναν εξαιρετικό, οικονομικό και αξιόπιστο κινητήρα, με σαφώς αναβαθμισμένο εσωτερικό, με 'ασθένειες' ακόμη, αλλά και 2-3k ακριβότερο από ότι θα έπρεπε...
      Η τιμή, οι 'ασθένειες' και η προσωπική μου 'ανάγκη' για περισσότερα άλογα είναι που με έκανε να μην πεισθώ να κάνω κίνηση, αν και πήγα 2 φορές στην αντιπροσωπία (μία για test drive και μία για προσφορά...). Αν δε βρω αλλού αυτό που θέλω μπορεί να κάνω και 3η και αποφασιστική επίσκεψη, αν και προφανώς θα ξέρω ότι πληρώνω περισσότερα από όσα αξίζει το αμάξι...Δε βάζει και η ρημαδιασμένη η renault τον νέο twin turbo κινητήρα, για να με δελεάσει γαμώτο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        plutare last edited by

        Συμφωνώ και με τους 2 σας.νομιζω το τοπ του qq αλλά και όλων αυτών των αυτοκινήτων της συγκεκριμενης κατηγορίας είναι το πολύ μέχρι 25Κ. Μετά πας σε κατηγορία μεγαλύτερη που χτυπας αυτοκίνητα τύπου xtrail, crv κλπ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          axel12p last edited by

          Δεν είναι υποχρεωτικό να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία. Αν ανέβεις πάνω από 30 χιλιάρικα, μπορείς να πας και στην νέα X1 με τον 1.5 κινητήρα.

          Το QQ εμφάνισε πολλές παιδικές ασθένειες, αλλά ύστερα από δύο χρόνια στην αγορά, θέλω να πιστεύω πως οι σημαντικότερες από αυτές έχουν διορθωθεί. Όσο για την τιμή, προφανώς κάποιες ακριβές εκδόσεις κοστίζουν περισσότερο από όσο αξίζουν, αλλά το ότι το αυτοκίνητο συνεχίζει να πουλάει τόσο καλά σε Ελλάδα και Ευρώπη, μάλλον σημαίνει πως οι περισσότεροι το θεωρούν αρκετά καλό value for money (ανάμεσα σε αυτούς και εμείς).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            distributor last edited by

            Πλάκα πλάκα εάν το καλοσκεφτούμε η τόπ έκδοση του QQ έχει φθάσει στα επίπεδα τις τόπ έκδοσης του CRV 31-32Κ πράγμα για μένα απαράδεκτο......Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος διατεθειμένος να δώσει αυτά τα λεφτά θα πάει σε ένα αυτοκίνητο που το συνοδεύουν προβλήματα ποιότητας και θα αφήσει στην άκρη την αξιοπιστία και την ποιότητα τις HONDA + τον φανταστικό κινητήρα 1,6 160ps EURO 6........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης DISTRIBUTOR έγραψε:
              Πλάκα πλάκα εάν το καλοσκεφτούμε η τόπ έκδοση του QQ έχει φθάσει στα επίπεδα τις τόπ έκδοσης του CRV 31-32Κ πράγμα για μένα απαράδεκτο......Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος διατεθειμένος να δώσει αυτά τα λεφτά θα πάει σε ένα αυτοκίνητο που το συνοδεύουν προβλήματα ποιότητας και θα αφήσει στην άκρη την αξιοπιστία και την ποιότητα τις HONDA + τον φανταστικό κινητήρα 1,6 160ps EURO 6........

              κάποιος που μπορεί να μην του αρέσει το σουλούπι του crv ή να μη θέλει τόσο μεγάλο αμάξι...
              Παρεπιπτόντως κάπου διάβασα ή άκουσα για προβληματάκια του νέου κινητήρα της Honda...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                plutare last edited by

                Παιδιά όπως και να χει ψιλό προβληματάκια υπάρχουν παντού. Και στο qq εχουν ακουστεί πολλά και σε πολλά άλλα. Το θέμα είναι στην τελική αν γίνονται ενέργειες για να διορθωθούν οι παιδικές αυτές ασθένειες, που από ότι φαίνεται στην περίπτωση του qq εχουν γίνει.
                Σχετικά με το θέμα των τιμών είναι καθαρά υποκειμενικό. Άλλος προτιμά να πάει να πάρει το qq το τέκνα που έχει τα πάντα και να δώσει 30Κ γιατί θέλει να είναι όσο το δυνατόν πιο εξοπλισμένο γίνεται και άλλως σου λέει σε αυτά τα λεφτά παίρνω το crv η το xtrail και κερδίζω σε χώρους και σε άλλα. Πάντα έχει να κάνει με το θεωρεί ο καθένας πώς χρειάζεται....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sbr last edited by

                  Ο χρήστης plutare έγραψε:
                  Παιδιά όπως και να χει ψιλό προβληματάκια υπάρχουν παντού. Και στο qq εχουν ακουστεί πολλά και σε πολλά άλλα. Το θέμα είναι στην τελική αν γίνονται ενέργειες για να διορθωθούν οι παιδικές αυτές ασθένειες, που από ότι φαίνεται στην περίπτωση του qq εχουν γίνει.
                  Σχετικά με το θέμα των τιμών είναι καθαρά υποκειμενικό. Άλλος προτιμά να πάει να πάρει το qq το τέκνα που έχει τα πάντα και να δώσει 30Κ γιατί θέλει να είναι όσο το δυνατόν πιο εξοπλισμένο γίνεται και άλλως σου λέει σε αυτά τα λεφτά παίρνω το crv η το xtrail και κερδίζω σε χώρους και σε άλλα. Πάντα έχει να κάνει με το θεωρεί ο καθένας πώς χρειάζεται....

                  διαβαζα τα προβληματα που γραφτηκαν παραπανω και αναρωτιεμαι πως δεν εχουν συμβει σε οσους τα εχουν αγορασει στην Ελλαδα. εσεις του φορουμ δεν εχετε γραψει κατι. ο iceman λεει πως του βγηκε μουφα.
                  fivos thnx για τη διορθωση my friend. ωραιο αρθρο που αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                    διαβαζα τα προβληματα που γραφτηκαν παραπανω και αναρωτιεμαι πως δεν εχουν συμβει σε οσους τα εχουν αγορασει στην Ελλαδα. εσεις του φορουμ δεν εχετε γραψει κατι. ο iceman λεει πως του βγηκε μουφα.
                    fivos thnx για τη διορθωση my friend. ωραιο αρθρο που αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα.

                    Προβλήματα αναφέρονται παντού και στο ελληνικό forum και στο αγγλικό.
                    Δεν μιλάμε μόνο για παιδικές ασθένειες... τα έχουμε γράψει και εδώ! Δεν κοιτάω συγκριτικά με τα προβληματα που βγάζουν άλλα οχήματα, αλλά με αυτό που αγόρασα εγώ, πέφτοντας στη 'φάκα' του όμορφου σχεδιασμού και της οικονομικής λειτουργίας και κτήσης του.
                    Εγώ είμαι από τους μεγάλους επικριτές γιατί θεωρώ ότι ΔΕΝ είναι value for money ενώ και συγκριτικά με το RAV4 που είχα να το δει κανείς, χάνει από όλες τις απόψεις.
                    Ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών που ζούμε και του οικονομικού χαρακτήρα του, μούφα δεν το λέω πια, αλλά σίγουρα είναι υπερτιμημένο, και προσωπικά δεν θα το ξανάπερνα, ούτε αυτό ούτε μάλλον και κάτι άλλο σε NISSAN (το πρώτη φορά ΝΙΣΣΑΝ, μάλλον σαν το 'πρώτη φορά αριστερά' μου βγήκε... αλλά άλλη κουβέντα αυτή ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jackdaniels last edited by

                      Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
                      Jackdaniels, που τα διαβαζεις αυτα ρε ψυχη? Mου κανουν εντυπωση τοσα πολλα θεματα με το qq.

                      Ελληνικά και ξένα φόρουμ, κόλα στο λεβιέ και μπλοκαρισμένοι αισθητήρες έτυχε σε άνθρωπο που σχολίαζε εδώ κάποτε, στραβό βαλμένοι προφυλακτήρες-καπό ιδίοις όμμασι, μπλοκαρισμένο multimedia σε εμένα και άλλους πολλούς! Πάντως δεν το παρακολουθώ το θέμα πλέον φανατικά διότι το πούλησα το δικό μου, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο ήταν αρπαχτή της Nissan που βασίστηκε στην καλή φήμη του προηγούμενου. Στα υπόλοιπα είμαι 100% σύμφωνος με τον iceman.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geiasou last edited by

                        Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                        Παρεπιπτόντως κάπου διάβασα ή άκουσα για προβληματάκια του νέου κινητήρα της Honda...

                        Λογικα πρεπει να αναφερεσαι στον δυνατοτερο 1.6 iDtec του CRV με τα 160 αλογα. Γιατι ο παλιος 1.6 με τα 120 αλογα ειναι στην αγορα 3 χρονια και δεν εχει ακουστει το παραμικρο. Αληθεια τι ακριβως εχεις ακουσει γι αυτον τον κινητηρα, τι προβληματα εβγαλε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • limited_one
                          limited_one moderator last edited by

                          Ο χρήστης geiasou έγραψε:

                          Παρεπιπτόντως κάπου διάβασα ή άκουσα για προβληματάκια του νέου κινητήρα της Honda...

                          Λογικα πρεπει να αναφερεσαι στον δυνατοτερο 1.6 iDtec του CRV με τα 160 αλογα. Γιατι ο παλιος 1.6 με τα 120 αλογα ειναι στην αγορα 3 χρονια και δεν εχει ακουστει το παραμικρο. Αληθεια τι ακριβως εχεις ακουσει γι αυτον τον κινητηρα, τι προβληματα εβγαλε;

                          Είστε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ezzypelias last edited by

                            Παιδες νομιζω οτι value for money πρεπει παντα να αγοραζουμε απλα η αληθεια ειναι οτι αν η πληρως εξοπλισμενη εκδοση φτανει στα 31.000 τοτε γιατι να μην δωσω τα ιδια περιπου και μερικα περισσοτερα ισως και να περιμενω το νεο Tiguan που θα εχει και 500 λιτρα πορτπαγκα και που θα ειναι και πιο μουρατο φανταζομαι. Ισως το Νισσαν βγει πιο αξιοπιστο απο το Tiguan ισως οχι αυτο κανεις δεν μπορει να μας το πει αλλα καλως ή κακως η Volkwagen εχει δημιουργησει μια υπεραξια αν το Tiguan πουλιεται και σε μια δικαιη τιμη θα μοσχοπουλησει. Τελος καλο ειναι να θυμομαστε σε ολες μας τις αγορες το μοτο του μεγιστου Γουορεν Μπαφετ του 3ου Πλουσιοτερου Ανθρωπου στο κοσμο 'Οταν ετοιμαζεσαι να αγορασεις κατι να θυμασαι.Τιμη ειναι αυτο που πληρωνεις , αξια αυτο που παιρνεις'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
                              ... Ισως το Νισσαν βγει πιο αξιοπιστο απο το Tiguan, 'ισως' οχι .. .

                              Αυτο το 'ισως' (το δευτερο ισως που βαζω σε '' στο quote) θα ειναι καποτε και το αλλοθι!

                              From my SMO72HD via Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                axel12p last edited by

                                Το QQ είχε από την αρχή προβλήματα συναρμογής. Φάνηκε λες και βιάστηκαν να το βγάλουν, χωρίς να το δοκιμάσουν πρώτα.

                                Παρόλα αυτά, τα περισσότερα προβλήματα μέχρι στιγμής, φαίνεται να μην είναι ουσίας -άσχετα αν είναι εκνευριστικά για τον πελάτη- ενώ δεν φαίνεται να επηρεάζουν και την αξιοπιστία του. Π.χ., οι αισθητήρες που μπλόκαραν, ήταν λόγω κακού σχεδιασμού, μιας και γέμιζαν νερό με αποτέλεσμα να χτυπάνε δίχως λόγο. Αρκετοί πελάτες, έβρισκαν μόνοι τους την λύση, κάνοντας απλά μια μικρή τρυπούλα στο κάτω μέρος του αισθητήρα. Ο τριγμός/ συντονισμός από τον χώρο της μηχανής ήταν συνήθως από τον πλαστικό σωλήνα που έστελνε αέρα στο φιλτροκούτι. Με μια βίδα (διαδικασία ενός λεπτού), λύνονταν και αυτό. Προβλήματα στο ραδιόφωνο ή στο connect συνήθως λύνονται με αναβαθμίσεις των συγκεκριμένων συστημάτων.

                                Με όλα τα παραπάνω, θέλω να πω πως τα προβλήματα που εμφάνισε στην αρχή της καριέρας του, φαίνεται να είναι πράγματι παιδικές ασθένειες, με τόσο μικρό κόστος επιδιόρθωσης, που δεν πιστεύω πως δεν τα έχει ήδη διορθώσει τα περισσότερα η Nissan. Ύστερα από την εμπειρία που έχουμε από την VW και την 'γερμανική ποιότητα κατασκευής', προτιμώ να ακούω κάποιον τριγμό, παρά να μένω στον δρόμο από θερμοστάτη για παράδειγμα

                                Όσο για το Tiguan, όταν με το καλό παρουσιαστεί και ανακοινωθούν οι τιμές του, θα δείξει πόσο ευκαιρία θα θεωρείται. Στην παρούσα φάση πάντως, το QQ έχει το πακέτο (εμφάνιση, χώροι, κινητήρας, κατανάλωση) και φαίνεται να παίζει μόνο του στο γήπεδο, με έναν μικρό ανταγωνισμό από την Suzuki μόνο (Vitara και ίσως S-Cross).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  plutare last edited by

                                  Φίλε axel δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    design26 last edited by

                                    Ο ανταγωνισμος θα ειναι εσωτερικος και ισως λιγο πιο οικονομικος,βλεπε renault kadjar.Αν δειτε τα τεστ απο ξενα σαιτ θα δειτε οτι ειναι αρκετα καλυτερο σε ολους τους τομεις.για μενα και εμφανισιακα εξωτερικα αλλα και εσωτερικα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      plutare last edited by

                                      Το kadjar φαίνεται να είναι πολύ αξιόλογο, τουλάχιστον από τα πρώτα στοιχεία που έρχονται από εξωτερικό. Μένει να δούμε πότε θα έρθει εδώ και σε τι τιμές

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Δεν είναι όμως και λύση φιλε Axel να δίνει 25+ χιλιάρικα και να πρέπει να καταφευγεις σε μοντες για να λύσεις θέματα έλλειψης ποιοτικού κοντρολ.
                                        Ο βασικότερος φόβος των κατοχων είτε φανερά είτε ενδομυχα είναι τι σοβαρότερα προβλήματα μπορεί να βγουν στο μέλλον δεδομένης της ποιότητας κατασκευής και συναρμογής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jackdaniels last edited by

                                          Δεν ξέρω ρε παιδιά άλλα εμένα ούτε η λαμαρινοδουλειά του μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Το καπάκι της τάπας των καυσίμων είναι λες και το έφτιαξαν από τσιγαρόχαρτο. Η στρεπτική ακαμψία του σε κάποια τεστ που το είδα είναι η χειρότερη της κατηγορίας. Στο βίντεο από το 07.30 και μετά φαίνεται αυτό.
                                          https://youtu.be/Ct2r8UAQGOI?t=450
                                          Βγάλε και την ηχομόνωση που όποτε περνάς πάνω από χαλίκια ψάχνεις να βρεις αν μπαίνουν μέσα! Όσο καλό έδειχνε σταματημένο στην έκθεση με το 'γερμανικό' σαλόνι του και την εντυπωσιακή εμφάνιση του τόσο με απογοήτευσε στην πορεία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            plutare last edited by

                                            Εμένα πάντως η ηχομόνωση του μου φαίνεται αρκετά καλη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 56 / 202
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr