-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Ναι το κανει ακομα και οταν το λαδι ειναι καινουργιο και το εκανε και στην προηγουμενη αλλαγη απλως δεν του εδωσα σημασια. Το αμαξι εχει πολυ λιγα χλμ για να μπορω να πω οτι μεγαλωνουν οι ανοχες του....7 ετων/65000 χλμ...και δεν καιει σταγονα λαδι ακομα και μετα απο 10000 χλμ.
Ααα ξεχασα να πω οτι το κανει μονο στο ρελαντι...αν ανεβσω λιγο στροφες σταματαει να το κανει!
πανε σε mobil 5w/30 η 0w/30 ο κινητηρας εχει καδενα και ενα λεπτορευστο λαδι ειναι ιδανικοτερο για καλυτερη λιπανση
Αν και νωρίτερα έγραφα για παχύτερα, μετά τα παραπάνω θα συμφωνήσω με r200.
Να προσθέσω πως λόγο μικρότερου εύρους (5w30 σε σχέση με 0w40) λογικά θα είναι και ποιο σταθερό στα χλμ (θα μένει στο ιξώδες του : 5w30)
πχ http://www.eclubes.com.au/products/view ... a-mb-5w-30
Εφόσον δεν έχεις και βαρύ πόδι θα έχεις όφελος την καλύτερη οικονομία χωρίς μεγαλύτερες φθορές.
-
5λιτρο Total Quartz 9000 5W40 (παραγωγής 2014) που ειχα βάλει στο αμάξι τον περασμένο Νοέμβρη στην προγραμματισμένη αλλαγή λαδιων, εχει σχεδόν άλλα 2λιτρα μεσα (το μοτέρ παίρνει 3.2). Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) το αποθήκευσα σε μια παλια μεταλλική ντουλάπα που βρίσκεται έξω στο μπαλκόνι. Εχει φάει δηλαδή ζέστη-κρύο με το κιλό. Το καπάκι του δοχείου εννοείται κλειστό κανονικά. Αυτή τη στιγμή πάω πάλι για αλλαγή λαδιών. Ερώτηση: Το χρησιμοποιω ή οχι;
Ευχαριστώ -
Nαι, άμα ήταν να χαλάνε έτσι τα λάδια, τα καμμένα μοτέρ θα ήταν καθημερινό φαινόμενο.
-
Δέν θα έχεις κανένα πρόβλημα.....
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
5λιτρο Total Quartz 9000 5W40 (παραγωγής 2014) που ειχα βάλει στο αμάξι τον περασμένο Νοέμβρη στην προγραμματισμένη αλλαγή λαδιων, εχει σχεδόν άλλα 2λιτρα μεσα (το μοτέρ παίρνει 3.2). Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) το αποθήκευσα σε μια παλια μεταλλική ντουλάπα που βρίσκεται έξω στο μπαλκόνι. Εχει φάει δηλαδή ζέστη-κρύο με το κιλό. Το καπάκι του δοχείου εννοείται κλειστό κανονικά. Αυτή τη στιγμή πάω πάλι για αλλαγή λαδιών. Ερώτηση: Το χρησιμοποιω ή οχι;
Ευχαριστώκαι στον κινητηρα κρυο και ζεστη εχει. dont worry.
-
Ok thanks!
-
Προσφατα εκανα service σε ενα κια πικαντο.Δεν κανω πολλα χλμ,και μενει αρκετο χρονο ακινητο.Το λαδι μπορει να αντεξει δυο χρονια castrol edge 0w30 acea a3 b3;Μου το προτεινε ο τεχνικος;
-
Λογικά δεν θα έχεις θέμα αλλά καλύτερα φθηνότερο λάδι και αλλαγή κάθε χρόνο.
Εξαρτάται και από τις διαδρομές σου (αν είναι μεγάλες αποστάσεις φεύγει η υγρασία από το λάδι) -
Δύο χρόνια (και ακίνητο τον περισσότερο χρόνο) για οποιοδήποτε λάδι,είναι πολύ.....
-
Λογω απουσιας,για αυτο ρωτω αν αντεχει.Ο mesastu σαν ποιο εμπειρος με καλυψε. Thanks.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Εξαρτάται και από τις διαδρομές σου (αν είναι μεγάλες αποστάσεις φεύγει η υγρασία από το λάδι)
Κατά τη γνώμη σου πια είναι η ασφαλή αλλαγή λαδιού όταν κάνουμε μικρές αποστάσεις και σαν χρόνος και σαν χιλιόμετρα.
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες:
αυτοκίνητο
τι σημαίνει μικρές αποστάσεις, είναι κρύο ή ζεστό;
γίνεται και μεγάλες αποστάσεις (πάνω από πχ 35΄)
τρόπος οδήγησηςκαι το βασικότερο: δεν θεωρώ το εαυτό μου έμπειρο, περισσότερο θεωρητικός είμαι, υπάρχουν πολλοί άλλοι και περισσότερο γνώστες , έμπειροι & πρακτικοί (αλλά ίσως να είναι σε διακοπές)
-
Δεν χρειαζονται πολυπλοκοι υπολογισμοι, με μικρες αποστασεις και λιγα χλμ τα λαδια τα πετας λιγο πριν κλεισουν χρονο.
-
7 χρονια αλλαζω καθε δυο χρονια στον κινητηρα λαδια. βαζω full συνθετικα. το αμαξι το πηρα καινουργιο και κανω τα προγραμματισμενα σερβις. για τα λαδια λεει 2 χρονια ή 20.000 χλμ. γιατι ο κατασκευαστης να θελει να προκαλεσει προωρη φθορα του κινητηρα με κοστος την αξιοπιστια του ονοματος του;
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
7 χρονια αλλαζω καθε δυο χρονια στον κινητηρα λαδια. βαζω full συνθετικα. το αμαξι το πηρα καινουργιο και κανω τα προγραμματισμενα σερβις. για τα λαδια λεει 2 χρονια ή 20.000 χλμ. γιατι ο κατασκευαστης να θελει να προκαλεσει προωρη φθορα του κινητηρα με κοστος την αξιοπιστια του ονοματος του;για λογους μαρκετινγκ και για να εχει αραια service. ετσι και αλλιως οταν θα σου βγαλει προβλημα το μοτερ στα 10 χρονια δεν θα ψαξεις να πεις οτι φταιει η εταιρεία, αλλά θα πέσει η ευθύνη στον οδηγό.
Παρε ενα δειγμα του λαδιου σου στον ενα χρονο και ενα στα 2 χρονια και στειλτα για ανάλυση, θα σου λυθούν πολλές απορίες.
-
Σωστά (τουλάχιστον από τις αναλύσεις που έχω κάνει εγώ προκύπτει 10,000 χλμ max για το δικό μου αυτοκίνητη και την χρήση που κάνω)
Άρα η επόμενη ερώτηση είναι πόσο θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
για λογους μαρκετινγκ και για να εχει αραια service.+1
ειδικα στο εξωτερικο, οι αγοραστες δινουν βαση στα εξοδα συντηρησης
και η καθε αυτοκινητοβιομηχανια 'ανταποκρινεται' με αραια σερβις και αλλαγες λαδιων
εις βαρος του κινητηρα φυσικα -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
για λογους μαρκετινγκ και για να εχει αραια service.
+1
ειδικα στο εξωτερικο, οι αγοραστες δινουν βαση στα εξοδα συντηρησης
και η καθε αυτοκινητοβιομηχανια 'ανταποκρινεται' με αραια σερβις και αλλαγες λαδιων
εις βαρος του κινητηρα φυσικα+2. Ένα Γαλλικό diesel που έχω για τη δουλειά, λέει ο κατασκευαστής να τα αλλάξω στις 30.000 και μάλιστα έχει και στο καντράν του αυτοκινήτου ένδειξη για τα χιλιόμετρα αυτά. Και έχω την απορία μετά από αυτά τα χλμ. λάδι θα έχει απομήνει στο κάρτερ ή μαυρισμένο νερό; Σε Ιαπωνικό πάλι που έχω λέει από 5 μέχρι 10 χιλιάδες ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης. Προσωπικά παρατηρώ μεγάλη διαφορά σοβαρότητας μεταξύ Γάλλου και Ιάπωνα.
-
σχετικα με τα λαδια ...εχω μοτοσυκλετα yamaha serow 225 cc mod 1990 ειναι αεροψυκτο κ εχει υγρο καρτερ δηλαδη τα 1100 ml λαδιου που παιρνει στον κινητηρα κ δουλευει το ιδιο λαδι ειναι κ για το μοτερ κ για το σασμαν αλλα κ επειδη ειναι αεροψυκτο βοηθα στο να αποβαλει την θερμοκρασια του κινητηρα , το manual της yamaha γραφει αλλαγη λαδιων καθε 6.000 χλμ ... αλλαζω λαδια το πολυ καθε 1500 χλμ μετα απο συμβουλη φιλου μηχανικου σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της yamaha κ μεχρι σημερα το moto ειναι σε πολυ καλη κατασταση κ στο μοτερ αλλα κυριως στο σασμαν που πολλα yamaha υποφερουν , αν τα λαδια τα αφησω πανω απο 1700 χλμ το σασμαν σκληραινει αμεσως κ μπαινουν πολυ δυσκολα οι ταχυτητες κ στο μοτερ το καταλαβαινω αμεσως οτι η θερμοκρασια του εχει αυξηθει κ δεν αποδιδει καλα , εχω δοκιμασει πολλες μαρκες κ yamalube ( η yamaha αυτο προτεινει ) κ motul κ valvoline κ penzoil κ castrol κ motorex κ spectro κλπ κ καταλαβαινω οτι το λαδι ΔΕΝ αντεχει πανω απο 1500 χλμ για την moto μου , αν τα αφηνα οπως λεει στο manual η yamaha αλλαγη καθε 6.000 χλμ σιγουρα θα ειχε παει για πέταμα εδω κ πολλα πολλα χρονια ... πιστευω οτι κατι αντιστοιχο συμβαινει κ με τα αυτοκινητολαδα ...
-
...απο την αλλην εχω στειλει για αναλυση (5φορες) κοντα στα ορια της αλλαγης που προτεινει ο κατασκευαστης τα 25,000χλμ ή χρόνο και το λαδι οσο και η φθορα ηταν απολυτα σε φυσιολογικα επιπεδα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]