-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Μαλλον κανεις πως δεν καταλαβαινεις τι εννοω ξεχωριστο αυτοκινητο.....Θα το απλοποιησω λοιπον.....Ενα αυτοκινητο που θα το δεις και θα πεις ΟΥΑΟΥ τοσο σε θεμα εμφανισης οσο και επιδοσεων και χαρακτηριστικων.....Αν εσυ το εκανες αυτο με αμαξι της Alfa απο το 95 και μετα και πριν την 8/4C και Giulia παω πασο....απο το 95' και μετα...
Alfa Romeo GTV (916) 1995-2005
Για εμενα, ισως η ομορφοτερη 'συγχρονη' GTV που εχει βγει ποτε...Πριν λιγο καιρο μαλιστα ειδα για πρωτη φορα μια στο Π. Ψυχικο μια λευκη, και την χαζευα με θαυμασμο σαν μικρο παιδι για καμποση ωρα, παροτι το συγκεκριμενο χρωμα δεν το προτιμω γενικα...Θεωρω οτι εχει ενα απο τα πιο φουτουριστικα σχηματα που εχει βγαλει η AR σε διθυρο αμαξωμα...
Σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων, εχουν γινει ηδη αναφορες πιο πανω...Απο τον κορυφαιο V6 24βαλβιδο 3λιτρο με 230Ps στην τελευταια εκδοση, μεχρι και τον 'βασικο' 2λιτρο V6 TB των 200ιππων. Εκεινη την εποχη δε, ηχητικα δεν υπηρχε κατι καλυτερο, παρα μονο ισως το ακουσμα μιας σπανιοτατης τοτε Μ3 Ε36, αυτοκινητο υπερδιπλασιας αξιας...
Alfa Romeo GT (937) 2003-2010
Bασισμενη στην 147, με ακομα καλυτερη, χαμηλοτερη θεση οδηγησης, αλλα και πιο δυναμικη οδικη συμπεριφορα.
Κορυφαιος κινητηρας για το αμαξωμα, ο V6 3.2 / 240ps , (για πολλους η καλυτερη V6 μοναδα της AR ) ο ιδιος που τοποθετειται σε 147/156 GTA , με 10 αλογα λιγοτερα, μαζι με το μπλοκε διαφορικο Q2 στις πιο προσφατες εκδοσεις.Αlfa Romeo Brera (939) 2005-2010
H κορυφαια εκδοση των 260ps πλεον απο τον νεο V6 3.2, συνδυαζεται για πρωτη φορα με 4κινηση.
Παροτι αρκετα βαρυς συνδυασμος, και ισως οχι τοσο στην ξεκαθαρη φιλοσοφια των AR με 'αθλητικο' , ελαφρυ πατημα, δεν ελλειψαν και πιο ενδιαφερουσες εκδοσεις οδηγικα, με τον μικροτερο μαλιστα 4κυλινδρο 2.2 των 185 ιππων.
Προς το τελος της παραγωγης της, τοποθετηθηκε και ο ιδιαιτερα ενδιαφερον -ειδικα για την ελληνικη αγορα- 1.75 Tbi με 200ps και 32χλγ ροπης, ενας απο τους πλεον καλορυθμισμενους κινητηρες turbo που υπαρχουν στην αγορα...Δεν ξερω λοιπον για εσενα, αλλα για εμενα (που θεωρουμαι και VAGελης ) τα 3 συγκεκριμενα αυτοκινητα (και δεν βαζω καν τις δυο εκδοσεις spider που παρηχθησαν παραλληλα με την GTV 916, και Brera) καθε φορα που τα εβλεπα στο δρομο εμενα με το στομα ανοιχτο, και το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν ημουν ο μονος.
Οπερ και το οποιο 'ΟΥΑΟΥ', εαν θα αναφεροταν για διαφορα αυτοκινητα απο το 95' και επειτα, στην κατηγορια χρηματων που κοστιζαν τα παραπανω παραδειγματα, σιγουρα παντως θα ηταν ΚΥΡΙΩΣ για αυτα...
-
Την GTV την αναφερα και εγω, τωρα για το GT και την Brera απλα διαφωνω...Ασχημα φυσικα και δεν τα λες αλλα σιγουρα οχι εντυπωσιακα αυτοκινητα (ο κωλος της brera ηταν 'ξεχωριστος' αλλα πολλοι τον ειπαν ασχημο - το GT δε ηταν σαν να λεμε μια 159 αλλα πραγματικα coupe).
-
156 ήταν η GT και όχι 159. Ήταν όμως υπέροχη και οπτικά και οδηγικά. Αυτές οι Alfa που έβαλε ο Γρηγόρης, αλλά και μερικές ακόμα (156, 147, 159) είναι από τα αυτοκίνητα που πάντα χαζεύω ότι τα συναντώ. Δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα γερμανικά κουτιά!
-
Δεν ηξερα πως η αγορα εχει μονο Alfa Romeo και Γερμανικα κουτια.......Οσο για το οδηγικα κανεις λες και δεν εχεις οδηγησει καλυτερα αυτοκινητα η πως πρεπει να πας σε Ferrari για κατι καλυτερο και οπτικα ομορφο......
AUDI TT ? AUDI S3 ? HONDA S2000 ? MITSUBISHI EVO ? PEUGEOT CRZ ? OPEL GT ? SUBARU STI ? MEGANE RS ? MERCEDES SLK ? BMW Z4 ? NISSAN 350Z ? SEAT LEON CUPRA ? MAZDA RX8 ? ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ.
Και σε ολα τα παραπανω δεν ξεπερναω τα 50.000ε.........Φυσικα μεχρι αυτα τα χρηματα καποιες εκδοσεις οπως η SLK 200 και το Z4 2.5i δεν τα λες τρελα γρηγορα αλλα ακομα και αυτα εχουν τα περισσοτερα Alfa της αγορας. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
156 ήταν η GT και όχι 159. Ήταν όμως υπέροχη και οπτικά και οδηγικά. Αυτές οι Alfa που έβαλε ο Γρηγόρης, αλλά και μερικές ακόμα (156, 147, 159) είναι από τα αυτοκίνητα που πάντα χαζεύω ότι τα συναντώ.+OO
-
Μηπως το παρακουράσαμε;
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
....δεν τα λες τρελα γρηγορα αλλα ακομα και αυτα εχουν τα περισσοτερα Alfa της αγορας.εχεις κολλησει στο 0-100 και στο 0-200
ενα αμαξι, δεν ειναι μονο αυτο
αν ηταν ετσι, θα παιρναμε ολοι dragster -
Μα δεν εχω κολησει μονο σε αυτο, εκτος αν αυτα που αναφερα δεν τα θεωρεις ομορφα και στην πλειονοτητα τους ποιοτικα αυτοκινητα, περα απο γρηγορα.
-
ολα καλα ειναι , εκτος απο το OPEL GT
-
Μην φοβασαι δεν το παιρνω προσωπικα, εξαλλου γουστα ειναι αυτα
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
....δεν τα λες τρελα γρηγορα αλλα ακομα και αυτα εχουν τα περισσοτερα Alfa της αγορας.
εχεις κολλησει στο 0-100 και στο 0-200
ενα αμαξι, δεν ειναι μονο αυτο
αν ηταν ετσι, θα παιρναμε ολοι dragsterΤουλαχιστον εχει δηλωσει ευθειακιας, οχι οτι τον τιμαει...
-
Ανεκαθεν οι επιδοσεις των αυτοκινητων μετριωνταν στο 0-100/0-200.....Δεν θα δεις σε προσπεκτους αυτοκινητου ποση ωρα εκανε για να γυρισει το Nurburgring, θα δεις ποσο εκανε στο 0-100/0-200.....Αλλα ναι δεν κρυβω πως ειμαι ευθειακιας, ισως αν ο κοσμος παταγε το γκαζι μονο σε ευθειες να ειχαμε και λιγοτερα θυματα καθε χρονο απο αυτοκινητιστηκα (η μηπως οσοι μας εχουν αφησει στα λιμανακια εκαναν μαγκια?)
-
Edit [mod]
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Μην φοβασαι δεν το παιρνω προσωπικα, εξαλλου γουστα ειναι αυταπλακα σου εκανα προφανως
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
AUDI TTΤα 2 τελευταία είναι καλά, αλλά εμφανισιακά δεν μου κάνουν τρομερο 'κλικ'. Δεν νομίζω να αγόραζα.
AUDI S3 ?
Ένα γρήγορο αλλά αποστειρωμένο hot hatch. Δεν θα αγόραζα, ειδικά στην τιμή που έχει!
HONDA S2000 ? MITSUBISHI EVO ? > SUBARU STI ? MEGANE RS ?
NISSAN 350Z ? SEAT LEON CUPRA ? MAZDA RX8 ?
ΑΜΑΞΑΡΕΣ!!! Όμως πολλά από αυτά είναι από αδιάφορα (Cupra), μέχρι άσχημα (Sti) αισθητικά. Θα αγόραζα όμως ΑΝΕΤΑ!!!
PEUGEOT CRZ ?
Ενδιαφέρον αλλά δεν νομίζω να έπαιρνα.
OPEL GT ? > MERCEDES SLK ? BMW Z4 ?
Συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά το GT είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο. Κακή ακαμψία και μέτριο στρίψιμο. Έχει γκάζι στην ευθεία αλλά και πολύ lag ενώ πάσχει και σε πρόσφυση. Επίσης είναι σαν cartoon εμφανισιακά, αλλά αυτό είναι το δικό μου γούστο, δεν σημαίνει ότι όλοι το βλέπουν έτσι. Εσύ βέβαια είσαι ευθειάκιας και σε ενδιαφέρουν τα 300 άλογα που το έχεις φτάσει μετά από πείραγμα... Χάνεις το νόημα της αυτοκίνησης όμως. Να μου έλεγες για το Speedster, να υποκλιθώ!!!
SLK-Ζ4: Poser-mobiles. Βολτάδικα κυρίως, δεν κάνουν για σοβαρή σπορ οδήγηση (ειδικά η Μερκ, η BMW την ψιλοπαλεύει), εκτός από καμιά κωλιά. Κρίμα γιατί η πίσω κίνηση έχει να πει πολλά σε καλοστημένα αυτοκίνητα.
-
Εμφανησιακα δεν τα λες τρελα τα ΤΤ αλλα εχουν 'καλη' εμφανιση, ποιοτητα, πολυ καλο εσωτερικο, επιδοσεις και καλη συμπεριφορα....
Audi S3 οποιος θελει αυτοκινητο για 'γωνιες' δεν μπορει να πει πως ειναι χειροτερο απο οτι εχει να δειξει η Alfa Romeo, αποψη μου φυσικα.
Honda S2000/ Mitsubishi Evo, Subaru STI, Megane RS, Nissan 350Z, Leon Cupra(R), RX8.......Καποια δεν τα λες ομορφα αλλα σιγουρα καλυτερα για γωνιες απο οτι αναφεραμε, χωρια την ποιοτητα....Βεβαια S200/350Z κατεμε ειναι και πολυ ομορφα αυτοκινητα.
Peugeot CRZ ενα ακομα ομορφο αυτοκινητο, γρηγορο και με καλο ζυγισμα....Δεν νομιζω πως υπολειπεται σε κατι απο τις Alfa που εχουμε αναφερει.
Οσο για το Opel GT πρεπει να εισαι ο μονος ανθρωπος που λεει πως δεν ειναι μ@υναρος σε θεμα εμφανισης αλλα ειναι σαν καρτουν....Μπορει και οι Corvette για σενα βεβαια να ειναι ασχημες αυτο δεν το γνωριζω.....Το οτι ο κοσμος ειδικα οταν ειχε πρωτοβγει παγωνε οταν το εβλεπε στον δρομο νομιζω πως δεν μπορεις να το αρνηθεις ουτε καν εσυ.....Εκτος αν παγωνε γιατι ελεγε τι ασχημο αυτοκινητο που ειναι αυτο....Οσο για τα 300+ αλογα τα πιανεις με ενα απλο προγραμμα, δεν το λες 'φτιαξιμο' αυτο και με το προγραμμα δεν υφισταται lag (ισα ισα που το 0-100 πεφτει κατω απο 5δ). Ναι ομως δεν το πηρα για πιστα, οποιος παιρνει Roadster για πιστα εχει καποιο θεματακι (εκτος αν μπορει να παρει μαμα Roadster ανω των 100.000ε).
To Speedster ηταν αυτοκινητο πιστας, οχι δρομου, μην τα συγχεουμε. Χωροι εντελος καθολου (με δυσκολια χωραγες μεσα), ολο αδειο και απο θεμα αφαλειας οχι και τοσο καλο. Βαλε και τις επιδοσεις στην ευθεια που δεν σαρεσει και θα δεις πως το μονο καλο που ειχε ηταν οι επιδοσεις σε πιστα.SLK / Z4 φυσικα και δεν τα λες σοβαρα σπορτ αυτοκινητα αλλα στοχευουν σε μεγαλους ανθρωπους που θελουν απλα λιγο γκαζι και καλες επιδοσεις με πολυ καλη ποιοτητα κυλισης και κατασκευης. Σιγουρα δεν αξιζουν τα χρηματα τους (με μια Ζ4 Μ Coupe που τα εστησα με το δικο μου και ας εχει 40 αλογα παραπανω ειμασταν διπλα διπλα) αλλα εστω τα AMG/M μοντελα τα θεωρω αμαξαρες.
-
οχι Peugeot CRZ
ειναι RCZ -
Ναι λαθος μου, παλι καλα που το διορθωσες (αν και νομιζω πως ολοι καταλαβατε σε πιο αναφερομουν).
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Δεν ηξερα πως η αγορα εχει μονο Alfa Romeo και Γερμανικα κουτια.......Οσο για το οδηγικα κανεις λες και δεν εχεις οδηγησει καλυτερα αυτοκινητα η πως πρεπει να πας σε Ferrari για κατι καλυτερο και οπτικα ομορφο......
AUDI TT ? AUDI S3 ? HONDA S2000 ? MITSUBISHI EVO ? PEUGEOT CRZ ? OPEL GT ? SUBARU STI ? MEGANE RS ? MERCEDES SLK ? BMW Z4 ? NISSAN 350Z ? SEAT LEON CUPRA ? MAZDA RX8 ? ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ.
Και σε ολα τα παραπανω δεν ξεπερναω τα 50.000ε.........Φυσικα μεχρι αυτα τα χρηματα καποιες εκδοσεις οπως η SLK 200 και το Z4 2.5i δεν τα λες τρελα γρηγορα αλλα ακομα και αυτα εχουν τα περισσοτερα Alfa της αγορας.Λες για καποιους οτι κανουν οτι δεν καταλαβαινουν, αλλα τελικα μαλλον αυτο φαιντεαι να ισχυει κυριως για εσενα...
Παροτι σου απαντησα και εγω -μεταξυ αλλων- με επιχειρηματα, στα περι 'ΟΥΑΟΥ'...Το οτι πχ ΕΣΥ δεν κανεις ΟΥΑΟΥ βλεποντας τις AR που εβαλα σε φωτο παραπανω, μαζι με καποιες ακομα, δεν σημαινει οτι ισχυει για την πλειοψηφια αυτων που ασχολουνται, ή που εστω απλα θαυμαζουν καποιο ωραιο αυτοκινητο...
Οσο για τα παραπανω που αναφερεις, εμφανισιακα το ΤΤ, το S2000 το RCZ, η SLK, το Ζ4 και το 350Ζ ειναι αυτα που εχουν μια ξεχωριστη ιδιαιτερη εμφανιση, μονο δυο ομως ουσιαστικα να βρισκονται στην ιδια κατηγορια τιμης, οπερ δηλαδη, ενα Γερμανικο (ΤΤ), και ενα Γαλλικο (RCZ) ειδικα σε σχεση με την AR GT, και απο εκει και περα η SLK και η Z4 με την αντιστοιχη Spider που βασιζοταν στην Brera. Tα 350Ζ / S2000 κοστιζαν σημαντικα περισσοτερο στην Ελληνικη αγορα.
Για τα υπολοιπα δε που αναφερεις, εμφανισιακα τουλαχιστον παραπεμπουν απο φτιαγμενα...ταξι (EVO, Sti) μεχρι κολημμενα τροπετα (RX8)...Απο την αλλη, μετα απο καθε απαντηση με επιχειρηματα που λαμβανεις, πηδας θεματολογία, οπως πχ με το GTI, μετα με την εμφανιση, και τωρα πλεον μιλας περι οδηγικου χαρακτηρα, αφου προηγουμενως εχει καταρριφθει σχεδον η καθε προηγουμενη τοποθετηση σου...
Γενικοτερα απο τα λεγομενα σου εγω αυτο που αντιλαμβανομαι ειναι οτι, ειτε εχεις ελλειπεστατη/κακη πληροφορηση για τις δυνατοτητες των AR της εποχης που συζηταμε (απο 95' μεχρι σημερα...) και επιπλεον καμμια σοβαρη οδηγικη επαφη με καποια εστω προσφατη, ειτε για καποιο λογο, απο παλαιοτερα ειχες μια απεχθεια με την μαρκα, την οποια μεχρι και σημερα
εχεις δαιμονοποιησει στο μυαλο σου.Προφανως και δεν ειναι σημερα, η κορυφαια μαρκα των Ιταλικων σπορ -κυριως- αυτοκινητων που ηταν πριν καμποσες δεκαετιες, και προφανως δεν εχει ολοκληρωμενη γκαμα, ικανη να συγκριθει απευθειας με τον ανταγωνισμο.
Προφανως επισης και λογω της κακης διαχειρισης και οικονομικων, επι σειρα τουλαχιστον των δυο προηγουμενων δεκαετιων ειχαν/εχουν δημιουργηθει κενα σε οτι αφορα τα πλεον ανταγωνιστικα της μοντελα, μη εχοντας καταφερει να εδραιωσει ενα benchmark οπως πχ οι Γερμανοι.Eιναι επισης ομως προφανες και γνωστο για οσους ασχολουνται και με την συγκεκριμενη μαρκα, οτι αυτα τα λιγοτερα μεν, μετρημενα προιοντα που κατα καιρους εχει βγαλει, σε σχεση με υπολοιπους ανταγωνιστικους κατασκευαστες, ηταν/ειναι εξαιρετικα, ιδιαιτερα στην εμφανιση και στην οδηγικη αισθηση, αφηνοντας μια συνολικη ικανοποιηση σε ιδιοκτητες αλλα και ευκαιριακους δοκιμαστες, που συνηθως βρισκει κανεις σε ανωτερες τιμολογιακα και πιο εξωτικες κατασκευες.
Για να αντιλφθει ομως καποιος τα παραπανω που ανεφεεα , θα πρεπει πρωτιστως να εχει ξεπερασει τις οποιες προκαταληψεις, κακη/ελλειπη πληροφορηση, τρολλαρισμα για την μαρκα, και επειτα να εχει οδηγησει σε αρκουντως ανησυχους ρυθμους, μια σωστα συντηρημενη μηχανολογικα, σχετικα προσφατη (εστω τελευταιας 15ετιας...) AR...
P.S Το οpel GT Που αναφερεις ειναι ενα κακιστο παραδειγμα, τουλαχιστον οδηγικα. Ενα πολυ μετριο σε συνολικη οδικη συμπεριφορα roadster, περισσοτερο ενα φθηνο mini-me κακεκτυπο μιας παλαιοτερης γενιας Corvette, δηλαδη κυριως για ανοιγματα σε ευθειες, και ντριφταρισμα στο περιπου, μονο σε πλατειες μεχρι την 2η σχεση στο κιβωτιο.
Εμφανισιακα ισως σε λιγο καλυτερο επιπεδο απο το οδηγικο κομματι, αλλα και παλι, το σχημα του ξεπεραστηκε συντομα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ηξερα πως η αγορα εχει μονο Alfa Romeo και Γερμανικα κουτια.......Οσο για το οδηγικα κανεις λες και δεν εχεις οδηγησει καλυτερα αυτοκινητα η πως πρεπει να πας σε Ferrari για κατι καλυτερο και οπτικα ομορφο......
AUDI TT ? AUDI S3 ? HONDA S2000 ? MITSUBISHI EVO ? PEUGEOT CRZ ? OPEL GT ? SUBARU STI ? MEGANE RS ? MERCEDES SLK ? BMW Z4 ? NISSAN 350Z ? SEAT LEON CUPRA ? MAZDA RX8 ? ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ.
Και σε ολα τα παραπανω δεν ξεπερναω τα 50.000ε.........Φυσικα μεχρι αυτα τα χρηματα καποιες εκδοσεις οπως η SLK 200 και το Z4 2.5i δεν τα λες τρελα γρηγορα αλλα ακομα και αυτα εχουν τα περισσοτερα Alfa της αγορας.Λες για καποιους οτι κανουν οτι δεν καταλαβαινουν, αλλα τελικα μαλλον αυτο φαιντεαι να ισχυει κυριως για εσενα...
Παροτι σου απαντησα και εγω -μεταξυ αλλων- με επιχειρηματα, στα περι 'ΟΥΑΟΥ'...Το οτι πχ ΕΣΥ δεν κανεις ΟΥΑΟΥ βλεποντας τις AR που εβαλα σε φωτο παραπανω, μαζι με καποιες ακομα, δεν σημαινει οτι ισχυει για την πλειοψηφια αυτων που ασχολουνται, ή που εστω απλα θαυμαζουν καποιο ωραιο αυτοκινητο...
Οσο για τα παραπανω που αναφερεις, εμφανισιακα το ΤΤ, το S2000 το RCZ, η SLK, το Ζ4 και το 350Ζ ειναι αυτα που εχουν μια ξεχωριστη ιδιαιτερη εμφανιση, μονο δυο ομως ουσιαστικα να βρισκονται στην ιδια κατηγορια τιμης, οπερ δηλαδη, ενα Γερμανικο (ΤΤ), και ενα Γαλλικο (RCZ) ειδικα σε σχεση με την AR GT, και απο εκει και περα η SLK και η Z4 με την αντιστοιχη Spider που βασιζοταν στην Brera. Tα 350Ζ / S2000 κοστιζαν σημαντικα περισσοτερο στην Ελληνικη αγορα.
Για τα υπολοιπα δε που αναφερεις, εμφανισιακα τουλαχιστον παραπεμπουν απο φτιαγμενα...ταξι (EVO, Sti) μεχρι κολημμενα τροπετα (RX8)...Απο την αλλη, μετα απο καθε απαντηση με επιχειρηματα που λαμβανεις, πηδας θεματολογία, οπως πχ με το GTI, μετα με την εμφανιση, και τωρα πλεον μιλας περι οδηγικου χαρακτηρα, αφου προηγουμενως εχει καταρριφθει σχεδον η καθε προηγουμενη τοποθετηση σου...
Γενικοτερα απο τα λεγομενα σου εγω αυτο που αντιλαμβανομαι ειναι οτι, ειτε εχεις ελλειπεστατη/κακη πληροφορηση για τις δυνατοτητες των AR της εποχης που συζηταμε (απο 95' μεχρι σημερα...) και επιπλεον καμμια σοβαρη οδηγικη επαφη με καποια εστω προσφατη, ειτε για καποιο λογο, απο παλαιοτερα ειχες μια απεχθεια με την μαρκα, την οποια μεχρι και σημερα
εχεις δαιμονοποιησει στο μυαλο σου.**Προφανως και δεν ειναι σημερα, η κορυφαια μαρκα των Ιταλικων σπορ -κυριως- αυτοκινητων που ηταν πριν καμποσες δεκαετιες, και προφανως δεν εχει ολοκληρωμενη γκαμα, ικανη να συγκριθει απευθειας με τον ανταγωνισμο.
Προφανως επισης και λογω της κακης διαχειρισης και οικονομικων, επι σειρα τουλαχιστον των δυο προηγουμενων δεκαετιων ειχαν/εχουν δημιουργηθει κενα σε οτι αφορα τα πλεον ανταγωνιστικα της μοντελα, μη εχοντας καταφερει να εδραιωσει ενα benchmark οπως πχ οι Γερμανοι.Eιναι επισης ομως προφανες και γνωστο για οσους ασχολουνται και με την συγκεκριμενη μαρκα, οτι αυτα τα λιγοτερα μεν, μετρημενα προιοντα που κατα καιρους εχει βγαλει, σε σχεση με υπολοιπους ανταγωνιστικους κατασκευαστες, ηταν/ειναι εξαιρετικα, ιδιαιτερα στην εμφανιση και στην οδηγικη αισθηση, αφηνοντας μια συνολικη ικανοποιηση σε ιδιοκτητες αλλα και ευκαιριακους δοκιμαστες, που συνηθως βρισκει κανεις σε ανωτερες τιμολογιακα και πιο εξωτικες κατασκευες.**
Για να αντιλφθει ομως καποιος τα παραπανω που ανεφεεα , θα πρεπει πρωτιστως να εχει ξεπερασει τις οποιες προκαταληψεις, κακη/ελλειπη πληροφορηση, τρολλαρισμα για την μαρκα, και επειτα να εχει οδηγησει σε αρκουντως ανησυχους ρυθμους, μια σωστα συντηρημενη μηχανολογικα, σχετικα προσφατη (εστω τελευταιας 15ετιας...) AR...P.S Το οpel GT Που αναφερεις ειναι ενα κακιστο παραδειγμα, τουλαχιστον οδηγικα. Ενα πολυ μετριο σε συνολικη οδικη συμπεριφορα roadster, περισσοτερο ενα φθηνο mini-me κακεκτυπο μιας παλαιοτερης γενιας Corvette, δηλαδη κυριως για ανοιγματα σε ευθειες, και ντριφταρισμα στο περιπου, μονο σε πλατειες μεχρι την 2η σχεση στο κιβωτιο.
Εμφανισιακα ισως σε λιγο καλυτερο επιπεδο απο το οδηγικο κομματι, αλλα και παλι, το σχημα του ξεπεραστηκε συντομα...Θα μεινω στα 2 αυτα που εχω υπογραμμισει με bold....Στο πρωτο ειναι σαν να φασκεις και να αντιφασκεις....Απο την μια εγω εχω μαυρα μεσανυχτα με οσα λεω, απο την αλλη παραδεχεσαι πως η AR δεν ειναι οτι ηταν πριν 40-50 χρονια (οκ ελεος - μηπως επρεπε να νοιαζει τον κοσμο τι ηταν μια μαρκα το 60 και οχι τι ειναι σημερα ?) και πως εχει βγαλει λιγα καλα αυτοκινητα τα τελευταια 30 χρονια......(το ποιος ειναι προκατειλημενος ως προς την AR το δειχνεις αρχικα εδω).
Οσο για το Opel GT σε ευθεια (οπως αναφερα κανεις δεν παιρνει Roadster για πιστα - εκτος αν θεωρεις την Spider καλυτερο γενικα σε στησιμο πραγμα που ειναι για γελια) δεν το πιανει καμια AR παραγωγης κατι που για σενα μπορει να μην σημαινει πολλα αλλα οταν ειχα Brera με 260 αλογα να βλεπει την εξατμιση μου στην Εθνικη (αφου την προσπερασα ενω πηγαινε τερμα αριστερα με 200+) και να μην μπορει να πλησιασει παρα μονο οταν την αφηνα για να 'φυγω' παλι μετα ειμαι σιγουρος πως ενοιαζε Πολυ τον ιδιοκτητη που προφανως και νομιζε πως εχει αγορασει ενα τερας 3.2 λιτρων.......
Οσο για την εμφανιση ξεπεραστηκε απο πιο αυτοκινητο ακριβως ? Εχει κατι ομορφοτερο στην γκαμα της η AR αυτη την στιγμη η μηπως αναφερεσαι στην κοπια ονοματι 4C που ειναι ενας συνδιασμος παλιας Ferrari (συμφωνα με τον RealZeus) και της Elise (που τοσο σε μεγεθος οσο σε εμφανιση πιστευω οτι ειναι πιο πιθανο) ? Μηπως ο κοσμος νομιζεις δεν το χαζευει στον δρομο ακομα ? Φερε οποια Alfa θελεις και φερνω το GT ωστε να δουμε πιο θα κοιταει ο κοσμος περισσοτερο. (Βεβαια ακομα και σε αυτο σου το σχολιο φαινεται ποιος ειναι προκατειλημενος σχετικα με την AR και αυτος δεν ειμαι εγω εφοσον πραγματικα δεν εχει κατι στην γκαμα της ακομα και τωρα που να με κανει να ζηλευω - οταν βγει η Giulia στους δρομους της Ελλαδας με τον 510 αλογα κινητηρα βλεπουμε).
ΑLFA ROMEO FORUM