-
Φοβερο, οποτε εσυ πηρες την 330 για να την πηγαινεις στην παρνηθα ? Και θεωρεις πιο νορμαλ αυτο ? Οκ.......
-
Κανένα αυτοκίνητο δεν το πήρα μόνο για ευθεία. Αν δεν μπορεί και να στρίψει καλά, είναι άχρηστο!
-
Αν πηρες την 330 για στροφες και πατηλικια νομιζω πως με μια Giulietta θα εισουν καλυτερα παντως.
-
Ειδικά με την Giuietta που είναι προσθιοκίνητη, κάνεις τρομερά παντιλίκια!!! Επίσης η καλοζυγισμένη Ε92 δεν στρίβει... Καλά το πας!!!
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ναι στον εαυτο σου μπορει ν απεδειξες οτι θελεις..
Δεν εχει φτιαξει γρηγοροτερο αυτοκινητο απο ενα Golf GTI ΠΟΤΕ μεχρι τωρα με την 4C και την Giulia ωρε ανθρωπε, τι αλλη αποδειξη θελεις ? Μηπως το Golf GTI ειναι 300-400-500 αλογα αυτοκινητο και δεν το ξερω και εσυ το θεωρεις ΓΡΗΓΟΡΟ ? Μεχρι και κινητηρες 3.2l εχει βαλει σε αυτοκινητα της και ακομα πιο αργα ειναι...
Δλδ οκ ο στρουμφοκαμιλισμος καλα κρατει....Οτι θα εμπαινα στο συγκεκριμενο νημα, να υποστηριξω την ΑR, ως ενας -κατα πολλους αλλους χρηστες- Γερμανοφιλος, εως και...VAGελης, ουτε εγω το φανταζομουν...
Ειναι αξιοπροσεκτη η επιμονη σου, για τα περι 'γρηγοροτερου', ομως τα παραπανω που λες, καλως/κακως, δεν ισχυουν, και θα εξηγησω ακριβως το γιατι.
Ας τα παρουμε ομως απο την αρχη ενα-ενα...
Εχεις πει:
Πραγματικα οδηγαω 16 χρονια κοντα (με διπλωμα εστω), γρηγορη Alfa με ολη την σημασια της λεξεως δεν εχω δει μεχρι σημερα......Οποτε καποιος να τα εσκασε σε Γερμανικο γρηγορο και να τον κερασε τσαι Alfa το θεωρω λιγο απιθανο.....Παλι καλα που βγηκε η Giulia τωρα και επιτελους η Alfa θα εχει ενα πραγματικα γρηγορο αυτοκινητο.
To oτι εσυ δεν εχεις δει, δεν σημαινει κιολας οτι δεν υπηρχαν/δεν υπαρχουν.
Εχει ηδη κανει συγκεκριμενες αναφορες ο nonos, και εαν αναφερεσαι ειδικα για τα τελευταια 25 χρονια πχ, μεχρι και σημερα, το πρωτο τρανο παραδειγμα, ειναι η 155 Q4. Χοντρικα, επροκειτο για μια 16βαλβιδη integrale της αντιστοιχης εποχης, ελαφρως βαρυτερη, με πιο ηπιες ρυθμισεις σε αναρτηση και γενικοτερη δυναμικη συμπεριφορα, προσανατολισμενη για GT ρυθμους, με 'καπακι' απο 155.Το συγκεκριμενο αυτοκινητο εκανε την γνωστη διαδικασια 0-100km/h σε 7sec ξερο, και το 0-1000m σε 28,2sec συμφωνα με τα περισσοτερα ξενα περιοδικα κατα μεσο ορο.
Στην δεκαετια των 90's αυτα τα νουμερα αφορουσαν, ΞΕΚΑΘΑΡΑ καποιο ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο.
Φυσικα ακολουθησαν και αλλα μοντελα, επι του προκειμενου βεβαια εκεινη την εποχη το Group VAG στην ιδια ακριβως κατηγορια, ειχε να παραθεσει το αξιολογο, αλλα προφανεστατα υποδυεστερο σε επιδοσεις Passat synchro G60...
http://www.zeperfs.com/en/duel6-2796.htmΜιλαμε για Γρηγορα αυτοκινητα η Σχετικα γρηγορα αυτοκινητα ?
Με 3.2 Alfa εχω ασχοληθει αρκετες φορες στον δρομο, δεν τις λες γρηγορες (καλως η κακως) και σιγουρα ακομα και ενα Golf GTI ειναι πιο γρηγορο. Διαφωνεις ? Εκτος αν μιλας για οχι 'μαμα' αυτοκινητα που εκει το παμε αλλου.Εξαρταται πως το βλεπει ο καθενας...Απο καποια αλλη τοποθετηση σου, αν καταλαβα καλα θεωρεις οτι ενα Golf GTI (7ης γενιας? προηγουμενο? ποιο ακριβως?) δεν ειναι γρηγορο...
Εαν πχ συμμετεχεις σε καποια dragster oπως στο Tυμπακι της Κρητης, με καποιο αυτοκινητο που φυσιολογικα 'σπαει' το 400αρι σε λιγοτερο απο 10sec, και κατα συνεπεια θα πιανει τα 100km/h σε λιγοτερα απο 4sec, οπως συνηθιζεται σε αυτα τα αυτοκινητα επιδοσεων, τοτε μπορει κανεις να δικαιολογησει σε ενα βαθμο, την εννοια του 'γρηγορου' οπως την θετεις, θεωροντας πχ οτι για εσενα, γρηγορο ειναι ενα Nissan GT-R, μια Porsche 911 Turbo S, και οτιδηποτε κατω απο αυτου του επιπεδου τα αυτοκινητα, ειναι απλως...σβελτα.
Για ολους βεβαια εμας τους υπολοιπους φυσιολογικους, καθημερινους ανθρωπους, και χρηστες στο παρον Forum, εστω και ανησυχους με τα αυτοκινητα, θα πρεπει να γνωριζεις οτι ακομα και σημερα με την εξελιξη της τεχνολογιας στους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες, ενα οποιοδηποτε Golf GTI, απο 5ης γενιας και επειτα (με 200ps δηλαδη), σε αρκουντως ανησυχα και ικανα χερια, ειναι ενα ξεκαθαρα ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο. (με 0-100km/h σε 7,2sec και 0-1000m σε 27,7sec)
Οπερ και τα GT-R και 911 Τurbo S ειναι ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ αυτοκινητα...και οχι απλως 'γρηγορα'.......Η 330 δεν θεωρειται ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο....Αν θεωρεις την 330 γρηγορη τι να πει η Μ2/Μ3/Μ4/Μ5/Μ6 ? Το οτι μια εταιρεια δεν εχει 1 γρηγορο αυτοκινητο πιο γρηγορο απο ενα 'απλο' Golf GTI ειναι τραγικο.....Πιο τραγικο ειναι πως ποτε δεν ειχε κατι τοσο γρηγορο αν θυμαμαι καλα, μαμα και φυσικα για χρηση δρομου......
Καποιοι θα πουν πως η Fiat εχει την Ferrari για αυτο αλλα δεν ισχυει....Το Golf GTI ειναι πιο γρηγορο απο ολες τις Alfa προ 4C-Giulia και κοστιζει 30.000ε...Μια Ferrari κοστιζει 10 φορες αυτα....Προφανως και οχι μονο θεωρειται, ΕΙΝΑΙ γρηγορο αυτοκινητο η 330i Ε90 258ps δεν θα μπορουσε αλλωστε να μην ειναι, οποιοδηποτε αυτοκινητο που κανει χαμηλο 6αρι για το καθιερωμενο 0-100km/h και οριακα κατω απο 27sec τα 1000m και παλι συμφωνα με τα περισσοτερα ξενα περιοδικα κατα μεσο ορο...
Το Golf GTI, το εκαστοτε Golf GTI στην εποχη του, ΠΟΤΕ , μα ΠΟΤΕ δεν ηταν πιο γρηγορο απο τις γρηγορες AR της αντιστοιχης εποχης.
Το πιο τρανο και αμεσα συγκριτικο παραδειγμα μαλιστα, θα μπορουσε να αφορα την 147 GTA vs Golf R32 MKIV, δυο αυτοκινητα που εβγαιναν την ιδια περιοδο, με παρομοια τεχνικα χαρακτηριστικα (κ.εκ, μεταδοση, ισχυ)
http://www.zeperfs.com/en/duel1035-1025.htm
Οριακα ειναι πιο γρηγορο απο το R32, ποσο μαλλον απο ενα 'GTI'Δεν εχει φτιαξει γρηγοροτερο αυτοκινητο απο ενα Golf GTI ΠΟΤΕ μεχρι τωρα με την 4C και την Giulia ωρε ανθρωπε, τι αλλη αποδειξη θελεις ? Μηπως το Golf GTI ειναι 300-400-500 αλογα αυτοκινητο και δεν το ξερω και εσυ το θεωρεις ΓΡΗΓΟΡΟ ? Μεχρι και κινητηρες 3.2l εχει βαλει σε αυτοκινητα της και ακομα πιο αργα ειναι...
Δλδ οκ ο στρουμφοκαμιλισμος καλα κρατει....H 147 GTA που ειναι οριακα πιο γρηγορη απο το αντιστοιχης αξιας και χαρακτηριστικων Golf, απανταει ξεκαθαρα στην αμφιβολια σου...
...για παραδειγμα η Giulietta QV εχει 8.7δ και 0-200 27.3δ οταν το Golf GTI εχει και αυτο 8.7δ αλλα εχει γυρω στα 25.5δ 0-200 (με το DSG αυτο πεφτει στα 24δ)....Βεβαια εκει παιζουν και τα κυβικα ρολο αλλα η διαφορα ισχυει.
Οπως και να εχει το Golf GTI δεν το θεωρω γρηγορο, ομως ακομα και αυτο ειναι πιο γρηγορο απο τα Alfa που αναφερα, πλυν της 4C/Giulia).H συγκριση με την Giulietta QV αφορα το Golf GTI MKVI, που εβγαινε την αντιστοιχη εποχη, και συνολικα, λαμβανοντας υποψιν τις επιδοσεις της QV απο σταση αλλα και σε ρεπριζ, ουσιαστικα προκειται για ισοδυναμα αυτοκινητα, σε ρεαλιστικες συνθηκες, σε δημοσιο δρομο δηλαδη. Σε πιστα, αναλογως την χαραξη, και παλι φαινεται η κατασταση να ειναι ισορροπημενη, καπου κερδιζει οριακα το Golf, καπου η QV. Ξεκαθαρα πιο γρηγορο το Golf παντως δεν ειναι επουδενι...
http://www.zeperfs.com/en/duel3413-2645.htmΚαι κατι τελευταιο...Οταν γενικως και αοριστως μιλαμε για 'ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο', τοτε κατα την ιδια εννοια εννοουμε οτι ειναι γρηγορο ΠΑΝΤΟΥ, δηλαδη ΚΑΙ σε ευθεια αλλα ΚΑΙ στις στροφες...Εκτος εαν απο την αρχη ξεκαθαριζουμε οτι μιλαμε
πχ για επιδοσεις απο σταση... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Προφανως και οχι μονο θεωρειται, ΕΙΝΑΙ γρηγορο αυτοκινητο η 330i Ε90 258psΚαι να φανταστείς μιλούσαμε για Ε92 με 272 άλογα.
Τα σέβη μου Γρηγόρη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προφανως και οχι μονο θεωρειται, ΕΙΝΑΙ γρηγορο αυτοκινητο η 330i Ε90 258ps
Και ναφανταστείς μιλούσαμε για Ε92 με 272 άλογα.
Τα σέβη μου Γρηγόρη.
Kαλησπερα Alex.
...τα αλογα μου φαινεται με τα πολλα υπερατου που εχουν βγει , τα εχουμε κανει στραγαλια, οποτε για πολλους και συνηθως 'θεωρητικους' του αθληματος, οτιδηποτε κατω απο 300αλογα θα 'σερνεται'...
Σε οτι με αφορα τουλαχιστον, το ειπα και πριν, προσωπικα θεωρω και πιστευω οτι οτιδηποτε με 200ps και πανω, στο στυλ πχ ενος μτχ (εργοστασιακου παντα) Golf GTI V, ειδικα για τους Ελληνικους δρομους-συνθηκες, ειναι γρηγορο...
Καλα για την μπεμπα σου, δεν τιθεται θεμα, προκειται για τρελο 'πιστολι'...
P.S Μια καλη φωτο, να την εχεις 'στραβωμενη' σε εξοδο καποιας στροφης, ακομα να δουμε...
-
Τελευταια φορα που κοιταξα η 147 GTA φοραει τον ιδιο κινητηρα με την Brera και εχει ενα 0-100 στα 6.3δ δλδ σχεδον καρμπον με το Golf GTI kai 246 χιλιομετρα τελικη, δλδ 4 λιγοτερα (ελαχιστη διαφορα αλλα οκ). Βεβαια με το τοτε Golf GTI εχεις δικιο, ηταν πιο γρηγορη αλλα και παλι οχι ΓΡΗΓΟΡΗ.
Απο εκει και περα οταν μιλαμε για αλογα και επιδοσεις παιρνουμε υποψη μας και το αμαξωμα δλδ τα κιλα και η 330 με τα 6.1δ 0-100 σιγουρα δεν ειναι Γενικα αργη αλλα εκει παιζει ρολο με το τι οδηγαει ο καθενας. Οπως ειπες και εσυ Γρηγορη τα 200 αλογα σε πολυ κοσμο θεωρουνται ΠΟΛΛΑ.....Δεν θα ισχυε κατι τετοιο βεβαια αν ο πολυς κοσμος ειχε οδηγησει αυτοκινητα απο 250 αλογα και ανω. Εγω οδηγουσα RX7 πριν 16 κοντα χρονια που ειχε πανω απο 250 αλογα (αρκετα πιο πανω) και αρα εχω αλλα standard (οπως και οποιος οδηγαει GTR πχ τωρα θα εχει αλλα). Για μενα λοιπον αυτοκινητα με 0-100 ανω των 6δ δεν ειναι ΓΡΗΓΟΡΑ με ολη την σημασια της λεξεως. Νομιζω αυτο ηταν ξεκαθαρο σε αυτη την συζητηση, ισως να εκανα λαθος βεβαια. Αν οδηγουσα ενα αμαξακι με 90-100 αλογα και 0-100 11δ νομιζω πως και τα 8δ θα μου φαινονται τελεια.
Προφανως ολο το θεμα ηταν μια παρεξηγηση. -
Ναι busso ειναι και η brera...
Ιδιως αν σε βολευει και αυτο..... -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αναρωτιεμαι ποτε θ αποφασισεις να σταματησεις επιτελους και να παραδεχτεις την εμπαθεια σου για τη μαρκα.Οτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΤΕΚΜΗΡΙΟ και να παρουσιασω θα το ερμηνευεις οπως σε συμφερει για να τροφοδοτησεις τα κομπλεξ σου για τη μαρκα..Σου χω παρουσιασει διαφορα πραγματικα γρηγορα εως πολυ γρηγορα alfa romeo, ειπαμε αναλογικα και της εποχης και αναλογικα και των ανταγωνιστων βαζωντας μεσα τα '80s-'90s ,και συνεχιζεις την ακατασχεση μπουρδολογια σου...
Εισαι απο τους πιο ελεεινους συνομιλητες απο το 2009 που υπαρχω διαδικτυακα με το ιδιο οnickname... χαρακτηριστικος ελληναρας που χτιζει την πραγματικοτητα οπως τον βολευει...
Οταν μαθεις να διαβαζεις Ελληνικη και δεχτεις πως εγω δεν αναφερομαι σε μοντελα ανω των 30 ετων μπορουμε να ξαναμιλησουμε. Προφανως εσυ χτιζεις τα πραγματα οπως σε βολευουν και οχι εγω. Ειναι σαν να σου λενε τι φαι θα φαμε σημερα και να λες μπυρα. Μεχρι τοτε καλυτερα να μασας παρα να μιλας.
Μαθε τη διαφορα του μπαρμπαστρουμφ απο τη στρουθοκαμηλο και μετα σ εμενα περι ελληνικων...
-
η 8C δεν πιανεται για γρηγορη?
ή επειδη ηταν περιορισμενης παραγωγης, βγαινει απο το παιχνιδι? -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
η 8C δεν πιανεται για γρηγορη?
ή επειδη ηταν περιορισμενης παραγωγης, βγαινει απο το παιχνιδι?Δεν βγαινει αλλα γενικα δεν αναφερομουν σε αυτοκινητα που εφτιαξε η Alfa απλα για να δειξει πως 'μπορει'...1000 πχ κομματια σε ολο τον κοσμο ειναι απειροελαχιστα και δεν ξερω αν υπαρχει και κανενα στην Ελλαδα.
-
-
Αν και ειναι μονο σχεδια απο καποιους δεν ειναι ασχημα...Ωστοσο ολα τα σχεδια ειναι βασισμενα στην Giulia (κοψιμο - ραψιμο) οποτε δεν παιζει να γινει κατι τετοιο.
-
Όντως είναι αστεία η έμπνευση του 'καλλιτέχνη'.
-
Αστεια ξε αστεια τα 6C ειναι..
-
Διαβασα ολη την συζητηση οσον αφορα την αλφα και τα γρηγορα αυτοκινητα κ δεν καταλαβαινω πραγματικα αν αυτος ο salvation επικοινωνει με την πραγματικοτητα για να συγκρινει παρελθον ,παρον κ μελλον κ επισης γιατι τρωει το χρονο του κ την απεριοριστη οπως φαινεται εμπαθεια του σε ενα φορουμ αλφα ρομεο, λυπαμαι πραγματικα και ειμαι σιγουρος πως ποτε δεν θα καταλαβει την μαγεια κ την ομορφια της διαφορετικοτητας των χαρακτηριστικων που διεπουν την αγαπημενη μας μιλανεζικη φιρμα...
-
Ο χρήστης lapoelkann έγραψε:
Διαβασα ολη την συζητηση οσον αφορα την αλφα και τα γρηγορα αυτοκινητα κ δεν καταλαβαινω πραγματικα αν αυτος ο salvation επικοινωνει με την πραγματικοτητα για να συγκρινει παρελθον ,παρον κ μελλον κ επισης γιατι τρωει το χρονο του κ την απεριοριστη οπως φαινεται εμπαθεια του σε ενα φορουμ αλφα ρομεο, λυπαμαι πραγματικα και ειμαι σιγουρος πως ποτε δεν θα καταλαβει την μαγεια κ την ομορφια της διαφορετικοτητας των χαρακτηριστικων που διεπουν την αγαπημενη μας μιλανεζικη φιρμα...Μαλλον σε καποιο αλλο μερος βρισκεσαι, εδω ειναι Ενοτητα για Alfa Romeo γενικα, δεν ειναι Forum για Alfa Romeo.....
Οσο για το αν επικοινωνω με την πραγματικοτητα δεν ξερω, οταν ενα απλο Golf GTI του 2010 μοντελο με κοστος γυρω στα 30.000ε δεν ειχε πρακτικα καμια 'προκληση' απο την Alfa Romeo ακομα και απο αυτοκινητα με 3.2 λιτρα κινητηρες που κοστιζαν ανω των 40.000ε εσυ πως το βλεπεις αυτο ? Η πως θεωρεις το να βαζει 3.2 λιτρα κινητηρες σε αυτοκινητα στο μεγεθους του Golf για να εχει ισαξιες επιδοσεις ? Εγω απλα αυτο το θεωρω τραγικο ΕΙΔΙΚΑ για μια μαρκα σαν την Alfa η οποια θα επρεπε να εχει κατι ξεχωριστο (βεβαια το οτι ολοκληρη η υπαρξη της Alfa Romeo εξαρτιωταν απο το ποσο 'δημοφιλεις' θα ηταν η 4C και τωρα η Giulia μαλλον δεν σου λεει ουτε αυτο τπτ).
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Οσο για το αν επικοινωνω με την πραγματικοτητα δεν ξερω, οταν ενα απλο Golf GTI του 2010 μοντελο με κοστος γυρω στα 30.000ε δεν ειχε πρακτικα καμια 'προκληση' απο την Alfa Romeo ακομα και απο αυτοκινητα με 3.2 λιτρα κινητηρες που κοστιζαν ανω των 40.000ε εσυ πως το βλεπεις αυτο ? Η πως θεωρεις το να βαζει 3.2 λιτρα κινητηρες σε αυτοκινητα στο μεγεθους του Golf για να εχει ισαξιες επιδοσεις ? Εγω απλα αυτο το θεωρω τραγικοΤραγικό βρίσκω να μην καταλαβαίνεις ότι αυτό ήταν λογικό από την στιγμή που η Alfa δεν είχε τουρμπομοτέρ εκείνη την περίοδο. Πριν 20 χρόνια από τώρα όμως είχε δίλιτρους τούρμπο με 220 άλογα. Επίσης το γεγονός ότι στην Ελλάδα φορολογούμαστε με τα κυβικά δεν ενδιαφέρει ιδιαίτερα την AR και τους άλλους κατασκευαστές. Και η BMW μέχρι πρόσφατα είχε μόνο ατμοσφαιρικά και για να πάρεις κάτι γρήγορο έπρεπε να ανέβεις στα 3000 κυβικά. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν ξέρει να κατασκευάζει μοτέρ; Τέλος, η ίδια η VW έβαζε 3200 μοτέρ στα γρήγορα Golf. Ήταν η εποχή της ατμόσφαιρας... ωραίες εποχές!!!
-
Εβαζε και DSG ομως, δεν εβαζε μονο το μοτερ......Προσφερε κατι 'διαφορετικο', οχι μονο κατι γρηγορο....
Διαφερει αρκετα με αυτο εφοσον η AR τετοια μοτερ αρχισε να χρησιμοποιει προσφατα σε αυτα εστω τα αυτοκινητα (σε concept δεν ξερω τι εκανε παλιοτερα)....
ΑLFA ROMEO FORUM