-
Παιδιά καλησπέρα,
Μιας και το θέμα του παλσαρ αναδύθηκε πάλι στα threads? Πως σας φαίνεται η σπορ έκδοση DiG-T που έχει ανακοινωθεί?
190 ps στα 1.6? Προβλέψεις?Το μόνο που με προβληματίζει ειναι οι 17αρες ή 18αρες ζάντες που έχουν ανακοινωθεί. Στη GTi εκδοση του 308 προβλέπεται ότι θα φοράει 19αρες...
Επίσης σε τιμές λέτε να παίξει;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Με ένα αστεϊσμό ο Δίας εντούτοις τονίζει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Καθώς τα οικονομικά θέματα που αντιμετωπίζουν πολλά μέσα ενημέρωσης (κανάλια τηλεόρασης, ραδιοφωνικοί σταθμοί και φυσικά έντυπα...) αναγκάζονται να ρίξουν (για χάρη διαφημηστικών εσόδων και όποιου άλλου είδους χορηγιών...) πολύ νερό στο κρασί τους και έτσι οδηγούμαστε να διαβάζουμε πολλάκις διθύραμβους για αυτοκίνητα που τελικά πολλές φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (πχ. τεστ καταναλώσεων).Σόρυ που μπορεί να βγω για λίγο εκτός θέματος, αλλά αυτό που γράφεις μου έφερε στο μυαλό αυτό που διάβασα πριν λίγο...
Ford Fiesta - απόδραση από τη μιζέρια
Tο αυτοκίνητο είναι πλέον κομμάτι της ζωής μας. Μας ανεβάζει τη διάθεση καθώς μαζί του μπορούμε να φύγουμε γρήγορα, μακριά. Μακριά από δυσάρεστες καταστάσεις. Και αυτό όποτε κι αν το θελήσουμε.
http://www.protothema.gr/kalokairines-d ... i-mizeria/
Εντάξει είπαμε να κάνουν διαφήμιση αλλά αυτοί το ξέσκισαν το θέμα...
Μόλις το διάβασα αμέσως είπα: 'Ώπα ρε φιλαράκι δημιογραφίσκε αντικειμενικέ, θα σκιστεί κανά καλτσόν... Για το φιεστάκι γράφεις ρε φίλε στο μπουρδελιστάν. Κατούρα και λιγάκι ρε φιλαράκι... '
-
Στην κυριολεξία αυτό δεν είναι άρθρο... Διαφημιστικό προσπέκτους είναι! Ε ρε τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει το ψωμί του...
-
Δεν νομίζω να λαμβάνει κανείς το συγκεκριμένο κείμενο ως δοκιμή, προφανώς και είναι διαφημιστική καταχώρηση.
Το πρόβλημα είναι στα περιοδικά αυτοκινήτου, όπου περιμένεις μια σχετική αντικειμενικότητα. Εκεί βλέπεις κάτι περίεργα συγκριτικά, όπου το αυτοκίνητο με τα χειρότερα χαρακτηριστικά βγαίνει πρώτο Μετά διαπιστώνεις ότι όλο το περιοδικό είναι γεμάτο από διαφημίσεις τις συγκεκριμένης εταιρείας και αρχίζεις να μπαίνεις στο νόημα
Σε συγκριτικό του Pulsar με το Focus, το Pulsar είχε καλύτερους χώρους και καλύτερες επιδόσεις, αλλά στο τέλος το Focus '...κερδίζει έστω και με βραχεία κεφαλή, χάρη στη συνολικά αναβαθμισμένη εικόνα του, τόσο δομικά όσο και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό και την **άυλη αξία **του'
-
Εχεις δίκιο φίλε axel12p. Αυτή διαρκώς η καραμέλα περί άυλης αξίας που για όποιον γνωρίζει έχει πολύ πλάκα να τ' ακούει. Ναι δεν κρύβω πως το πρώτο focus αποδείχθηκε πολύ καλό αυτοκίνητο. Αυτό δεν σημαίνει πως η Nissan με το pulsar δεν πρέπει να πάρει κεφάλι σε σχέση με το focus εάν το αξίζει. Επίσης δεν σημαίνει πως το focus θα πρέπει να παίρνει αριστεία τιμής ένεκεν.
-
Καταλαβαίνω τα περιοδικά που γράφουν ότι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην οδηγική ευχαρίστηση και για τον λόγο αυτό θα επέλεγαν το Focus. Αλλά να κερδίζει παντού το Pulsar και στο τέλος να λες ότι κερδίζει το Focus λόγω της άυλης αξίας του...
Το θέμα είναι πως καταλάβαινες ότι στηρίζουν το Focus, σε πολλά σημεία του άρθρου. Ανέφεραν χωρητικότητα χώρου αποσκευών για το Focus χωρίς ρεζέρβα (367lt), ώστε να φαίνεται ικανοποιητικός, την στιγμή που όποιος το δει από κοντά καταλαβαίνει ότι είναι από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου. Επίσης, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις τους το Focus κέρδιζε σε επιδόσεις μόνο σε μία μέτρηση, στο κείμενο έγραφα πως το Pulsar '...όμως υστερεί, συγκριτικά, στην επιτάχυνση εν κινήσει', χωρίς κάτι τέτοιο να προκύπτει φυσικά από τις ίδιες τους τις μετρήσεις.
-
Ποιες ήταν οι εκδόσεις των αυτοκινήτων και ποιό ήταν το περιοδικό;
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καταλαβαίνω τα περιοδικά που γράφουν ότι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην οδηγική ευχαρίστηση και για τον λόγο αυτό θα επέλεγαν το Focus. ...Λογικό να επέλεγαν το Focus ή το οποιοδήποτε Focus αφού γράφουν με βάση τα δικά τους (υποκειμενικά) κριτήρια (τα οποία φυσικά μπορεί να είναι και απόλυτα σωστά και να μην είναι ανοησίες).
Καλώς ή κακώς τα περισσότερα περιοδικά αυτοκινήτου που κυκλοφορούν στην Ευρώπη (και φυσικά και στη Ελλάδα) δημιουργήθηκαν από ανθρώπους που είχαν και έχουν πάθος με συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες και χώρες κατασκευής αυτοκινήτων.
Το άσχημο (για μένα) είναι ότι κατάφεραν και καταφέρνουν να πλάθουν το αγοραστικό κοινό και να το προωθούν προς συγκεκριμένα προϊόντα (δηλ. αυτοκίνητα).
Αυτό που δεν έχει καταφέρει το εμπόριο να το κάνει σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, το κατάφεραν στο χώρο του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καταλαβαίνω τα περιοδικά που γράφουν ότι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην οδηγική ευχαρίστηση και για τον λόγο αυτό θα επέλεγαν το Focus. Αλλά να κερδίζει παντού το Pulsar και στο τέλος να λες ότι κερδίζει το Focus λόγω της άυλης αξίας του...Το θέμα είναι πως καταλάβαινες ότι στηρίζουν το Focus, σε πολλά σημεία του άρθρου. Ανέφεραν χωρητικότητα χώρου αποσκευών για το Focus χωρίς ρεζέρβα (367lt), ώστε να φαίνεται ικανοποιητικός, την στιγμή που όποιος το δει από κοντά καταλαβαίνει ότι είναι από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου. Επίσης, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις τους το Focus κέρδιζε σε επιδόσεις μόνο σε μία μέτρηση, στο κείμενο έγραφα πως το Pulsar '...όμως υστερεί, συγκριτικά, στην επιτάχυνση εν κινήσει', χωρίς κάτι τέτοιο να προκύπτει φυσικά από τις ίδιες τους τις μετρήσεις.
Καταλαβαίνω τα περιοδικά που γράφουν ότι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην οδηγική ευχαρίστηση και για τον λόγο αυτό θα επέλεγαν το Focus. ...
Λογικό να επέλεγαν το Focus ή το οποιοδήποτε Focus αφού γράφουν με βάση τα δικά τους (υποκειμενικά) κριτήρια (τα οποία φυσικά μπορεί να είναι και απόλυτα σωστά και να μην είναι ανοησίες).
Καλώς ή κακώς τα περισσότερα περιοδικά αυτοκινήτου που κυκλοφορούν στην Ευρώπη (και φυσικά και στη Ελλάδα) δημιουργήθηκαν από ανθρώπους που είχαν και έχουν πάθος με συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες και χώρες κατασκευής αυτοκινήτων.
Το άσχημο (για μένα) είναι ότι κατάφεραν και καταφέρνουν να πλάθουν το αγοραστικό κοινό και να το προωθούν προς συγκεκριμένα προϊόντα (δηλ. αυτοκίνητα).
Αυτό που δεν έχει καταφέρει το εμπόριο να το κάνει σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα, το κατάφεραν στο χώρο του αυτοκινήτου.
+1000 και στους δυό σας.
Πέρα απο το πρίμιου γερμανικό holly τρίο και το περιβόητο 'γκρουπ' στο χώρο των 'προστατευόμενων' εταιριών εδώ και καιρό είναι και η 'μπλέ οβαλ' μάρκα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Στην κυριολεξία αυτό δεν είναι άρθρο... Διαφημιστικό προσπέκτους είναι! Ε ρε τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει το ψωμί του...Η αντικειμενικότητα συνεχίζεται...
Ford Mondeo
Κυρίαρχο στο δρόμο, με κυρίαρχη τεχνολογία15/06/2015 09:00
http://www.protothema.gr/kalokairines-d ... ehnologia/
-
Καλησπέρα,
παρέλαβα σήμερα ενα Nissan Pulsar το απόγευμα και επιστρέφοντας σπίτι παρατήρησα ενα θεμα το οποίο με προβλημάτισε αλλά όντας κλειστα πλέον η αντιπροσωπεία και είναι και αργία αύριο, σκέφτηκα να απευθυνθώ εδώ.
Πρόσεξα λοιπόν κάνοντας μια απόσταση περίπου 60 χιλιομέτρων ότι ο οδομετρητής (τόσο ο μερικός όσο και ο ολικός) κατέγραψαν τα διπλά δηλαδή περίπου 120 χιλιόμετρα
Τα χλμ/ωρα που αναφέρει το κοντέρ εν κινήσει φαίνονται σωστά και έχοντας την περιέργεια πήραμε άλλο ενα αμάξι και κάναμε ενα χιλιόμετρο, το Pulsar έγραψε σχεδόν 2!
Κάποια ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει? Γιατί όλο αυτό δεν φαίνεται να έχει και πολύ λογική και όσο κι αν το έψαξα δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα στο ιντερνετ.
Μήπως είναι κάποια ρύθμιση κάτι?Ευχαριστώ προκαταβολικά...
-
Δες στις ρυθμίσεις του κεντρικού μενού. Αλλιώς στην αντιπροσωπία.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δες στις ρυθμίσεις του κεντρικού μενού. Αλλιώς στην αντιπροσωπία.From my SMO72HD via Tapatalk
Δεν αρχίσαμε σωστά... Τηλεφωνικά μου ανέφεραν κάτι για αντικατάσταση οργάνων σαν πρώτη διάγνωση...
Στην ένσταση μου οτι θα πρέπει να ξηλωθέι όλο το ταμπλό, μου εγγυήθηκε οτι είναι πολύ απλή η αλλαγή, για αντικατάσταση οχήματος ούτε λόγος...
Ακούω γνώμες... Υπόψιν το όχημα το παρέλαβα Τρίτη βράδυ. -
Οσο παει μ αρεσει και περισσοτερο αισθητικα αυτο τ αμαξακι..
-
Εμ βέβαια! Όταν έχεις την ξανθιά κάνεις πλάκα στα πιτσιρίκια! Για να λέμε όμως τα πράγματα με το όνομα τους... Μπορεί να μην είναι όμορφο αλλά είναι ένα αυτοκίνητο - ορισμός της πρακτικότητας. Μπορεί να μεταφέρει άριστα μια οικογένεια με τα μπαγκάζια της ενώ η αξιοπιστία του είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Ότι πρέπει δηλαδή για πολλούς οικογενειάρχες.
-
Ο χρήστης SpeechLess έγραψε:
Δες στις ρυθμίσεις του κεντρικού μενού. Αλλιώς στην αντιπροσωπία.
From my SMO72HD via Tapatalk
Δεν αρχίσαμε σωστά... Τηλεφωνικά μου ανέφεραν κάτι για αντικατάσταση οργάνων σαν πρώτη διάγνωση...
Στην ένσταση μου οτι θα πρέπει να ξηλωθέι όλο το ταμπλό, μου εγγυήθηκε οτι είναι πολύ απλή η αλλαγή, για αντικατάσταση οχήματος ούτε λόγος...
Ακούω γνώμες... Υπόψιν το όχημα το παρέλαβα Τρίτη βράδυ.Καλοτάξιδο, αν και από ότι διαβάζω μάλλον έχει ένα θεματάκι.
Προτίμησε να πας στο συνεργείο της κεντρικής αντιπροσωπείας και όχι σε κάποιο εξουσιοδοτημένο. -
Ο χρήστης SpeechLess έγραψε:
Δες στις ρυθμίσεις του κεντρικού μενού. Αλλιώς στην αντιπροσωπία.
From my SMO72HD via Tapatalk
Δεν αρχίσαμε σωστά... Τηλεφωνικά μου ανέφεραν κάτι για αντικατάσταση οργάνων σαν πρώτη διάγνωση...
Στην ένσταση μου οτι θα πρέπει να ξηλωθέι όλο το ταμπλό, μου εγγυήθηκε οτι είναι πολύ απλή η αλλαγή, για αντικατάσταση οχήματος ούτε λόγος...
Ακούω γνώμες... Υπόψιν το όχημα το παρέλαβα Τρίτη βράδυ.Αντικατασταση; Με ποιο σκεπτικο; Οτι δεν δουλευουν τα οργανα και θελει αλλαγη το καντραν; Τραβηγμενο το βρισκω.
-
Έχω αλλάξει την οθόνη του trip (περιλαμβάνοντας ενδείξεις ώρας, χιλιομέτρων, κατανάλωσης κλπ) στα 500 χλμ σε αμάξι άλλης ιαπωνικής εταιρίας. Δεν υπήρξε κανένα προβλημα στην αλλαγή ή τοποθέτηση.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Σαν πρώτη διάγνωση;
Δηλαδή σαν δεύτερη διάγνωση, θα αλλάξουμε το μισό αυτοκίνητο;Αδερφέ, δεν ακούστηκες καλά στην αντιπροσωπεία.
Τη λέξη DOA (Dead on arrival) την έχουν ακούσει; Δεν ξέρω αν ισχύει σε αυτοκίνητα, αλλά στα ηλεκτρονικά ισχύει.
Δε λειτουργεί με το Καλημέρα, δώσε μου άλλο και ας αλλάξουν μετά μόνοι τους και ......την ταπετσαρία στο χώρο αποσκευών!Δε ξέρω που νομίζουν οτι βρίσκουμε τα χρήματα οι αντιπροσωπείες....στο δρόμο ή στα γαριδάκια;
Εύχομαι να πάνε όλα καλά, speechless.ΥΓ: το αυτοκίνητο ήθελα να το αγοράσω και εγώ, πριν το scross.
Ο αντιπρόσωπος μου είχε πει να πληρώσω μπαμ το 70% της αξίας και όοοοοταν θα εκτελωνιζόταν στην Αθήνα(στο όνομά μου), θα έδινα το άλλο 30%. Και τον ρώτησα αν τουμπάρει η νταλίκα στην εθνική με το αμάξι, ποιος θα με αποζημιώσει;;;
Μου φαίνεται μας κάνουν πλάκα τα παιδιά..... Η περίοδος των παχιών αγελάδων τελείωσε ρεεεεεεεεεεεεεεε!Γνωρίζω και εγω τα περι DOA στα ηλεκτρονικά αλλά με δυο αντιπρόσωπους που μίλησα μου είπαν οτι δεν παίζει τέτοιο σενάριο στα αυτοκίνητα μιάς και έχει πλέον εκτελωνιστεί στο ονομά μου και τέλος.
Ο αντιπρόσωπος μίλησε με τα κεντρικά και μόνη λύση είναι αυτή μιας και δεν υπάρχει κάποιος σενσορας ή κατι άλλο για να αλλαχτεί, παρα μόνο ενας μικρότερος εγκέφαλος που βρίσκεται μέσα στα όργανα αρα πάνε αλλαγή όλα μαζί.
Απλά με ενοχλεί να μπεί τόσο χέρι σε αμάξι 2 ημερών αλλά αφού δεν υπάρχει άλλη λύση και εφόσον η αλλαγή είναι τόσο απλή όσο λέει δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς...
Όσο αφορά τις αντιπροσωπείες απευθύνθηκα σε 2 μέχρι να καταλήξω.
Ο πρώτος χωρίς να αναφέρω κάτι (παζάρια κλπ.) ζήτησε το 15% μπροστά και τα υπόλοιπα με την παράδοση.
Ο δεύτερος ζήτησε αρχικά το 100%, όταν του το απέκλεισα κατέβηκε στο 70% και όταν του είπα για την προσφορά του πρώτου κατέβηκε μέχρι το 30% αλλά και πάλι προτίμησα τον πρώτο. -
Φυσικά και δεν παίζει DOA για έναν ελαττωματικό πίνακα. Δεν είναι dead το αυτοκίνητο, ένα προβληματάκι έχει. Το αλλάζουν και τελείωσε.
Nissan Pulsar