-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Η μπαταρία μου στην ΜΒ C200 (CL203) μου, φαίνεται να τα έχει παίξει μετά από παρατεταμένη 2μηνη ακινησία του αυτοκινήτου (παράδοση πινακίδων για το 2015).
Αρχικά δεν άνοιγαν οι ηλεκτρομαγνητικές. Την άνοιξα με το μηχανικό κλειδί κ ρευμα δεν υπάρχει στο αμάξι....Άνοιξα το καπώ και μέτρησα την μπαταρία.....2,38V, πιο ψόφια πεθαίνεις......!
Η μπαταρία μου είναι η μαμά ΜΒ (Varta 100Ah, Λογικά του 2006 που είναι το αμάξι.....9 χρόνια κ πολλά χρόνια έβγαλε....).Σκέφτομαι τα εξής:
- Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να έχει μπει σε 'sleep mode' κ με εξωτερική πηγή να πάρει κανονικά? Σημειώστε ότι το αμάξι είχε να πάρει εμπρός κανά 2μηνο......Έιναι κάτι που κάνουν τα Mercedes, σε περίπτωση παρατεταμένης ακινησίας ή διαρροής να ''κόβουν'' το ρευμα για να προστατεψουν την μπαταρια.
- Για να αποσυνδέσω την μπαταρία για να την φορτίσω - κι να δω εαν κρατάει ρευμα ή πέφτει - ή/και για να την αντικαταστήσω μετέπειτα, χρειάζεται να προσέξω τίποτα ιδιαίτερα στα Mercedes, πέρα των γνωστών σε κάθε αυτοκίνητο? Μετά θα χρειαστεί reset σε παράθυρα κ οροφή, σωστά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση
Update: Η μπαταρία βγήκε κ φορτίζεται. Ήταν τόσο ψόφια που ο φορτιστής του Lidl (Ultimate Speed) την 'εβλεπε' σαν 6V. Τεσπα, φορτίζεται από τον άλλο φορτιστή μου. Σκέφτομαι να την κρατήσω καμμιά βδομάδα εκτός αυτοκινήτου κ να μετράω καθημερινα την τάση της, να δω εαν πέφτει......αλλά μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά της!!
Πρωτη φορά έβγαλα παταρία από MB......αγγούρι! Όλα ήταν δεμένα-σφιγμένα για μια ζωή, συν το τρελό βάρος της μπαταρίας (100Ah), συν ότι είναι θαμμένη σε δύσκολο σημείο στο χώρο του κινητήρα, συν ότι οριακά χωράει στην θέση της κ ευκολα γίνεται η γραντζουνια στο φτερό που είναι δίπλα, σύν ότι ήμουν μονος μου.....
Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη κίνηση θα είναι μελετημένη......Επανέρχομαι....Αφού φορτίστηκε πλήρως, παρακαλουθώ την πτώση τάσης της. Ξεκινήσαμε από 13,1V και σταδιακά εντός 3 εβδομάδων, σήμερα μετρήθηκε 12,5V. Πέφτει δηλ με ρυθμό 0,2~0,3V / εβδομάδα. Η μπαταρία είναι πια εκτός αυτοκινήτου κ προφανώς δεν φορτίζεται.
Και η κρίσιμη ερώτηκσις.....να την ρίξω πάλι πάνω ή θα χάσω τον χρόνο μου....?Για καινουργια που βλέπω, αν κ δεν βρίσκω κ μεγάλη διαθεσιμότητα, μάλλον είμαι για κάτι τέτοιο (http://www.fthinesmpataries.gr/data/ima ... b5bbbd.jpg) με κόστος περί τα 115€ (100mAh, 760A, 345X170X165mm).
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Η μπαταρία μου στην ΜΒ C200 (CL203) μου, φαίνεται να τα έχει παίξει μετά από παρατεταμένη 2μηνη ακινησία του αυτοκινήτου (παράδοση πινακίδων για το 2015).
Αρχικά δεν άνοιγαν οι ηλεκτρομαγνητικές. Την άνοιξα με το μηχανικό κλειδί κ ρευμα δεν υπάρχει στο αμάξι....Άνοιξα το καπώ και μέτρησα την μπαταρία.....2,38V, πιο ψόφια πεθαίνεις......!
Η μπαταρία μου είναι η μαμά ΜΒ (Varta 100Ah, Λογικά του 2006 που είναι το αμάξι.....9 χρόνια κ πολλά χρόνια έβγαλε....).Σκέφτομαι τα εξής:
- Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να έχει μπει σε 'sleep mode' κ με εξωτερική πηγή να πάρει κανονικά? Σημειώστε ότι το αμάξι είχε να πάρει εμπρός κανά 2μηνο......Έιναι κάτι που κάνουν τα Mercedes, σε περίπτωση παρατεταμένης ακινησίας ή διαρροής να ''κόβουν'' το ρευμα για να προστατεψουν την μπαταρια.
- Για να αποσυνδέσω την μπαταρία για να την φορτίσω - κι να δω εαν κρατάει ρευμα ή πέφτει - ή/και για να την αντικαταστήσω μετέπειτα, χρειάζεται να προσέξω τίποτα ιδιαίτερα στα Mercedes, πέρα των γνωστών σε κάθε αυτοκίνητο? Μετά θα χρειαστεί reset σε παράθυρα κ οροφή, σωστά?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση
Update: Η μπαταρία βγήκε κ φορτίζεται. Ήταν τόσο ψόφια που ο φορτιστής του Lidl (Ultimate Speed) την 'εβλεπε' σαν 6V. Τεσπα, φορτίζεται από τον άλλο φορτιστή μου. Σκέφτομαι να την κρατήσω καμμιά βδομάδα εκτός αυτοκινήτου κ να μετράω καθημερινα την τάση της, να δω εαν πέφτει......αλλά μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά της!!
Πρωτη φορά έβγαλα παταρία από MB......αγγούρι! Όλα ήταν δεμένα-σφιγμένα για μια ζωή, συν το τρελό βάρος της μπαταρίας (100Ah), συν ότι είναι θαμμένη σε δύσκολο σημείο στο χώρο του κινητήρα, συν ότι οριακά χωράει στην θέση της κ ευκολα γίνεται η γραντζουνια στο φτερό που είναι δίπλα, σύν ότι ήμουν μονος μου.....
Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη κίνηση θα είναι μελετημένη......Επανέρχομαι....Αφού φορτίστηκε πλήρως, παρακαλουθώ την πτώση τάσης της. Ξεκινήσαμε από 13,1V και σταδιακά εντός 3 εβδομάδων, σήμερα μετρήθηκε 12,5V. Πέφτει δηλ με ρυθμό 0,2~0,3V / εβδομάδα. Η μπαταρία είναι πια εκτός αυτοκινήτου κ προφανώς δεν φορτίζεται.
Και η κρίσιμη ερώτηκσις.....να την ρίξω πάλι πάνω ή θα χάσω τον χρόνο μου....?Για καινουργια που βλέπω, αν κ δεν βρίσκω κ μεγάλη διαθεσιμότητα, μάλλον είμαι για κάτι τέτοιο (http://www.fthinesmpataries.gr/data/ima ... b5bbbd.jpg) με κόστος περί τα 115€ (100mAh, 760A, 345X170X165mm).
Την εχεις εκτος και ξεφορτιζεται με ρυθμο εβδομαδων. Αν το δουλευεις το αυτοκινητο και επαναφορτιζεται, καλα δε θα παιζει?
Σε περιπτωση φιλου, μπαταρια τοσο ψοφια, (αραγμενο ενα χρονο) φορτιστηκε και μπηκε κανονικα πανω και τωρα τραγουδαει μια χαρα. Δεν ξερω την ηλικια της ομως εινα η αληθεια, και σιγουρα το αυτοκινητακι του δεν εχει τετοιες καταναλωσεις. Γιατι να μη τη βαλεις? -
Προσφατα ακουσα πως με 30 ευρω ανοιγουν την μπαταρια και αλλαζουν υγρα(για πλακες δεν ξερω).Κι εγω σαν τον συμφουριτη εχω 100αρα μπαταρια και ποναει η αλλαγη της.Αν αλλαζουν και πλακες και υγρα ειναι αξιοπιστο κατι τετοιο??
-
και δεν αλλάζεις μονος σου υγρά;Ακόμα και οι κλειστές έχουν κάποιο καπάκι που καλύπτει τις τρύπες.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
και δεν αλλάζεις μονος σου υγρά;Ακόμα και οι κλειστές έχουν κάποιο καπάκι που καλύπτει τις τρύπες.Θα εχει διαφορα ομως ή οι πλακες τα φτυνουν?
-
Οι πλακες 'μονονονται' απο 'αλατα'....
και μη ξεχνατε οτι τα υγρα ειναι καυστικά... προσοχη χερια ματια κ.λ.π.Μη τυφλωθειτε για 50 ευρω...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οι πλακες 'μονονονται' απο 'αλατα'....
και μη ξεχνατε οτι τα υγρα ειναι καυστικά... προσοχη χερια ματια κ.λ.π.Μη τυφλωθειτε για 50 ευρω...
- εκρηκτικά
-
Να ρωτήσω ή να μην ρωτήσω τι κάνεις με τα παλιά υγρά...
-
αυτό ομολογω ότι δεν το έχω σκεφτεί.
-
Τα παλια υγρα σε ανακυκλωση μπαταριων?
-
Οχι παιδιά μην μπαίνετε σε τέτοιες διαδικασίες!! Eπικίνδυνο!! Ρωτήστε κάποτε αυτούς που εργάζονταν στην κατασκευή μπαταριών, πριν τους αυτοματισμούς κλπ που όλα γίνονταν με τα χέρια!
-
Μια φορά έβγαλα με σύριγγα, λίγο υγρό και το έριξα κάτω στο τσιμέντο, και εκτός από την λακούβα που σχηματίστηκε, μου πιάστηκε η αναπνοή.
-
Ρε παιδιά.
Πως μπορείς να δείς ότι κάποιες πλάκες τα έχουν παίξει;
Απο αυτά που κατάλαβα, είτε έχεις μία πλάκα είτε όλες τα volt κουτσά στραβά θα βρίσκονται στο ίδιο σημείο.
Εκείνο που επηρεάζεται αν κατάλαβα καλά απο αυτά που διάβασα, είναι τα αμπέρ εκκίνησης και ως εκ τούτου εαν
πέσουν κάτω απο αυτά που χρειάζονται για να κάνει γύρα η μίζα ο κινητήρας δεν θα πάρει μπρος. -
Δεν βλεπεις κατι με το ματι, οι ηλεκτρολογοι βαζουν πανω ενα οργανο μετρησης μαζι με φορτιο και βλεπουν τη πτωση τασης. Με ενα απλο βολτομετρο δεν θα δεις κατι. Επισης καταλαβαινεις και απο τον ηχο της μιζας σου αν ειναι ψοφια ή ζωηρη οταν μιζαρεις.
-
Ερώτηση Νο2
Το δυναμό που διαθέτει το αμάξι μου αποδίδει αν διάβασα καλά 110amp
Είναι ικανό να φορτίσει κανονικά μπαταρία των 60ah η όχι;
Απο την μάνα του είχε πάνω για άγνωστο λόγο 44ah μπαταρία. -
Colt 2006...Μπαταρία ακόμα από μαμά...ο μάστορας είπε οτι δεν πρόκειται να ξαναβρείς ίδια...
-
Κόντεψε να κλείσει 10ετια και η δικιά μου πολύ θα ήθελα να μάθω το εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών του Colt
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι μαρκα ηταν ρε παιδια δεν ειδατε? Αντιστοιχης ποιοτητας ηταν στα hyundai τουλαχιστον πριν 10 χρονια, μαρκας rocket κορεας.
-
το θεμα με τις 'εργοστασιακές' μπαταρίες ειναι οτι ξεκινούν το βίο τους σε ενα 'ιδανικό' περιβάλλον.
Ολα τα εξαρτήματα ειναι καινούρια και (υποτίθεται οτι) δουλεύουν τέλεια.
-
Η μπαταρια ειναι banner(αυστρια)Τις φορανε τα colt και τα smart.
Μπαταρία αυτοκινήτου...